Past

25 Years The Prophet

Time
– (Sun)
Price
€20
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
Hardtraxx Veteran
6376 posts member since 2010
last seen Oct 2021
Toch wel een aangename optie dit :$ Het is dat ik al zoveel feesten ga en mijn budget dit misschien niet toe laat :/
Hardtraxx Veteran
16580 posts member since 2009
last seen Oct 2024
Zeker optie, kijken wie er mee willen ^^
Artiest
6117 posts member since 2010
last seen May 2026
Die lin-up is ziek
Hardtraxx Veteran
4952 posts member since 2011
last seen Feb 2015
dit vind ik dus geen line-up meer, maar meer een line-down.. geeft wel perfect weer hoe bergafwaarts het gegaan is de laatste jaren met The Prophet..

niet aanwezig dus!
Donateur
2718 posts member since 2009
last seen Oct 2014
Best een leuke line up. Wat me wel aanspreekt is dat er geen time table komt maar dat je de artiest vanzelf wel ziet verschijnen. Keer wat anders.

Dus aanwezig :)
Donateur
15013 posts member since 2010
last seen Aug 2024
Ruubiie wrote:dit vind ik dus geen line-up meer, maar meer een line-down.. geeft wel perfect weer hoe bergafwaarts het gegaan is de laatste jaren met The Prophet..

niet aanwezig dus!
Staan best wat aardige acts tussen hoor..
Hardtraxx Elite
2282 posts member since 2011
Aanwazig :)
Hardtraxxer
296 posts member since 2011
last seen Jul 2016
Zieke line-up,

idd leuk idee, een keer geen time-table..

maar verrotte is dat The Prophet de laatste tijd een commerciële dj is, dus ik skip m.
Hardtraxx Veteran
4295 posts member since 2010
last seen May 2016
Iemand die nog kaarten voor mij kan regelen? PM me even
Hardtraxxer
645 posts member since 2010
last seen Mar 2014
Toch wel zin in dit feestje ;D
Hardtraxxer
116 posts member since 2010
last seen Feb 2024
In het begin toch zoiets van prima voor zo'n prijsje.
Maar naarmate het dichterbij komt krijg ik er toch steeds meer zin in.:D
Wie weet spot ik nog wel iemand van hier?:D :thumbsup: :bomb:
Hardtraxx Elite
2908 posts member since 2010
last seen Jun 2022
TwizTed-Mind wrote:In het begin toch zoiets van prima voor zo'n prijsje.
Maar naarmate het dichterbij komt krijg ik er toch steeds meer zin in.:D
Ik wou net zeggen! tering veel zin in dit feest, moet tog wel gekkehuis worde dit!! Ben erg benieuwd hoe ze uit gaan pakken. Veels te dood dit topic voor zo'n part-e, maar zullen der zeker weinig van hier gaan..
Hardtraxxer
last seen Feb 2024
Idd wez91, als je je nog verveelt kom je maar bij ons staan :P geld trouwens voor iedereen van hier.
Valt bijna niet te missen, groep van 20 man, die allemaal zo debiel zijn als het maar kan. ( lees: debiele dansjes, rondspringen en aan de linkerkant )
Hardtraxxer
last seen Mar 2014
TwizTed-Mind wrote:Idd wez91, als je je nog verveelt kom je maar bij ons staan :P geld trouwens voor iedereen van hier.
Valt bijna niet te missen, groep van 20 man, die allemaal zo debiel zijn als het maar kan. ( lees: debiele dansjes, rondspringen en aan de linkerkant )
ja lekker herkenbaar. jullie groep zal zeker precies zijn afgebakend en echt niemand springt zo debiel als jullie? ;D
Hardtraxxer
last seen Feb 2024
Djenz wrote:
ja lekker herkenbaar. jullie groep zal zeker precies zijn afgebakend en echt niemand springt zo debiel als jullie? ;D
Nee zoals dit vind je niemand, haha van touwtje springen tot fistpumpen.
Kom anders maar een kijkje nemen :D
Hardtraxxer
last seen Mar 2014
TwizTed-Mind wrote:
Djenz wrote:
Nee zoals dit vind je niemand, haha van touwtje springen tot fistpumpen.
Kom anders maar een kijkje nemen :D
zal is opletten :P
Hardtraxxer
last seen Feb 2024
Nou Djenz :P Een groep jongens met een stuk of 5 blonde vrouwtjes die keihard stampen en NIET vdk zijn. ( de vrouwtjes in ieder geval ) dan moet je maar gewooon even naar mij toekomen. kan me wel herkennen aan een roze v-hals shirtje!:P
Hardtraxx Elite
last seen Jun 2022
Haha is goed hoor, wij gaan maar met z'n 2-en, de rest geen geld enz, dus kzal wel ff melden dat we ff naar links-vooraan gaan, the place where the magic always happens ^^ :P
Hardtraxx Veteran
last seen May 2016
Kaartje toch nog kunnen regelen :) Zin in!
Hardtraxxer
last seen Mar 2014
TwizTed-Mind wrote:Nou Djenz :P Een groep jongens met een stuk of 5 blonde vrouwtjes die keihard stampen en NIET vdk zijn. ( de vrouwtjes in ieder geval ) dan moet je maar gewooon even naar mij toekomen. kan me wel herkennen aan een roze v-hals shirtje!:P
ok.. ik heb denk ik een Fusion shirt aan.. puur omdat the prophet geen enkele fusion artiest heeft uitgenodigd ;(
M
Hardtraxx Elite
2402 posts member since 2009
last seen Jul 2026
Zin in!!!!! :D
S
Donateur
258 posts member since 2011
last seen Nov 2017
Wordt wel lachu hoor. Lekker feestje voor schappelijke prijs. Ben niet zo kritisch qua artiesten. Gewoon gezellig feestje bouwen. Lekker hoor. Later
Hardtraxx Elite
last seen Jun 2022
Soundscrollerz wrote:Wordt wel lachu hoor. Lekker feestje voor schappelijke prijs. Ben niet zo kritisch qua artiesten. Gewoon gezellig feestje bouwen. Lekker hoor. Later
Staan toch echt nog wel hele vette namen tussen, en denk dat we een hoop gouwe ouwe platen kunnen verwachtten :) benieuwd hoe deze wss chaotische avond gaat verlopen zonder timetable, en hoe de precieze indeling nou zal zijn!
M
Hardtraxx Elite
2402 posts member since 2009
last seen Jul 2026
Wesz91 wrote:
Soundscrollerz wrote:Wordt wel lachu hoor. Lekker feestje voor schappelijke prijs. Ben niet zo kritisch qua artiesten. Gewoon gezellig feestje bouwen. Lekker hoor. Later
Staan toch echt nog wel hele vette namen tussen, en denk dat we een hoop gouwe ouwe platen kunnen verwachtten :) benieuwd hoe deze wss chaotische avond gaat verlopen zonder timetable, en hoe de precieze indeling nou zal zijn!
Ik ben ook erg benieuwd inderdaad! Kan best wel is wat moois uitkomen!
Hardtraxx Veteran
last seen May 2016
Fijn, slachtoffer geworden van een oplichter. Geen kaartje dus :( Iemand die last minute nog een kaartje kwijt moet of iemand voor mij kent?

Who was there

Nobody yet
Nobody has said they're going yet.

Active topics in Feesten

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 11 minutes ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 1 day ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 9 minutes ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 8 days ago