Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mei 2015 20:54 
 
Hardtraxx Elite

Opzich wel te begrijpen dat ze wilden wachten tot het album uit is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mei 2015 21:18 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Kan 't nu ook wel wat beter begrijpen ja, echter nog steeds best vervelend als bezoeker.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mei 2015 23:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Door dat album wil ik hier echt graag heen, maar vrijdag gewoon werken, dus dat gaat hem niet worden :/ :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mei 2015 23:30 
 
Hardtraxx Veteran

Vind het ook maar een rare dag om het te doen, maar goed denk dat ik toch niet meer ga.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mei 2015 08:53 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Basshunterzz schreef:
Vind het ook maar een rare dag om het te doen, maar goed denk dat ik toch niet meer ga.



Veel mensen zijn standaard na hemelvaartsdag vrij en we kunnen vanwege deze dag tot 04.00 doorgaan. Dat is een van de redenen dat deze dag gekozen is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mei 2015 09:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dan zou je juist verwachten dat het op de woensdag avond is, dat je in de nacht naar hemelvaart zit, en mensen op hemelvaartsdag zelf kunnen uitslapen van het feest.

Nu ben ik op hemelvaartsdag wel vrij, maar vrijdag niet, dus kan ik het niet maken een hele nacht te feesten :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mei 2015 09:45 
 
Hardtraxx Veteran

Norther66 schreef:
Dan zou je juist verwachten dat het op de woensdag avond is, dat je in de nacht naar hemelvaart zit, en mensen op hemelvaartsdag zelf kunnen uitslapen van het feest.

Nu ben ik op hemelvaartsdag wel vrij, maar vrijdag niet, dus kan ik het niet maken een hele nacht te feesten :/


Ik heb inderdaad hetzelfde, anders was ik misschien nog wel gegaan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mei 2015 10:02 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Zo jammer dat dit aan de andere kant van het land is :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mei 2015 19:48 
 
Hardtraxxer

Helaas vrijdag gewoon weer stage :/ , anders was ik hier wel aanwezig. Had me heel gaaf geleken dit feestje
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mei 2015 15:34 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

AVIO LAUNCH PARTY – Timetable + Final Info
This Thursday we will celebrate the launch of AVIO and Data Fragments at Dynamo Eindhoven (NL). Check the final info here!

TIMETABLE
22:00-23:00 Kinesis
23:00-00:00 Ecstatic
00:00-01:00 Aeros
01:00-02:00 Alphaverb
02:00-03:00 Blackburn
03:00-04:00 Intractable One

GUARANTEE TICKETS
Entry for AVIO Launch party is free. Due to the limited capacity of the venue you can purchase a guarantee ticket for only €5,-. Guarantee tickets are available at http://bit.ly/AVIOTickets.

MINIMUM AGE
The minimum age is 16 years old. ID = obligated, no exceptions.

DRINK TOKENS
At Dynamo you can only pay with drink tokens. You can buy the tokens at the vending machines. The vending machines only accept cash money, so make sure to bring cash money with you in advance.

HOW TO GET THERE
Dynamo is situated in downtown Eindhoven. There are parking lots in the direct area. The nearest one is Parking "Heuvel" on the Ten Hagestraat 6a in Eindhoven.

ADDRESS
Dynamo
Catharinaplein 21
5611 DE Eindhoven
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mei 2015 20:36 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Aanwezig :D :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mei 2015 12:40 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Tot vanavond ! Zin in :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mei 2015 13:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Fuck it, we pakken gewoon de auto vnv. Erbij!
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mei 2015 14:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vanavond lossssssssss :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mei 2015 16:46 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Zo nog ff naar het terras en dan door ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mei 2015 18:46 
 
Hardtraxx Veteran

Helaas.. Had hier wel bij willen zijn. Alleen beetje ver en moet op de eindtijd alweer met een dweilmachine de winkel door. Balen. -.-
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 mei 2015 21:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zometeen vertrekken. Zin in. :clap:
Onverwachts ook geen bob meer dus :beer:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mei 2015 10:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

En hoe was het? Echt balen dat ik er niet bij kon zijn :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mei 2015 13:00 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Top vermaakt zeg, leuke setjes en prima afwisselende platen. Heb maar 2 platen dubbel gehoord en dat zegt volgens mij ook al wat.

Oja, Wootum het bier smaakte prima he hahaha
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mei 2015 13:57 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Bier smaakte meer dan prima haha ^^

Inderdaad hele gave setjes, met lekker afwisselende tracks. Gaafste was van Alphaverb, draaide ook nog Crowd Analyzer en The Greatest Show On Earth!

Ohja, en de kicks van Turbulence zijn live echt heerlijk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mei 2015 14:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik ga niet meer zo snel bobben.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mei 2015 18:04 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Wat een heerlijk feest was dit :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mei 2015 18:17 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Fijn feestje, wel tikkeltje te warm (jezus teringheet)

Weer aardig wat fijne plaatjes gehoord. Blackburn draaide aardig wat ouder werk. Alphaverb was heldig net als Aeros
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 mei 2015 18:18 
 
Hardtraxx Addict

Bazenfeest, supergezellig, dikke dikke sets! :worship: :worship: :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jun 2015 22:57 
 
Artiest
Avatar gebruiker




Hier de aftermovie!
Thanks iedereen die er was, vond t een super vet begin van een mooi nieuw AVIO tijdperk :clap:
Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten