Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 apr 2015 11:53 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Ik bedoel dit verder niet lullig verder, maar soms krijg ik het idee dat organisaties een datum en een artiest noemen, en er dan maar vanuit gaan dat 500 man per direct een kaart koopt en alvast voor de deur gaat liggen. Is het nu echt teveel gevraagd om gewoon met een locatie, prijs, tijdstippen, LINE-UP te komen?

Het argument dat het feest maar €5 kost slaat natuurlijk nergens op; als ik alles wat €5 kost moet kopen, om later te beslissen of ik er wat mee ga doen slaap ik volgende maand onder een brug.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 apr 2015 14:00 
 

TiMOTHYb schreef:
Ik bedoel dit verder niet lullig verder, maar soms krijg ik het idee dat organisaties een datum en een artiest noemen, en er dan maar vanuit gaan dat 500 man per direct een kaart koopt en alvast voor de deur gaat liggen. Is het nu echt teveel gevraagd om gewoon met een locatie, prijs, tijdstippen, LINE-UP te komen?

Het argument dat het feest maar €5 kost slaat natuurlijk nergens op; als ik alles wat €5 kost moet kopen, om later te beslissen of ik er wat mee ga doen slaap ik volgende maand onder een brug.


De pardy is gratis
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 apr 2015 16:57 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Waar kan ik mijn €5 terugvragen als ik niet ga?

En buiten dat het gaat om het principe met altijd maar late timetables en nu dus ook lineups. Vrij vervelend als je niet op loopafstand van een locatie woont.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 apr 2015 23:18 
 

TiMOTHYb schreef:
Waar kan ik mijn €5 terugvragen als ik niet ga?

En buiten dat het gaat om het principe met altijd maar late timetables en nu dus ook lineups. Vrij vervelend als je niet op loopafstand van een locatie woont.


Gewoon niet betalen? Daniël vertelde me zelf dat ie het niet eens zo druk verwachte, ben benieuwd hoeveel volk er werkelijk op af komt. Tegen de tijd dat de line-up bekend is lijkt het me onwaarschijnlijk dat het al "uitverkocht" is.

Geen idee waarom het voor de organisatie zo moeilijk is om de line-up zo laat bekend te maken, misschien willen ze op die manier de aandacht en marketing richting de datum zelf geconcentreerd houden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 apr 2015 23:45 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Dat wat jij aanraadt strookt toch juist totaal niet met wat de organisatie aangeeft? Jij zegt geen kaartje halen, organisatie geeft aan wel kaartje halen (want beperkte plaatsen) en Daniel zegt weer dat de verkoop tegenvalt. Ik denk dat dit komt doordat niemand (of in ieder geval ik niet, en ik ben echt heel begaafd) weet wat hij hiervan moet verwachten. Had hier Low-E & Alter Egosz en J&W bijgezet en je had zeker een paar honderd man die erbij hadden willen zijn. Of ze willen juist een nieuwe weg in slaan bijvoorbeeld?

Begrijp me niet verkeerd ik zou dolgraag nog een keertje AVIO meemaken, maar ik zou ook graag willen weten wat er verder zoal draait voor ik 5 uur aan het reizen sla.

Komt allemaal vrij willekeurig op mij over.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mei 2015 09:56 
 
Hardtraxx Veteran

TiMOTHYb schreef:
Dat wat jij aanraadt strookt toch juist totaal niet met wat de organisatie aangeeft? Jij zegt geen kaartje halen, organisatie geeft aan wel kaartje halen (want beperkte plaatsen) en Daniel zegt weer dat de verkoop tegenvalt. Ik denk dat dit komt doordat niemand (of in ieder geval ik niet, en ik ben echt heel begaafd) weet wat hij hiervan moet verwachten. Had hier Low-E & Alter Egosz en J&W bijgezet en je had zeker een paar honderd man die erbij hadden willen zijn. Of ze willen juist een nieuwe weg in slaan bijvoorbeeld?

Begrijp me niet verkeerd ik zou dolgraag nog een keertje AVIO meemaken, maar ik zou ook graag willen weten wat er verder zoal draait voor ik 5 uur aan het reizen sla.

Komt allemaal vrij willekeurig op mij over.


Er is hier eerder in het topic al vermeld (ook door Intractable One op FB) dat de volledige line-up er volgende week is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mei 2015 10:45 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Goos :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mei 2015 11:06 
 
Hardtraxx Veteran

TiMOTHYb schreef:
Goos :lol:


Jij doet allemaal moeilijk dat je niet vijf uur wil rijden om geen line-up te weten, terwijl volgende week die line-up komt. Net alsof het feest morgen is
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mei 2015 11:07 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Ik doe moeilijk omdat ik niet tot volgende week wil wachten om te bepalen of ik naar dit feest wil of niet. Ik wil het liefste een maand van tevoren bepalen of ik ergens naar toe gaat. Als je dan als organisatie vervolgens schrikt van een tegenstellende kaartverkoop denk ik dat dat daardoor komt. Zo raar is dat toch niet? Of vind jij 't wel chill om onwetend te zijn?
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mei 2015 11:13 
 
Hardtraxx Veteran

TiMOTHYb schreef:
Ik doe moeilijk omdat ik niet tot volgende week wil wachten om te bepalen of ik naar dit feest wil of niet. Ik wil het liefste een maand van tevoren bepalen of ik ergens naar toe gaat. Als je dan als organisatie vervolgens schrikt van een tegenstellende kaartverkoop denk ik dat dat daardoor komt. Zo raar is dat toch niet? Of vind jij 't wel chill om onwetend te zijn?


Ik zit er minder mee dan jou. Tis gratis, AVIO staat er en de rest van de line-up maakt me eigenlijk niet zoveel uit, ik vermaak me toch wel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mei 2015 11:18 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Dat kan :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mei 2015 11:38 
 

TiMOTHYb schreef:
Ik doe moeilijk


Ik vind het mooi dat je altijd zo enorm veel tijd en energie stopt in het typen van hele lappen tekst welke, in tegenstelling tot veel ander gezever hier op hardtaxx, werkelijk ergens op slaan :corn:. Waar haal je de tijd en zin vandaan Tim? Wat motiveert jouw?

Maar zie daar gelijk het tegenovergestelde. Het liefst bepaal ik een dag voor een evenement nog ofdat ik er heen ga of niet. Heb totaal geen zin meer om kaarten te kopen voor een evenement wat pas over een paar maanden plaatsvind.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mei 2015 11:43 
 
Donateur
Avatar gebruiker

stefaneke schreef:
Wat motiveert jouw?

Jij. :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mei 2015 11:46 
 

TiMOTHYb schreef:
stefaneke schreef:
Wat motiveert jouw?

Jij. :loving:


hihi excuses voor mijn hollandaise, brabander he
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mei 2015 11:46 
 

TiMOTHYb schreef:
stefaneke schreef:
Wat motiveert jouw?

Jij. :loving:


hihi excuses voor mijn hollandaise, brabander he
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mei 2015 11:46 
 

3x scheepsrecht
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mei 2015 11:48 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Geeft niks, ik begrijp de verwarring :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mei 2015 13:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dit wordt kwaliteit :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mei 2015 18:11 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Al meer bekend over de artiesten?
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mei 2015 19:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nee
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mei 2015 19:45 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Ben van plan hier naar toe te gaan, maar mag nu wel wat meer over bekend worden idd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mei 2015 00:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

stefaneke schreef:
TiMOTHYb schreef:
Ik doe moeilijk


Ik vind het mooi dat je altijd zo enorm veel tijd en energie stopt in het typen van hele lappen tekst welke, in tegenstelling tot veel ander gezever hier op hardtaxx, werkelijk ergens op slaan :corn:. Waar haal je de tijd en zin vandaan Tim? Wat motiveert jouw?

Maar zie daar gelijk het tegenovergestelde. Het liefst bepaal ik een dag voor een evenement nog ofdat ik er heen ga of niet. Heb totaal geen zin meer om kaarten te kopen voor een evenement wat pas over een paar maanden plaatsvind.

ik kan me best vinden in wat Tim zegt, vooral voor een feest op donderdag, een werkend mens moet ook nog vrij kunnen vragen. als de line up kut is maar je op voorhand vrij gevraagd hebt is dat zonde van je uren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mei 2015 14:18 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Het is een label launch. Dan kun je wel verwachten dat, gezien het een launch betreft, sommige informatie laat volgt. Vanavond meer info, morgen de line-up.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mei 2015 19:04 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mei 2015 19:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zin in! Erg benieuwd :)
Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten