Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 sep 2011 19:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Toch wel een aangename optie dit :$ Het is dat ik al zoveel feesten ga en mijn budget dit misschien niet toe laat :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 sep 2011 19:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zeker optie, kijken wie er mee willen ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 sep 2011 09:54 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Die lin-up is ziek
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 sep 2011 17:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

dit vind ik dus geen line-up meer, maar meer een line-down.. geeft wel perfect weer hoe bergafwaarts het gegaan is de laatste jaren met The Prophet..

niet aanwezig dus!
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 sep 2011 23:03 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Best een leuke line up. Wat me wel aanspreekt is dat er geen time table komt maar dat je de artiest vanzelf wel ziet verschijnen. Keer wat anders.

Dus aanwezig :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 sep 2011 01:26 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Ruubiie schreef:
dit vind ik dus geen line-up meer, maar meer een line-down.. geeft wel perfect weer hoe bergafwaarts het gegaan is de laatste jaren met The Prophet..

niet aanwezig dus!

Staan best wat aardige acts tussen hoor..
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 sep 2011 07:12 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Aanwazig :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 sep 2011 12:40 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Zieke line-up,

idd leuk idee, een keer geen time-table..

maar verrotte is dat The Prophet de laatste tijd een commerciƫle dj is, dus ik skip m.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 okt 2011 15:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Iemand die nog kaarten voor mij kan regelen? PM me even
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 okt 2011 22:06 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Toch wel zin in dit feestje ;D
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 okt 2011 14:33 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

In het begin toch zoiets van prima voor zo'n prijsje.
Maar naarmate het dichterbij komt krijg ik er toch steeds meer zin in.:D
Wie weet spot ik nog wel iemand van hier?:D :thumbsup: :bomb:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 okt 2011 10:03 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

TwizTed-Mind schreef:
In het begin toch zoiets van prima voor zo'n prijsje.
Maar naarmate het dichterbij komt krijg ik er toch steeds meer zin in.:D


Ik wou net zeggen! tering veel zin in dit feest, moet tog wel gekkehuis worde dit!! Ben erg benieuwd hoe ze uit gaan pakken. Veels te dood dit topic voor zo'n part-e, maar zullen der zeker weinig van hier gaan..
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 okt 2011 10:41 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Idd wez91, als je je nog verveelt kom je maar bij ons staan :P geld trouwens voor iedereen van hier.
Valt bijna niet te missen, groep van 20 man, die allemaal zo debiel zijn als het maar kan. ( lees: debiele dansjes, rondspringen en aan de linkerkant )
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 okt 2011 13:44 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

TwizTed-Mind schreef:
Idd wez91, als je je nog verveelt kom je maar bij ons staan :P geld trouwens voor iedereen van hier.
Valt bijna niet te missen, groep van 20 man, die allemaal zo debiel zijn als het maar kan. ( lees: debiele dansjes, rondspringen en aan de linkerkant )


ja lekker herkenbaar. jullie groep zal zeker precies zijn afgebakend en echt niemand springt zo debiel als jullie? ;D
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 okt 2011 14:13 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Djenz schreef:

ja lekker herkenbaar. jullie groep zal zeker precies zijn afgebakend en echt niemand springt zo debiel als jullie? ;D


Nee zoals dit vind je niemand, haha van touwtje springen tot fistpumpen.
Kom anders maar een kijkje nemen :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 okt 2011 14:35 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

TwizTed-Mind schreef:
Djenz schreef:

ja lekker herkenbaar. jullie groep zal zeker precies zijn afgebakend en echt niemand springt zo debiel als jullie? ;D


Nee zoals dit vind je niemand, haha van touwtje springen tot fistpumpen.
Kom anders maar een kijkje nemen :D


zal is opletten :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 okt 2011 15:38 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Nou Djenz :P Een groep jongens met een stuk of 5 blonde vrouwtjes die keihard stampen en NIET vdk zijn. ( de vrouwtjes in ieder geval ) dan moet je maar gewooon even naar mij toekomen. kan me wel herkennen aan een roze v-hals shirtje!:P
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 okt 2011 16:30 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Haha is goed hoor, wij gaan maar met z'n 2-en, de rest geen geld enz, dus kzal wel ff melden dat we ff naar links-vooraan gaan, the place where the magic always happens ^^ :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 okt 2011 17:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kaartje toch nog kunnen regelen :) Zin in!
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 okt 2011 21:56 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

TwizTed-Mind schreef:
Nou Djenz :P Een groep jongens met een stuk of 5 blonde vrouwtjes die keihard stampen en NIET vdk zijn. ( de vrouwtjes in ieder geval ) dan moet je maar gewooon even naar mij toekomen. kan me wel herkennen aan een roze v-hals shirtje!:P


ok.. ik heb denk ik een Fusion shirt aan.. puur omdat the prophet geen enkele fusion artiest heeft uitgenodigd ;(
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 okt 2011 22:18 
 
Hardtraxx Elite

Zin in!!!!! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 okt 2011 09:15 
 
Donateur

Wordt wel lachu hoor. Lekker feestje voor schappelijke prijs. Ben niet zo kritisch qua artiesten. Gewoon gezellig feestje bouwen. Lekker hoor. Later
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 okt 2011 11:47 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Soundscrollerz schreef:
Wordt wel lachu hoor. Lekker feestje voor schappelijke prijs. Ben niet zo kritisch qua artiesten. Gewoon gezellig feestje bouwen. Lekker hoor. Later


Staan toch echt nog wel hele vette namen tussen, en denk dat we een hoop gouwe ouwe platen kunnen verwachtten :) benieuwd hoe deze wss chaotische avond gaat verlopen zonder timetable, en hoe de precieze indeling nou zal zijn!
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 okt 2011 11:52 
 
Hardtraxx Elite

Wesz91 schreef:
Soundscrollerz schreef:
Wordt wel lachu hoor. Lekker feestje voor schappelijke prijs. Ben niet zo kritisch qua artiesten. Gewoon gezellig feestje bouwen. Lekker hoor. Later


Staan toch echt nog wel hele vette namen tussen, en denk dat we een hoop gouwe ouwe platen kunnen verwachtten :) benieuwd hoe deze wss chaotische avond gaat verlopen zonder timetable, en hoe de precieze indeling nou zal zijn!


Ik ben ook erg benieuwd inderdaad! Kan best wel is wat moois uitkomen!
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 okt 2011 13:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Fijn, slachtoffer geworden van een oplichter. Geen kaartje dus :( Iemand die last minute nog een kaartje kwijt moet of iemand voor mij kent?
Vorige  1, 2, 3  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten