Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 8, 9, 10, 11, 12, 13  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 nov 2025 16:39 

Hardtraxx Veteran

Peace at Last 3e plaat die gedraaid wordt :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 nov 2025 16:47 

Hardtraxx Veteran

Mark With A Tarrel schreef:
Peace at Last 3e plaat die gedraaid wordt :lol:

Wel een (kick) edit net als alle nummers tot nu toe... :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 nov 2025 16:48 

Hardtraxx Veteran

Zo ontzettend zonde. Allen maar kick edits tot nu. Had toch wel verwacht dat DBSTF gewoon de originelen zouden draaien, maar nee. Kick edit na kick edit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 nov 2025 17:06 

Hardtraxx Veteran

patrickjeb schreef:
Zo ontzettend zonde. Allen maar kick edits tot nu. Had toch wel verwacht dat DBSTF gewoon de originelen zouden draaien, maar nee. Kick edit na kick edit.

Valt wel mee, kicks passen wel bij dit tijdperk. Moet ook wel anders is je audio echt niet af te stellen in de zaal.
Heb liever dat het schoon met een goede mix down klinkt dan rommelig en modderig
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 nov 2025 17:08 

Hardtraxx Veteran

Music Made Editz
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 nov 2025 17:10 

Hardtraxx Veteran

Nuracore schreef:
patrickjeb schreef:

Valt wel mee, kicks passen wel bij dit tijdperk. Moet ook wel anders is je audio echt niet af te stellen in de zaal.
Heb liever dat het schoon met een goede mix down klinkt dan rommelig en modderig

Deels mee eens, snap best dat je een Fresh New Beat, U Will Be Dancing, Our Way en We Be Kickin' Bass etc een upgrade geeft, maar bij een Ride With Uz en alle platen van het MMA album is het naar mijn mening niet nodig.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 nov 2025 17:28 

Hardtraxx Veteran

Nuracore schreef:

Sommige kicks passen, maar de meeste niet. Vooral 2006 platen met een 2012 kick. De oude platen remasteren is 1 ding. Kicks veranderen is een andere. Je draait 1 keer deze platen, want veel draaien ze nooit meer. Fuck de kwaliteit voor deze anderhalf uur. Je wilt toch dat oude gevoel geven?
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 nov 2025 18:30 

Hardtraxx Veteran

patrickjeb schreef:
Nuracore schreef:

Sommige kicks passen, maar de meeste niet. Vooral 2006 platen met een 2012 kick. De oude platen remasteren is 1 ding. Kicks veranderen is een andere. Je draait 1 keer deze platen, want veel draaien ze nooit meer. Fuck de kwaliteit voor deze anderhalf uur. Je wilt toch dat oude gevoel geven?

Voor die puristen een ander half uur wat rommelige bass en weg gedrukte layers misschien wel. Maar het deed de sfeer er echt niet minder om. Iedereen schreeuwde gewoon nog altijd mee, denk dat de gross het niet eens is opgevallen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 nov 2025 18:57 

Hardtraxxer

Je gelooft het niet, MMA en Paece at least allereerste platen. Mooi dat ik dat heb mogen meemaken
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 nov 2025 19:03 

Hardtraxx Addict

Anger niet gehoord? Geld terug!!!!

Edit: toch wel alles oke ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 nov 2025 22:00 

Hardtraxx Elite

Sefa in het publiek gespot. Zal dus ook wel ff komen zwaaien ergens
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2025 04:14 

Hardtraxx Elite

Wat een drukte en hitte in de tent, dat was niet meer leuk.

Muzikaal (Tot Enter your mind) en Sfeer was top.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2025 09:49 

Hardtraxxer

Leuk feestje gehad. :thumbup:
Muzikaal keek ik het meeste uit naar MMA en Ghost Stories. Maar ik denk dat achteraf gezien de andere sets leuker waren.
2e set helaas moeten missen door een maatje die ziek naar huis is gegaan. Set 3 en 4 waren top, precies de nummers die normaliter nooit gedraaid worden op een enkeling na dan.

Opzet van de tenten; top. Snel wisselen van zalen en toiletten. Toiletten sowieso top, ene specifieke sluis door was vrijwel niemand.
Tempo aan de barren was echt ondermaats. 10-15 min wachten voor pils leek niet ongebruikelijk.
Qua hitte, nja, was warm maar niet dusdanig aan gestoord eigenlijk. Die vuurkanonnen mochten wel wat minder op een gegeven moment toen het al warm was.
Divers publiek, zaten zeker een hoop liefhebbers tussen. Werd ook goed losgegaan tot het eind.

Naar huis was drama. Hoop weggetjes afgezet. We liepen perongeluk naar de touringcars ipv naar de kiss and ride. Uiteindelijk 3km gelopen om een op de juiste plek te zijn. Kan ook aan ons gelegen hebben. Was wel een leuk avontuur.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2025 09:55 

Hardtraxx Elite

Aanzich een leuk feest gehad en zeker tot een uurtje of 18:00 prima vermaakt.

Opweg naar de parkeerplaats waarschijnlijk ergens een bord gemist of het stond er niet want reed op een gegeven moment recht voor de ingang langs. Een maat had een pendelbus chauffeur die niet wist waar hij heen moest en zoals hier boven beschreven was er nog wel meer verkeerd chaos.
Weg was ik dan wel weer snel omdat ik al rond 22:00 gegaan was.

De opzet zo met deze tenten was prima al was het wat warm. Het eten kon wel wat meer, de rijen waren daar eigenlijk altijd wel flink en wens de mensen met rebellion volgende week ook veel sterkte als het nog drukker is.

Het was ook voor mn gevoel eigenlijk net iets te druk en de sfeer wat tam(zeker in het begin) drukte bij de bar vond ik dan wel weer me vallen, gewoon even naar achter lopen en je was eigenlijk meteen aan de beurt.

Dus al met al prima vermaakt maar denk niet dat ik nog snel eens naar the dome zal gaan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2025 10:32 

Hardtraxxer

patrickjeb schreef:

Dat deden ze op decibel ook al tijdens de Journey set op de vrijdag. Zo zonde.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2025 10:38 

Hardtraxx Veteran

Mooi feestje gehad!
Leuke setjes, ook van Frontliner Wildstylez en Isaac!

Tof ook om een unieke DBSTFxGS munt gekregen te hebben van iemand van de organisatie! Nog meer mensen ook gekregen? :P
Ik heb nr 57/100 :cool:

Alleen echt prijzen wel, 2 (€7,95) Munten voor een Fuze tea en 3,5/€13,80 voor een vage kapsalon. En kapot benauwd in die tent, Rebirth Events, zorg alsjeblieft voor voldoende ventilatie de volgende keer… had knallende koppijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2025 10:44 

Hardtraxxer

Leuk feestje gehad! Sfeer was top

Het was eigenlijk net iets te druk en daarmee ook net wat te warm. Maar als je wat meer naar achteren ging staan viel het wel mee. Jones draaide zoals altijd een leuk openingssetje. MMA keek ik het meeste naar uit, maar zoals hierboven al genoemd verpesten de vele edits het voor mij een beetje. Ze eindigde met Fuck The Noisecontrollers, dus had eigenlijk die verwacht als volgende naam. DBSTF draaide verder wat je wilde horen en ook de setjes van Wildstylez en Frontliner waren prima. Later op de avond werd het muzikaal naar mijn inziens wat minder.

Drukte bij de barren vond ik meevallen, ik werd over het algemeen vrij snel geholpen. Ik vond de geur bij de toiletten echt een stuk erger dan normaal, wat een pislucht hing daar zeg. Naar huis gaan was een drama, 3x verkeerd gelopen om voor de kiss and ride.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2025 12:16 

Hardtraxxer

Het lag dus niet alleen aan ons wat betreft de kiss and ride.

Ergens had ik misschien nog wel gehoopt op iets meer bombarie bij nader inzien.
Volgens mij twee nieuwe platen als ik me niet vergis? Of misschien zelfs maar eentje van Rebellion.
Als je hier maanden naartoe werkt en je je platen in principe gewoon klaar hebt liggen, had ik nog wel wat extra vernieuwing verwacht.
Verder snapte ik Frontliner ook niet helemaal, zij hebben toch maar één collab?

Maar wil vooral benadrukken dat ik ontzettend genoten heb :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2025 12:29 

Hardtraxx Elite

poekiepoes12 schreef:
Het lag dus niet alleen aan ons wat betreft de kiss and ride.

Ergens had ik misschien nog wel gehoopt op iets meer bombarie bij nader inzien.
Volgens mij twee nieuwe platen als ik me niet vergis? Of misschien zelfs maar eentje van Rebellion.
Als je hier maanden naartoe werkt en je je platen in principe gewoon klaar hebt liggen, had ik nog wel wat extra vernieuwing verwacht.
Verder snapte ik Frontliner ook niet helemaal, zij hebben toch maar één collab?

Maar wil vooral benadrukken dat ik ontzettend genoten heb :worship:

Sowieso ook een nieuwe Isaac plaat met op een gegeven moment een kick waar mn mond ff van open viel
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2025 12:39 

Hardtraxxer

En ook een nieuwe met Deepack. Moet het terugnemen dus :innocent:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2025 12:54 

Hardtraxxer

Leuke avond gehad, helaas eerder weg vanwege OV. Muzikaal meer dan prima, wat ik er van verwacht had. Edits waren idd beetje jammer, maar mocht de pret niet drukken. Was warm en druk op sommige momenten ja, maar niet echt aan gestoord verder.

Leuk dat ze Isaac ook gewoon primetime hebben gegeven. Draaide ook een erg goede set. Mogen ze wel wat bij meer artiesten doen die normaal altijd beginnen zoals een Geck-o.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2025 14:42 

Hardtraxxer

pecola-tje schreef:
Uit betrouwbare bron gehoord dat Jones opent, rest van de acts Wildstylez, Isaac en Frontliner.
Vooral benieuwd naar de laatste van deze!

dit klopte idd, rooler en rebelion kwamen ook nog het poduim op voor een nieuwe collab, en sefa draaide een paar plaatjes mee tegen het einde aan
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2025 15:20 

Hardtraxx Elite

oot schreef:
pecola-tje schreef:
Uit betrouwbare bron gehoord dat Jones opent, rest van de acts Wildstylez, Isaac en Frontliner.
Vooral benieuwd naar de laatste van deze!

dit klopte idd, rooler en rebelion kwamen ook nog het poduim op voor een nieuwe collab, en sefa draaide een paar plaatjes mee tegen het einde aan

The prophet is er ook nog even geweest
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2025 15:52 

Hardtraxx Veteran

Wat een grandioos feest was dit zeg! Warmte en de drukte waren met vlagen niet te doen maar het was niet ondoenbaar. Jones opende echt heel gruwelijk! Openen met Sa Vee Oh - Loophole. En daarna heel veel oude italiaantjes. Goed begin in ieder geval. MMA was echt precies wat ik er van hoopte. Eindelijk guilty en peace at last live gehoord. Ja de platen hadden een make over gekregen (voelde meer als een nieuwe mastering dan kick edits imo) en ik snap dat ook wel, anders heeft de geluidsman een zwaar pittige dag met het verschil in kwaliteit van de platen.
Wildstylez was wel ok wat hitjes die niet perse hadden gehoeven. Reputation game was wel nice. Rocking your mind was voor mij het eerste uur ook grandioos. Daarna merkte je dat de stijl een kant op ging die ik persoonlijk niet zo vet vond. Kon hierdoor even wat rust pakken.

Dee-Block & S-Te-Pack had ik erg hoge verwachtingen van maar dat viel echt heel erg tegen helaas. Frontliner daarna ook. Merkte je ook aan de sfeer. Daarna Antidote wat ook echt weer grandioos was en Isaac wat voor mij een van de sets van de dag was. Alleen maar gure gated kicks door de toko heen. Enter your mind ook weer heel goed. Merkte dat richting het einde de energie echt op was. Kramp was er paar keer bijna doorheen gekomen maar zette gelukkig niet door. Nieuwe platen die ze draaien en de collab met rebelion was wel echt heel dik! Rooler en Sefa die nog even kwamen kijken. Al met al helemaal prima. Ghost stories eerste 20 minuten nog even meegepakt maar merkte dat het toch niet helemaal was wat ik er van hoopte.

Kortom: gruwelijk feest van deze legends. Bizarre discografie hebben ze bij elkaar getoverd. Hebben dat ook echt mooi weten neer te zetten. Ook ondanks de warmte en de drukte een legendarisch feest.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2025 16:20 

Hardtraxx Veteran

Het feest had echt perfect kunnen zijn als de organisatie 1000 kaarten minder had verkocht. Wtf, nog nooit zo'n drukte meegemaakt. Uiteindelijk helemaal achteraan gaan staan bij bekenden, maar zelfs daar was het vrij druk. Muzikaal uiteraard wel nice. Alle platen gehoord die ik wou horen.
Vorige  1 ... 8, 9, 10, 11, 12, 13  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten