Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 26  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mrt 2012 11:32 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Is dit ver reizen vanaf maastricht ? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mrt 2012 11:34 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Lyst schreef:
Early Hardstyle, dat kun je toch wel horen aan de muziek in de teaser >.< :P


Mijn collega's zullen het niet waarderen wanneer ik trailers afspeel mét geluid. :P

Early Hardstyle? Vet! :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mrt 2012 12:41 
 
Donateur
Avatar gebruiker

hoebedoelje schreef:
Lyst schreef:
Eerste namen:
Thera vs Geck-o (Early Set) :worship:


Is dat een early Theracords set :drool: of een early hardstyle algemeen set?

Hoe bedoel je?
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mrt 2012 12:46 
 
Hardtraxx Veteran

San Miquel schreef:
hoebedoelje schreef:
Lyst schreef:
Eerste namen:
Thera vs Geck-o (Early Set) :worship:


Is dat een early Theracords set :drool: of een early hardstyle algemeen set?

Hoe bedoel je?


Lijkt me toch vrij duidelijk? Of alleen early theracords platen, of gewoon early in het algemeen
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mrt 2012 12:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Lijkt me logisch. Er staat 'Early Set', niet 'Theracords Only Early Set'. Dus gewoon een set met verschillende early.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mrt 2012 13:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kortom heel vet dus :drool: :yay: Benieuwd naar de rest van de line-up.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mrt 2012 13:20 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Net mn eindexamens gehad dan, wie weet.. :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mrt 2012 13:47 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

delange schreef:
Is dit ver reizen vanaf maastricht ? :P

trein na venlo is 1 uur en dan rijdt er als het goed eens gratis bus na he festival terein maar ik weit niet hoe je om 2 uur nog terug komt

vorig jaar draaide thera als enerlaatste op de hardstyle stage op alcatrazz ook wat early hardstyle er tussen door vond ik wel leuk maar de rest niet echt haha
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mrt 2012 14:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

hdhessel schreef:
delange schreef:
Is dit ver reizen vanaf maastricht ? :P

trein na venlo is 1 uur en dan rijdt er als het goed eens gratis bus na he festival terein maar ik weit niet hoe je om 2 uur nog terug komt

vorig jaar draaide thera als enerlaatste op de hardstyle stage op alcatrazz ook wat early hardstyle er tussen door vond ik wel leuk maar de rest niet echt haha

oke man maarja er zijn nu ook andere stages en andere sets natuurlijk over het algemeen kan ik dit niet heel serieus nemen omdat al je zinnen aan elkaar zijn zonder interpunctie dus gaat daar al mijn aandacht naar snap je wel
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mrt 2012 14:47 
 
Hardtraxx Newbie

wootum schreef:
Ahhhh...... het is dan wel Nederland - Denemarken.....



er komt een groot scherm te hangen met de wedstrijd er op heb ik gehoord :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mrt 2012 14:48 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

@tommetjeuh^ :lol: :lol:

naja wie weet, kan dit feestje op zich wel mee pakken. theracords & fusion stage doet me vast wel goed :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mrt 2012 14:48 
 
Hardtraxx Newbie

oeps ik zie net pas dat dat al gezegd is :$

maar ik ben iig wel aanwezig
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 mrt 2012 15:22 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Jurheinen schreef:
Lijkt me toch vrij duidelijk? Of alleen early theracords platen, of gewoon early in het algemeen


Nando schreef:
Lijkt me logisch. Er staat 'Early Set', niet 'Theracords Only Early Set'. Dus gewoon een set met verschillende early.


Kijk eens naar zijn nickname.... ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mrt 2012 08:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Early-bird is bijna voorbij dus heb maar even een kaartje gehaald. :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mrt 2012 08:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nando schreef:
Early-bird is bijna voorbij dus heb maar even een kaartje gehaald. :D

:yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mrt 2012 08:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nando schreef:
Early-bird is bijna voorbij dus heb maar even een kaartje gehaald. :D

Lekker bezig :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mrt 2012 08:58 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Ze houden ook niet rekening met de Friezen hè. Altijd zulke feestjes in het zuiden van het land :thumbdown:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mrt 2012 09:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

tommetjeuh schreef:
:yay:

Mr Lellebel schreef:
Lekker bezig :D

:loving:

roberttt schreef:
Ze houden ook niet rekening met de Friezen hè. Altijd zulke feestjes in een ander land :thumbdown:

Moet je maar verhuizen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mrt 2012 09:18 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Nando schreef:
roberttt schreef:
Ze houden ook niet rekening met de Friezen hè. Altijd zulke feestjes in een ander land :thumbdown:

Moet je maar verhuizen.


Ga over anderhalf jaar naar Nijmegen :p Dus dat komt wel goed :p
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mrt 2012 10:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

roberttt schreef:
Nando schreef:
roberttt schreef:
Ze houden ook niet rekening met de Friezen hè. Altijd zulke feestjes in een ander land :thumbdown:

Moet je maar verhuizen.


Ga over anderhalf jaar naar Nijmegen :p Dus dat komt wel goed :p

Nu weer Nijmegen? xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mrt 2012 10:22 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

roberttt schreef:
Altijd zulke feestjes in een ander land :thumbdown:


Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mrt 2012 10:32 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Chukkels schreef:
Nu weer Nijmegen? xd


ssst

Solis schreef:
roberttt schreef:
Altijd zulke feestjes in een ander land :thumbdown:


Afbeelding



En bedankt :kiss:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mrt 2012 13:46 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Kaarten binnen, wel 4 uur na de packagedeal voorbij was.. :/ Ach ja heb toch nog 130 euro bespaart met het niet naar Defqon gaan. :whistle:
Nu maar hopen op een Mark EG, Drivium en/of Wavolizer. ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mrt 2012 14:56 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Benieuwd naar de line-up!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 mrt 2012 14:57 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Die komt er gauw genoeg aan :D
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 26  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten