Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 26  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 apr 2012 13:21 
 
Donateur
Avatar gebruiker

DjThera schreef:
Die komt er gauw genoeg aan :D

:clap:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 apr 2012 18:44 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Eerste namen:
Theracords Stage
Winnaar DJ Contest
Thera vs Geck-o (Early Hardstyle Set)

Fusion Stage

Dream Catchers Stage

Amazed Stage

MFST Stage
Sceletor & D-Spirit (Special Millenium set)
Insaniax vs Infamity (Special Manifest Records set)
Dj Ruffryder (Special regional rookie set)
Hellsystem
Distorted Revelation
System:Overload vs ProFreaks

r_AW Stage

Als het goed is komt vandaag de rest ook nog.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 apr 2012 22:10 
 
Hardtraxx Addict

Komen ze nog ;D?
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 apr 2012 14:25 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Ongelezen bericht Geplaatst op 03 apr 2012 14:32 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Theracords Stage (Forest)
Maximumraver
Drivium
San Miquel (Early Hardstyle Set)
Mind Illusion
Thera vs Geck-o (Early Hardstyle Set)
Geck-o
Titan
Deetox
Prefix & Density
Degos & Re-Done
Thera
MC Shizzler

Fusion Stage (The Rock)
Profite
Nitrouz
Code Black
Toneshifterz
The Pitcher
Frequencerz
Zany
B-Front
MC DV8

Dream Catchers Stage (Waterside)
D'Cepticon
Rapid Rodge
Audio Attack
C-Tune
Mitta
Stanley3x0
MC No-iD

Amazed Stage (The Ruin)
Angerfist
Noize Supressor
D-Passion
Edge of Darkness
Lady Kate
Sceletor & D-Spirit (Special Millenium set)
Insaniax vs Infamity (Special Manifest Records set)
Dj Ruffryder (Special regional rookie set)
Hellsystem
Distorted Revelation
System:Overload vs ProFreaks
MC Da Hustla

r_AW Stage (Corridor)
Richie Gee
The DJ Producer
Igneon System
Mindustries
Armageddon Project
Stormtrooper
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 apr 2012 14:53 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Als dat het anthem is in de trailer, dan zal die wel van Frequencerz komen :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 apr 2012 15:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Frequencerz zag ik ook al staan in de trailer.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 apr 2012 15:43 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Woop Woop! Zin in! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 apr 2012 16:35 
 
Donateur
Avatar gebruiker

San Miquel schreef:
Woop Woop! Zin in! :D

Early setje neer zetten?? Dan toch maar eens kijken of ik hier aanwezig kan zijn, zeker ook omdat D'cepticon er staat :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 apr 2012 16:42 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Anthem klinkt veelbelovend!
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 apr 2012 16:58 
 
Hardtraxx Addict

Dusch die Amazed stage is klaar en de rest komt nog wat bij?
Wel dikke namen! The DJ Producer :o.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 apr 2012 17:04 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Black Sunrise schreef:
San Miquel schreef:
Woop Woop! Zin in! :D

Early setje neer zetten?? Dan toch maar eens kijken of ik hier aanwezig kan zijn, zeker ook omdat D'cepticon er staat :D

Jazeker! Weer een keer iets anders! Echt zin in...! :D
Gezellig! Doen we een biertje :beer:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 apr 2012 17:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Line up word volgens mij heel dik (is ie al)

Tis alleen zo fucking ver weg... :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 apr 2012 17:39 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Rik schreef:
Tis alleen zo fucking ver weg... :/

Daar heb ik nu dus altijd last van als ik richting jullie kant moet reizen! :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 apr 2012 17:45 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Godver, ik wil hier toch echt graag heen. Toch maar eens serieus gaan kijken of ik vervoer kan regelen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 apr 2012 18:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Flip27 schreef:
Rik schreef:
Tis alleen zo fucking ver weg... :/

Daar heb ik nu dus altijd last van als ik richting jullie kant moet reizen! :P

Man, wat is er aan "onze kant" te doen :P

Wij moeten altijd ver. xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 apr 2012 19:03 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Lekker dichtbij..
Kleine 20 minuutjes met de auto..

Misschien wel aanwezig!
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 apr 2012 19:10 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Flip27 schreef:
Rik schreef:
Tis alleen zo fucking ver weg... :/

Daar heb ik nu dus altijd last van als ik richting jullie kant moet reizen! :P


Mischien ideetje om weer een bus te regelen ofneet?
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 apr 2012 19:13 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Dit wordt wel interessant nu!
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 apr 2012 19:21 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

op mijn mobiel kan ik de full line up zien
en daar staan titan deetox noize suppressor nog bij :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 apr 2012 19:23 
 
Hardtraxx Addict

hdhessel schreef:
op mijn mobiel kan ik de full line up zien
en daar staan titan deetox noize suppressor nog bij :)

Huh? For sure? Dat zijn wel heerlijke namen ey.
Maar komt er dan nog meer?
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 apr 2012 19:24 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

MacMichael schreef:
hdhessel schreef:
op mijn mobiel kan ik de full line up zien
en daar staan titan deetox noize suppressor nog bij :)

Huh? For sure? Dat zijn wel heerlijke namen ey.
Maar komt er dan nog meer?


ik weet ook niet hoe dat kan best vaag vind ik
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 apr 2012 19:28 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

MacMichael schreef:
hdhessel schreef:
op mijn mobiel kan ik de full line up zien
en daar staan titan deetox noize suppressor nog bij :)

Huh? For sure? Dat zijn wel heerlijke namen ey.
Maar komt er dan nog meer?

Er komt inderdaad nog wel meer. Zo'n 7-9 namen per area uiteindelijk denk ik. Er staat ook niet voor niets more TBA.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 apr 2012 19:30 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Lyst schreef:
MacMichael schreef:
hdhessel schreef:
op mijn mobiel kan ik de full line up zien
en daar staan titan deetox noize suppressor nog bij :)

Huh? For sure? Dat zijn wel heerlijke namen ey.
Maar komt er dan nog meer?

Er komt inderdaad nog wel meer. Zo'n 7-9 namen per area uiteindelijk denk ik. Er staat ook niet voor niets more TBA.



bij industrial staan nog mindustries stormtrooper en the dj producer erbij
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 apr 2012 19:34 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Waar kan je ALLE namen zien dan/
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 26  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten