Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26  Volgende
Bericht Geplaatst op 10 jun 2012 13:14 

Hardtraxx Veteran

Degos schreef:
Daveytl schreef:
En natuurlijk genoten van Degos die lekker dronken stond te draaien :lol:

haha dat viel wel mee hoor! ik word dronken van de muziek, niet van al dat bier ;-)

Haha oké. Je had het in ieder geval wel naar je zin zo te zien.

Jammer dat je net een paar meter voor me liep toen Nederland af was. Wilde nog ff een opmerking maken dat ze beter Ebecilio in hadden kunnen brengen :P
Bericht Geplaatst op 10 jun 2012 13:18 

Hardtraxx Newbie

wat een feest! :yay: :clap: :thumbsup:
De sfeer was echt ge-wel-dig!! :D

:worship: :worship: :worship:
Bericht Geplaatst op 10 jun 2012 13:20 

Hardtraxx Veteran

Degos schreef:
haha voor degene die geen biertje kregen! volgende keer beter ;-) hehe

Thanks hè. :D
Bericht Geplaatst op 10 jun 2012 13:30 

Hardtraxx Veteran

Jaaa was een gezellig feestje :D Beste sfeer was toch wal bij Raw en Theracords... Amazed en Fusion had echt heeeeeel laf publiek zeg...
Kwam binnen toen San Miquel net 5 minuten bezig was... dus dat was voor mij een heerlijke opener! Echt jammer dat ik Drivium niet heb kunnen zien, dat wilde ik eigenlijk toch wel heel graag.
Maar goed, lekker anderhalf uur Early Hardstyle gedaan... En toen was het tijd voor een uurtje Mindustries. Ik had nog nooit live Industrial meegemaakt, en zeker ook omdat het in dat tunneltje was (gigantische geluidsbox dus) was het echt HELEMAAL TOP. Ongelofeloos, wat een geweld. Heerlijk :yay:
Toen naar Geck-O, David en ik waren heel erg blij dat Hunting 1 werd gedraaid, was erg fijn :)
Ontzettend leuke set van P&D, ze openden best wel chill en rustig, maar al snel kwamen de hardere platen op de tafels te liggen. Vanaf dat moment ging het gas erop geloof ik, want Deetox heeft me echt gesloopt (ook nog uitgebreid voor bedankt later :P )
Na Deetox waren vooral mijn armen zoooooo dood, maar goed, was niet zo erg. Heel even gaan kijken bij Rode Bob, maar kort daarna toch besloten dat ik naar Raw wilde. Armageddon Project: zelfde verhaal als Mindustries. HEEL erg lekker :thumbsup:
Tja, en toen terug voor anderhalf uur Thera, Degos & Re-Done! Was (natuurlijk) een knalset, heel fijne afsluiter van een heel gezellig feestje!

+punten
.Sfeer bij Theracords en Raw area
.Geluid was heel zuiver bij TC (was bij de main minder imo, te veel bass)
.Leuke groep mensen bij TC, heb erg moeten lachen

-punten
.Sfeer bij de main
.Ver terug lopen naar de auto :P
.Geluid bij TC was niet zo hard... dat was jammer

Foto's en filmpjes...

Afbeelding
San Miquel toen ik aankwam ;)

Afbeelding
Onze Pieter en Rikkert :)

Afbeelding
Deze is extra leuk door de achtergrond, want die vliegt zometeen weg denk ik...

Afbeelding
Toen wassie nog niet moe :P

Afbeelding
En hij ook niet...

Afbeelding
Wat een mooie tieten zeg... :drool:

Afbeelding
Ze bestaan nog, Groupies! Zij gaat gewoon voor ze liggen :surrender:

Afbeelding
"Jongens, handjes in de lucht..."

Afbeelding
"OKEE DAS GOED!"

Afbeelding
...en dit was David na de set van Diana :P

Lekker, Speedwave - Junior :D

Kijk, als je wat aan het drinken bent, kun je stilstaan en het ff opdrinken en kijken, of je maakt een filmpje... Iedereen wil altijd gek doen voor de camera :D

Dit vond ik zo prachtig: de main was helemaal vol met mensen, maar bijna niemand ging los. Bij Deetox was het vrij rustig qua hoeveelheid mensen, maar iedereen die er WEL was ging kneiterhard uit zijn plaat :D En oke, dan doen David en Nando nog iets meer hun best dan de rest :P

Sorry for the long post...
Here's a potatoe Afbeelding
Bericht Geplaatst op 10 jun 2012 13:53 

Artiest

Daveytl schreef:
Degos schreef:
Daveytl schreef:
En natuurlijk genoten van Degos die lekker dronken stond te draaien :lol:

haha dat viel wel mee hoor! ik word dronken van de muziek, niet van al dat bier ;-)

Haha oké. Je had het in ieder geval wel naar je zin zo te zien.

Jammer dat je net een paar meter voor me liep toen Nederland af was. Wilde nog ff een opmerking maken dat ze beter Ebecilio in hadden kunnen brengen :P

heel goed van je dat je die opmerking niet gemaakt hebt ;-) maar goed, zelfs hij weet dat je een bal met je buitenste been aan moet nemen en niet met het binnenste en dan ook nog eens buitenkant voet.. hiermee doel ik echt niet op van Persie
Bericht Geplaatst op 10 jun 2012 14:03 

Artiest

Wow wat heb ik genoten en wat gingen jullie los :D echt mn vetste optreden tot nu toe!
Naast mn set was t ook gewoon een heerlijke dag! Veel nieuwe mensen weer leren kennen, en heerlijke muziekjuhs :)

Voor de geinteresseerden is hier mijn tracklist:
1. Catatonic overload - s.i.t.e ( Alcatrazz vocal edit )
2. Deetox - once upon a time
3. Phuture noize - sleep (phrantic remix)
4. Catatonic overload & Deetox - state of mind
5. alphaverb & intractable one - destination nowhere
6. Dj Thera - Disturbia ( The R3belz remix )
7. Wavolizer feat. Sogma - No time for breakdown
8. Dj nightkiller - Skwert ( original late night mix )
9. Delete - Advanced technology
10. Dizzorder & R-tillary - Illusions ( catatonic overload remix )
11. Deetox - Black magic
12. Delete - pulse ( catatonic overload remix )
13. Catatonic overload - sexual thrill
14. Deetox - still here ( delete remix )
15. Genox - black is...
16. Catatonic overload - paralyzed
17. Phrantic - become one ( merge mix )
18. Dizzorder & R-tillary - vampires dream
19. Dj Thera & Geck-o - Trespassing

C ya next time! :thumbsup: :beer:
Bericht Geplaatst op 10 jun 2012 14:05 

Hardtraxx Veteran

:worship:
Bericht Geplaatst op 10 jun 2012 14:06 

Hardtraxx Veteran

Deetox schreef:
Wow wat heb ik genoten en wat gingen jullie los :D echt mn vetste optreden tot nu toe!

Als je een set als deze neerzet kunnen we niet anders :worship:
Bericht Geplaatst op 10 jun 2012 14:08 

Donateur

XtD schreef:
Deetox schreef:

Als je een set als deze neerzet kunnen we niet anders :worship:

Haha dat zei ik net ook al op twitter:P
Bericht Geplaatst op 10 jun 2012 14:10 

Hardtraxxer

Setje van deetox was heerlijk!! Verder vond ik het allemaal wat minder maar dat lag aan mezelf en niet aan het feest
Bericht Geplaatst op 10 jun 2012 14:10 

sjobie schreef:
:worship:

sjoob is tevreden :P

vlag was zeker nice.
al was ik niet in staat om dit goed te kunnen verwoorden.
:whistle:

damn you, alcohol.
Bericht Geplaatst op 10 jun 2012 14:11 

Hardtraxx Veteran

:corn:
Bericht Geplaatst op 10 jun 2012 14:15 

Hardtraxx Veteran

Zo, wat rustig :/
Bericht Geplaatst op 10 jun 2012 15:40 

Artiest

Geniale foto's The Skribbler xd
Van mij mogen er nog wel een aantal van zo'n feestjes komen, heb me prima vermaakt :thumbsup:
Toch nog wel respect hoe goed mensen kunnen losgaan op My Way :P
Bericht Geplaatst op 10 jun 2012 15:49 

Aan het typen...

Zo, ook weer redelijk hersteld van vannacht. Denk niet dat Ground Zero wat gaat worden als het zo blijft :x
Even een 'kort' verslagje van gister:
10 voor 1 vertrokken van huis, had wel iets eerder weg gewild, maar mijn kameraad was nog druk die ochtend, daardoor helaas Maximumraver gemist. De hele weg zitten klagen over het kutweer, de hele tijd is het zwaar bewolkt/buien geweest onderweg, tot een paar kilometer voor Horst. Daar was de hemel in één keer strak blauw (werd toen ik weg ging nog wel uitgelachen dat ik een zonnebril meenam haha), as if it was meant to be. Om 10 voor drie kwamen we aan en hebben we onze goedkope muntjes van 1.90 opgehaald en als we drie uur eerder waren geweest met kaartjes kopen, nog goedkoper, echt een groot pluspunt! Verder was het 4,5 munt voor 10 euro. Jeroen wilde eerst het terrein verkennen, maar ik wilde per se eerst Drivium zien. Goede keus, want dit was achteraf direct de set van de dag voor mij. Echt heerlijke tracks, had wel moeite met het herkennen van de tracks, maar dat had meer met mijn vermoeidheid te maken denk ik :$ . Toppunt was wel Baced vs Ace's Delight - Witness :worship: , verder nog een ultraform plaat gehoord (wist de titel zo niet) Out of the Blue, de nieuwe drivium met vette acid erin en Let The Music Play. Jammer was wel dat het geluid niet over kwam, wat volgens mij te maken had met dat het wat zacht stond (was overigens de hele dag het geval). Het was in ieder geval wel goed zuiver. Na hun set kwamen ze beide hun enthousiasme nog even met mij delen, kan dat altijd wel waarderen. :thumbup:

Toen was het tijd voor San Miquel, maar helaas moest ik nu wel het terrein eerst verkennen, dus heb weinig van zijn set meegekregen, ik hoorde nog wel Disk Warrior, Seid Ihr Bereid en volgens mij Mescal. :) Na een snel rondje langs de Fusion en Hardcore stage (talent stage hadden we al gezien toen we binnenkwamen) zijn we tegen half 5 naar de R_aw stage gelopen, man wat een area was dat zeg. De stage was geplaatst aan het eind van een lange tunnel en verrassend genoeg klonk het geluid er geweldig (dacht juist dat je veel last van echo's zou hebben). Richie Gee draaide op dat moment, was de tweede keer industrial voor mij (heb TOA vorig jaar even gezien op Defqon, maar dat ging mij veel te snel). Dit klonk echter wel heerlijk, lekkere diepe basslines en duistere geluiden. Je moet de tracks overigens wel kennen, wil je hier optimaal van kunnen genieten, want sommige basslines zijn de eerste keer echt niet te volgen :P Voor een tijdje kan ik me daar goed vermaken.

Maar omdat ik toch nog wel wat van de early wilde horen, zijn we om 5 uur terug gelopen naar Geck-o vs Thera. Was een heerlijke set met een aantal SAIFAM knallers als Droid - Ger Man (The Raiders Remix), maar ook Armani & Ghost - Airport en The Juvenille - Hardcore Suckas (Original Mix) :D Het meeste deed qua hardheid niet onder voor de raw platen van tegenwoordig. Om 6 uur nog een heel klein stukje van Mind Illusion gezien die opende met Tat & Zat - Gold. Daarna naar de talentstage gelopen om de wedstrijd Nederland - Denemarken te kijken. Dat was verder goed geregeld daar, je kon het (in ieder geval met mijn lengte) overal goed zien. Jammer dat ze verloren hadden, maar heb op het moment eerlijk gezegd niet zoveel interesse in het Nederlands Elftal. In de rust nog even patat wezen halen, sta je netjes in de rij bij een tent waar groot een bord met daarop friet geschreven hangt, ben je eindelijk aan de beurt en kijken ze je raar aan dat je patat bestelt, je moest namelijk niet bij deze tent wezen, maar bij een andere tent ernaast. Hang er dan geen bord neer xd Door de wedstrijd helaas wel de set van Geck-o moeten missen. :( Wat achteraf gezien misschien een betere keuze was geweest.

Toen even bij Noize Supressor wezen kijken, omdat Jeroen dat mooi vind. Ik heb echter helemaal niets met dit soort hardcore dus heb even twee lekkere ijsjes gegeten, om vervolgens terug te gaan naar Prefix & Density. Die draaiden goed divers met her en der wel wat lekkere plaatjes waar onder The Machine - Trashin' en Awesome Frequency :worship: de rest was verder wel ok. Echter was de opbouw vanaf dat moment in de setjes ver te zoeken. :huh: Gelukkig waren de meeste tracks wel dusdanig hard, dus van echte dipjes in de set was geen sprake.

Toen was het tijd voor Deetox, op No Time For Breakdown :worship: , Skwert en beide Delete platen viel me dit setje een beetje tegen. Ik heb helaas niet zoveel met de CO2 tracks en op een gegeven moment kreeg ik zelfs het idee dat Deetox een masker op had en er opeens een van de Catatonic Overload gasten stond te draaien. :P De kicks van Delete knalden er trouwens wel weer heerlijk in. :thumbsup: Ben een kwartier voor het eind dan maar weer even een rondje wezen maken, nog even een klein stukje van zowel The DJ Producer als Armageddon Project gezien, welke beide wel een stuk minder goed waren in vergelijking tot Richie Gee. Het blijft wel echter muziek om helemaal stuk op te gaan, maar goed dat is niet aan mij besteed, dus zijn we even via een klein stukje van Hellsystem en Angerfist naar de main gelopen voor B-Front.

We waren echter 10 minuten te vroeg dus kregen we nog een stukje mee van The Pitcher. :thumbdown: Die nieuwe Donkey Rollers track is om werkelijk waar om te huilen, wat een slappe hap. B-Front opende met Zany & DV8 - The Anthem, waarvan de climax wel goed te doen was. Ik had afgesproken dat we bij de eerste pitchkick naar Titan zouden gaan en dat heeft dan ook niet lang meer geduurd. Ik heb geen idee welke track het was, maar pff. Snel naar Titan dan maar, die draaide wel oke op zich. Hij draaide o.a. Remember Me, Hour of the Night, Pattern 2, Act of Rage, Mosquito en Ombrello Maledetto. Wel af en toe even de vingers in de oren moeten doen voor de kicks :P

Daarna was het de beurt aan Thera vs Degos & Re-Done, die er weer een feestje van maakten op het podium. Wederom een paar vette platen voorbij horen komen, maar op een gegeven moment werd het wel een beetje too much D&R. Daar waar de vorige deejays toch behoorlijk divers draaiden, was dit wel een beetje teleurstellend. Rond 12 uur dan ook maar huiswaarts gekeerd, ook omdat ik er wel een beetje doorheen zat. Op de terugweg weer eens door een hel gegaan, misselijk, duizelig, enorme buikpijn, neiging tot flauwvallen en enorm aan het trillen. :/ Even bij een tankstation gestopt en toen ging het gelukkig wel weer wat beter, maar een half uurtje later begon het weer, gelukkig was ik toen al bijna thuis en kon ik snel mijn bed inkruipen. :sleep:

Al met al een erg goed feestje gehad, waar ik veel tracks heb gehoord die ik nog eens live wilde horen. De sfeer op de Theracords en de R_aw stage waren goed; het was alleen wel wat aan de rustige kant op de Theracords stage, maar daar heb ik verder geen problemen mee. Op het volume bij de TC stage na, was het feest voor de rest prima georganiseerd en heb ik daar verder weinig op aan te merken. Verder een hoop nieuwe mensen ontmoet, volgens mij kwam er elk half uur wel weer iemand anders langs (hey ben jij niet lijst, je spreekt het uit als list :list: , lol toepasselijk smiley xd ). Ik heb het niet allemaal kunnen onthouden, gezien het er zoveel waren, maar voor wat ik me kan herinneren heb ik Lellebel, Davy, Sjobie (wie was nu die man achter mij :lol: ), Blackburn en Banaanslak (man je leek nog vermoeider dan ik :P ). De enige die ik zelf herkende was Nando xd en verder The Skribbler nog gezien, tenminste dat stond achterop je shirt, maar je was telkens zo druk aan het losgaan dat ik je verder niet aangesproken heb. :P Verder kende ik alleen PNXRMX (die eerst even dacht dat ik een artiest was xd) en Nego (je was wel erg kortaf :surrender: ).
Bericht Geplaatst op 10 jun 2012 15:58 

Hardtraxx Elite

Oh wow, James. Jij was het dus. Met je gele happy face shirt toch? Ik herkende je al maar ik wist even niet waar ik moest zoeken. :lol:
Bericht Geplaatst op 10 jun 2012 16:01 

Hardtraxx Veteran

Lyst schreef:
verder The Skribbler nog gezien, tenminste dat stond achterop je shirt, maar je was telkens zo druk aan het losgaan dat ik je verder niet aangesproken heb.

Wel begrijpelijk van jouw kant, maar ik vind het wel een beetje jammer :P Ik had het er aan het eind van de middag nog met David en Nando over dat ik benieuwd ben wie jij bent... Je hebt hier op HT altijd overal je mening over klaar (let wel: een goed onderbouwde mening bedoel ik dus :P ) dat ik je wel eens wilde spreken...

Maar goed, komt de volgende keer wel... dat shirt is sinds kort mijn festival shirt (lekker makkelijk) dus ik ben altijd makkelijk te herkennen :P
Bericht Geplaatst op 10 jun 2012 16:17 

Hardtraxx Veteran

Lyst schreef:
Banaanslak (man je leek nog vermoeider dan ik :P ).

Kwam door de drugs ;)

Maar ik heb dus ook echt een ge-weldig feest gehad :D Jammer dat we in de file stonden dus pas iets van 4 uur binnen waren. Even een rondje gelopen en een paar plaatjes meegekregen van San Miguel. Thera & Geck-O's early set was ronduit geniaal :D Precies de goeie platen op het goeie moment :) Super vet om Junior & Beauty & The Beat te horen :D Verder was Hardcore Suckas heel vet! Jammer dat het geluid toen vrij matig was anders was het nog vetter geweest. Nou toen was het dus 18:00 en moesten alle paaps voetbal kijken. Ik ben ook wel een groot voetbalfan maar nog altijd hardstyle>voetbal :$ En bovendien draaide Mind Illusion heel heel erg vet! Eindelijk een van mijn lievelingsplaten, Gold Medley With Strange live gehoord. Man man wat was ik blij. Ondertussen stonden er iets van 20 mensen :P Verder nog Back In The Days gehoord, en Go To Church, wat is dat een episch goeie plaat. Had ondertussen al een paar nieuwe gasten gemeet, waaronder The Skribbler, Onthafloorx & Lyst, leuk jullie ontmoet te hebben. Toen was het de beurt aan Geck-O, vond het geen geweldige set, de plaatkeuze was gewoon goed en heb me ook wel vermaakt maar er zat in mijn ogen te weinig drive in de set, het kwam niet lekker los. Toen Prefix & Denistie: draaide fijne plaatjes wel :) Motion, Fuck It, Subsonic, allemaal erg dik om te horen. Alleen jammer dat de heren het mixen nog niet geweldig beheersen, althans dat maak ik op uit hun optreden van gisteren. Toen, ja toen was het tijd voor het kleine blonde poppetje :P Deetox, ik denk dat ik me ook wel het meest had verheugd op haar set maar ik wou me toch laten verassen. Nou aan de tracklist te zien die Diana post was dat dus echt ge-weldig. Zeker de beste set van het feest maar misschien ook wel de beste set die ik ooit heb meegemaakt. Wat een geweldige aansluiting qua tracks, het paste allemaal perfect. Nou tijdens die set heb ik mezelf compleet het gort in gestampt :P De ene gruwelijke plaat na de andere, en dan alle energie eruit gooien. Na deze set was ik dus compleet gesloopt, wellicht niet slim aangezien er nog een aantal goeie setjes aan zaten te komen, maar ja ik moest gewoon :P Toen zijn we even naar B-Front gegaan, daar even gefeund om vervolgens het laatste deel van Titans set mee te pakken, was allemaal niet erg speciaal :P Toen was het nog tijd voor Thera & Degos & Re-Done, ik baalde er wel van dat losgaan er niet echt meer inzat. Elke x als ik sprong schoot het in mijn kuit, fat was wel jammer maar ja, gelukkig kon ik ook genieten zonder te dansen. Ze draaide zoals altijd gewoon erg vet! Crisis is echt een bizarre plaat, niet normaal. Was ook nog super blij om Nacho remix te horen :D Nou ja, kortom een heel erg gruwelijke fuif gehad. Ben nu compleet gesloopt en ga lekker nagenieten van dit feest :D Bedankt iedereen! Trouwens, leuke fotos/filmpjes Dirk :P Erg grappig om te zien.
Bericht Geplaatst op 10 jun 2012 16:26 

Hardtraxxer

.
Bericht Geplaatst op 10 jun 2012 16:29 

Hardtraxx Elite

Nee, dat was Banaanslak niet. Hij was immers de bob. :lol:
Bericht Geplaatst op 10 jun 2012 16:30 

Hardtraxx Veteran

Haha, nee, dat is Banaanslak niet.
Banaanslak is de meest droge vent die je zult ontmoeten in je leven. Qua uiterlijk ook.
Stond ook nog een tijdje bij ons.
Bericht Geplaatst op 10 jun 2012 16:30 

peultjes schreef:
Mr Lellebel schreef:
Lyst schreef:
Banaanslak (man je leek nog vermoeider dan ik :P ).

Kwam door de drugs ;)

Was banaanslak die gast die op het einde zijn shirt uit had met een theracordssticker op zijn voorhoofd? Zoja dan zag die er idd lekker helder uit xd

Pardon?
Bericht Geplaatst op 10 jun 2012 16:40 

Hardtraxxer

.
Bericht Geplaatst op 10 jun 2012 16:42 

Hardtraxx Elite

zuurkool met taco lekka
Bericht Geplaatst op 10 jun 2012 17:19 

Artiest

The Skribbler schreef:
Afbeelding
Deze is extra leuk door de achtergrond, want die vliegt zometeen weg denk ik...

Nahhh.. ik kon maar niet opstijgen xd
Vorige  1 ... 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten