Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21 ... 26  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jun 2012 22:46 
 
Hardtraxxer

Hmmm misschien dan toch, morgen maar eens een kaartje regelen denk ik! ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jun 2012 23:12 
 
Hardtraxx Elite

hdhessel schreef:
Dus ik zeg 21:15 Hardtraxx meeting/groepsfoto voor Deetox die dan aan het draaien is :)?


Gezellugg! :)

Heb alleen nog wat problemen met m'n coach die vindt dat ik moet hockeyen, maar doe ik niet haha :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jun 2012 23:37 
 
Artiest
Avatar gebruiker

hdhessel schreef:
Dus ik zeg 21:15 Hardtraxx meeting/groepsfoto voor Deetox die dan aan het draaien is :)?

Ik zeg, doen!
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jun 2012 00:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik ook! :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jun 2012 00:46 
 

Ik niet
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jun 2012 01:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Banaanslak schreef:
Ik niet


:kiss:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jun 2012 01:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Banaanslak schreef:
Ik niet

Is je plaatje ons vervoer voor zaterdag?
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jun 2012 08:15 
 
Donateur
Avatar gebruiker

DjThera schreef:
Wij staan tussen de bomen met onze area he! Dus klein beetje zoals vorig jaar op GZ

Deze bomen?
Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jun 2012 10:37 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Juist, maar dan overdag xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jun 2012 10:56 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

was hier erg graag bij geweest, maar kan helaas niet. veel plezier :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jun 2012 11:27 
 
Donateur
Avatar gebruiker

DjThera schreef:
Juist, maar dan overdag xd

en met een tapje erbij neem ik aan...?
:beer:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jun 2012 12:22 
 
Hardtraxxer

Ik heb hier echt heel erg veel zin in, normaal kort voor een feest helemaal geen zin, nu echt ongelofelijk veel :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jun 2012 12:23 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

vanavond gelijk na de training het bed in en lang uitslapen ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jun 2012 12:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

hdhessel schreef:
vanavond gelijk na de training het bed in en lang uitslapen ^^

Morgen eerst nog werken van 7 tot half 1 :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jun 2012 13:06 
 
Donateur
Avatar gebruiker

peultjes schreef:
Ik heb hier echt heel erg veel zin in, normaal kort voor een feest helemaal geen zin, nu echt ongelofelijk veel :woot:

Gisteren wel , vandaag nog niet echt.. Echt gruwelijk brak :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jun 2012 13:20 
 
Hardtraxxer

Pete schreef:
peultjes schreef:
Ik heb hier echt heel erg veel zin in, normaal kort voor een feest helemaal geen zin, nu echt ongelofelijk veel :woot:

Gisteren wel , vandaag nog niet echt.. Echt gruwelijk brak :P

Wel vermaakt in utrecht dus? xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jun 2012 13:34 
 
Donateur
Avatar gebruiker

peultjes schreef:
Pete schreef:
peultjes schreef:
Ik heb hier echt heel erg veel zin in, normaal kort voor een feest helemaal geen zin, nu echt ongelofelijk veel :woot:

Gisteren wel , vandaag nog niet echt.. Echt gruwelijk brak :P

Wel vermaakt in utrecht dus? xd

nee ging niet door. Nel was ziek :( , toen maar schiller en malle babbel met davey :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jun 2012 13:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Haha was weer nice Pete :D
Inderdaad brak nu, maar in tegenstelling tot jou heb ik wel gruwelijk veel zin!
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jun 2012 14:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

OH YEAH echt heeeeeel veel zin :D
Meetingplek en tijd hoeven we niet eens af te spreken geloof ik... overgrote deel vd dag bij de TC area...

Enne Miquel of Rik en Pieter... kan een van jullie in het early setje Analogic Disturbance - Hunting 1 draaien? Nog nooit live gehoord, en die vind ik ZOOOOO fijn :clap: :thumbsup: :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jun 2012 14:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

The Skribbler schreef:
Enne Miquel of Rik en Pieter... kan een van jullie in het early setje Analogic Disturbance - Hunting 1 draaien? Nog nooit live gehoord, en die vind ik ZOOOOO fijn :clap: :thumbsup: :yay:

Oeeh, dat zou ik ook heel vet vinden! Weet toevallig dat Rik die ook erg lekker vindt, dus wie weet :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jun 2012 14:51 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Mr Lellebel schreef:
The Skribbler schreef:
Enne Miquel of Rik en Pieter... kan een van jullie in het early setje Analogic Disturbance - Hunting 1 draaien? Nog nooit live gehoord, en die vind ik ZOOOOO fijn :clap: :thumbsup: :yay:

Oeeh, dat zou ik ook heel vet vinden! Weet toevallig dat Rik die ook erg lekker vindt, dus wie weet :D

Die draai ik nog best vaak ja.
Zal morgen wel kijken, hij zit iig in de map ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jun 2012 15:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Geck-o schreef:
Mr Lellebel schreef:
The Skribbler schreef:
Enne Miquel of Rik en Pieter... kan een van jullie in het early setje Analogic Disturbance - Hunting 1 draaien? Nog nooit live gehoord, en die vind ik ZOOOOO fijn :clap: :thumbsup: :yay:

Oeeh, dat zou ik ook heel vet vinden! Weet toevallig dat Rik die ook erg lekker vindt, dus wie weet :D

Die draai ik nog best vaak ja.
Zal morgen wel kijken, hij zit iig in de map ;)

Maybe you make me a very happy man :D En als we toch early verzoekjes aan het doen zijn... Techno Noise? En dan het liefst nog de FJ Project remix...? :thumbsup: Of Marc la cruz - Future prison...

Weet je... doen jullie maar gewoon waar jullie goed in zijn... Komt toch wel goed :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jun 2012 15:34 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Geck-o schreef:
Mr Lellebel schreef:
The Skribbler schreef:
Enne Miquel of Rik en Pieter... kan een van jullie in het early setje Analogic Disturbance - Hunting 1 draaien? Nog nooit live gehoord, en die vind ik ZOOOOO fijn :clap: :thumbsup: :yay:

Oeeh, dat zou ik ook heel vet vinden! Weet toevallig dat Rik die ook erg lekker vindt, dus wie weet :D

Die draai ik nog best vaak ja.
Zal morgen wel kijken, hij zit iig in de map ;)

Mooi, hoef ik m niet expres op cd te zetten :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jun 2012 16:29 
 
Hardtraxx Elite

Tot morgen jongen(tje)s! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jun 2012 18:16 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Hopelijk nog poten over voor morgen. Vandaag 12 uur gewerkt..
Vorige  1 ... 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21 ... 26  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten