Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mrt 2013 22:25 
 
Hardtraxxer

100% aanwezig. Ik hou van dit concept. :loving: En die line up dan. :loving: Luna vs Chain Reaction moet gewoon vet worden. RR is ook godsgruwelijk. Ga me hier wel weer vermaken. :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mrt 2013 12:22 
 
Hardtraxx Addict

Afgelopen editie een topfeest. Grote kans deze keer er weer bij ben.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mrt 2013 12:34 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Volgende maand maar ff kaartjes hiervoor halen. Leuk ook dat t weer wat groter wordt
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mrt 2013 20:04 
 
Hardtraxxer

Richardd schreef:
Leuk ook dat t weer wat groter wordt
Nee juist niet. Toen het nog in de Area werd gehouden was de sfeer zooooooo vet en hoe groter het wordt hoe meer je die sfeer kwijt raakt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mrt 2013 20:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nou vorige keer was het op sommige plekken toch wel erg druk, heb me er niet echt aan gestoord maar dan heb ik liever een iets grotere ruimte dan dat we de volgende editie nog meer opgehokt worden.

Vorig jaar was dit een van de beste indoor feestjes voor mij, echt geniale tijd beleefd hier. Jammer dat het alleen achterlijk ver weg is voor mij.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mrt 2013 21:17 
 
Hardtraxxer

Ja als je het zo bekijkt heb ik idd ook liever wat meer ruimte maar ik heb het weleens drukker meegemaakt in de Hemkade dus ik stoorde me er niet zo aan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mrt 2013 12:00 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ik heb nog stevige twijfels over dit feest. Moet de dag erna gewoon stage lopen denk ik. De line up is eigenlijk om niet te missen.. :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mrt 2013 13:06 
 
Hardtraxxer

Patjee410 schreef:
Ik heb nog stevige twijfels over dit feest. Moet de dag erna gewoon stage lopen denk ik. De line up is eigenlijk om niet te missen.. :/

Ik loop ook stage maar hebben we dan niet gewoon vrij met de hemelvaart??
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 mrt 2013 17:11 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Sensive schreef:
Patjee410 schreef:
Ik heb nog stevige twijfels over dit feest. Moet de dag erna gewoon stage lopen denk ik. De line up is eigenlijk om niet te missen.. :/

Ik loop ook stage maar hebben we dan niet gewoon vrij met de hemelvaart??


Ik had het verkeerd begrepen. Blind op gelooft dat dit op Hemelvaart is, maar dat blijkt de dag erna te zijn :) Mogelijke kans dat ik dus wel aanwezig ben
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mrt 2013 15:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Richaaard schreef:
Afgelopen editie een topfeest.

Dit! Denk echter niet dat ik erbij ben. :( Ik heb 9 t/m 12 mei ook al een congres en daar kan ik dan niet helemaal gesloopt aankomen. xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mrt 2013 16:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Godver die line up is zoooooo lekker :loving: Helaas wil mijn vriendin naar Pussy Motherfuckers. :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 apr 2013 21:39 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Love2Party schreef:
Richardd schreef:
Leuk ook dat t weer wat groter wordt
Nee juist niet. Toen het nog in de Area werd gehouden was de sfeer zooooooo vet en hoe groter het wordt hoe meer je die sfeer kwijt raakt.

Ik begrijp je punt maar het is niet zo dat er 2.000 man bijkomen. De zaal wordt alleen iets dieper dus qua sfeer zal t niet veel schelen met de vorige keer gok ik :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 apr 2013 14:00 
 

Aanwezig :woot: :clap:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 apr 2013 13:30 
 
Hardtraxx Veteran

Nog even overwegen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 apr 2013 15:02 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Hopelijk krijgt The Machine een mooie plek op de timetable waardoor hij lekker volgas kan gaan :love:
Tickets reeds aangekocht. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 apr 2013 15:09 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Riichard schreef:
Voor mij echt een tyfuseind reiden maar Bass Academy afgelopen december is mij zo goed bevallen dat ik het er weer voor over heb :)


Voor mij ook een pokken eind weg.. maar dit is zeer zeker een optie!
De line up is echt ontzettend gaaf! :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 apr 2013 09:45 
 
Hardtraxx Newbie

Ga nou maar gewoon patrick :D, dit is een bazen lineup! :bomb:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 apr 2013 14:13 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Pommer schreef:
Jammer van RR

:oh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 apr 2013 17:58 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Kaarten zijn gehaald, aanwezig samen met 6 maten!
Word een eind rijden maar wat hebben we er zin in! :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mei 2013 16:44 
 
Hardtraxxer

Time table is online:

22.00 - 23.00 The Geminizers
23.00 - 00.00 The Machine
00.00 - 01.00 E-Force
01.00 - 02.00 Luna & Chain Reaction
02.00 - 03.00 Deetox
03.00 - 04.00 Crypsis vs. B-Front
04.00 - 05.00 Radical Redemption
05.00 - 06.00 Thera vs. Degos & Re-Done

https://www.youtube.com/watch?feature=p ... vISinsLLnE

Geniaal filmpje ook weer! :lol: Wordt weer dik. :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mei 2013 19:44 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Die Degos & Re-done & Thera, geniaal xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mei 2013 14:05 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Wss ook aanwezig, wel een heel eind vanuit belgie. Maar voor zo'n line up doen we dat :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mei 2013 17:19 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

2 tickets te koop voor 20 euro per stuk.
Ga niet meer ivm een verjaardag die avond.
PM als je interesse hebt!
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mei 2013 09:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Moet hem dit keer overslaan helaas.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mei 2013 12:03 
 

Love2Party schreef:


geniaal idd xd ' vergeet je geodriehoek niet, wordt gvd knalle' :lol: :lol:

zou hier echt bij willen zijn :(
Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten