Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 4, 5, 6, 7, 8  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 feb 2014 19:33 
 
Hardtraxxer

tot vanavond iedereen!!! ik ben die lange sloopkogel de meeste kennen hier wel :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 feb 2014 19:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

thehardstyleholland schreef:
tot vanavond iedereen!!! ik ben die lange sloopkogel de meeste kennen hier wel :P


Hatseflats :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 feb 2014 19:45 
 
Hardtraxx Elite

Dikke kop en een donkerblauw Thera & Delete - Welcome t-shirt.
Tot vanavond :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 feb 2014 20:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Krullen en Theracords Allstars-shirt, lengte van tegen de 1.90. Moet te vinden zijn :cool:
Tot straks! :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 feb 2014 20:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ramon038 schreef:
Dikke kop en een donkerblauw Thera & Delete - Welcome t-shirt.
Tot vanavond :D

Ik met een zwart welcome t-shirt :D
Tot vanaaf ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 feb 2014 20:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik in een donker shirt met een oranje dromenvanger erop. En een blauwe spijkerbroek.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 feb 2014 22:05 
 
Hardtraxx Elite

Ik naakt, moet ook wel te vinden zijn... :beer:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 feb 2014 22:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hard4Us schreef:
Ik naakt, moet ook wel te vinden zijn... :beer:

Gewoon je neus volgen
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 feb 2014 22:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kleinste van de zaal waarschijnlijk, lichtblauwe lacoste polo aan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 feb 2014 22:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Thunderdome vest en blauwe spijkerbroek en donkerblauwe sokken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 feb 2014 03:34 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

so guys, what happened?

Citaat:
Exit Mind
So.. For everyone visiting Bass Protocol. I'm very sorry. I had major technical problems, couldn't get anything straight.
I hope you enjoyed it anyway and most importantly thanks a lot for attending my set
Won't happen again, I promise ️
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 feb 2014 06:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jordy_E schreef:
so guys, what happened?

Citaat:
Exit Mind
So.. For everyone visiting Bass Protocol. I'm very sorry. I had major technical problems, couldn't get anything straight.
I hope you enjoyed it anyway and most importantly thanks a lot for attending my set
Won't happen again, I promise ️

Ben benieuwd wat voor technische fouten. Volgens mij lukte het gewoon niet lekker. Of hij draaide per ongeluk ene deck cdj mode en de andere vinyl. Ook een keer gehad...

was leuk feestje, met titan wel als hoogtepunt
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 feb 2014 15:55 
 
Hardtraxxer

Heerlijk feest!
De set van Warface was voor mij toch wel het hoogtepunt van de avond :worship:
Set van Titan was ook baas! Een hoop heerlijke oude platen, die ik niet had verwacht.
De rest van setjes waren ook heerlijk! Geluid & sfeer waren ook prima :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 feb 2014 17:03 
 
Hardtraxx Elite

Wat een bazen avond was dit zeg! :worship: Top setjes gehoord als hoogtepunt Warface met hun set godver wat ging dat lekker! :drool: En Zirkum die Who I Really Am draaide :loving: Geluid was ook echt super de bass in zaal 2 :woot: Sfeer was ook echt top! Zeker prima avond gehad! :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 feb 2014 18:19 
 
Artiest

Zirkum Tracklist - 23:00 - 23:45

01. Noisecontrollers - What?!
02. Frontliner - Death of a Demon (B-Front Remix)
03. Exit Mind & Zirkum - The Black Temple
04. Zirkum - Inner Voice
05. D-Clear - Shadow Valley
06. Jack Of Sound - Kaylee's Nightmare
07. Chris One - Killshot Psycho (heny Mashup)
08. Phrantic - Spells
09. Dark Pact - The Passing
10. The R3bels - Pattern 1
11. Exit Mind & Zirkum - The Shadow
12. Phuture Noize & Atmozfears - Unexpected
13. Dark Pact - Despair (Delete Remix)
14. B-Front & Frontliner - Magic
15. Vazard - Who I Really Am

Top feest! :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 feb 2014 18:29 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Zirkum schreef:
Zirkum Tracklist - 23:00 - 23:45

01. Noisecontrollers - What?!
02. Frontliner - Death of a Demon (B-Front Remix)
03. Exit Mind & Zirkum - The Black Temple
04. Zirkum - Inner Voice
05. D-Clear - Shadow Valley
06. Jack Of Sound - Kaylee's Nightmare
07. Chris One - Killshot Psycho (heny Mashup)
08. Phrantic - Spells
09. Dark Pact - The Passing
10. The R3bels - Pattern 1
11. Exit Mind & Zirkum - The Shadow
12. Phuture Noize & Atmozfears - Unexpected
13. Dark Pact - Despair (Delete Remix)
14. B-Front & Frontliner - Magic
15. Vazard - Who I Really Am

Top feest! :worship:


Hierdoor krijg ik zin in Beat the Bridge :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 feb 2014 18:32 
 
Hardtraxxer

Top feest was het!! alleen die Dozer was wel drama zeg als afsluiter! :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 feb 2014 18:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Had net een heel verhaal getypt, maar toen liep m'n laptop vast :') Dus nu maar in het kort herhalen.

Was een leuk feest.

Jordy_E schreef:
so guys, what happened?

Citaat:
Exit Mind
So.. For everyone visiting Bass Protocol. I'm very sorry. I had major technical problems, couldn't get anything straight.
I hope you enjoyed it anyway and most importantly thanks a lot for attending my set
Won't happen again, I promise ️

Veel overgangen lagen er naast, meer niet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 feb 2014 18:44 
 
Hardtraxx Elite

patrickjeb schreef:
Veel overgangen lagen er naast, meer niet.


En wij maar blijven klappen :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 feb 2014 20:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mooi feestje gehad :) Solutio & The I's vond ik het vetst.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 feb 2014 20:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wat een feest :loving: Echt supergoed vermaakt.

Half 9 vertrokken met de trein naar Eindhoven, daarna overgestapt en meegereisd met Bosskabouter en Qz. Nog 2x over moeten stappen, uiteindelijk vanuit station Beesd lachend naar Rodenburg gelopen met een groep, met nog Delt-A en een andere Jos erbij. Half 11 binnen, jas opgehangen muntjes gehaald, en dan de zaal inlopen met Warphole :D Heerlijk. Verder had hij nog onder andere Angel Of The Sun, Gaia 2008 en Save Exit Planet gedraaid, fijne inkomer. Daarna naar zaal 2 gegaan voor Dozer. Hij opende met Church Of The Darkside :worship: daarna was het wisselvallig, paar leuke platen, maar ook een Eat Sleap Rave Repeat bootleg en een of andere Omegatypez remix. Maar wel Deeper Inside Mix van Pounding Senses :worship: Daarna weer naar de andere zaal gevlucht omdat Check Out The Drop werd gedraaid. Ik kwam zaal 1 binnen, stond vooraan, sluit Zirkum even af met Who I Really Am om kwart voor 12 xd. Daarna kwam Geck-o wat toch wederom een van de fijnste sets was. Sucksess, AHA, Assquake VIP, Mind Demension Bootleg, My Style Is Dutch werden onder andere gedraaid. En later ook nog wat harder met Evolve en hij sloot af met Revelations (die trouwens goed hard ging) Hierna wilde ik wat drinken halen, opent Exit Mind met Mosquito, meteen als een mongool de zaal terug in gerend :lol: hij draaide verder nog Place Of Power, Diverse, Little Bitch ( :loving: ), No Looking Back, For The Street, Ghetto, de Loudness Tool, Rock The Party en Ridiculous en Dark Universe :worship: Jammer dat zijn mixwerk wat minder was. Hierna wat gaan eten, had niet veel zin in Crypsis, daarna eigenlijk 2 uur geswitcht tussen de zalen, Sasha F draaide prima wat ik ervan had gezien. En Warface was ook heel dik met Show Me The Warface, Trigger, Pulse, Psycho, Rollin' en Do The Math Remix. Stukje Crypsis en E-force gezien maar weet er niet veel meer van. Stukje E-Force vs Solutio & The I's en S&I solo gezien, begon me hier behoorlijk moe te voelen, maar wel goed vermaakt op het Anthem, Psycho maar dan die edit met die geit, en DKOT was ook weer genieten. Daarna Titan, ik had gelukkig weer wat energie weten te krijgen, hij begon met een hele dikke opener, waarna hij daarna onder andere Clap You, Under Attack, Shiverz, Formula Edit, Hooked, Soundwaves en Furious draaide. Helemaal top. Hierna Radical Redemption, nooit live meegemaakt, maar normaal heb ik er he-le-maal niks mee. Maar het viel me echt reuze mee, heb me er heerlijk op vermaakt, gezellig gedanst en de kicks en kickrolls van One By One, Prostitute, Spit On You en Ultimate Diss nadoen is ook heel leuk. Hierna Tony, de Hardcore afsluiter.

thehardstyleholland schreef:
Top feest was het!! alleen die Dozer was wel drama zeg als afsluiter! :lol:

Ik kon er ook niks mee, maar jezus wat heb ik staan stampen met jou en Qz./Jordy xd Echt geniaal, ook kapot gelachen :lol: , al met al een heerlijke afsluiter dankzij mijn energie eigenlijk.
Hierna 10 over 7 weggegaan en met 6 man in 1 3-deurs auto naar het station gereden, verdomme dat was baas xd. Trein net gehaald, leuke terugreis gehad tot Eindhoven, daarna alleen naar huis, nog bijna van mijn fiets afgerukt door de wind, en iets voor 10 uur lag ik dan eindelijk in mijn bed.

Geluid was in beide zalen top, vooral zaal 2, echt heerlijk geluid, spijt dat ik daar zo weinig heb gestaan. Sfeer was goed. Het was wel goed druk, maar niet té druk, je had nog wel genoeg ruimte om te stampen. Alleen tijdens Crypsis en S&I vond ik het iets te druk. Verder nieuwe toffe mensen ontmoet enzo, teveel om op te noemen :P


+/- punten

+++ Geck-O en Titan
++ Exit Mind (buiten zijn mixwerk)
+ Geluid
+ Sfeer
+ Warphole
+ Mosquito
+ Pounding Senses
+ Church Of The Darkside
+ Who I Really Am
+ Alle leuke mensen

-- Personeel, strontchagerijnig zeg
- Warmte
- Soms net iets te druk
- Mixwerk van Exit Mind

Al met al een geweldig feest dus!
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 feb 2014 21:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

SL8492 schreef:
- Warmte

In vergelijk met andere feesten, was het niet erg warm :P
Had het zelf alleen warm zodra ik hard los ging. Over het algemeen viel het best mee
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 feb 2014 21:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

SL8492 schreef:
-- Personeel, strontchagerijnig zeg


Hmm, bij TC Celebrate vond ik het personeel juist vriendelijk. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 feb 2014 21:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wie waren er chagrijnig dan? Haalde elke keer iets te drinken bij de bar vlakbij de stage en daar waren ze gewoon vriendelijk. Ook bij de snackbar niks mis.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 feb 2014 21:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wat was Bass Protocol geweldig zeg! De sfeer, de setjes, het geluid. Alles klopte gewoon! Overtreft beide Loudness edities van vorig jaar.
Vorige  1 ... 4, 5, 6, 7, 8  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten