Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Bericht Geplaatst op 07 mei 2013 10:55 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Dit wordt hem niet voor mij. Zondag zwaar geblesseerd geraakt bij de voetbal.. Helaas pindakaas. Have fun iedereen :)
Bericht Geplaatst op 07 mei 2013 15:15 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Kan iemand bevestigen of er woensdagavond ook deurverkoop is? Grote kans dat ik me op het laatste moment nog bedenk :thumbsup:
Bericht Geplaatst op 07 mei 2013 16:55 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

SmauGii schreef:
Kan iemand bevestigen of er woensdagavond ook deurverkoop is? Grote kans dat ik me op het laatste moment nog bedenk :thumbsup:


Een beperkt aantal kaarten zal ook op de avond zelf beschikbaar zijn, deze zullen € 35,00 aan de deur kosten, zolang de voorraad strekt. De vorige editie van Bass Academy was geheel uitverkocht!
Bericht Geplaatst op 08 mei 2013 12:49 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Heb er zin in! :yay:
Bericht Geplaatst op 08 mei 2013 12:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Paling schreef:
Heb er zin in! :yay:


Beter kom je PRSPCT.
Bericht Geplaatst op 08 mei 2013 16:11 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Dakpan schreef:
Paling schreef:
Heb er zin in! :yay:


Beter kom je PRSPCT.


Beter kom ik niet
Bericht Geplaatst op 08 mei 2013 17:59 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Onverwacht aanwezig, zin in!
Bericht Geplaatst op 08 mei 2013 18:18 
 
Hardtraxxer

Guido schreef:
Onverwacht aanwezig, zin in!

Zie je zo man haha.. jij bent zeker die maat van Jip :D
Bericht Geplaatst op 08 mei 2013 18:45 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Roybrussel schreef:
Guido schreef:
Onverwacht aanwezig, zin in!

Zie je zo man haha.. jij bent zeker die maat van Jip :D


Dat kan ik niet ontkennen. :P
Bericht Geplaatst op 08 mei 2013 18:52 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Het word een lange rit om er te geraken, maar ik heb er ongeloofelijk veel zin in!!
Bericht Geplaatst op 08 mei 2013 19:12 
 
Hardtraxxer

Toch nog onverwachts heen :woot: zin in!
Bericht Geplaatst op 08 mei 2013 19:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

robin92 schreef:
Toch nog onverwachts heen :woot: zin in!


pik mij ook ff op
Bericht Geplaatst op 08 mei 2013 21:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Heuj! Lekkah :D Ook aanwezig! :D
Bericht Geplaatst op 08 mei 2013 23:00 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Aangekomen, wederom te herkennen aan mijn Wavolizer shirt. :P
Bericht Geplaatst op 09 mei 2013 07:31 
 

Mooi feestje. Deetox _o_ ik heb daar ongeveer een lijstje van bijgehouden!

01 Artic - fuck the fake shit (Original)
02 delete - time travel
03 eforce - feel the force
04 titan - hour of the night
05 ran-d & adaro - under attack
06 deetox & delete(?) - contact
07 thera - disturbia (rebels remix)
08 exit mind & zirkum - the shadows
09 titan - Born to fight
10 phrantic & delete - Android
11 prefix & density - soundwaves
12 ID- ID (voor mij iig)
13 deetox - here i come
14 ID - outrageous(??)
15 Sasha f - new system (hard mix)
16 delete - formula
17 phrantic - become one (merge mix)
18 warface - bloodshed
19 solutio and the i's - mistress

Iets te veel gezegd? :)
Bericht Geplaatst op 09 mei 2013 08:18 
 

Zozozozo.... Zojuist thuis gekomen van dit machtig mooie feest :D

volgende keer weer :D
Bericht Geplaatst op 09 mei 2013 15:01 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Dingen die zijn afgeschreven na Bass Academy: mijn oren, mijn schoenen, mijn benen. Maar wat een lekker feestje! Helaas nog wel 2,5 uur terug moeten treinen naar Groningen, maar dat was het zeker waard.

Trouwens, iemand opgevallen dat er een spelfout op die achterwand stond? xd Mathametics in Insanity, whoopsidaisy.
Bericht Geplaatst op 09 mei 2013 15:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

thmn schreef:
Dingen die zijn afgeschreven na Bass Academy: mijn oren, mijn schoenen, mijn benen. Maar wat een lekker feestje! Helaas nog wel 2,5 uur terug moeten treinen naar Groningen, maar dat was het zeker waard.

Trouwens, iemand opgevallen dat er een spelfout op die achterwand stond? xd Mathametics in Insanity, whoopsidaisy.

Haha dat viel mij idd ook op. Mooiste moment: the machine die afsluit met the dead walk en vervolgens Luna die opent met sonic sabotage.. Aiaiai!
Bericht Geplaatst op 09 mei 2013 15:45 
 

Haha ja en crypsys, domme fouten..
Bericht Geplaatst op 09 mei 2013 17:10 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Nazale schreef:
Mooi feestje. Deetox _o_ ik heb daar ongeveer een lijstje van bijgehouden!

06 deetox & Phrantic- contact
10 Deetox & delete - Android
14 Prefix & Density - Outrageous (Phuture Noize Remix)
16 delete - Syndrome

Iets te veel gezegd? :)


Rest klopt wel geloof ik nog. :d

Maar, dit was een gaaf feestje! Wist gisteren aan het eind van de middag pas dat ik zou gaan, was die dag wel pas om 1 uur naar bed, om half 7 op en van 8 tot 5 gewerkt, dus ik was al enorm gesloopt. Desondanks toch meegegaan en dat was het zeker waard! Kan me eigenlijk zo 1 2 3 geen slechte sets herinneren en heb het enorm naar m'n zin gehad.
Vond het vooral gaaf dat Thera uit het niks op me af kwam lopen, me begroette en mij vertelde dat hij Sympho bij zich had (waarschijnlijk omdat ik m'n Wavolizer shirt aan had :P ). Ik zei 'Nou, dat vind ik geen slecht idee.' 'Okee, dan gooi ik hem erop.' Nog even met hem staan praten, aardige kerel altijd.
Daarnaast draaide hij hem ook daadwerkelijk nog. :love:

Plusjengs

++ Sympho
++ Thera
+ Gezellige sfeer
+ Eigenlijk geen slechte sets gehoord, heel zelden een minder nummer
+ Weinig VDK volk
+ De groep waar ik mee heen was
+ Veel toiletten en gratis water

Minnentjengs

- De hitte. Sjezus, in het begin was dat echt heel erg. Op gegeven moment werd het weer koel en vanuit het niks werd het weer zo warm. Aan het eind was het wel te doen.
- Het geluid. Zeker aan het begin van de avond tijdens de Machine stond het geluid echt te zacht. Volgens mij was het pas tijdens E-Force dat het beter werd.
Bericht Geplaatst op 09 mei 2013 20:28 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Weer een goed feestje. Dikste sets van The Machine, Deetox, Radical Redemption en die Thera vs. D&R :worship:
Bericht Geplaatst op 09 mei 2013 21:04 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Over 't algemeen was het de moeite waard. M'n humeur was al zwaar verneukt doordat we op een 800 meter van de locatie nog een overzetboot moesten nemen. Dit duurde in totaal een dik uur :/ (Daardoor Geminizers en The Machine zo goed als volledig gemist :( )

Ik had er toch veel meer van verwacht:

- slecht geluid naar m'n mening, over 't algemeen zeer slechte bass. Het feest heet dan nog Bass Academy xd
- setjes waren niet slecht maar zeer voorspelbaar/bijna standaard.
- die drankprijzen had ik ook niet zo hoog verwacht voor zo'n 'kleine' locatie.

Volgende keer wel aanwezig, al moet die line-up dan wel iets beter zijn :)

Heb wat tl's bijgehouden, die zet ik straks online :P
Bericht Geplaatst op 09 mei 2013 22:57 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Geluid in de mainzaal is heel erg raar ja, vaak ineens veel te zacht. Toch zonde dat ze uit dat kleine zaaltje zijn gegaan, Lesson 2 en 3 waren ziek vette feesten :worship:
Bericht Geplaatst op 09 mei 2013 23:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wat een ongekend bazen feest was dit weer (L) Niet te druk zoals vorige keer en alleen maar vette sets gehoord :drool:

edit:
trouwens ook een dikke +1 voor E-Force met zn hardcore edit van Masterclass :thumbup:
Bericht Geplaatst op 09 mei 2013 23:40 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Heeeerlijk feestje! :D Dikke setjes, alle ruimte om los te gaan, prima sfeer, geluid was helaas niet altijd top. Het was de reis helemaal vanuit noord-limburg meer dan waard!

Het meest bezeten moment van de avond was wel wanneer de tekst "Now get up, get on your feet!" van like a boss door speakers kwam terwijl die man met de rolstoel net voor me langs kwam rollen :oh: xd
Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten