Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 nov 2024 14:33 

Hardtraxx Veteran

Ze hadden beter dit feest met dat van Wildstylez kunnen combineren met de tijden omgewisseld
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jan 2025 16:47 

Hardtraxxer

Overigens heb ik het gevoel dat dit ook niet verkoopt. Ticketverkoop zit nog in phase 1 en het is al over 3 weken
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jan 2025 16:57 

Hardtraxx Newbie

Rubrix schreef:
Overigens heb ik het gevoel dat dit ook niet verkoopt. Ticketverkoop zit nog in phase 1 en het is al over 3 weken

Volgende week komen de berichten naar buiten dat 85% is verkocht door de beslissing te nemen dat het balkon gesloten blijft. Op deze manier zullen er nog een aantal kaarten verkocht worden :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2025 14:46 

Hardtraxx Addict

denk je dat, of is dat zo?
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jan 2025 19:06 

Hardtraxx Elite

Klinkt als een feitje
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jan 2025 15:05 

Hardtraxx Addict

Kaart gekocht! Op paar namen na eigenlijk helemaal mijn straatje. :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jan 2025 13:21 

Hardtraxxer

Rubrix schreef:

Ook niet zo gek toch? Een b-artiest met in elk nummer een zaagkick in de afas. What can possibly go wrong.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2025 18:35 

Hardtraxx Veteran

Een aantal mindere namen ook op de line up. Maar ben er gewoon bij :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jan 2025 10:01 

Hardtraxx Addict

Timetable:

14:00 - 15:00: DJ Contest Winner
15:00 - 16:00: Phuture Noize
16:00 - 17:00: Collusion & Hard Destiny
17:00 - 17:30: Aversion
17:30 - 18:15: Vertile
18:15 - 19:15: Adjuzt & Aversion & Mutilator
19:15 - 19:45: Unresolved
19:45 - 20:30: Aversion & Warface
20:30 - 21:00: Dual Damage LIVE
21:00 - 21:45: Bloodlust & Imperatorz
21:45 - 22:15: Kruelty
22:15 - 23:00: Spitnoise & Barber
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2025 20:43 

Hardtraxxer

Nog wat HTers op dit half uitverkochte feest geweest? Zag er wel leuk uit op de filmpjes.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2025 13:32 

Hardtraxx Addict

Jaaa was erg vermakelijk. Inderdaad half lege zaal, maar sfeer zat er eigenlijk de hele dag wel in. Geluid in de AFAS is eigenlijk bijna altijd wel dik in orde, dus ook afgelopen zaterdag. Beste set voor mij was Collusion v.s. Hard Destiny. Minste was Aversion v.s. Warface, waarbij de laatstgenoemde praktisch gewoon een solo set draaide voor mijn gevoel. Ieder plaatje was vantevoren alweer in te vullen.

Verder minpuntje is dat Aversion er tijdens de b2b's niet ook even wat oudere platen draaide, zoals Heartless. Of ik moet dit soort platen net gemist hebben als ik de zaal even uit was.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2025 17:26 

Hardtraxxer

Best bizar....een feest wat een jaar geleden!! al is aangekondigd. Je dan alsnog een halve volle (of lege mag ook) zaal hebt...
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2025 20:56 

Hardtraxx Veteran

HardDB schreef:
Best bizar....een feest wat een jaar geleden!! al is aangekondigd. Je dan alsnog een halve volle (of lege mag ook) zaal hebt...

Ja raar, was het in brabant geweest was het hoogstwaarschijnlijk wel uitverkocht
Wel vermaakt hier maar na warface had ik wel zoiets van wat een herrie xd
Vorige week Origins was10x beter. Nu verschrikkelijke verrotte kicks gehoord
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2025 21:19 

Hardtraxx Addict

HardDB schreef:

Denk eigenlijk dat zo'n lange aanloop juist tegen je kan werken in de huidige markt. Voor dit soort feesten zullen mensen eerder wachten met kaarten kopen, omdat het zo ver in de toekomst ligt. Ook onder het mom van; "we zien het dan wel." Als op dezelfde dag dan ook nog APEX is in Duitsland, weet je ook wel waar het grootste gedeelte van de Duitse fans te vinden is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 feb 2025 11:00 

Hardtraxx Veteran

Dit feest kwam voor Aversion toch veel te vroeg? Als in 1 hit en meteen met zijn naam een feest moeten dragen. Het lukte Wildstylez al niet laat staan Aversion
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 feb 2025 11:33 

Hardtraxxer

ErikZ schreef:
Dit feest kwam voor Aversion toch veel te vroeg?

Zeker mee eens!
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 feb 2025 12:39 

Hardtraxx Veteran

Denk dat een hele boel andere factoren zwaarder mee wegen dan dat "het te vroeg" kwam voor hem.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 feb 2025 17:21 

Hardtraxx Veteran

ErikZ schreef:
Dit feest kwam voor Aversion toch veel te vroeg? Als in 1 hit en meteen met zijn naam een feest moeten dragen. Het lukte Wildstylez al niet laat staan Aversion

Denk dat op het moment een Aversion populairder is om te boeken dan een Wildstylez
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 feb 2025 17:22 

Hardtraxx Elite

Martin Waus schreef:
ErikZ schreef:

Denk dat op het moment een Aversion populairder is om te boeken dan een Wildstylez

In NL met gemak idd. Mensen zijn slecht op de hoogte van hoe de scene werkt hier lol. Dit is niet alleen vanwege het tijdstip. Tijden zijn gewoon veranderd. Ander voorbeeld; Rooler heeft een half miljoen maandelijkste streams meer dan Wildstylez (1.6m vs 1.1m, sickmode heeft btw ook 1.6m). Allebei dus ook 400k meer dan Headhunterz.

Denk dat meer dan de helft van het nieuwe publiek dat naar feesten begint te gaan de hele naam Wildstylez niet kent maar hooguit YoS of Lose My Mind herkennen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 feb 2025 17:24 

Hardtraxx Veteran

Zaagkick schreef:
Martin Waus schreef:
ErikZ schreef:

In NL met gemak idd. Mensen zijn slecht op de hoogte van hoe de scene werkt hier lol. Dit is niet alleen vanwege het tijdstip.

Dat is op HT iets met een zeer been en er tegen aan schoppen spreekwoord
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 feb 2025 17:27 

Hardtraxx Elite

Ja waarheden van emre worden nooit zo gewaardeerd hier, i know. Ik zie alweer collectieve verontwaardiging eraankomen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 feb 2025 17:29 

Hardtraxx Veteran

Zaagkick schreef:
Ja waarheden van emre worden nooit zo gewaardeerd hier, i know. Ik zie alweer collectieve verontwaardiging eraankomen.

De emre? Als pedaalemmer??
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 feb 2025 17:30 

Hardtraxx Elite

Yes sir.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 feb 2025 17:32 

Hardtraxx Veteran

Dat wist ik nog niet. Mooi dat je hier nog rondhangt niffo :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 feb 2025 17:34 

Hardtraxx Elite

Ghehe, onkruid vergaat niet bruuuur. :whistle:
Vorige  1, 2, 3  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten