Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2014 02:06 
 
Hardtraxx Elite

stefan_helmond schreef:
Welke HT'ers gaan hier nou allemaal heen?

Ramon
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2014 17:52 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Zin innn! Later deze week ff een warm-up maken. :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2014 17:58 
 
Hardtraxx Elite

Super veel zin in!! :yay: :clap:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2014 22:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

stefan_helmond schreef:
Welke HT'ers gaan hier nou allemaal heen?

Hoe ga jij hierheen? Misschien willen Bart en ik ook gaan :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2014 22:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

stefan_helmond schreef:
Welke HT'ers gaan hier nou allemaal heen?

De optieman.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2014 23:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

urbandesigner schreef:
stefan_helmond schreef:
Welke HT'ers gaan hier nou allemaal heen?

Hoe ga jij hierheen? Misschien willen Bart en ik ook gaan :P

Bart gaat al met mij mee :P Met de trein, is al afgesproken haha
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2014 23:59 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Wat een achterlijk dikke line-up voor een feest dat €10 heeft gekost
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2014 23:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Heb er nu al zin in! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 feb 2014 00:19 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ben er ook bij! Heuuu! :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 feb 2014 20:31 
 
Organisator

Anthem by Solutio
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 feb 2014 21:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nog 3 daagjes! Zin an :clap:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 feb 2014 21:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Optie.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 feb 2014 23:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

urbandesigner schreef:
Optie.

GAAN!

Ik ben er ook :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 feb 2014 23:32 
 
Hardtraxx Elite

Goed zo patrick!! :thumbsup:


Tering veel zin in zeg!! :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 feb 2014 11:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dylan-E schreef:
Tering veel zin in zeg!! :yay:

:woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 feb 2014 12:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Morgen is het zo ver :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 feb 2014 12:14 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Wordt goede fissa dit. Club Rodenburg stelt ook zelden teleur.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 feb 2014 17:25 
 
Hardtraxx Elite

Heel veel zin in!
Warmup mixje van mijn kant:
hardstyle/convexa-bass-protocol-2014-warmup-mix-t42079.html
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 feb 2014 23:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ook aanwezig :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 feb 2014 00:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zin erinn :D

En Rodenburg, hoe zit het met het aantal verkochte kaartjes? Gaat het goed druk worden?
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 feb 2014 14:26 
 
Hardtraxx Elite

SL8492 schreef:
Zin erinn :D

En Rodenburg, hoe zit het met het aantal verkochte kaartjes? Gaat het goed druk worden?

Hoeft van mij niet per se.
Met Theracords celebrates was de drukte echt super fijn!
Hopen dat dat nu weer zo is, lekker wat ruimte om onze moves uit te oefenen :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 feb 2014 14:43 
 
Hardtraxx Elite

Zin in!!!

Inderdaad toen was het gewoon perfect! :innocent:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 feb 2014 16:02 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Dylan-E schreef:
Zin in!!!

Inderdaad toen was het gewoon perfect! :innocent:

Bij Wavo stonden er toen nog maar een man of 50 had ik het idee. xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 feb 2014 17:27 
 
Hardtraxx Elite

Haha klopt wel idd toen had je zeker de ruimte :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 feb 2014 19:16 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Zin an! :woot:

Hier nog een warm-up mix voor op je mp3spelert of voor in de auto!
hardstyle/guido-bass-protocol-2014-warm-up-mix-t42095.html

Wederom te herkennen aan mijn Wavelijzer t-shirt, tot vanavond allen! :yay:
Vorige  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten