Mark With A Tarrel schreef:
(zul je zien dat ze Your Life draaien, dan heb je maar 50% peace at last, maar it's something, at last).
Your Life hebben ze btw ook gewoon gedraaid.
SL5961 schreef:
Mark With A Tarrel schreef:
Peace at Last 3e plaat die gedraaid wordt

Wel een (kick) edit net als alle nummers tot nu toe...

Vond dat op zich wel prima. Ziek dat Diederik zoveel werk er in heeft gestoken om al die oude platen te upgraden. Platen zoals Guilty, We Be Kickin Bass, Existence Rmx, Sound of Goodbye, Keep it Coming, Our Way, Total Eclipz, etc. Misschien zet ie ze nog eens online.
Nuracore schreef:
Valt wel mee, kicks passen wel bij dit tijdperk. Moet ook wel anders is je audio echt niet af te stellen in de zaal.
Heb liever dat het schoon met een goede mix down klinkt dan rommelig en modderig
Ja je merkt het imo vooral heel sterk in de leads dat oudere platen het gewoon flink afleggen tegen nieuwere nummers hoe het overkomt.
Over de drukte; geen last van gehad rechtshalfvoor. Midden achter ook regelmatig bezocht en was wel flink drukker. Komt denk ik doordat die tunnel naar de food / wcs linksachter was, en iedereen vanuit daar ook aansluit. De zweetcondensatiedouches op plekken was wel gatsie.
poekiepoes12 schreef:
Tempo aan de barren was echt ondermaats. 10-15 min wachten voor pils leek niet ongebruikelijk.
Is echt afhankelijk van hoe je het speelt. Ik heb momenten aan de bar gehad dat ik het ook wel aan zag komen dat het op die plek 10 min ging duren maar dan sloot je 5 meter verderop aan en dan was het zo gefixt. Sleutel is ook gewoon assertief doen en niet te braaf afwachten.
poekiepoes12 schreef:
Naar huis was drama. Hoop weggetjes afgezet. We liepen perongeluk naar de touringcars ipv naar de kiss and ride. Uiteindelijk 3km gelopen om een op de juiste plek te zijn. Kan ook aan ons gelegen hebben. Was wel een leuk avontuur.
Voelde aan als een dropping

. Dwars door die boomvelden. Eén metgezel nog gesneuveld bij slootje springen

. Eenmaal in de feestbus terug kakte ik in, knallende koppijn opeens. Heenweg was cool, de blackbird warmde de boel mooi op op de heenweg.
heggenschaar schreef:
Sowieso ook een nieuwe Isaac plaat met op een gegeven moment een kick waar mn mond ff van open viel
Isaac draaide een track met een DnB drop dus ik ging even ham.
Hekzitter schreef:
(voelde meer als een nieuwe mastering dan kick edits imo)
Ga ik ook van uit, want zou me verbazen als je die projecten van 20 jaar geleden zomaar geopend krijgt om er een kick edit van te maken. Zal wel een combi zijn. Sommige platen voelden ook te hard omhoog gepitched zonder master tempo waardoor de toonhoogte van de track gewoon ongemakkelijk werkt?
Heb overigens de Rockin Your Mind periode grotendeels gemist wat achteraf wel jammer was. Ook nog heel even gekeken bij La Fuente. Leuk.
Verder superleuke tijd gehad. Ondanks de beste intenties om voor de muziek te gaan was het de helft van de tijd vooral weer een buurtfeestje (het is ook gewoon een tentzuipfeest met zoveel bekenden en de helft van je familie). Van begin tot eind energie gegeven. Geluid vond ik prima, mocht wel wat harder maybe, maar maakte het dus wel mogelijk om te zeveren.