Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 ... 26  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 apr 2012 14:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Qz. schreef:
DjThera schreef:
Onze line up is ook nog niet helemaaaaaaal compleet merk ik!

http://partyflock.nl/party/219308

Maximumraver er ook bij! :D
Gaat ie afsluiten met die extreem lompe shit van hem of wat? :P

de contest winnaar moet een hardtrance set draaien lijkt me :P aangezien daar in de contest om gevraagd werd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 apr 2012 14:47 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Citaat:
Denk jij dat je deze plek waard bent, doe dan mee! We verwachten van de inzendingen dat de DJ’s laten zien wat hun visie is op een goede (harddance) opening is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 apr 2012 16:05 
 
Artiest
Avatar gebruiker

En die heeft hij dus gewonnen ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 apr 2012 18:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Voor de mensen die nog een kaartje willen voor de early bird prijs, check:
aanbod/1x-alcatrazz-festival-ticket-early-bird-prijs-t25064.html ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 apr 2012 19:31 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Maximumraver
Mind.Illusion
San Miquel

Wie zijn dat nou weer? :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 apr 2012 19:32 
 

hoebedoelje schreef:
Maximumraver
Mind.Illusion
San Miquel

Wie zijn dat nou weer? :/



Grapje toch?
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 apr 2012 19:32 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

hoebedoelje schreef:
Maximumraver
Mind.Illusion
San Miquel

Wie zijn dat nou weer? :/


Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 apr 2012 19:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

hoebedoelje schreef:
Maximumraver
Mind.Illusion
San Miquel

Wie zijn dat nou weer? :/

maximumraver is de winnaar van de contest, mind.illusion en san miquel zijn hier maar al te goed bekend, beide ook TMS hosts.. mixtechnisch heel sterk ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 apr 2012 19:34 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

hoebedoelje schreef:
Maximumraver
Mind.Illusion
San Miquel

Wie zijn dat nou weer? :/

member/Maximumraver/
member/Mind.Illusion/
member/San%20Miquel/
:P
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 apr 2012 20:08 
 
Hardtraxxer

Maximumraver!!! nice hij heeft altijd ! lekker setjes! :thumbup: zeker eff kijkje nemen!
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 apr 2012 20:44 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

hoebedoelje schreef:
Maximumraver
Mind.Illusion
San Miquel

Wie zijn dat nou weer? :/

ballo's :corn:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 apr 2012 22:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Lyst schreef:
Ben je er ook bij dan? :)


Yep :) Feestje met r_AW en Theracords ga ik niet gauw overslaan, vooral niet als het redelijk dichtbij is en al helemaal niet voor die prijs :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 apr 2012 08:54 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Congratz Maximumraver! :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 apr 2012 18:54 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

San Miquel schreef:
Congratz Maximumraver! :thumbup:

dik verdient die gast jij ook san miquel !
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 apr 2012 19:36 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Aanwezig dankzij een goedkoop kaartje van Tom :D
Slaapplek kunnen regelen in de buurt en ik schrok me een ongeluk (in positieve zin) over de goedkope drankprijzen. Dit wordt een leuk feestke :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 apr 2012 19:37 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Bij de munten actie hiervoor was t nog goedkoper :P
15 munten voor 20 euro :D Helaas net 3 uurtjes te laat besteld :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 apr 2012 20:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

tommetjeuh schreef:
mixtechnisch heel sterk ^^

San Miquel: Ja. Mind.Illusion: Nee, mixt mij te laf.
Ben benieuwd naar de demo van Maximumraver, wordt die geupload? Jammer dat ik niet heb gewonnen maarja mijn tracklist was denk ik iets te lomp... Ga hem nog wel delen op 't forum denk ik, was zelf wel tevreden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 apr 2012 20:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Gangsterdwerg schreef:
tommetjeuh schreef:
mixtechnisch heel sterk ^^

San Miquel: Ja. Mind.Illusion: Nee, mixt mij te laf.
Ben benieuwd naar de demo van Maximumraver, wordt die geupload? Jammer dat ik niet heb gewonnen maarja mijn tracklist was denk ik iets te lomp... Ga hem nog wel delen op 't forum denk ik, was zelf wel tevreden.

http://lsdb.nl/set/108704/maximumraver- ... 04-12.html
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 apr 2012 20:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

tommetjeuh schreef:
Gangsterdwerg schreef:
tommetjeuh schreef:
mixtechnisch heel sterk ^^

San Miquel: Ja. Mind.Illusion: Nee, mixt mij te laf.
Ben benieuwd naar de demo van Maximumraver, wordt die geupload? Jammer dat ik niet heb gewonnen maarja mijn tracklist was denk ik iets te lomp... Ga hem nog wel delen op 't forum denk ik, was zelf wel tevreden.

http://lsdb.nl/set/108704/maximumraver- ... 04-12.html

Had m al gevonden idd. Maar ben totaal niet thuis in hardtrance dus kan zijn mix ook niet echt beoordelen aangezien ik die platen niet ken. Zal ongetwijfeld een goeie set zijn..
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 apr 2012 17:05 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Ik ben nu eigenlijk ook wel benieuwd welke mix dan van jou was Gangsterdwerg
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 apr 2012 18:51 
 
Hardtraxx Veteran

Hmm had deze als serieuze optie staan maar valt precies voor m'n tentamenweek :(. Jammer maar helaas.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 apr 2012 19:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

DjThera schreef:
Ik ben nu eigenlijk ook wel benieuwd welke mix dan van jou was Gangsterdwerg

Vali - Alcatraz Demo ( opende met 42 Bootleg. ) wat vond je ervan?
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 apr 2012 00:51 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Erg vette lijst, maar dan wel ideaal voor midden op de dag, oftewel voor deze contest eigenlijk veel te hard aangezien we specifiek om een harddance/hardtrance mix vroegen he
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 apr 2012 09:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

DjThera schreef:
Erg vette lijst, maar dan wel ideaal voor midden op de dag, oftewel voor deze contest eigenlijk veel te hard aangezien we specifiek om een harddance/hardtrance mix vroegen he

Thanks! Wil best midden op de dag komen draaien hoor! :cool: ik wist idd wel dat hij te stevig was Maarja ik draai geen hardtrance en wilde toch wat insturen haha.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 apr 2012 19:43 
 
Hardtraxx Elite

Oh wat baal ik toch dat ik hier niet heen kan :cry:
Vorige  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 ... 26  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten