Who was there

Nobody yet
Nobody has said they're going yet.

Active topics in Feesten

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 4 hours ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 13 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 12 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 6 days ago
Past

AVIO Launch Party

Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
Donateur
15013 posts member since 2010
last seen Aug 2024
Ik bedoel dit verder niet lullig verder, maar soms krijg ik het idee dat organisaties een datum en een artiest noemen, en er dan maar vanuit gaan dat 500 man per direct een kaart koopt en alvast voor de deur gaat liggen. Is het nu echt teveel gevraagd om gewoon met een locatie, prijs, tijdstippen, LINE-UP te komen?

Het argument dat het feest maar €5 kost slaat natuurlijk nergens op; als ik alles wat €5 kost moet kopen, om later te beslissen of ik er wat mee ga doen slaap ik volgende maand onder een brug.
S
TiMOTHYb wrote:Ik bedoel dit verder niet lullig verder, maar soms krijg ik het idee dat organisaties een datum en een artiest noemen, en er dan maar vanuit gaan dat 500 man per direct een kaart koopt en alvast voor de deur gaat liggen. Is het nu echt teveel gevraagd om gewoon met een locatie, prijs, tijdstippen, LINE-UP te komen?

Het argument dat het feest maar €5 kost slaat natuurlijk nergens op; als ik alles wat €5 kost moet kopen, om later te beslissen of ik er wat mee ga doen slaap ik volgende maand onder een brug.
De pardy is gratis
Donateur
last seen Aug 2024
Waar kan ik mijn €5 terugvragen als ik niet ga?

En buiten dat het gaat om het principe met altijd maar late timetables en nu dus ook lineups. Vrij vervelend als je niet op loopafstand van een locatie woont.
S
TiMOTHYb wrote:Waar kan ik mijn €5 terugvragen als ik niet ga?

En buiten dat het gaat om het principe met altijd maar late timetables en nu dus ook lineups. Vrij vervelend als je niet op loopafstand van een locatie woont.
Gewoon niet betalen? Daniël vertelde me zelf dat ie het niet eens zo druk verwachte, ben benieuwd hoeveel volk er werkelijk op af komt. Tegen de tijd dat de line-up bekend is lijkt het me onwaarschijnlijk dat het al "uitverkocht" is.

Geen idee waarom het voor de organisatie zo moeilijk is om de line-up zo laat bekend te maken, misschien willen ze op die manier de aandacht en marketing richting de datum zelf geconcentreerd houden.
Donateur
last seen Aug 2024
Dat wat jij aanraadt strookt toch juist totaal niet met wat de organisatie aangeeft? Jij zegt geen kaartje halen, organisatie geeft aan wel kaartje halen (want beperkte plaatsen) en Daniel zegt weer dat de verkoop tegenvalt. Ik denk dat dit komt doordat niemand (of in ieder geval ik niet, en ik ben echt heel begaafd) weet wat hij hiervan moet verwachten. Had hier Low-E & Alter Egosz en J&W bijgezet en je had zeker een paar honderd man die erbij hadden willen zijn. Of ze willen juist een nieuwe weg in slaan bijvoorbeeld?

Begrijp me niet verkeerd ik zou dolgraag nog een keertje AVIO meemaken, maar ik zou ook graag willen weten wat er verder zoal draait voor ik 5 uur aan het reizen sla.

Komt allemaal vrij willekeurig op mij over.
B
Hardtraxx Veteran
4098 posts member since 2012
last seen 18 days ago
TiMOTHYb wrote:Dat wat jij aanraadt strookt toch juist totaal niet met wat de organisatie aangeeft? Jij zegt geen kaartje halen, organisatie geeft aan wel kaartje halen (want beperkte plaatsen) en Daniel zegt weer dat de verkoop tegenvalt. Ik denk dat dit komt doordat niemand (of in ieder geval ik niet, en ik ben echt heel begaafd) weet wat hij hiervan moet verwachten. Had hier Low-E & Alter Egosz en J&W bijgezet en je had zeker een paar honderd man die erbij hadden willen zijn. Of ze willen juist een nieuwe weg in slaan bijvoorbeeld?

Begrijp me niet verkeerd ik zou dolgraag nog een keertje AVIO meemaken, maar ik zou ook graag willen weten wat er verder zoal draait voor ik 5 uur aan het reizen sla.

Komt allemaal vrij willekeurig op mij over.
Er is hier eerder in het topic al vermeld (ook door Intractable One op FB) dat de volledige line-up er volgende week is.
Donateur
last seen Aug 2024
Goos :lol:
B
Hardtraxx Veteran
last seen 18 days ago
TiMOTHYb wrote:Goos :lol:
Jij doet allemaal moeilijk dat je niet vijf uur wil rijden om geen line-up te weten, terwijl volgende week die line-up komt. Net alsof het feest morgen is
Donateur
last seen Aug 2024
Ik doe moeilijk omdat ik niet tot volgende week wil wachten om te bepalen of ik naar dit feest wil of niet. Ik wil het liefste een maand van tevoren bepalen of ik ergens naar toe gaat. Als je dan als organisatie vervolgens schrikt van een tegenstellende kaartverkoop denk ik dat dat daardoor komt. Zo raar is dat toch niet? Of vind jij 't wel chill om onwetend te zijn?
B
Hardtraxx Veteran
last seen 18 days ago
TiMOTHYb wrote:Ik doe moeilijk omdat ik niet tot volgende week wil wachten om te bepalen of ik naar dit feest wil of niet. Ik wil het liefste een maand van tevoren bepalen of ik ergens naar toe gaat. Als je dan als organisatie vervolgens schrikt van een tegenstellende kaartverkoop denk ik dat dat daardoor komt. Zo raar is dat toch niet? Of vind jij 't wel chill om onwetend te zijn?
Ik zit er minder mee dan jou. Tis gratis, AVIO staat er en de rest van de line-up maakt me eigenlijk niet zoveel uit, ik vermaak me toch wel.
Donateur
last seen Aug 2024
Dat kan :)
S
TiMOTHYb wrote:Ik doe moeilijk
Ik vind het mooi dat je altijd zo enorm veel tijd en energie stopt in het typen van hele lappen tekst welke, in tegenstelling tot veel ander gezever hier op hardtaxx, werkelijk ergens op slaan :corn:. Waar haal je de tijd en zin vandaan Tim? Wat motiveert jouw?

Maar zie daar gelijk het tegenovergestelde. Het liefst bepaal ik een dag voor een evenement nog ofdat ik er heen ga of niet. Heb totaal geen zin meer om kaarten te kopen voor een evenement wat pas over een paar maanden plaatsvind.
Donateur
last seen Aug 2024
stefaneke wrote:Wat motiveert jouw?
Jij. :loving:
S
TiMOTHYb wrote:
hihi excuses voor mijn hollandaise, brabander he
Last edited by stefaneke on , edited 1 time in total.
S
TiMOTHYb wrote:
hihi excuses voor mijn hollandaise, brabander he
Last edited by stefaneke on , edited 1 time in total.
S
3x scheepsrecht
Donateur
last seen Aug 2024
Geeft niks, ik begrijp de verwarring :cool:
Hardtraxx Veteran
3027 posts member since 2011
last seen Jan 2025
Dit wordt kwaliteit :thumbsup:
Hardtraxx Addict
1845 posts member since 2014
last seen Aug 2025
Al meer bekend over de artiesten?
Hardtraxx Veteran
6071 posts member since 2011
last seen Jan 2022
Nee
Hardtraxx Crew
30636 posts member since 2010
last seen 12 hours ago
Ben van plan hier naar toe te gaan, maar mag nu wel wat meer over bekend worden idd.
Hardtraxx Veteran
4724 posts member since 2009
last seen 17 days ago
stefaneke wrote:
TiMOTHYb wrote:Ik doe moeilijk
Ik vind het mooi dat je altijd zo enorm veel tijd en energie stopt in het typen van hele lappen tekst welke, in tegenstelling tot veel ander gezever hier op hardtaxx, werkelijk ergens op slaan :corn:. Waar haal je de tijd en zin vandaan Tim? Wat motiveert jouw?

Maar zie daar gelijk het tegenovergestelde. Het liefst bepaal ik een dag voor een evenement nog ofdat ik er heen ga of niet. Heb totaal geen zin meer om kaarten te kopen voor een evenement wat pas over een paar maanden plaatsvind.
ik kan me best vinden in wat Tim zegt, vooral voor een feest op donderdag, een werkend mens moet ook nog vrij kunnen vragen. als de line up kut is maar je op voorhand vrij gevraagd hebt is dat zonde van je uren.
Hardtraxxer
578 posts member since 2010
last seen Feb 2026
Het is een label launch. Dan kun je wel verwachten dat, gezien het een launch betreft, sommige informatie laat volgt. Vanavond meer info, morgen de line-up.
Hardtraxx Elite
2869 posts member since 2013
last seen Nov 2024
AVIO Launch Party (14-05-2015, Dynamo Eindhoven)
Hardtraxx Veteran
6219 posts member since 2008
last seen Jun 2026
Zin in! Erg benieuwd :)