Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23 ... 26  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jun 2012 12:25 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Ik vind dit eerlijk gezegd beter dan de main van Defqon van vorig jaar. Ja dit is simpel, maar het is in ieder geval niet foeilelijk, bovendien boeit het me vrij weinig hoe de stage eruit ziet, heb liever dat ze het geld aan andere dingen besteden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jun 2012 12:27 
 
Hardtraxx Veteran

Lyst schreef:
Ik vind dit eerlijk gezegd beter dan de main van Defqon van vorig jaar. Ja dit is simpel, maar het is in ieder geval niet foeilelijk, bovendien boeit het me vrij weinig hoe de stage eruit ziet, heb liever dat ze het geld aan andere dingen besteden.


Beter dan de Main van Defqon? Hoe is ut met jou, dit is zo simpel als iets, spectaculair is het ook niet. Wat dan van Defqon vorig jaar zeker was
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jun 2012 12:30 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Spectaculair lelijk ja. Dan doe mij maar liever iets minder spectaculair en wat niet pijn doet aan je ogen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jun 2012 12:33 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Wat vind jij wel een mooie stage dan Lyst?

Vond de hangar op Q-base zelf heel erg vet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jun 2012 12:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Een mooie stage is leuk en aardig, maar sfeer en geluidskwaliteit is imo ZO VEEL belangrijker... zit al vanaf het begin te duimen dat het geluid een beetje goed is...

Kijk naar Loudness: stage stelde ook weinig voor, maar het werkte gewoon. Hoeft niet altijd MEGA te zijn he ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jun 2012 12:40 
 
Hardtraxx Addict

TiMOTHYb schreef:
Wat vind jij wel een mooie stage dan Lyst?

Vond de hangar op Q-base zelf heel erg vet.

Scheve omschrijving, maar was dat met die recht opstaande koepel achter de DJ?
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jun 2012 12:41 
 
Hardtraxx Veteran

The Skribbler schreef:
Een mooie stage is leuk en aardig, maar sfeer en geluidskwaliteit is imo ZO VEEL belangrijker... zit al vanaf het begin te duimen dat het geluid een beetje goed is...

Kijk naar Loudness: stage stelde ook weinig voor, maar het werkte gewoon. Hoeft niet altijd MEGA te zijn he ;)


Nee klopt maar ik vind dit niet echt iets te maken hebben met wat ik van Alcatrazz zou verwachten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jun 2012 12:42 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Strep schreef:
Scheve omschrijving, maar was dat met die recht opstaande koepel achter de DJ?

Redelijk duidelijke omschrijving hoor, jep vond ik heel erg simpel maar toch vet. Op Qlimax was het een beetje soortgelijk.

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jun 2012 12:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Die Mainstage van defqon was inderdaad spuuglelijk en kwam helemaal niet groots over.
Op de EDC wordt nu datzelfde gezicht gebruikt, maar die ziet er wel mooi uit, een beter geheel enzo.
De Defqon 2007 main was pas een mooie stage, die van 2011 en 2010 waren gewoon lelijk :/

Ben het er mee eens dat deze stage beter is dan die van DQ11
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jun 2012 12:46 
 
Hardtraxx Veteran

Delt-A schreef:
Die Mainstage van defqon was inderdaad spuuglelijk en kwam helemaal niet groots over.
Op de EDC wordt nu datzelfde gezicht gebruikt, maar die ziet er wel mooi uit, een beter geheel enzo.
De Defqon 2007 main was pas een mooie stage, die van 2011 en 2010 waren gewoon lelijk :/

Ben het er mee eens dat deze stage beter is dan die van DQ11


Over die van Defqon 2010 ben ik het met je eens
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jun 2012 12:47 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Decibel 2011 kwam dan weer wel écht groots over. :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jun 2012 12:49 
 
Hardtraxx Addict

TiMOTHYb schreef:
Strep schreef:
Scheve omschrijving, maar was dat met die recht opstaande koepel achter de DJ?

Redelijk duidelijke omschrijving hoor, jep vond ik heel erg simpel maar toch vet. Op Qlimax was het een beetje soortgelijk.


Die van Qlimax heb ik niet gezien, maar die bij Q-Base was inderdaad nice. Vond hem wel sfeervol.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jun 2012 13:00 
 

The Skribbler schreef:
Een mooie stage is leuk en aardig, maar sfeer en geluidskwaliteit is imo ZO VEEL belangrijker... zit al vanaf het begin te duimen dat het geluid een beetje goed is...




Het geluid is goed......
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jun 2012 13:01 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Basshunterzz schreef:
http://dreksbak.nl/webcam/

Als dat de Main is dan vind ik het er niet echt spectaculair uitzien moet ik zeggen. Had ik wel iets mooiers verwacht

Ja zeg, nu hoor ik MMA.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jun 2012 13:14 
 
Hardtraxx Addict

Lekker kleinschalig, gezellig.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jun 2012 13:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Heel gek, heb ik die webcam aanstaan, hoor ik Pavo & Zany - Here we go...




Oh ja, die draai ik zelf :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jun 2012 13:45 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Veel plezier iedereen :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jun 2012 13:52 
 
Hardtraxxer

wootum schreef:
Veel plezier iedereen :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jun 2012 13:52 
 
Hardtraxx Veteran

Het weer ziet er goed uit. Voor de mensen die gaan veel plezier en stamp ze! :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jun 2012 14:10 
 
Hardtraxx Addict

Yeshhhh, here we go.
Ik ben te herkennen aan mijn T-shirt, broek en schoenen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jun 2012 14:16 
 

Strep schreef:
Yeshhhh, here we go.
Ik ben te herkennen aan mijn T-shirt, broek en schoenen.

Ik kijk altijd naar de kousen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jun 2012 14:22 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

En de eerste bezoekers stromen binnen! Haha op zich wel vet om mee te kijken met zo'n cam
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jun 2012 14:26 
 
Hardtraxxer

Toch maar wel, tot zo! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jun 2012 15:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

is er een stilsta meeting bij de hardcore, of is de muziek nog niet begonnen? :P

zit op de webcam te kijken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jun 2012 18:23 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Waar staan de HTers dan?
Vorige  1 ... 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23 ... 26  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten