Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 26  Volgende
Bericht Geplaatst op 09 mrt 2012 18:33 
 
Hardtraxxer

Binnenkort maar eens kaartje halen net rond gekeken voor camping in buurt dus dit is wel te doen! :yay:
Bericht Geplaatst op 09 mrt 2012 19:27 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

thehardstyleholland schreef:
Binnenkort maar eens kaartje halen net rond gekeken voor camping in buurt dus dit is wel te doen! :yay:

ik heb een grote wei achter mijn tuin ligen haha
Bericht Geplaatst op 09 mrt 2012 19:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Oei, dit is dichterbij dan ik dacht. Ik ben in die periode wel aan het afstuderen dus maar eens kijken hoe of wat...
Bericht Geplaatst op 09 mrt 2012 21:20 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

fusion stage :thumbsup:
Bericht Geplaatst op 09 mrt 2012 22:30 
 
Hardtraxx Addict

Aanrader dit? M;n maten gaan maar omdat ik een beetje op m'n centen moet letten moet ik kiezen. Dusch?
Bericht Geplaatst op 10 mrt 2012 02:22 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

MacMichael schreef:
Aanrader dit? M;n maten gaan maar omdat ik een beetje op m'n centen moet letten moet ik kiezen. Dusch?


Gewoon gaan!
Bericht Geplaatst op 10 mrt 2012 10:41 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

vorig jaar was ik ook hier thera was als enerlaatste op de main voor noize suppressor en Thera ging gewoon veeeel harder ^^
Bericht Geplaatst op 13 mrt 2012 13:58 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Citaat:
Voor Alcatrazz Festival gaat Theracords een diverse line-up neerzetten beginnend met harddance, wat o.a. op het sublabel Therabyte aan bod komt, en opbouwend naar de stevige hardstyle.

Aanwezig!! :drool:
Bericht Geplaatst op 13 mrt 2012 14:02 
 
Hardtraxx Addict

Waar staat al die info? Op de site kan ik niets vinden.
Bericht Geplaatst op 13 mrt 2012 14:03 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

http://www.hardtraxx.nl/nieuws/alcatraz ... ntest.html
Bericht Geplaatst op 13 mrt 2012 14:04 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Juist, gewoon op hardtraxx dus haha!
Bericht Geplaatst op 22 mrt 2012 18:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ticket + drank in de pocket :D
Bericht Geplaatst op 22 mrt 2012 18:06 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Deze week ook maar even tickets kopen, ik vertrouw Thera erop dat er een goede lineup komt te staan ^^
Bericht Geplaatst op 22 mrt 2012 21:46 
 
Hardtraxx Addict

Kan iemand beetje namen noemen die we kunnen verwachten bij elke stage? Bij Thera en Fushion snap ik het wel, maar de andere ken ik eigenlijk niet echt.
Bericht Geplaatst op 22 mrt 2012 21:47 
 

MacMichael schreef:
Kan iemand beetje namen noemen die we kunnen verwachten bij elke stage? Bij Thera en Fushion snap ik het wel, maar de andere ken ik eigenlijk niet echt.



r_AW: the outside agency, n-vitral, industrial
industrial en zei ik al industrial?

Zou hier graag heen willen maar helaas moet ik naar fantasy :(
Bericht Geplaatst op 22 mrt 2012 22:18 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

kaboem schreef:
MacMichael schreef:
Kan iemand beetje namen noemen die we kunnen verwachten bij elke stage? Bij Thera en Fushion snap ik het wel, maar de andere ken ik eigenlijk niet echt.



r_AW: the outside agency, n-vitral, industrial
industrial en zei ik al industrial?


r_AW is niet enkel industrial gericht. Vaak juist beginnend met hardtechno/schranz door een hilarious, daniela haverbeck. Verder natuurlijk hoop aandacht voor industrial maar ook andere stromingen als UK hardcore/ drum & bass etc. ;)

Rude Awakening :worship:
Bericht Geplaatst op 22 mrt 2012 22:22 
 
Hardtraxx Addict

Chille stage dus. En de andere twee?
Bericht Geplaatst op 28 mrt 2012 22:49 
 

Kaartje gekoopt :)
Bericht Geplaatst op 28 mrt 2012 22:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Banaanslak schreef:
Kaartjen gekoopdt :)
Bericht Geplaatst op 29 mrt 2012 09:03 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

tot 31 maart heb je nog korting daarna 32,50
Bericht Geplaatst op 29 mrt 2012 10:45 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Bericht Geplaatst op 29 mrt 2012 10:46 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Eerste namen:
Thera vs Geck-o (Early Set) :worship:
Bericht Geplaatst op 29 mrt 2012 10:52 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Denk dat ik morgen ook even een kaartje scoor :).
Bericht Geplaatst op 29 mrt 2012 11:29 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Lyst schreef:
Eerste namen:
Thera vs Geck-o (Early Set) :worship:


Is dat een early Theracords set :drool: of een early hardstyle algemeen set?
Bericht Geplaatst op 29 mrt 2012 11:31 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Early Hardstyle, dat kun je toch wel horen aan de muziek in de teaser >.< :P
Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 26  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten