TiMOTHYb schreef:
Waar kan ik mijn €5 terugvragen als ik niet ga?
En buiten dat het gaat om het principe met altijd maar late timetables en nu dus ook lineups. Vrij vervelend als je niet op loopafstand van een locatie woont.
Gewoon niet betalen? Daniël vertelde me zelf dat ie het niet eens zo druk verwachte, ben benieuwd hoeveel volk er werkelijk op af komt. Tegen de tijd dat de line-up bekend is lijkt het me onwaarschijnlijk dat het al "uitverkocht" is.
Geen idee waarom het voor de organisatie zo moeilijk is om de line-up zo laat bekend te maken, misschien willen ze op die manier de aandacht en marketing richting de datum zelf geconcentreerd houden.