Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10 ... 26  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 apr 2012 19:46 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

zal ik gaan fietsen of met de bus gaan :whistle:


http://www.youtube.com/watch?v=0udilOTS ... ure=relmfu
geweldig vorig jaar niemand ging bijna los behalve onze groep rechts onder
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 apr 2012 16:56 
 

Onthafloorx schreef:
Oh wat baal ik toch dat ik hier niet heen kan :cry:

omdat U de gerechtige leeftijd nog niet bereikt heeft?

of omdat t te ver bij je vandaan is?
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 apr 2012 16:58 
 

hdhessel schreef:
zal ik gaan fietsen of met de bus gaan :whistle:


http://www.youtube.com/watch?v=0udilOTS ... ure=relmfu
geweldig vorig jaar niemand ging bijna los behalve onze groep rechts onder

fiets,

ik ga ook met de fiets
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 apr 2012 17:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Waarom is dit nou zo ver anders was dit echt het eprfecte feest geweest :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 apr 2012 17:08 
 

waar heeft U uw nederige stulpje staaan?
misschien ist al wel een optie met een tenje??? ik ken wel wat boeren waar wij een tentenkamp op mogen stellen :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 apr 2012 17:37 
 
Hardtraxxer

biscuit schreef:
waar heeft U uw nederige stulpje staaan?
misschien ist al wel een optie met een tenje??? ik ken wel wat boeren waar wij een tentenkamp op mogen stellen :D


ik zet mij tentje gewoon voor theracords stage neer pff! xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 apr 2012 22:42 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

hdhessel schreef:
zal ik gaan fietsen of met de bus gaan :whistle:

Rijden daar echt bussen? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 apr 2012 23:31 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

pendelbus vanaf station venlo ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 apr 2012 00:06 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

hdhessel schreef:
pendelbus vanaf station venlo ;)

Ah, ik wist niet dat die reden.
Maja, daar heb je toch niet veel aan, want om 2 uur rijdt er geen enkele trein meer.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 apr 2012 11:24 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Wordt de openingspost ook nog aangepast met de volledige line up? :innocent:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 apr 2012 11:28 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Wie mist er nog dan?
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 apr 2012 11:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Lyst schreef:
Wie mist er nog dan?

Heb ik net even aangepast, stonden alleen nog de area's.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 apr 2012 11:36 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Jij bent snel ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 apr 2012 12:21 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Zet dan gelijk m'n naam ook ff goed neer... het is Mind.Illusion :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 apr 2012 15:33 
 
Hardtraxx Elite

Moeilijk dit want een line up om te :drool: , maar allerlaatste wedstrijd van het seizoen etc manman
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 apr 2012 20:33 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Onthafloorx schreef:
Moeilijk dit want een line up om te :drool: , maar allerlaatste wedstrijd van het seizoen etc manman

gewooon gaan ^^

heerlijke locatie is het !
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 apr 2012 12:57 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

thehardstyleholland schreef:
biscuit schreef:
waar heeft U uw nederige stulpje staaan?
misschien ist al wel een optie met een tenje??? ik ken wel wat boeren waar wij een tentenkamp op mogen stellen :D


ik zet mij tentje gewoon voor theracords stage neer pff! xd


Anders reserveer je een hotelkamer in Parkhotel Horst, dat ligt gewoon aan het festivalterrein vast.
http://www.parkhotelhorst.nl/?gclid=COX33MXnyq8CFQKEDgod3Vu_bA
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 apr 2012 13:45 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

heel veel mensen die ik ken die nog nooit na hardstyle feest zijn geweest gaan hierheen ga ik ze mooi kennis laten maken met Theracords
worden ze niet blij van denk ik :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 apr 2012 16:01 
 
Artiest
Avatar gebruiker

hdhessel schreef:
heel veel mensen die ik ken die nog nooit na hardstyle feest zijn geweest gaan hierheen ga ik ze mooi kennis laten maken met Theracords
worden ze niet blij van denk ik :lol:

Beetje raar comment alsof alles wat we doen takkeherrie is
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 apr 2012 16:04 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

nee niet zo maar enigste wat ze kennen is lose my mind
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 apr 2012 16:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

DjThera schreef:
hdhessel schreef:
heel veel mensen die ik ken die nog nooit na hardstyle feest zijn geweest gaan hierheen ga ik ze mooi kennis laten maken met Theracords
worden ze niet blij van denk ik :lol:

Beetje raar comment alsof alles wat we doen takkeherrie is

Is toch ook zo? :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 apr 2012 16:16 
 

DjThera schreef:
hdhessel schreef:
heel veel mensen die ik ken die nog nooit na hardstyle feest zijn geweest gaan hierheen ga ik ze mooi kennis laten maken met Theracords
worden ze niet blij van denk ik :lol:

Beetje raar comment alsof alles wat we doen takkeherrie is

En terecht met je stash en je done en je happy face
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 apr 2012 18:26 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

had het een beetje raar verwoord
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 apr 2012 19:20 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Pff kan nu al niet meer wachten :x , het wordt ook wel weer eens tijd voor een feestje. ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 apr 2012 20:25 
 
Hardtraxx Elite

biscuit schreef:
Onthafloorx schreef:
Oh wat baal ik toch dat ik hier niet heen kan :cry:

omdat U de gerechtige leeftijd nog niet bereikt heeft?

of omdat t te ver bij je vandaan is?


Nope ik moet m'n aller aller laatste wedstrijd hockeyen en ik zit al 12 jaar op hockey dus dan kan ik het niet maken om na 2 minuten weg te gaan he :$
Vorige  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10 ... 26  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten