Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 26  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 apr 2012 19:35 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Ik zie ook niets met mijn mobiel hoor?
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 apr 2012 19:41 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

komen zo linkjes :) ben ef printscreen met mobiel aant make

https://twitter.com/#!/hesselhermans/st ... 00/photo/1 nr 1
https://twitter.com/#!/hesselhermans/st ... 08/photo/1 nr 2
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 apr 2012 19:55 
 
Donateur
Avatar gebruiker

San Miquel schreef:
Jazeker! Weer een keer iets anders! Echt zin in...! :D
Gezellig! Doen we een biertje :beer:

Het is wel een pittig eindje weg, dus moet even kijken of ik ga. En anders doen we zeker een :beer: . Of 2. Of 3 :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 apr 2012 19:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Theracords stage: Titan xd xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 apr 2012 19:58 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Daveytl schreef:
Theracords stage: Titan xd xd

is dat zo vreemd ?
past goed thuis in het rijtje!
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 apr 2012 19:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

hdhessel schreef:
Daveytl schreef:
Theracords stage: Titan xd xd

is dat zo vreemd ?
past goed thuis in het rijtje!


Kijk eens wie er nog meer een stage host.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 apr 2012 19:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

hdhessel schreef:
Daveytl schreef:
Theracords stage: Titan xd xd

is dat zo vreemd ?
past goed thuis in het rijtje!

Er is ook een Fusion stage :P


Wat een vreselijk matige Fusion stage trouwens :lol: Eigenlijk zou ik daar niet eens om moeten lachen. Wat een pauper line-up op die stage. Theracords stage is wel erg dik!
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 apr 2012 20:03 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

agja

ik vermaak me wel bij Theracords :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 apr 2012 20:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Een Fusion stage waar welgeteld 2 namen me kunnen boeien :cry:
En geen Rude Awakening :cry:
Maar verder wel gaaf ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 apr 2012 20:15 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Zo heel veel ander Fusion artiesten zijn er toch niet? :P
Dozer, Jack of Sound, Slim Shore en Donkey Rollers? Welke ik alle 4 liever had gezien dan iedereen behalve Zany/B-Front, maar Theracords area is boeiend genoeg. :P Ik mis alleen wel de therabyte act :huh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 apr 2012 20:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Lyst schreef:
Zo heel veel ander Fusion artiesten zijn er toch niet? :P
Dozer, Jack of Sound, Slim Shore en Donkey Rollers? Welke ik alle 4 liever had gezien dan iedereen behalve Zany/B-Front, maar Theracords area is boeiend genoeg. :P Ik mis alleen wel de therabyte act :huh:


Ja die 4 had ik ook veel liever gezien. Het is meer dat een Fusion stage vroeger gewoon veel meer voorstelde omdat ook Pitcher, Toneshifterz me konden boeien en de rest ook nog wat specialer was. Timing van Fusion TNL was echt perfect, toen zaten ze imo echt op hun piek.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 apr 2012 20:18 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Black Sunrise schreef:
Het is wel een pittig eindje weg, dus moet even kijken of ik ga. En anders doen we zeker een :beer: . Of 2. Of 3 :P

Worden er automatisch meer idd.... :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 apr 2012 20:41 
 
Hardtraxx Addict

Wel vreemd dat Titan bij Theracords staat, maargoed.
Wel dikke line-up, net name de hardcore en industrial area's.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 apr 2012 20:47 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

:cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 apr 2012 20:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Lyst schreef:
Zo heel veel ander Fusion artiesten zijn er toch niet? :P
Dozer, Jack of Sound, Slim Shore en Donkey Rollers? Welke ik alle 4 liever had gezien dan iedereen behalve Zany/B-Front, maar Theracords area is boeiend genoeg. :P Ik mis alleen wel de therabyte act :huh:

En ze hadden natuurlijk zelf Titan kunnen opstellen. En Jowan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 apr 2012 21:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Had niet veel ander verwacht van die Fusion Area hoor.. Misschien idd Donkey Rollers en Jack of Sound erbij, maar dan houd het ook op. Aangezien B-Front, Zany en Frequencerz wel wat later zullen staan zul je mij daar niet zien. :) Theracords Area :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 apr 2012 21:24 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

PNXRMX schreef:
Lyst schreef:
Zo heel veel ander Fusion artiesten zijn er toch niet? :P
Dozer, Jack of Sound, Slim Shore en Donkey Rollers? Welke ik alle 4 liever had gezien dan iedereen behalve Zany/B-Front, maar Theracords area is boeiend genoeg. :P Ik mis alleen wel de therabyte act :huh:


Ja die 4 had ik ook veel liever gezien. Het is meer dat een Fusion stage vroeger gewoon veel meer voorstelde omdat ook Pitcher, Toneshifterz me konden boeien en de rest ook nog wat specialer was. Timing van Fusion TNL was echt perfect, toen zaten ze imo echt op hun piek.

Ben je er ook bij dan? :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 apr 2012 11:08 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Onze line up is ook nog niet helemaaaaaaal compleet merk ik!

http://partyflock.nl/party/219308
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 apr 2012 11:45 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Drivium :love:
Mijn dag kan nu niet meer stuk ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 apr 2012 11:54 
 
Donateur
Avatar gebruiker

OMG wat een ongelofelijk geile line-up :love:

D-Passion, Mindustries, Igneon System, Stormtrooper, DJ Producer en de lui van Fusion en Theracords :worship:

Eigenlijk moet ik hier bij zijn! Jammer dat het qua vervoer een beetje zaad is...
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 apr 2012 12:03 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Ga je toch met de bolderkar.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 apr 2012 12:10 
 

Ik moet hier echt bij zijn! Damn wat is die industrial stage onglovelijk dik
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 apr 2012 12:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vette line up :D

Als ik tegen die tijd de financiële middelen bezit miss wel aanwezig :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 apr 2012 14:08 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

jezus, wel een hele vette line up. probleem is ov, geen idee hoe ik om 2.00 naar huis moet gaan. -.-
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 apr 2012 14:19 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

DjThera schreef:
Onze line up is ook nog niet helemaaaaaaal compleet merk ik!

http://partyflock.nl/party/219308

Maximumraver er ook bij! :D
Gaat ie afsluiten met die extreem lompe shit van hem of wat? :P
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 26  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten