Jawel hoor.
Wie weet een teamlid zegt een wedstrijd af omdat ze met een hoger team mee moet doen ja daahaaaagwrote:Jawel hoor.
Wie weet een teamlid zegt een wedstrijd af omdat ze met een hoger team mee moet doen ja daahaaaagwrote:Jawel hoor.
Wie slaapt er uberhaupt nog na een feest?wrote:De ekte staan zelfs meteen na Loudness gewoon op het veld
Blablabla, stoere praat hoor urbandesigner stoer man ben jijwrote:De ekte staan zelfs meteen na Loudness gewoon op het veld
jawel, je hebt last van kriebels in je benen die alleen weggaan als je flinkt stampt in Horst. Zal ik nog een medisch papiertje schrijven?wrote:Nope ik moet m'n aller aller laatste wedstrijd hockeyen en ik zit al 12 jaar op hockey dus dan kan ik het niet maken om na 2 minuten weg te gaan hewrote:omdat U de gerechtige leeftijd nog niet bereikt heeft?wrote:Oh wat baal ik toch dat ik hier niet heen kan
of omdat t te ver bij je vandaan is?
Ik slaap meestal na een feest anders ben ik op school zo gaar.wrote:Wie slaapt er uberhaupt nog na een feest?wrote:De ekte staan zelfs meteen na Loudness gewoon op het veld
Ik heb dit feest nog als optie staan, maar ik had als probleem het vervoer... Dit zou dan wel een ideaal aanbod zijn!wrote:Trouwens: ik ga mss wel helemaal broodnuchter met de auto vanuit Eindhoven, dan kan ik tenminste ook de laatste sets nog mee maken... Nog mensen uit de buurt die mee willen rijden?
Ik graagwrote:Trouwens: ik ga mss wel helemaal broodnuchter met de auto vanuit Eindhoven, dan kan ik tenminste ook de laatste sets nog mee maken... Nog mensen uit de buurt die mee willen rijden?
Prima joh, rijden we gewoon omstebeurtwrote:Ik graagwrote:Trouwens: ik ga mss wel helemaal broodnuchter met de auto vanuit Eindhoven, dan kan ik tenminste ook de laatste sets nog mee maken... Nog mensen uit de buurt die mee willen rijden?Of als jij niet meer kan/wil rijden, dan kun je met mij mee als je wil, want ik ga ook nuchter