Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20 ... 26  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jun 2012 22:34 
 

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jun 2012 22:35 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jun 2012 22:37 
 
Hardtraxx Veteran

hdhessel schreef:
http://dreksbak.nl/webcam/

webcam opbouw van het terrein :)


Haha dat is wel vet, alleen mogen ze hem van mij 's avonds wel uitzetten :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jun 2012 08:36 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Hopelijk zal het weer beter zijn dan wat ze voorspellen! :thumbdown:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jun 2012 08:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

hoebedoelje schreef:
Hopelijk zal het weer beter zijn dan wat ze voorspellen! :thumbdown:

Wat wordt er voorspeld? En zal de TC-area open air zijn of in een tent?
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jun 2012 09:58 
 
Hardtraxx Newbie

Zin aan
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jun 2012 11:15 
 
Artiest
Avatar gebruiker

hoebedoelje schreef:
Hopelijk zal het weer beter zijn dan wat ze voorspellen! :thumbdown:

http://www.weeronline.nl/Europa/Nederland/Horst/4058148
19 graden, neerslag 0 mm, weercijfer een 9

Wat voor weer WIL je??? Geniaal weer qua voorspelling, ideaal om goed los te gaan want niet te warm, maar zeker ook niet te koud :thumbsup:

Wij staan tussen de bomen met onze area he! Dus klein beetje zoals vorig jaar op GZ
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jun 2012 11:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

weer.nl geeft ook nog steeds aardige vooruitzichten, hoop er echt op dat we het lekker treffen :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jun 2012 11:44 
 
Donateur
Avatar gebruiker

DjThera schreef:
hoebedoelje schreef:
Hopelijk zal het weer beter zijn dan wat ze voorspellen! :thumbdown:

http://www.weeronline.nl/Europa/Nederland/Horst/4058148
19 graden, neerslag 0 mm, weercijfer een 9

Wat voor weer WIL je??? Geniaal weer qua voorspelling, ideaal om goed los te gaan want niet te warm, maar zeker ook niet te koud :thumbsup:

Wij staan tussen de bomen met onze area he! Dus klein beetje zoals vorig jaar op GZ


19 graden maakt me nooit zo dorstig. :woot: Lange mouwen weertje dus. -.-
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jun 2012 15:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

19 graden en droog is heerlijk stampen :) kan haast niet beter voor mij
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jun 2012 15:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

PNXRMX schreef:
19 graden en droog is heerlijk stampen :) kan haast niet beter voor mij

+1

Kan niet wachten!
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jun 2012 16:04 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Kutweer man, zo kan ik toch niet in het zonnetje mijn gespierde torso showen :cry: Ben blij dat ik niet meer ga zeg!
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jun 2012 16:36 
 
Donateur
Avatar gebruiker

korte broekenparade
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jun 2012 16:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

iemand die nog een kaartje wil kopen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jun 2012 19:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

DjThera schreef:
Wij staan tussen de bomen met onze area he! Dus klein beetje zoals vorig jaar op GZ

:loving: (L) :love:

Hopelijk is 't geluidssysteem ook vergelijkbaar :) (op de uitval-uitzonderingen in het begin na dan)
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jun 2012 20:10 
 
Donateur
Avatar gebruiker

b-ram schreef:
DjThera schreef:
Wij staan tussen de bomen met onze area he! Dus klein beetje zoals vorig jaar op GZ

:loving: (L) :love:

Hopelijk is 't geluidssysteem ook vergelijkbaar :) (op de uitval-uitzonderingen in het begin na dan)


Zeker niet in het begin graag; Drivium! :drool:

Tijdens Maximumraver, San Miquel en Mind Illusion zou dat overigens geen probleem zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jun 2012 21:22 
 
Hardtraxx Newbie

hoebedoelje schreef:
b-ram schreef:
DjThera schreef:
Wij staan tussen de bomen met onze area he! Dus klein beetje zoals vorig jaar op GZ

:loving: (L) :love:

Hopelijk is 't geluidssysteem ook vergelijkbaar :) (op de uitval-uitzonderingen in het begin na dan)


Zeker niet in het begin graag; Drivium! :drool:

Tijdens Maximumraver, San Miquel en Mind Illusion zou dat overigens geen probleem zijn.


Uiteraard hopen wij allemaal dat dat natuurlijk bij niemand gebeurt, toch? :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jun 2012 21:40 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Als grote AVIO fan kan hoebedoelje soms n beetje onaardig doen :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jun 2012 21:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

DjThera schreef:
Als grote AVIO fan kan hoebedoelje soms n beetje onaardig doen :lol:

Wat is de link tussen onaardig doen en AVIO dan? xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jun 2012 21:51 
 
Artiest
Avatar gebruiker

b-ram schreef:
(op de uitval-uitzonderingen in het begin na dan)

Staat me nog iets van bij ja
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jun 2012 21:55 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Dus ik zeg 21:15 Hardtraxx meeting/groepsfoto voor Deetox die dan aan het draaien is :)?
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jun 2012 21:56 
 
Artiest
Avatar gebruiker

DjThera schreef:
Wij staan tussen de bomen met onze area he!

Ekte bosjesmannen!!! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jun 2012 22:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

hdhessel schreef:
Dus ik zeg 21:15 Hardtraxx meeting/groepsfoto voor Deetox die dan aan het draaien is :)?

Goed plan :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jun 2012 22:04 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ben er wel dan
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jun 2012 22:40 
 
Artiest
Avatar gebruiker

XtD schreef:
DjThera schreef:
Als grote AVIO fan kan hoebedoelje soms n beetje onaardig doen :lol:

Wat is de link tussen onaardig doen en AVIO dan? xd

Hahah onderonsje, ik zal zaterdag wel weer omvergelopen worden door m xd
Vorige  1 ... 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20 ... 26  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten