Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mei 2013 12:30 
 

whahahahahah bitches :P

ik ga wel.
Prof. Deetox moet mij nog wiskundig veel leren, heb laatst een toets gemaakt en met een 5 afgesloten :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mei 2013 13:23 
 

Ben erbij :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mei 2013 13:29 
 
Hardtraxx Addict

echt te ver weg voor mij :( had hier wel heeel graag bij willen zijn -.-
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mei 2013 13:53 
 

ik heb een degos en re-done shirt aan....
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mei 2013 15:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nice, wellicht hebben zij wel een en-er-gy shirt aan?
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mei 2013 15:40 
 

b-ram schreef:
Nice, wellicht hebben zij wel een en-er-gy shirt aan?

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mei 2013 16:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wat voor broek doe je aan dan?
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mei 2013 17:11 
 

wss zo eentje met een knoop 2 zakken op de achterkant, owja een rits, en 2,5 zakken voor....

en met 2 lange pijpen eraan...
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mei 2013 18:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik krijg hier stamp les van nando :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mei 2013 19:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

En-er-gy schreef:
wss zo eentje met een knoop 2 zakken op de achterkant, owja een rits, en 2,5 zakken voor....

en met 2 lange pijpen eraan...


Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mei 2013 19:11 
 

Henk-Jan schreef:
Ik krijg hier stamp les van nando :D

Nando was op Prspct?
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mei 2013 19:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Aha nou dan moet ik daar ook maar heen.
Moet het toch echt een keer leren xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mei 2013 19:24 
 

Henk-Jan schreef:
Aha nou dan moet ik daar ook maar heen.
Moet het toch echt een keer leren xd

ik kan t ook niet maar dit advies kreeg ik:
Gewoon kijken naar anderen, doen alsof niemand er is, anders david ofzo vragen( letterlijk niet omdat ik niet op facebook kan kijken xd )
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mei 2013 19:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dan vraag ik die losgeslagen krullebol wel een keer. Misschien heeft hij wel tijd voor wat privé sessies
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mei 2013 19:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Oeps
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mei 2013 19:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Henk-Jan schreef:
Dan vraag ik die losgeslagen krullebol wel een keer. Misschien heeft hij wel tijd voor wat privé sessies

Die is volgens mij ook op PRSPCT :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mei 2013 22:00 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Zo, ticketjes zijn binnen :P. Kom hier met een andere maat heen. We zullen die gekke hollanders eens laten zien hoe je moet stampen xd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mei 2013 22:00 
 

ja ho ff, ik kom ook stampen xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mei 2013 22:09 
 
Hardtraxx Veteran

Jij zit toch de hele avond aan de bar?
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mei 2013 22:33 
 

Nee. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mei 2013 23:07 
 
Hardtraxx Newbie

Heb 2 kaarten over, mocht je interesse hebben stuur even een pb.­ Mogen voor 20,- p/­st.­ weg.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mei 2013 23:08 
 
Hardtraxx Veteran

Love2Party schreef:
https://www.youtube.com/watch?feature=p ... vISinsLLnE

Geniaal filmpje ook weer! :lol: Wordt weer dik. :loving:


Prachtig :D

Als er een duo is waar ik wel is een hele dag mee door zou willen brengen is het wel Degos & Re-Done, wat een helden zijn dat :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mei 2013 23:09 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Aanwezig met meer dan genoeg andere Belgen vanuit Antwerpen!

Gelukkig met de auto :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mei 2013 23:11 
 
Hardtraxx Veteran

Vincent_ schreef:
Aanwezig met meer dan genoeg andere Belgen vanuit Antwerpen!

Gelukkig met de auto :woot:


Zou inderdaad wat zijn als je helemaal met de fiets zou moeten :oh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mei 2013 01:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Henk-Jan schreef:
Dan vraag ik die losgeslagen krullebol wel een keer. Misschien heeft hij wel tijd voor wat privé sessies

Hahaha sukkel :P
Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten