Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 okt 2011 17:03 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

AANWEZIG te herken aan Groen lacost Polo en natuurlijk standaart links vooraan:D
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 okt 2011 17:58 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

XtD schreef:
Fijn, slachtoffer geworden van een oplichter. Geen kaartje dus :( Iemand die last minute nog een kaartje kwijt moet of iemand voor mij kent?


Op welke manier :o vies man! hoe ben je daar nu al achtergekomen dan..?
kan je helaas niet verder helpen..
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 okt 2011 18:28 
 
Hardtraxx Newbie

Ik zoek nog 2 kaarten! dus als iemand wat weet hoor ik het graag!
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 okt 2011 18:49 
 
Hardtraxxer

Ga ik ook maar even een kijkje nemen links vooraan!
Heerlijk op de fiets naar een feest, heb je niet vaak als je in utrecht woont..
Tot vanavond iedereen!
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 okt 2011 11:24 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Was een super gezellig feestje! werd lekker gedraaid maar wel veel hitjes, hardcore en hardstyle...
Iemand die kan vertellen wat er de laatste 2 uurtjes is gebeurd, voelde me helaas niet lekker dus maar naar huis gelopen.. maar tot die tijd zeker goed vermaakt ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 okt 2011 13:26 
 
Donateur

Hardcore hitjes. Was er tot uur of 5. Wat old en new door elkaar enzo
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 okt 2011 13:58 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Soundscrollerz schreef:
Hardcore hitjes. Was er tot uur of 5. Wat old en new door elkaar enzo


Okok dus laatste 2 uur was voornamelijk hardcore..? mooi zo, nix gemist dan :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 okt 2011 16:00 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

vaag feest met dan weer early, dan weer hardstyle etc. Ik weet zelf weinig van hardcore maar veel nummers herkende ik toch, dus dat moeten dan wel hitjes zijn. Bij de hardstyle precies hetzelfde; veel hitjes. weinig nieuws gehoord.. gelukkig wel Adaro - no time to sleep! Verder heb ik het wel gezellig gehad met vrienden/bekenden maar echt positief over dit feest kan ik niet zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 okt 2011 16:08 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Heb me prima vermaakt hier.
Viel me trouwens op dat ze t publiek goed meekregen. En dat het grotendeel gewoon keihard los ging:)
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 okt 2011 21:00 
 
Donateur

Wat ook gewoon uniek om te zien was dat het inderdaad ongeplannend ging een beetje, ze stonende met een groep dj gewoon achter de weels of steal, beetje hier en daar feesten met elkaar, dan beetje draaien weer enzo. Dus ze straalde ook echt een gezellige sfeer uit. Ik was pas half 1 binnen i.v.m. een file op de a4. Maar vanaf dat ik binnen kwam was er hardstyle. Db stf, scope, etc. Daarna kwam het oldscool hardcore, dano, panic, buzz fuzz etc. Was cool. Wel allemaal hc hits. Toen kwam weer hardstyle wat beetje opliep van wsz, nc, brennan, frontliner, zatox, bio, etc. Toen tegen kwart over 4 was hardcore, ook hitjes van viper, etc.
Vorige  1, 2, 3
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten