Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2013 00:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wat: Bass Academy - Mathematics in Insanity
Waar: North Sea Venue (Hemkade) in Zaandam
Wanneer: Woensdag 8 mei 2013
Tijd: 23.00 uur tot 06.00 uur
Prijs: 25 euro

Line-up: TBA
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2013 11:27 
 
Hardtraxx Addict

Voor mij echt een tyfuseind reiden maar Bass Academy afgelopen december is mij zo goed bevallen dat ik het er weer voor over heb :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2013 12:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hier MOET ik heen!
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2013 12:51 
 
Hardtraxx Elite

Nu ben ik er wel! Waarschijnlijk wel tentamens verwacht ik bluh.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2013 14:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ben dan waarschijnlijk Prspct tenzij de line-up fucking geniaal is, maar kleine kans.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2013 15:16 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Wéér in de grote zaal? :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2013 16:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nando schreef:
Ben dan 10000% zeker Prspct tenzij wat dan ook
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jan 2013 13:47 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Op een woensdag.. ?!
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jan 2013 15:33 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Patjee410 schreef:
Op een woensdag.. ?!


Hemelvaart :).
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jan 2013 21:54 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Waarschijnlijk wel erbij, thuiswedstrijdje :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 feb 2013 20:41 
 
Hardtraxx Newbie

Kaartje is binnen, lekker dichtbij, hopen op een leuke line-up, is er al iets over bekend trouwens? :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 feb 2013 21:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Fortrayz schreef:
Kaartje is binnen, lekker dichtbij, hopen op een leuke line-up, is er al iets over bekend trouwens? :)

Luna.
hopaaaaa :woot: :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 feb 2013 22:00 
 
Hardtraxx Newbie

b-ram schreef:
Fortrayz schreef:
Kaartje is binnen, lekker dichtbij, hopen op een leuke line-up, is er al iets over bekend trouwens? :)

Luna.
hopaaaaa :woot: :thumbup:

Daar worden we sowieso blij van :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mrt 2013 13:29 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Line up:

Deetox
The Gemenizers
Crypsis vs. B-Front
The Machine
Thera vs. Degos & Re-Done
Radical Redemption
Luna vs. Chain Reaction
E-Force
Hosted by: MC No-ID

Bron: Email van BKJN.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mrt 2013 13:39 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Jammer van RR, maar verder :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mrt 2013 14:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Fucking zieke line-up. Wordt lastig kiezen tussen deze en PRSPCT hoor..
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mrt 2013 14:09 
 
Hardtraxxer

Thera en Degos & Re-Done sluiten af.

Facebook Thera
Citaat:
The 8th of May I'm very happy to be back at Bass Academy at the North Sea Venue! I have the honor to close the party together with Degos & Re-Done!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mrt 2013 14:12 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Nando schreef:
Fucking zieke line-up. Wordt lastig kiezen tussen deze en PRSPCT hoor..


Pfoe nu ga ik ook twijfelen :(

EDIT: Bass Academy it is :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mrt 2013 14:30 
 
Hardtraxx Veteran

Met een beetje geluk heb ik tegen die tijd mijn rijbewijs gehaald en kan ik wel aanwezig zijn :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mrt 2013 16:19 
 

Hahaha dit is toch geen twijfel? Dit is echt een dolle line-up. Vorige keer was ook al vet!
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mrt 2013 16:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Oei oei oei, wat een vette line-up zeg :D Desalniettemin wordt het toch PRSPCT.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mrt 2013 17:23 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

hasje krasje hier wil ik wel bij zijn
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mrt 2013 18:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vette line up, maar ga dan al naar Pussy Motherfuckers.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mrt 2013 18:47 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Lastig kiezen.... met een paar dagen derna Euphoria om de hoek, al is de lineup daar nog niet van bekend en zal die toch onmogelijk hier overheen kunnen gaan, het is en blijft 3 minuten lopen..
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mrt 2013 19:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nog niet op Bass Academy geweest en met deze line-up wordt het misschien m'n 1e keer :D
1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten