Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24 ... 26  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jun 2012 02:15 
 

we stonden bij deetox. vervolgens foto gemaakt. helft niet aanwazig.

eerder afwazig.

toen bij thera genoteng van de herrie.
jammer dan ik geen bier kreeg.

sjobie bedankt aangezien ik van degos en re-done niks kreeg.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jun 2012 09:33 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

wat een gruwelijk feestje ^^
heerlijke sfeer bij theracords nog leuke groepsfoto gemaakt!
al met al een top feestje :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jun 2012 09:37 
 
Hardtraxx Elite

Heel blij dat ik ben geweest! :P
Heb me heel goed vermaakt!

+ Eindelijk is mensen die ook compleet losgaan!
+ Geen irritante wijsmensen op 2 na.
+ Geluid
+ Setjes
+ Dikke vette Bass plaat Strik & Pouding senses :drool:

- Set van B-front aiaiai

Kortom :worship: Ik voel me intents gelukkig haha :$

Haha er kwam nog een of andere mafkees naar me toe en die beweerde dat ik hem omhelst had op intents whaaaaat :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jun 2012 09:42 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Heerlijk bij de main losgaan en iedereen gek maken :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jun 2012 10:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Leuk feestje, al had ik zelf heel veel moeite om er lekker in te komen aangezien ik me niet echt goed voelde gisteren.
Vanaf Prefix & Density kwam ik er pas goed in. Was net bier aan het halen bij de Dreamcatchers stage, kom ik terug, wordt Trashin ingemixt :love: Ze draaiden ook nog ANSARAT, hoe vet! :woot:

Ook erg vet dat er een stuk of 6 Catatonic Overload platen zijn gedraaid (vooral door Deetox) :thumbsup: Titan begon helaas zijn setje een beetje zwak (afgezien van de opener), maar de laatste helft van zijn set was echt dik!
Onder andere Torture/ Pattern 2/ Ombrello Maledetto/ Remember Me/ The Zero Hour. Hij zag er zelf ook veel enthousiaster uit dan normaal. Vooral op het eind, die gast had een gigantische glimlach op zijn gezicht.

En toen nog Degos & Re-Done en Thera: :worship: Wát een sloopwerk. Gehele set was super, ook tof dat Warrior nog eens gedraaid is. En natuurlijk genoten van Degos die lekker dronken stond te draaien :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jun 2012 10:10 
 
Hardtraxx Elite

Daveytl schreef:
Titan begon helaas zijn setje een beetje zwak (afgezien van de opener), maar de laatste helft van zijn set was echt dik!
Onder andere Torture/ Pattern 2/ Ombrello Maledetto/ Remember Me/ The Zero Hour. Hij zag er zelf ook veel enthousiaster uit dan normaal. Vooral op het eind, die gast had een gigantische glimlach op zijn gezicht.



Godver dat heb ik dan weer gemist he :cry:. Ik zou ook een dikke glimach hebben als ik eindelijk is een publiek had wat helemaal losging :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jun 2012 10:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Iemand nog bij D'Cepticon geweest of zijn laatste stukje van zijn set gehoord? Als het goed is sloot hij af met een mashup van mij en E-Q_Lizer voor The Vision contest :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jun 2012 10:41 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Topavond gehad! Zeer goede sfeer bij de Theracords Stage!
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jun 2012 10:42 
 
Hardtraxx Veteran

Pete schreef:
Topavond gehad! Zeer goede sfeer bij de Theracords Stage!


Mooi
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jun 2012 10:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wat draaide B-front dan :P?
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jun 2012 10:50 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

My way.. My life, maar dat is het met 1:30 uur durende setjes. Wordt zo uitgemolken.


Mooi feestje gehad, gezellige mensen en geluk met het weer. Over het algemeen mooie setjes gehoord. Jammer dat Frequencerz als afsluiter gingen afbouwen ipv opbouwen met put it on en kotu.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jun 2012 10:50 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Jurheinen schreef:
Pete schreef:
Topavond gehad! Zeer goede sfeer bij de Theracords Stage!


Mooi


Godver.. Stom kalf. je had er bij moeten zijn..
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jun 2012 10:56 
 
Hardtraxx Veteran

Pete schreef:
Jurheinen schreef:
Pete schreef:
Topavond gehad! Zeer goede sfeer bij de Theracords Stage!


