Tuurlijk kan dat.wrote:Moet je aan Peter vragen.wrote:Ik heb ook een kaart gewonnen, mocht er niemand uit mijn groep kunnen is het dan mogelijk met jullie mee te rijden?
Who was there
Nobody has said they're going yet.
Related topics
Active topics in Feesten
Moderators
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
Waar heb je die kaart gewonnen? En loopt die actie nog? Ik zou namelijk hier alleen heengaan als ik een kaartje win, anders wordt het wel erg duur, moet alleen al 2x250 km reizen met de auto omdat ik als ik met de trein ga niet meer thuis kom of heel vroeg weg moet..wrote:Kaart gewonnen![]()
Hoogstwaarschijnlijk dus aanwezig samen met Peter
Edwinn jij moet es een stuk beter de Theracords newsletter in de gaten gaan houdenwrote:Waar heb je die kaart gewonnen? En loopt die actie nog? Ik zou namelijk hier alleen heengaan als ik een kaartje win, anders wordt het wel erg duur, moet alleen al 2x250 km reizen met de auto omdat ik als ik met de trein ga niet meer thuis kom of heel vroeg weg moet..wrote:Kaart gewonnen![]()
Hoogstwaarschijnlijk dus aanwezig samen met Peter
De actie die we daarin hadden is overigens afgelopen
Balen! Die mail heb ik over 't hoofd gezien.. Eigen schuld dikke bult. 
-
D
- 2 posts member since 2012
- last seen Nov 2012
Kaartje gewonnen dankzij de held!!
wat een superdik anthem van Frequencerz zeg. Heerlijke intro en anti! 
-
SHardtraxx Addict
- 1417 posts member since 2012
- last seen Jul 2015
Heh? Waar?wrote:wat een superdik anthem van Frequencerz zeg. Heerlijke intro en anti!
-
OHardtraxx Elite
- 2111 posts member since 2012
- last seen Jul 2026
Fuck de hockey ik ga hier toch wel heen!
Dat kun je niet maken het is je laatste wedstrijd

-
OHardtraxx Elite
- last seen Jul 2026
Klopt maar ze zoeken het maar uit!wrote:Dat kun je niet maken het is je laatste wedstrijd![]()
-
E
wrote:Fuck de hockey ik ga hier toch wel heen!
wrote:Fuck de hockey ik ga hier toch wel heen!
-
E
ah de ramen en deuren monteur komt langs!
gezellig. bij welk bedrijf werk je?
gezellig. bij welk bedrijf werk je?
ik moet zondag hockeye dag erna ik ga dood hahawrote:Fuck de hockey ik ga hier toch wel heen!
-
OHardtraxx Elite
- last seen Jul 2026
Haha geef je daaromwrote:ik moet zondag hockeye dag erna ik ga dood hahawrote:Fuck de hockey ik ga hier toch wel heen!
Net zo rebels als je sidecut dus!wrote:Fuck de hockey ik ga hier toch wel heen!
-
OHardtraxx Elite
- last seen Jul 2026
haha blabla ik denk dat m'n moeder roet in het eten gaat gooienwrote:Net zo rebels als je sidecut dus!wrote:Fuck de hockey ik ga hier toch wel heen!
-
E
ga maar weer gooien ja.wrote:haha blabla ik denk dat m'n moeder roet in het eten gaat gooienwrote:Net zo rebels als je sidecut dus!wrote:Fuck de hockey ik ga hier toch wel heen!
Godsamme nou moet ik waarschijnlijk sowieso werken die dag omdat we in de verbouwing zitten. Beter is dat 's ochtends...
wrote:Kaartje gewonnen dankzij de held!!
-
E
hehehehe, maat van mij mag daar wss licht en geluid alsook de stage bouwen......
entree zal wel goedkoop zijn....

entree zal wel goedkoop zijn....