Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mei 2013 12:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

:lol: :lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mei 2013 12:58 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Dat was inderdaad bezeten Koen! xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mei 2013 14:49 
 
Hardtraxx Addict

Balen dat ik hier niet bij kon zijn :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mei 2013 15:12 
 
Hardtraxxer

Prima vermaakt dikke plus voor Deetox!
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mei 2013 16:32 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Was echt wel een vet feestje. Alleen vond ik het geluid minder. Zowat alle setjes waren best wel vet, Deetox & Thera & Degos & Re-done, wat vet weer, gewoon keer op keer. Enja de snelweg die afgesloten was rond amsterdam was echt kut... Wij hebben ook anderhalf uur verloren bij zo'n overzet boot xd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mei 2013 17:34 
 

hahahahahah x'D

jullie hebben vast gestaan voor de coentunnel......

Ik ben in Amsterdam A10 rechts afgegaan, vervolgens een lus door een winkelstraat gereden,, omvervolgens op de N nogiets te komen en daar de afslag naar de notrh sea venue te pakken :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mei 2013 15:16 
 
Donateur
Avatar gebruiker



In tegenstelling tot andere aftermovies zie je hier aardig wat kaakschaatsers langskomen.
En wat een helden op 4:57 hahaha
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mei 2013 15:47 
 
Hardtraxx Addict

Kevin-Raw schreef:
In tegenstelling tot andere aftermovies zie je hier aardig wat kaakschaatsers langskomen.


Kijk dan maar eens aftermovie van BKJN vs Partyraiser, die organisatie heeft daar helemaal skijt aan haha
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 mei 2013 16:31 
 
Hardtraxx Veteran

Iedereen staat op de aftermovie denk
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mei 2013 15:29 
 
Hardtraxxer

Kevin-Raw schreef:
In tegenstelling tot andere aftermovies zie je hier aardig wat kaakschaatsers langskomen.


Ik irriteerde me ook aardig aan die kaakschaatsers op Bass Academy. Liepen er genoeg rond die duidelijk hun grens nog niet hadden ontdekt :')
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 mei 2013 17:04 
 

nope, waren genoeg kaakschaatsers aanwezig :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 mei 2013 17:32 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Tessa schreef:
Liepen er genoeg rond die duidelijk hun grens nog niet hadden ontdekt :')


Lag er ook een achter in de zaal op een bank, kon niet meer overeind komen zo ver heen was ie. :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mei 2013 17:25 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Vorige  1, 2, 3, 4, 5
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten