Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11 ... 26  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 apr 2012 20:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jawel hoor.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 apr 2012 20:27 
 
Hardtraxx Elite

urbandesigner schreef:
Jawel hoor.


Wie weet een teamlid zegt een wedstrijd af omdat ze met een hoger team mee moet doen ja daahaaaag :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 apr 2012 20:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

De ekte staan zelfs meteen na Loudness gewoon op het veld :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 apr 2012 20:39 
 

urbandesigner schreef:
De ekte staan zelfs meteen na Loudness gewoon op het veld :cool:


Wie slaapt er uberhaupt nog na een feest?
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 apr 2012 20:54 
 
Hardtraxx Elite

urbandesigner schreef:
De ekte staan zelfs meteen na Loudness gewoon op het veld :cool:


Blablabla, stoere praat hoor urbandesigner stoer man ben jij :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 apr 2012 21:10 
 

Onthafloorx schreef:
biscuit schreef:
Onthafloorx schreef:
Oh wat baal ik toch dat ik hier niet heen kan :cry:

omdat U de gerechtige leeftijd nog niet bereikt heeft?

of omdat t te ver bij je vandaan is?


Nope ik moet m'n aller aller laatste wedstrijd hockeyen en ik zit al 12 jaar op hockey dus dan kan ik het niet maken om na 2 minuten weg te gaan he :$

jawel, je hebt last van kriebels in je benen die alleen weggaan als je flinkt stampt in Horst. Zal ik nog een medisch papiertje schrijven?
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 apr 2012 21:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Oke, hier wil ik toch wel heel erg graag heen... maar kan geen van mn maten mee krijgen :(
Alleen gaan? Kan ik op jullie rekenen? :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 apr 2012 21:44 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Natuurlijk!! Wij zijn dr ook de hele dag :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 apr 2012 21:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Oke top. Na vandaag vertrouw ik je wel genoeg ;) Koop ik gelijk mijn kaartje :D Schijt aan, gewoon gaan :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 apr 2012 21:55 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

kaboem schreef:
urbandesigner schreef:
De ekte staan zelfs meteen na Loudness gewoon op het veld :cool:


Wie slaapt er uberhaupt nog na een feest?


Ik slaap meestal na een feest anders ben ik op school zo gaar.

Klopt het nu dat geck-o en thera naast hun early set ook allebei een solo set doen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 apr 2012 22:02 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Klopt helemaal! De vs set is compleet early hs maar de solo sets zijn ehh "gewoon" zeg maar haha
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 apr 2012 22:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nou, ik ben er ook bij, ticket is binnen :P

Klopt dat er verder nog zijn:
DaveyTL
hdhessel
thehardstyleholland
squid
Intervention
PNRMX
DarkBeatz
Lyst
Chukkels
Banaanslak
tommetjeuh
Sainen
Rg25
Nando

Ongeveer?

Trouwens: ik ga mss wel helemaal broodnuchter met de auto vanuit Eindhoven, dan kan ik tenminste ook de laatste sets nog mee maken... Nog mensen uit de buurt die mee willen rijden?
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 apr 2012 22:18 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Jep ik ben aanwezig :)
Wil Maximumraver niet missen held :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 apr 2012 22:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ben ook aanwezig :D Kaartje al een tijdje binnen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 apr 2012 23:10 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

The Skribbler schreef:
Trouwens: ik ga mss wel helemaal broodnuchter met de auto vanuit Eindhoven, dan kan ik tenminste ook de laatste sets nog mee maken... Nog mensen uit de buurt die mee willen rijden?

Ik heb dit feest nog als optie staan, maar ik had als probleem het vervoer... Dit zou dan wel een ideaal aanbod zijn!
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 apr 2012 23:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nou, stuur maar een pm ofzo als je mee wilt rijden, dan hoor ik het wel ;) More from E-town?
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 apr 2012 20:35 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Thera Promo mix

http://soundcloud.com/alcatrazzfestival ... romo-mix-1
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 apr 2012 20:37 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

D'Cepticon _O_
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 apr 2012 20:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

The Skribbler schreef:
Trouwens: ik ga mss wel helemaal broodnuchter met de auto vanuit Eindhoven, dan kan ik tenminste ook de laatste sets nog mee maken... Nog mensen uit de buurt die mee willen rijden?


Ik graag :) Of als jij niet meer kan/wil rijden, dan kun je met mij mee als je wil, want ik ga ook nuchter
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 apr 2012 16:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

PNXRMX schreef:
The Skribbler schreef:
Trouwens: ik ga mss wel helemaal broodnuchter met de auto vanuit Eindhoven, dan kan ik tenminste ook de laatste sets nog mee maken... Nog mensen uit de buurt die mee willen rijden?


Ik graag :) Of als jij niet meer kan/wil rijden, dan kun je met mij mee als je wil, want ik ga ook nuchter

Prima joh, rijden we gewoon omstebeurt :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mei 2012 19:51 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Heb toch maar besloten om hier heen te gaan! Heb wel weer is zin in een dagje lekker losgaan en met lekkere hardstyle! :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mei 2012 20:34 
 

ah frisian style in Limburg! :P

welkom!
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mei 2012 11:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kaart gewonnen :yay:
Hoogstwaarschijnlijk dus aanwezig samen met Peter ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mei 2012 11:06 
 
Hardtraxxer

Ik heb ook een kaart gewonnen, mocht er niemand uit mijn groep kunnen is het dan mogelijk met jullie mee te rijden?
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mei 2012 11:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

peultjes schreef:
Ik heb ook een kaart gewonnen, mocht er niemand uit mijn groep kunnen is het dan mogelijk met jullie mee te rijden?

Moet je aan Peter vragen.
Vorige  1 ... 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11 ... 26  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten