Wil iemand nog een kaartje kopen?
Heb er nog eentje over.
Heb er nog eentje over.
Aanwezig!wrote:Nou, ik ben er ook bij, ticket is binnen
Klopt dat er verder nog zijn:
DaveyTL
hdhessel
thehardstyleholland
squid
Intervention
PNRMX
DarkBeatz
Lyst
Chukkels
Banaanslak
tommetjeuh
Sainen
Rg25
Nando
Ongeveer?
Trouwens: ik ga mss wel helemaal broodnuchter met de auto vanuit Eindhoven, dan kan ik tenminste ook de laatste sets nog mee maken... Nog mensen uit de buurt die mee willen rijden?
Moet je nog een kaartje? En muntjes?wrote:Ik wil een timetable.
D-Passion is voor mij dé must-see van het feest
Heb je daar likkie likkie voor moete doen?wrote:Aanwezig, thanks to Deetox!
Ga jij niet meer dan?wrote:Je kan mijn kaartje waarschijnlijk wel overkopen met 15 muntjes Robin.
Kans is idd aanwezig dat ik er niet ben.wrote:Ga jij niet meer dan?wrote:Je kan mijn kaartje waarschijnlijk wel overkopen met 15 muntjes Robin.
Nee hoorwrote:Jammer dat ik te laat was voor die wow deal
Heb je daar likkie likkie voor moete doen?wrote:Aanwezig, thanks to Deetox!
Heb ik al, ik ga ook omdat ik wss met dat kaartje blijf zittenwrote:Moet je nog een kaartje? En muntjes?wrote:Ik wil een timetable.
Das miss wel handiger dan zelf rijdenwrote:er rijd een pendel bus tussen eindhoven en alcatrazz
wrote:Aanwezig!wrote:Nou, ik ben er ook bij, ticket is binnen
DaveyTL
hdhessel
thehardstyleholland
squid
Intervention
PNRMX
DarkBeatz
Lyst
Chukkels
Banaanslak
tommetjeuh
Sainen
Rg25
Nando
Pete
Ongeveer?
Trouwens: ik ga mss wel helemaal broodnuchter met de auto vanuit Eindhoven, dan kan ik tenminste ook de laatste sets nog mee maken... Nog mensen uit de buurt die mee willen rijden?
wrote:wrote:Aanwezig!wrote:Nou, ik ben er ook bij, ticket is binnen
DaveyTL
hdhessel
thehardstyleholland
squid
Intervention
PNRMX
DarkBeatz
Lyst
Chukkels
Banaanslak
tommetjeuh
Sainen
Rg25
Nando
Pete
Biscuit
Ongeveer?
http://touringcar.munckhof.nl/evenement ... /alcatrazzwrote:Das miss wel handiger dan zelf rijdenwrote:er rijd een pendel bus tussen eindhoven en alcatrazzwat kost dat? Waar kan ik dat vinden?
Even aangevuld, David gaat ook gewoon tochDaveyTL
hdhessel
thehardstyleholland
squid
Intervention
PNRMX
DarkBeatz
Lyst
Chukkels
Banaanslak
tommetjeuh
Sainen
Rg25
Nando
Pete
Biscuit
XtD
Mr Lellebel
Krijg je toch wel kwijtwrote:Heb ik al, ik ga ook omdat ik wss met dat kaartje blijf zittenwrote:Moet je nog een kaartje? En muntjes?wrote:Ik wil een timetable.
D-Passion komt nog wel eens voorbij deze zomer. Het geniale plan van ons wellicht niet.wrote:Maar ik wil naar D-PassionEigenlijk hoef ik alleen naar hem, de rest boeit me niet eens zo veel haha.