Wat een feest

Echt supergoed vermaakt.
Half 9 vertrokken met de trein naar Eindhoven, daarna overgestapt en meegereisd met Bosskabouter en Qz. Nog 2x over moeten stappen, uiteindelijk vanuit station Beesd lachend naar Rodenburg gelopen met een groep, met nog Delt-A en een andere Jos erbij. Half 11 binnen, jas opgehangen muntjes gehaald, en dan de zaal inlopen met Warphole

Heerlijk. Verder had hij nog onder andere Angel Of The Sun, Gaia 2008 en Save Exit Planet gedraaid, fijne inkomer. Daarna naar zaal 2 gegaan voor Dozer. Hij opende met Church Of The Darkside

daarna was het wisselvallig, paar leuke platen, maar ook een Eat Sleap Rave Repeat bootleg en een of andere Omegatypez remix. Maar wel Deeper Inside Mix van Pounding Senses

Daarna weer naar de andere zaal gevlucht omdat Check Out The Drop werd gedraaid. Ik kwam zaal 1 binnen, stond vooraan, sluit Zirkum even af met Who I Really Am om kwart voor 12

. Daarna kwam Geck-o wat toch wederom een van de fijnste sets was. Sucksess, AHA, Assquake VIP, Mind Demension Bootleg, My Style Is Dutch werden onder andere gedraaid. En later ook nog wat harder met Evolve en hij sloot af met Revelations (die trouwens goed hard ging) Hierna wilde ik wat drinken halen, opent Exit Mind met Mosquito, meteen als een mongool de zaal terug in gerend

hij draaide verder nog Place Of Power, Diverse, Little Bitch (

), No Looking Back, For The Street, Ghetto, de Loudness Tool, Rock The Party en Ridiculous en Dark Universe

Jammer dat zijn mixwerk wat minder was. Hierna wat gaan eten, had niet veel zin in Crypsis, daarna eigenlijk 2 uur geswitcht tussen de zalen, Sasha F draaide prima wat ik ervan had gezien. En Warface was ook heel dik met Show Me The Warface, Trigger, Pulse, Psycho, Rollin' en Do The Math Remix. Stukje Crypsis en E-force gezien maar weet er niet veel meer van. Stukje E-Force vs Solutio & The I's en S&I solo gezien, begon me hier behoorlijk moe te voelen, maar wel goed vermaakt op het Anthem, Psycho maar dan die edit met die geit, en DKOT was ook weer genieten. Daarna Titan, ik had gelukkig weer wat energie weten te krijgen, hij begon met een hele dikke opener, waarna hij daarna onder andere Clap You, Under Attack, Shiverz, Formula Edit, Hooked, Soundwaves en Furious draaide. Helemaal top. Hierna Radical Redemption, nooit live meegemaakt, maar normaal heb ik er he-le-maal niks mee. Maar het viel me echt reuze mee, heb me er heerlijk op vermaakt, gezellig gedanst en de kicks en kickrolls van One By One, Prostitute, Spit On You en Ultimate Diss nadoen is ook heel leuk. Hierna Tony, de Hardcore afsluiter.
thehardstyleholland schreef:
Top feest was het!! alleen die Dozer was wel drama zeg als afsluiter!

Ik kon er ook niks mee, maar jezus wat heb ik staan stampen met jou en Qz./Jordy

Echt geniaal, ook kapot gelachen

, al met al een heerlijke afsluiter dankzij mijn energie eigenlijk.
Hierna 10 over 7 weggegaan en met 6 man in 1 3-deurs auto naar het station gereden, verdomme dat was baas

. Trein net gehaald, leuke terugreis gehad tot Eindhoven, daarna alleen naar huis, nog bijna van mijn fiets afgerukt door de wind, en iets voor 10 uur lag ik dan eindelijk in mijn bed.
Geluid was in beide zalen top, vooral zaal 2, echt heerlijk geluid, spijt dat ik daar zo weinig heb gestaan. Sfeer was goed. Het was wel goed druk, maar niet té druk, je had nog wel genoeg ruimte om te stampen. Alleen tijdens Crypsis en S&I vond ik het iets te druk. Verder nieuwe toffe mensen ontmoet enzo, teveel om op te noemen

+/- punten
+++ Geck-O en Titan
++ Exit Mind (buiten zijn mixwerk)
+ Geluid
+ Sfeer
+ Warphole
+ Mosquito
+ Pounding Senses
+ Church Of The Darkside
+ Who I Really Am
+ Alle leuke mensen
-- Personeel, strontchagerijnig zeg
- Warmte
- Soms net iets te druk
- Mixwerk van Exit Mind
Al met al een geweldig feest dus!