Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jun 2012 17:25 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ondanks enige stress om optijd te komen (2 uur stilgestaan op de snelweg i.v.m. file) genoten van de rest van de dag. Heerlijke sfeer bij Theracords area :D

Thanks voor de support iedereen en natuurlijk Theracords :worship:

01. Tat & Zat – Gold Medley With Strange
02. Luna meets Trilok & Chiren – Street Knowledge
03. Speedwave – Mescal (Bud Mix)
04. Tat & Zat – Track Addicted (Mindhunterz Remix)
05. Dark Oscillators – Trapped (Solaio Mix)
06. Activator – Back In The Days
07. Ultrasonic – Hysterya
08. Overload – The Anthem (Zatox & Vortex Remix)
09. Tatact – Suck My Style
10. Alphaverb & Intractable One – Low Frequenced Bass
11. Activator – Go To Church
12. Tartaros & Juized – The Dungeon
13. Adaro – The Italian Tribute
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jun 2012 17:36 
 
Hardtraxx Newbie

Voor de geïnteresseerde, onze tracklist:

01. Drivium - Reset (Alcatrazz Edit)
02. Mike NRG - Lost In Dreams (DJ Sequenza Mix)
03. Ultraform - Sense Your Mind
04. Drivium - In The Deep
05. Baced! vs. Ace's Delight - Witness
06. Virus Inc. - The Virus (Original Club Mix)
07. Tales Of Diktoria - I Believe
08. Tiifa & Drivium - T.B.A. (Schizophrenia)
09. Ultraform - I Chi Gai Koh
10. Drivium - Out Of The Blue
11. Walt - Let The Music Play
12. Geck-e - Soul Train (Short Mix)

Heeft iemand ons toevallig gefilmd bij Out Of The Blue? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jun 2012 17:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Blackburn schreef:
The Skribbler schreef:
plaatje
Deze is extra leuk door de achtergrond, want die vliegt zometeen weg denk ik...


Nahhh.. ik kon maar niet opstijgen xd

Haha serieus, jij bent Blackburn? Had geen idee joh :P
Nouja, heb er wel om kunnen lachen ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jun 2012 17:41 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Skribbler, had jij een wit v-hals shirtje aan gister? Nu ik zo je foto zie komt er wel iets bekend voor
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jun 2012 17:42 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Haha, gaaf die beeldbuizen als stage :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jun 2012 17:42 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Drivium schreef:
Voor de geïnteresseerde, onze tracklist:

01. Drivium - Reset (Alcatrazz Edit)
02. Mike NRG - Lost In Dreams (DJ Sequenza Mix)
03. Ultraform - Sense Your Mind
04. Drivium - In The Deep
05. Baced! vs. Ace's Delight - Witness
06. Virus Inc. - The Virus (Original Club Mix)
07. Tales Of Diktoria - I Believe
08. Tiifa & Drivium - T.B.A. (Schizophrenia)
09. Ultraform - I Chi Gai Koh
10. Drivium - Out Of The Blue
11. Walt - Let The Music Play
12. Geck-e - Soul Train (Short Mix)

Heeft iemand ons toevallig gefilmd bij Out Of The Blue? :P

Nu valt alles op zijn plaats xd Man wat had ik gister moeite met tracks herkennen zeg.
Ik heb het niet gefilmd, maar volgens mij werd er wel iemand neergeschoten :oh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jun 2012 17:53 
 
Hardtraxx Veteran

Lyst schreef:
Ik heb het niet gefilmd, maar volgens mij werd er wel iemand neergeschoten :oh:

wtf? Hoe bedoel je?
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jun 2012 17:56 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Niets ernstigs, was een toneelstukje van Drivium :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jun 2012 18:31 
 
Hardtraxx Veteran

Oh, hahaha :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jun 2012 18:56 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Trouwens wat een crisis die heenweg, dikke file en omleidingen. Puinhoop.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jun 2012 19:42 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

maaar lyst wie da fuck ben je nou niemand vsn hardtraxx weet het
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jun 2012 19:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

hdhessel schreef:
maaar lyst wie da fuck ben je nou niemand vsn hardtraxx weet het


Ik wel :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jun 2012 19:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

hdhessel schreef:
maaar lyst wie da fuck ben je nou niemand vsn hardtraxx weet het

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jun 2012 20:10 
 
Hardtraxx Elite

El Mare schreef:
Onthafloorx schreef:
Heel blij dat ik ben geweest! :P
Heb me heel goed vermaakt!

+ Eindelijk is mensen die ook compleet losgaan!
+ Geen irritante wijsmensen op 2 na.
+ Geluid
+ Setjes
+ Dikke vette Bass plaat Strik & Pouding senses :drool:

- Set van B-front aiaiai

Kortom :worship: Ik voel me intents gelukkig haha :$

Haha er kwam nog een of andere mafkees naar me toe en die beweerde dat ik hem omhelst had op intents whaaaaat :lol:



Oh god, als het dezelfde was als die op Intents ook zo dom aan het lullen was, dat ik zomaar weg was gelopen van zijn groep en dat ik dat niet meer moest doen en dat ie bezorgd was als ik dat deed. Gewoon volledig de weg kwijt :lol: :lol:


Hahahaha ik weet het niet, maar herkende hem niet :P Gevalletje wanhopig ohja nog een mooi momentje hessel dattie een smsje liet zien ; deetox & Anne-Floor zijn fucking lekker zoiets hahahha.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jun 2012 20:15 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

hdhessel schreef:
maaar lyst wie da fuck ben je nou niemand vsn hardtraxx weet het

Lekker boeiend wie ik ben :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jun 2012 20:23 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Lyst durft zich alleen op het forum volledig te uiten. :$

slechte grap
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jun 2012 20:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

jRn schreef:
Lyst durft zich alleen op het forum volledig te uiten. :$

slechte grap
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jun 2012 20:36 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Het is echt niet zo dat ik de hele tijd achter een boom verstopt stond xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jun 2012 20:37 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Lyst schreef:
Het is echt niet zo dat ik de hele tijd achter een boom verstopt stond xd

Ooit komen we er achter!
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jun 2012 20:43 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

wat kan anne floor losgaan :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jun 2012 20:46 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Titan _O_
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jun 2012 20:56 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Genoten! Jammer van het geluid maar de rest maakte veel goed! Wat een sets!!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jun 2012 20:57 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Dieptepunt was voor mij overigens Code Black. Hij bleef maar draaien, en kutplaat na kutplaat. :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jun 2012 21:01 
 
Hardtraxx Elite

jRn schreef:
Dieptepunt was voor mij overigens Code Black. Hij bleef maar draaien, en kutplaat na kutplaat. :(


Die man kan helemaal niks heb hem op intents preparty zien afsluiten manman gekke vent! F.E.A.R is een topnr maar neehoor hij vertikt het!

Trouwens echt heeeul lang geleden dat ik zo'n fijn gevoel had na een feest joh! :loving: :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jun 2012 21:09 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Sowieso, die uitgemolken RAW REMUXXXXXX van running late mag die wel eens verbranden..
Vorige  1 ... 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten