Toch wel een aangename optie dit
Het is dat ik al zoveel feesten ga en mijn budget dit misschien niet toe laat 
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
Zeker optie, kijken wie er mee willen 
dit vind ik dus geen line-up meer, maar meer een line-down.. geeft wel perfect weer hoe bergafwaarts het gegaan is de laatste jaren met The Prophet..
niet aanwezig dus!
niet aanwezig dus!
Best een leuke line up. Wat me wel aanspreekt is dat er geen time table komt maar dat je de artiest vanzelf wel ziet verschijnen. Keer wat anders.
Dus aanwezig
Dus aanwezig
Staan best wat aardige acts tussen hoor..wrote:dit vind ik dus geen line-up meer, maar meer een line-down.. geeft wel perfect weer hoe bergafwaarts het gegaan is de laatste jaren met The Prophet..
niet aanwezig dus!
Zieke line-up,
idd leuk idee, een keer geen time-table..
maar verrotte is dat The Prophet de laatste tijd een commerciële dj is, dus ik skip m.
idd leuk idee, een keer geen time-table..
maar verrotte is dat The Prophet de laatste tijd een commerciële dj is, dus ik skip m.
Iemand die nog kaarten voor mij kan regelen? PM me even
In het begin toch zoiets van prima voor zo'n prijsje.
Maar naarmate het dichterbij komt krijg ik er toch steeds meer zin in.
Wie weet spot ik nog wel iemand van hier?:D

Maar naarmate het dichterbij komt krijg ik er toch steeds meer zin in.
Wie weet spot ik nog wel iemand van hier?:D
Ik wou net zeggen! tering veel zin in dit feest, moet tog wel gekkehuis worde dit!! Ben erg benieuwd hoe ze uit gaan pakken. Veels te dood dit topic voor zo'n part-e, maar zullen der zeker weinig van hier gaan..wrote:In het begin toch zoiets van prima voor zo'n prijsje.
Maar naarmate het dichterbij komt krijg ik er toch steeds meer zin in.![]()
Idd wez91, als je je nog verveelt kom je maar bij ons staan
geld trouwens voor iedereen van hier.
Valt bijna niet te missen, groep van 20 man, die allemaal zo debiel zijn als het maar kan. ( lees: debiele dansjes, rondspringen en aan de linkerkant )
Valt bijna niet te missen, groep van 20 man, die allemaal zo debiel zijn als het maar kan. ( lees: debiele dansjes, rondspringen en aan de linkerkant )
ja lekker herkenbaar. jullie groep zal zeker precies zijn afgebakend en echt niemand springt zo debiel als jullie? ;Dwrote:Idd wez91, als je je nog verveelt kom je maar bij ons staangeld trouwens voor iedereen van hier.
Nee zoals dit vind je niemand, haha van touwtje springen tot fistpumpen.wrote:
ja lekker herkenbaar. jullie groep zal zeker precies zijn afgebakend en echt niemand springt zo debiel als jullie? ;D
Kom anders maar een kijkje nemen
zal is oplettenwrote:Nee zoals dit vind je niemand, haha van touwtje springen tot fistpumpen.wrote:
ja lekker herkenbaar. jullie groep zal zeker precies zijn afgebakend en echt niemand springt zo debiel als jullie? ;D
Kom anders maar een kijkje nemen
Nou Djenz
Een groep jongens met een stuk of 5 blonde vrouwtjes die keihard stampen en NIET vdk zijn. ( de vrouwtjes in ieder geval ) dan moet je maar gewooon even naar mij toekomen. kan me wel herkennen aan een roze v-hals shirtje!:P
Haha is goed hoor, wij gaan maar met z'n 2-en, de rest geen geld enz, dus kzal wel ff melden dat we ff naar links-vooraan gaan, the place where the magic always happens

Kaartje toch nog kunnen regelen
Zin in!
ok.. ik heb denk ik een Fusion shirt aan.. puur omdat the prophet geen enkele fusion artiest heeft uitgenodigd ;(wrote:Nou DjenzEen groep jongens met een stuk of 5 blonde vrouwtjes die keihard stampen en NIET vdk zijn. ( de vrouwtjes in ieder geval ) dan moet je maar gewooon even naar mij toekomen. kan me wel herkennen aan een roze v-hals shirtje!:P
M
Hardtraxx Elite
2402 posts member since 2009
last seen Jul 2026
Zin in!!!!! 
S
Donateur
258 posts member since 2011
last seen Nov 2017
Wordt wel lachu hoor. Lekker feestje voor schappelijke prijs. Ben niet zo kritisch qua artiesten. Gewoon gezellig feestje bouwen. Lekker hoor. Later
Staan toch echt nog wel hele vette namen tussen, en denk dat we een hoop gouwe ouwe platen kunnen verwachttenwrote:Wordt wel lachu hoor. Lekker feestje voor schappelijke prijs. Ben niet zo kritisch qua artiesten. Gewoon gezellig feestje bouwen. Lekker hoor. Later
M
Hardtraxx Elite
2402 posts member since 2009
last seen Jul 2026
Ik ben ook erg benieuwd inderdaad! Kan best wel is wat moois uitkomen!wrote:Staan toch echt nog wel hele vette namen tussen, en denk dat we een hoop gouwe ouwe platen kunnen verwachttenwrote:Wordt wel lachu hoor. Lekker feestje voor schappelijke prijs. Ben niet zo kritisch qua artiesten. Gewoon gezellig feestje bouwen. Lekker hoor. Laterbenieuwd hoe deze wss chaotische avond gaat verlopen zonder timetable, en hoe de precieze indeling nou zal zijn!
Who was there
Nobody has said they're going yet.