Peace at Last 3e plaat die gedraaid wordt 
Wel een (kick) edit net als alle nummers tot nu toe...Mark With A Tarrel wrote:Peace at Last 3e plaat die gedraaid wordt
Wel een (kick) edit net als alle nummers tot nu toe...Mark With A Tarrel wrote:Peace at Last 3e plaat die gedraaid wordt
Valt wel mee, kicks passen wel bij dit tijdperk. Moet ook wel anders is je audio echt niet af te stellen in de zaal.patrickjeb wrote:Zo ontzettend zonde. Allen maar kick edits tot nu. Had toch wel verwacht dat DBSTF gewoon de originelen zouden draaien, maar nee. Kick edit na kick edit.
Deels mee eens, snap best dat je een Fresh New Beat, U Will Be Dancing, Our Way en We Be Kickin' Bass etc een upgrade geeft, maar bij een Ride With Uz en alle platen van het MMA album is het naar mijn mening niet nodig.Nuracore wrote:Valt wel mee, kicks passen wel bij dit tijdperk. Moet ook wel anders is je audio echt niet af te stellen in de zaal.patrickjeb wrote:Zo ontzettend zonde. Allen maar kick edits tot nu. Had toch wel verwacht dat DBSTF gewoon de originelen zouden draaien, maar nee. Kick edit na kick edit.
Heb liever dat het schoon met een goede mix down klinkt dan rommelig en modderig
Sommige kicks passen, maar de meeste niet. Vooral 2006 platen met een 2012 kick. De oude platen remasteren is 1 ding. Kicks veranderen is een andere. Je draait 1 keer deze platen, want veel draaien ze nooit meer. Fuck de kwaliteit voor deze anderhalf uur. Je wilt toch dat oude gevoel geven?Nuracore wrote:Valt wel mee, kicks passen wel bij dit tijdperk. Moet ook wel anders is je audio echt niet af te stellen in de zaal.
Heb liever dat het schoon met een goede mix down klinkt dan rommelig en modderig
Voor die puristen een ander half uur wat rommelige bass en weg gedrukte layers misschien wel. Maar het deed de sfeer er echt niet minder om. Iedereen schreeuwde gewoon nog altijd mee, denk dat de gross het niet eens is opgevallen.patrickjeb wrote:Sommige kicks passen, maar de meeste niet. Vooral 2006 platen met een 2012 kick. De oude platen remasteren is 1 ding. Kicks veranderen is een andere. Je draait 1 keer deze platen, want veel draaien ze nooit meer. Fuck de kwaliteit voor deze anderhalf uur. Je wilt toch dat oude gevoel geven?Nuracore wrote:Valt wel mee, kicks passen wel bij dit tijdperk. Moet ook wel anders is je audio echt niet af te stellen in de zaal.
Dat deden ze op decibel ook al tijdens de Journey set op de vrijdag. Zo zonde.patrickjeb wrote:Zo ontzettend zonde. Allen maar kick edits tot nu. Had toch wel verwacht dat DBSTF gewoon de originelen zouden draaien, maar nee. Kick edit na kick edit.
Sowieso ook een nieuwe Isaac plaat met op een gegeven moment een kick waar mn mond ff van open vielpoekiepoes12 wrote:Het lag dus niet alleen aan ons wat betreft de kiss and ride.
Ergens had ik misschien nog wel gehoopt op iets meer bombarie bij nader inzien.
Volgens mij twee nieuwe platen als ik me niet vergis? Of misschien zelfs maar eentje van Rebellion.
Als je hier maanden naartoe werkt en je je platen in principe gewoon klaar hebt liggen, had ik nog wel wat extra vernieuwing verwacht.
Verder snapte ik Frontliner ook niet helemaal, zij hebben toch maar één collab?
Maar wil vooral benadrukken dat ik ontzettend genoten heb
dit klopte idd, rooler en rebelion kwamen ook nog het poduim op voor een nieuwe collab, en sefa draaide een paar plaatjes mee tegen het einde aanpecola-tje wrote:Uit betrouwbare bron gehoord dat Jones opent, rest van de acts Wildstylez, Isaac en Frontliner.
Vooral benieuwd naar de laatste van deze!
The prophet is er ook nog even geweestoot wrote:dit klopte idd, rooler en rebelion kwamen ook nog het poduim op voor een nieuwe collab, en sefa draaide een paar plaatjes mee tegen het einde aanpecola-tje wrote:Uit betrouwbare bron gehoord dat Jones opent, rest van de acts Wildstylez, Isaac en Frontliner.
Vooral benieuwd naar de laatste van deze!