Hardtraxxer

Hmmm misschien dan toch, morgen maar eens een kaartje regelen denk ik! ^^
Hardtraxx Elite

hdhessel schreef:
Dus ik zeg 21:15 Hardtraxx meeting/groepsfoto voor Deetox die dan aan het draaien is :)?

Gezellugg! :)

Heb alleen nog wat problemen met m'n coach die vindt dat ik moet hockeyen, maar doe ik niet haha :$
Artiest

hdhessel schreef:
Dus ik zeg 21:15 Hardtraxx meeting/groepsfoto voor Deetox die dan aan het draaien is :)?

Ik zeg, doen!
Hardtraxx Veteran

Ik ook! :)

Ik niet
Hardtraxx Veteran

Banaanslak schreef:
Ik niet

:kiss:
Hardtraxx Veteran

Banaanslak schreef:
Ik niet

Is je plaatje ons vervoer voor zaterdag?
Donateur

DjThera schreef:
Wij staan tussen de bomen met onze area he! Dus klein beetje zoals vorig jaar op GZ

Deze bomen?
Afbeelding
Artiest

Juist, maar dan overdag xd
Hardtraxx Addict

was hier erg graag bij geweest, maar kan helaas niet. veel plezier :(
Donateur

DjThera schreef:
Juist, maar dan overdag xd

en met een tapje erbij neem ik aan...?
:beer:
Hardtraxxer

Ik heb hier echt heel erg veel zin in, normaal kort voor een feest helemaal geen zin, nu echt ongelofelijk veel :woot:
Hardtraxx Elite

vanavond gelijk na de training het bed in en lang uitslapen ^^
Hardtraxx Veteran

hdhessel schreef:
vanavond gelijk na de training het bed in en lang uitslapen ^^

Morgen eerst nog werken van 7 tot half 1 :(
Donateur

peultjes schreef:
Ik heb hier echt heel erg veel zin in, normaal kort voor een feest helemaal geen zin, nu echt ongelofelijk veel :woot:

Gisteren wel , vandaag nog niet echt.. Echt gruwelijk brak :P
Hardtraxxer

Pete schreef:
peultjes schreef:

Wel vermaakt in utrecht dus? xd
Donateur

peultjes schreef:
Pete schreef:
peultjes schreef:

Wel vermaakt in utrecht dus? xd

nee ging niet door. Nel was ziek :( , toen maar schiller en malle babbel met davey :P
Hardtraxx Veteran

Haha was weer nice Pete :D
Inderdaad brak nu, maar in tegenstelling tot jou heb ik wel gruwelijk veel zin!
Hardtraxx Veteran

OH YEAH echt heeeeeel veel zin :D
Meetingplek en tijd hoeven we niet eens af te spreken geloof ik... overgrote deel vd dag bij de TC area...

Enne Miquel of Rik en Pieter... kan een van jullie in het early setje Analogic Disturbance - Hunting 1 draaien? Nog nooit live gehoord, en die vind ik ZOOOOO fijn :clap: :thumbsup: :yay:
Hardtraxx Veteran

The Skribbler schreef:
Enne Miquel of Rik en Pieter... kan een van jullie in het early setje Analogic Disturbance - Hunting 1 draaien? Nog nooit live gehoord, en die vind ik ZOOOOO fijn :clap: :thumbsup: :yay:

Oeeh, dat zou ik ook heel vet vinden! Weet toevallig dat Rik die ook erg lekker vindt, dus wie weet :D
Artiest

Mr Lellebel schreef:
The Skribbler schreef:

Oeeh, dat zou ik ook heel vet vinden! Weet toevallig dat Rik die ook erg lekker vindt, dus wie weet :D

Die draai ik nog best vaak ja.
Zal morgen wel kijken, hij zit iig in de map ;)
Hardtraxx Veteran

Geck-o schreef:
Mr Lellebel schreef:
The Skribbler schreef:

Maybe you make me a very happy man :D En als we toch early verzoekjes aan het doen zijn... Techno Noise? En dan het liefst nog de FJ Project remix...? :thumbsup: Of Marc la cruz - Future prison...

Weet je... doen jullie maar gewoon waar jullie goed in zijn... Komt toch wel goed :P
Artiest

Geck-o schreef:
Mr Lellebel schreef:
The Skribbler schreef:

Mooi, hoef ik m niet expres op cd te zetten :lol:
Hardtraxx Elite

Tot morgen jongen(tje)s! :D
Hardtraxx Elite

Hopelijk nog poten over voor morgen. Vandaag 12 uur gewerkt..
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten