Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22 ... 26  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jun 2012 18:44 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

oja ik weet nog wel dat ze chille kraantjes hebben :D
https://partyflock.nl/photo/657754:Alca ... tival.html
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jun 2012 18:49 
 

hdhessel schreef:
oja ik weet nog wel dat ze chille kraantjes hebben :D
https://partyflock.nl/photo/657754:Alca ... tival.html

das gewoon een kraan van 10 euro

http://www.warmteservice.nl/product/68951305/overig-sanitair/stopkranen-en-toebehoren/slangwartelkraan-chroom-sl-wartel.do
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jun 2012 18:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Interessant Biscuit :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jun 2012 18:50 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

het gaan om het bijvullen van flesjes koekje
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jun 2012 18:54 
 

ow.... :innocent:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jun 2012 19:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

>.<

Klaar met werken, nu avondje rusten en morgen m'n lichaam de klote in helpen. :thumbsup: Zin in!
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jun 2012 19:32 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Beter dat het niet zo hard gaat waaien morgen. Zal je een zandwoestijn hebben daar.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jun 2012 19:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

biscuit schreef:
ow.... :innocent:

JIj dacht echt dat hij genoot van de prachtige kraantjes? xd

Ook lekker thuis, relaxed voetbal kijken, vroeg naar bed, laat eruit en dan los :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jun 2012 19:34 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Mainstage krijgt oranje tintje ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jun 2012 20:18 
 
Donateur
Avatar gebruiker

biscuit schreef:

:lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jun 2012 20:29 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Lol, ze zijn nu nog bezig. Goeie planning enzo.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jun 2012 22:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Het feest begint om 14.00 uur morgenmiddag. Wie zegt dat ze niet om 7 uur weer verder gaan bouwen omdat dat de planning was?

Had ooit op de DVD van een feest (weet niet meer welke) gezien dat 2 uur voor aanvang alles pas klaar was ofzo...
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jun 2012 22:23 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

als het maar af is :) mij boeit het niet als ze 10 min van te voren klaar zijn
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jun 2012 22:32 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Afbeelding

Nog best goed weer als ik het vergelijk met afgelopen week. :clap:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jun 2012 22:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Neem ik wel mooi mijn vest mee :P Maar verder prima weer inderdaad... Tot morgen allemaal :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jun 2012 22:44 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ja, neem ook m'n vest maar mee :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jun 2012 22:47 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

morge trek ik mijn geck-o non stop doorpoffen shirt aan :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jun 2012 22:48 
 
Hardtraxxer

The Skribbler schreef:
Het feest begint om 14.00 uur morgenmiddag. Wie zegt dat ze niet om 7 uur weer verder gaan bouwen omdat dat de planning was?

Had ooit op de DVD van een feest (weet niet meer welke) gezien dat 2 uur voor aanvang alles pas klaar was ofzo...


Kijk niet gek op als ze vannacht gewoon doorgaan :) Bij indoorparty's kan het gebeuren dat ze pas 18 uur van te voren in een area mogen, omdat er de dag er voor eerst nog iets anders is. En wie weet hebben ze hier wel ook zoiets, maar dan met bepaald materiaal dat niet eerder beschikbaar is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jun 2012 22:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik doe mijn eigen shirt weer aan, achterop staat The Skribbler... lekker makkelijk toch :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jun 2012 01:59 
 
Hardtraxx Veteran

http://dreksbak.nl/webcam/

Als dat de Main is dan vind ik het er niet echt spectaculair uitzien moet ik zeggen. Had ik wel iets mooiers verwacht
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jun 2012 08:22 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

de mainstage is vergeleken met vorig jaar s tukken beter!
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jun 2012 10:20 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Zolang t geluid goed is en er sfeer is maakt mij t nie hoe indrukwekkend t eruit ziet! Ik heb er zin in iig!
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jun 2012 10:36 
 
Hardtraxx Addict

Dit wordt echt een kut feest.
Grapje.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jun 2012 11:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zin in :woot:
Over ongeveer een half uurtje vertrekken. Mooi op tijd voor Maximumraver.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jun 2012 12:04 
 
Hardtraxx Veteran

hdhessel schreef:
de mainstage is vergeleken met vorig jaar s tukken beter!


Dan hoef ik niet te weten hoe het er vorig jaar uitzag :P
Vorige  1 ... 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22 ... 26  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten