Zaagkick schreef:
Martin Waus schreef:
ErikZ schreef:
Dit feest kwam voor Aversion toch veel te vroeg? Als in 1 hit en meteen met zijn naam een feest moeten dragen. Het lukte Wildstylez al niet laat staan Aversion
Denk dat op het moment een Aversion populairder is om te boeken dan een Wildstylez
In NL met gemak idd. Mensen zijn slecht op de hoogte van hoe de scene werkt hier lol. Dit is niet alleen vanwege het tijdstip. Tijden zijn gewoon veranderd. Ander voorbeeld; Rooler heeft een half miljoen maandelijkste streams meer dan Wildstylez (1.6m vs 1.1m, sickmode heeft btw ook 1.6m). Allebei dus ook 400k meer dan Headhunterz.
Denk dat meer dan de helft van het nieuwe publiek dat naar feesten begint te gaan de hele naam Wildstylez niet kent maar hooguit YoS of Lose My Mind herkennen.
Is hardstyle en raw hardstyle überhaupt niet gewoon over zijn piek heen? Zie vaker langskomen dat feesten gewoon niet uitverkopen. De bekendere festivals doen het wellicht nog wel goed, maar de binnenfeesten?
Voor mijn gevoel gaat het einde van Q Dance op termijn, ook voor een flinke aderlating voor de rest van de scène zorgen. Het magische sprookje dat hardstyle 10-15 jaar is geweest, is compleet verdwenen imo. Q Dance heeft hier een belangrijk aandeel in gehad, en kan dit met alleen Defqon niet hoog houden denk ik. Ik zie de toekomst somber in voor het genre momenteel