Mooi


Godver.. Stom kalf. je had er bij moeten zijn..


Oke
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jun 2012 11:02 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Setje van van Deetox was lekker. CO2 blijft _O_
sta tijdens deetox wel op de foto met een hele groep incl banaanslak. Of dat de ht foto was? Geen idee.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jun 2012 11:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Was een heerlijk feest!

Jammer dat we van tevoren zo lang in de file hebben gestaan, maar dat was niet anders. Eerst naar Mindustries geweest, wat een geniaal geweld :woot: Machtig vet ook waar de R_aw stage was, in een tunneltje onder een viaduct, met niet normaal hard geluid :P

Daarna bijna alleen maar Theracords stage gestaan, wat op het begin nog een beetje heel rustig was maar na een tijdje was de sfeer echt top, Deetox veruit de beste set van de avond! En die still here (Delete Remix), als ik het zo moet inschatten plaat van het jaar :loving:

Ook nog wat nieuwe ht'ers ontmoet!

+++ Deetox
+++ Mindustries
++ Thera & Degos & Re-Done
++ Sfeer @ Theracords
+ Gratis bier van Thijs :worship:
+ De tetten van David :loving:

- Mensen die gingen zeuren over voetbal
- B-Front, enige uitstapje naar de main was best zielig
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jun 2012 11:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Onthafloorx schreef:
Heel blij dat ik ben geweest! :P
Heb me heel goed vermaakt!

+ Eindelijk is mensen die ook compleet losgaan!
+ Geen irritante wijsmensen op 2 na.
+ Geluid
+ Setjes
+ Dikke vette Bass plaat Strik & Pouding senses :drool:

- Set van B-front aiaiai

Kortom :worship: Ik voel me intents gelukkig haha :$

Haha er kwam nog een of andere mafkees naar me toe en die beweerde dat ik hem omhelst had op intents whaaaaat :lol:


Oh god, als het dezelfde was als die op Intents ook zo dom aan het lullen was, dat ik zomaar weg was gelopen van zijn groep en dat ik dat niet meer moest doen en dat ie bezorgd was als ik dat deed. Gewoon volledig de weg kwijt :lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jun 2012 11:45 
 
Donateur
Avatar gebruiker

XtD schreef:
+++++++ De tetten van David


(L) (L) (L) (L)
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jun 2012 11:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Heerlijk feest! Het was super gezellig, hing veel sfeer bij de Theracords area. Setjes van Deetox, Prefix & Density en Thera vs Degos & Re-Done waren ongelofelijk vet. Heel veel dikke tracks gehoord als Crisis waar ik bijna tranen in m'n ogen kreeg, Still Here (Delete Remix), Violence, No Time For Breakdown en Black Is... :love: Enige minpunt was het geluid bij Theracords. Ben normaal wel snel tevreden, maar vergeleken met de r_AW stond het bijna uit. Ook nog even naar B-Front geweest die Pwoap, Spectral en We Are One draaide, maar was verder niet veel soeps.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jun 2012 11:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nando schreef:
We Are One draaide,


Die van DR? :worship:

Of die van Audiofreq en The Prophet. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jun 2012 11:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dakpan schreef:
Nando schreef:
We Are One draaide,


Die van DR? :worship:

Yup, was heel vet! Hij opende met Zany & DV8 - The Anthem, ook nice. Heb echt stuk gelegen daar om Rodedoffer met Prefix & Density, ging met iedere idioot op de foto en praatje maken.. Geniaal haha.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jun 2012 12:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik ken die plaat niet eens, DR - We are one :( :$ :surrender:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jun 2012 12:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

1 ding: :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jun 2012 12:57 
 
Artiest

haha voor degene die geen biertje kregen! volgende keer beter ;-) hehe
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jun 2012 13:01 
 
Artiest

Daveytl schreef:
En natuurlijk genoten van Degos die lekker dronken stond te draaien :lol:


haha dat viel wel mee hoor! ik word dronken van de muziek, niet van al dat bier ;-)
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jun 2012 13:12 
 
Hardtraxxer

Optimaal vermaakt, wat een gruwelijk dikke locatie zeg :love: De dame/heren van Theracords hebben ook weer bewezen dat ze echt de grootste helden zijn en Titan ook natuurlijk..
Vorige  1 ... 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24 ... 26  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten