Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 9, 10, 11, 12, 13  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2025 20:48 

Hardtraxx Veteran

Mark With A Tarrel schreef:
(zul je zien dat ze Your Life draaien, dan heb je maar 50% peace at last, maar it's something, at last).

Your Life hebben ze btw ook gewoon gedraaid.

SL5961 schreef:
Peace at Last 3e plaat die gedraaid wordt :lol:

Wel een (kick) edit net als alle nummers tot nu toe... :(

Vond dat op zich wel prima. Ziek dat Diederik zoveel werk er in heeft gestoken om al die oude platen te upgraden. Platen zoals Guilty, We Be Kickin Bass, Existence Rmx, Sound of Goodbye, Keep it Coming, Our Way, Total Eclipz, etc. Misschien zet ie ze nog eens online.

Nuracore schreef:
Valt wel mee, kicks passen wel bij dit tijdperk. Moet ook wel anders is je audio echt niet af te stellen in de zaal.
Heb liever dat het schoon met een goede mix down klinkt dan rommelig en modderig

Ja je merkt het imo vooral heel sterk in de leads dat oudere platen het gewoon flink afleggen tegen nieuwere nummers hoe het overkomt.

Over de drukte; geen last van gehad rechtshalfvoor. Midden achter ook regelmatig bezocht en was wel flink drukker. Komt denk ik doordat die tunnel naar de food / wcs linksachter was, en iedereen vanuit daar ook aansluit. De zweetcondensatiedouches op plekken was wel gatsie.

poekiepoes12 schreef:
Tempo aan de barren was echt ondermaats. 10-15 min wachten voor pils leek niet ongebruikelijk.

Is echt afhankelijk van hoe je het speelt. Ik heb momenten aan de bar gehad dat ik het ook wel aan zag komen dat het op die plek 10 min ging duren maar dan sloot je 5 meter verderop aan en dan was het zo gefixt. Sleutel is ook gewoon assertief doen en niet te braaf afwachten.

poekiepoes12 schreef:
Naar huis was drama. Hoop weggetjes afgezet. We liepen perongeluk naar de touringcars ipv naar de kiss and ride. Uiteindelijk 3km gelopen om een op de juiste plek te zijn. Kan ook aan ons gelegen hebben. Was wel een leuk avontuur.

Voelde aan als een dropping :lol:. Dwars door die boomvelden. Eén metgezel nog gesneuveld bij slootje springen :lol:. Eenmaal in de feestbus terug kakte ik in, knallende koppijn opeens. Heenweg was cool, de blackbird warmde de boel mooi op op de heenweg.

heggenschaar schreef:
Sowieso ook een nieuwe Isaac plaat met op een gegeven moment een kick waar mn mond ff van open viel

Isaac draaide een track met een DnB drop dus ik ging even ham.

Hekzitter schreef:
(voelde meer als een nieuwe mastering dan kick edits imo)

Ga ik ook van uit, want zou me verbazen als je die projecten van 20 jaar geleden zomaar geopend krijgt om er een kick edit van te maken. Zal wel een combi zijn. Sommige platen voelden ook te hard omhoog gepitched zonder master tempo waardoor de toonhoogte van de track gewoon ongemakkelijk werkt?

Heb overigens de Rockin Your Mind periode grotendeels gemist wat achteraf wel jammer was. Ook nog heel even gekeken bij La Fuente. Leuk.

Verder superleuke tijd gehad. Ondanks de beste intenties om voor de muziek te gaan was het de helft van de tijd vooral weer een buurtfeestje (het is ook gewoon een tentzuipfeest met zoveel bekenden en de helft van je familie). Van begin tot eind energie gegeven. Geluid vond ik prima, mocht wel wat harder maybe, maar maakte het dus wel mogelijk om te zeveren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2025 21:22 

Hardtraxx Veteran

(zul je zien dat ze Your Life draaien, dan heb je maar 50% peace at last, maar it's something, at last).

Oké, ben wel benieuwd; welke DBSTF zijn er niet gedraaid?

Let me Tell You denk ik? Boyz From Da Future?

Ik heb ook Shiverz niet gehoord lol. Maar zal vast wel gedraaid zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2025 22:17 

Hardtraxx Elite

Shiverz is idd gedraaid
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2025 22:58 

Hardtraxx Veteran

Letz Dance en Revelation niet (vooral laatste had ik nog wel verwacht) en In The Air ook niet (daar ben ik dan minder rouwig om xd). Volgens mij No Apoya No Folla en We Do Our Thing ook niet, maar dat weet ik niet zeker. Verder wel een heel eind alles gehoord
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 nov 2025 00:47 

Artiest

Hekzitter schreef:
Wat een grandioos feest was dit zeg! Warmte en de drukte waren met vlagen niet te doen maar het was niet ondoenbaar. Jones opende echt heel gruwelijk! Openen met Sa Vee Oh - Loophole. En daarna heel veel oude italiaantjes. Goed begin in ieder geval. MMA was echt precies wat ik er van hoopte. Eindelijk guilty en peace at last live gehoord. Ja de platen hadden een make over gekregen (voelde meer als een nieuwe mastering dan kick edits imo) en ik snap dat ook wel, anders heeft de geluidsman een zwaar pittige dag met het verschil in kwaliteit van de platen.
Wildstylez was wel ok wat hitjes die niet perse hadden gehoeven. Reputation game was wel nice. Rocking your mind was voor mij het eerste uur ook grandioos. Daarna merkte je dat de stijl een kant op ging die ik persoonlijk niet zo vet vond. Kon hierdoor even wat rust pakken.
Dee-Block & S-Te-Pack had ik erg hoge verwachtingen van maar dat viel echt heel erg tegen helaas. Frontliner daarna ook. Merkte je ook aan de sfeer. Daarna Antidote wat ook echt weer grandioos was en Isaac wat voor mij een van de sets van de dag was. Alleen maar gure gated kicks door de toko heen. Enter your mind ook weer heel goed. Merkte dat richting het einde de energie echt op was. Kramp was er paar keer bijna doorheen gekomen maar zette gelukkig niet door. Nieuwe platen die ze draaien en de collab met rebelion was wel echt heel dik! Rooler en Sefa die nog even kwamen kijken. Al met al helemaal prima. Ghost stories eerste 20 minuten nog even meegepakt maar merkte dat het toch niet helemaal was wat ik er van hoopte.

Kortom: gruwelijk feest van deze legends. Bizarre discografie hebben ze bij elkaar getoverd. Hebben dat ook echt mooi weten neer te zetten. Ook ondanks de warmte en de drukte een legendarisch feest.

Thanks! :) Loop Hole was overigens m’n tweede track. Maar dat betekent voor mij dat de overgang vanuit Mark Norman - Overkill (m’n eerste track) dus naadloos was… xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 nov 2025 08:16 

Hardtraxx Addict

Jones schreef:
Thanks! :) Loop Hole was overigens m’n tweede track. Maar dat betekent voor mij dat de overgang vanuit Mark Norman - Overkill (m’n eerste track) dus naadloos was… xd

Dit draaide je ook op Defqon bij de warming up toch?
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 nov 2025 10:16 

Hardtraxxer

Manman, wat een lekker partijtje was dit! Van te voren was ik wat huiverig zeg ik eerlijk.. verveelt het niet na uren DBSTF tracks luisteren? Ongelofelijk maar ik heb eigenlijk in alle sets een smile op mijn gezicht gehad en waar ik stond was de sfeer errug goed, viel de drukte wel mee, waren de wachttijden van de bar gewoon dikke priem en ja het was werm, jil werm. Veel leeftijdsgenoten, gelijkgestemden, weinig telefoontjes, veel en VEEL liefhebbers om ons heen die stonden heerlijk te rammen.

Een lekkere hitparade van al hun tracks. Ik denk niet dat je moet onderschatten hoeveel werk er alleen al in al die 'short' edits heeft gezeten. Het zat slim in elkaar alleen van goed mixwerk was zeker geen sprake. Het maakt ook geen kut uit.... Het geluid schommelde zo nu en dan wel, maar in vol vermogen was het echt goed afgesteld specifiek voor tracks van DBSTF.

Music Made Addict en Rockin Your Mind mijn absolute hoogtepunten met tracks die ik al een hele lange tijd niet meer (live) gehoord heb. Het enthousiasme midden achterin was hier zo genieten he; euforsiche stemming met lachende hardstyleliefhebbers om ons heen. Wildstylez zette ook een lekkere set neer. Paste best goed in dat moment.

Antidote is persoonlijk mijn minst pakkende album, maar net zoals tijdens Enter Your Mind eigenlijk geen moment gehad dat ik dacht; 'deze track past nu niet'. Het contrast met de sets van Frontliner en Isaac vond ik erg groot, qua muzikaliteit - sfeer rondom ons werd ook beduidend tammer. De tijdreis was heerlijk en er werd maar weer eens duidelijk hoe legendary ze eigenlijk wel niet zijn.

Verder een prima locatie - lekker ruim, maar wat was er aan de hand met die ranzige zweetregen.... weet nog van vroeger dat ze in het Beursgebouw dan even de zijdeuren opengooide om de temperatuur wat te lieten dalen. Ik vind eigenlijk als je zoveel man toelaat je ook hier je verantwoordelijkheid in moet nemen als organisatie. Zorg er voor dat je die tent bij meerdere flappen optioneel open kunt zetten en de temperatuur wat aangenamer kan maken en die zweetherrie wat kan reduceren. Je zag die druppels boven de bar gewoon in die bekers vallen joh, Joost mag weten wat er allemaal in die condens zit :huh: - lekker zo'n zweetlaag op je IceTea Green van 8 eurotjes......

Verder klaag ik niet - het was geweldig en ik denk een uniek feestje wat nog nooit door een individuele artiest of duo is weggezet. In mijn ogen ook best goed weggezet, maar ik snap de kritiekpunten wel in de reacties. Ergens anders gaan staan was de oplossing - er waren zeker rustige plekken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 nov 2025 10:54 

Hardtraxx Veteran

Jones schreef:
Hekzitter schreef:
Wat een grandioos feest was dit zeg! Warmte en de drukte waren met vlagen niet te doen maar het was niet ondoenbaar. Jones opende echt heel gruwelijk! Openen met Sa Vee Oh - Loophole. En daarna heel veel oude italiaantjes. Goed begin in ieder geval. MMA was echt precies wat ik er van hoopte. Eindelijk guilty en peace at last live gehoord. Ja de platen hadden een make over gekregen (voelde meer als een nieuwe mastering dan kick edits imo) en ik snap dat ook wel, anders heeft de geluidsman een zwaar pittige dag met het verschil in kwaliteit van de platen.
Wildstylez was wel ok wat hitjes die niet perse hadden gehoeven. Reputation game was wel nice. Rocking your mind was voor mij het eerste uur ook grandioos. Daarna merkte je dat de stijl een kant op ging die ik persoonlijk niet zo vet vond. Kon hierdoor even wat rust pakken.
Dee-Block & S-Te-Pack had ik erg hoge verwachtingen van maar dat viel echt heel erg tegen helaas. Frontliner daarna ook. Merkte je ook aan de sfeer. Daarna Antidote wat ook echt weer grandioos was en Isaac wat voor mij een van de sets van de dag was. Alleen maar gure gated kicks door de toko heen. Enter your mind ook weer heel goed. Merkte dat richting het einde de energie echt op was. Kramp was er paar keer bijna doorheen gekomen maar zette gelukkig niet door. Nieuwe platen die ze draaien en de collab met rebelion was wel echt heel dik! Rooler en Sefa die nog even kwamen kijken. Al met al helemaal prima. Ghost stories eerste 20 minuten nog even meegepakt maar merkte dat het toch niet helemaal was wat ik er van hoopte.

Kortom: gruwelijk feest van deze legends. Bizarre discografie hebben ze bij elkaar getoverd. Hebben dat ook echt mooi weten neer te zetten. Ook ondanks de warmte en de drukte een legendarisch feest.

Gooi eens je volledige tracklist boss. Helemaal niet verwacht zo al die oude kneiters!
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 nov 2025 11:10 

Hardtraxxer

SL5961 schreef:

Letz Dance en Revelation niet (vooral laatste had ik nog wel verwacht) en In The Air ook niet (daar ben ik dan minder rouwig om xd). Volgens mij No Apoya No Folla en We Do Our Thing ook niet, maar dat weet ik niet zeker. Verder wel een heel eind alles gehoord

Haha Shiverz was slotplaat bij MMA, met vuurwerk in het dak en de hele zaal die meeschreeuwde. Revelation is ook gedraaid, ben ik in ieder geval vrij zeker van. No Apoya zat in een mashup met een andere plaat, ging vrij snel.

Heerlijk om zoveel platen te horen die ik alweer half was vergeten. Alleen al die anthems van Feestfabriek, Rebirth, Defqon Australia, Intents etc, goud. De eerste twee blokken vond ik het vetst maar ook daarna werd ik nog verrast door de hoeveelheid vette shit die erbij zat. Weinig artiesten die zo’n feest kunnen geven denk ik. Vorig jaar al BFront, wat ook echt fucking geniaal was. Nu duimen dat bijv TNT het een keertje gaat doen (L)
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 nov 2025 11:14 

Hardtraxx Veteran

basjuuh schreef:
maar wat was er aan de hand met die ranzige zweetregen....

Ja lastig op te lossen omdat de tent van buitenaf afkoelt en je dit altijd wel zal hebben als het buiten frisser is en binnen warm. Maar het is in principe gewoon puur water wat naar beneden valt zonder ketazweet oid (zweetstoffen zoals zout blijven op je huid en verdampen niet). Maar alsnog leeft die gedachte bij mij ook dat er vanalles in zou zitten en zo'n plens in je nek is niet bepaalt chill xd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 nov 2025 11:21 

Hardtraxx Newbie

Let me tell you is helaas niet gedraaid, hadden ze van te voren in een DM ook al gantwoord helaas dat deze niet bij de track selectie zat, had die zo graag eens live willen meemaken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 nov 2025 11:53 

Hardtraxxer

Is Together gedraaid? Ik heb die niet voorbij horen gekomen geloof ik.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 nov 2025 11:58 

Hardtraxxer

hardstyle007 schreef:
Is Together gedraaid? Ik heb die niet voorbij horen gekomen geloof ik.

Jazeker! Keihard losgegaan :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 nov 2025 11:59 

Hardtraxx Elite

Echt een onwijs vette dag gehad!! :clap:

Muzikaal van begin tot eind echt zwaar genoten en in combinatie met de sfeer kreeg ik echt weer het gevoel dat de Hardstyle feesten mij 10-15 jaar geleden gaven!

Wat een bizar goede discografie hebben zij toch opgebouwd in die 20 jaar! :worship:

Enige plaat die ik graag nog had willen horen was de originele Underground Tacticz, nu kwam alleen de Luna & E-Force remix voorbij (als ik het me goed herinner na al die biertjes :beer: )

De opbouw/indeling qua jaartallen was in mijn ogen ook echt perfect en de setjes van de gast-artiesten sloten daar ook echt heel goed op aan. Was bijvoorbeeld erg vet om Isaac weer eens wat later op de dag te horen. Wat een energie in zijn platen! Deed me weer denken aan de Isaac en TNT afsluiting op Defqon

Locatie was wat mij betreft ook dikke prima en vond persoonlijk zowel de drukte als de warmte echt erg meevallen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 nov 2025 12:09 

Hardtraxx Addict

Enorme spierpijn!!
Het zegt genoeg over hoe ik dit feest heb mogen beleven.

Vrijdagavond richting Brabant gereden en samen met mijn vrouw een goede nachtrust gepakt.
Zaterdagochtend alle tijd van de wereld: rustig opgestart met een bakkie koffie, goede lunch, weinig stress.

Eerste keer The Dome, was erg benieuwd, maar het viel me ondanks de drukte niet tegen.
De entree verliep vrij soepel: vlot door de security, munten snel binnen, genoeg toiletten (vooral bij dat gedeelte door die sluis was het continu rustig).

MMA een heerlijke set om mee te beginnen; al die oude platen namen je mee naar vroegere dagen. Crank
De sfeer was vanaf het begin echt top: wat ouder publiek, hoog gehalte mensen (waar wij stonden) die lekker losgingen, lachende gezichten!! Dikke plus!
Wildstylez was prima; die Project One-platen blijven goud! Even vooraan gekeken, maar wat stond het daar vol zeg!

De rest van de dag zijn we ongeveer op dezelfde plek gebleven. “De Bierkliniek” (vier gasten met een logo van de Bierkliniek) was onze safe haven op driekwart van de zaal.

De tijd vloog voorbij! Heerlijke flashbacks bij al die tracks die ik al tijden niet had gehoord; Fearless blijf ik zo enorm vet vinden :loving:

Mijn vrouw, een echte fangirl van Ghost Stories, wilde die set volledig meemaken. Daardoor was de taxi terug een klein drama, maar goed uiteindelijk toch de B&B weer gevonden

Gisterochtend rustig ontwaakt en naar huis gereden.

Wat een dag!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 nov 2025 12:44 

Hardtraxx Veteran

Spitta schreef:
Enorme spierpijn!!
Wat een dag!!

Pff exact dit. Ik kan amper de trap op of af. Word echt uitgelachen door de leerlingen. Nu voel ik mij pas echt oud. :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 nov 2025 12:48 

Hardtraxx Veteran

Helicaze schreef:
als de organisatie 1000 kaarten minder had verkocht. Wtf, nog nooit zo'n drukte meegemaakt.

3000 Kaarten minder was beter geweest. We zijn om persoonlijke redenen tijdens Dee-Block &S-Te-Pack al naar huis gegaan, maar ik was er ook niet echt rouwig om.

Vond het veel te druk, wat de sfeer ook niet ten goede kwam, idioten die dan vervelend gaan doen als je er langs wil, dat soort dingen. Rijen bij het eten overvol, te warm, nergens even rustig kunnen zitten.

Speakers rechtsmidden stonden uit? Hoorde die nieuwe kicks ook pas echt toen ik m'n oordoppen uit deed, vond vooral het vervangen van de niet-pitchkicks jammer (intro We Be Kickin' Bass bvb), haalde echt het karakter van de originele tracks er uit. En ik had graag eens een paar van die kicks gehoord op een feest, en dat is nu niet gebeurd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 nov 2025 14:04 

Hardtraxxer

Echt een geweldig leuk feest gehad. Vond het inderdaad ook vaak te druk en de barren + rookruimtes waren echt niet goed gepositioneerd achterin. Het was elke keer een heel avontuur om je daar door de mensenmassa heen te bewegen. Daarentegen wel fijn dat je zowel achter, midden als voor de area kon betreden.

De sfeer was ook echt heel top, zelfs beter dan verwacht. Normaal is het achterin altijd wel een beetje tam qua sfeer, maar het leek op dit feest achterin zelfs beter dan voorin. Echt heel leuk om eindelijk eens platen uit de 2013-2015 tijd te horen. Vond de antidote set qua energie en platen nét wat beter dan de rockin ur mind set. Enter your mind vond ik als enige set een beetje tegenvallen tbh. Hele lange oninteressante breaks en beduidend minder energie dan de DBSTF set ervoor. Ook de enige set van DBSTF waar ik vond dat het publiek achterin tammer werd, uitzonderingen daar gelaten

De bekers drinken waren voor het geld trouwens wel heel erg karig. 10 euro voor een mixdrankje van nauwelijks 200 ml. Ook de bekers wijn waren vaak maar half gevuld. Ik verwacht voor het geld dat je betaalt toch wel een acceptabel volume aan drank.

Een van de betere feestjes die ik bezocht heb tot nu toe, maar volgende keer dus alleen wat doen aan de drukte, positionering van gebieden en aan de drankjes
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 nov 2025 16:05 

Hardtraxx Veteran

Hekzitter schreef:
Spitta schreef:
Enorme spierpijn!!
Wat een dag!!

Pff exact dit. Ik kan amper de trap op of af. Word echt uitgelachen door de leerlingen. Nu voel ik mij pas echt oud. :lol:

Kleine speler
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 nov 2025 17:03 

Hardtraxx Veteran

Heerlijk feest! :D

Vanaf het begin binnen en Jones was echt een heerlijke opener (o.a. Loophole, Infinity, Hardventure 2005, GTP Technoboy Remix, The Box, I Shot The Blender (Technoboy Remix), Max Enforcer - Bring It Down :love: ) De Music Made Addictz set viel in eerste instantie erg tegen door alle (kick) edits, maar toen ik die autistische nerd modus uit had weten te zetten heb ik me er toch heel erg op vermaakt. Uiteindelijk ook bijna alle nummers uit dat tijdperk gehoord, top! Beetje jammer wel dat alleen het geluid toen nog niet echt best was.

Tijdens Wildstylez ff snel wat wezen eten en daarna eigenlijk rechtsmidden gestaan t.h.v. de tweede paal en daar was het prima te doen qua drukte, warmte en geluid dus daar maar de rest van de avond vertoeft :P
Rockin' Your Mind periode ook heel erg van genoten al waren sommige platen richting het einde wel wat minder, maar dat was te verwachten. D-Block & S-te-Pack is beetje langs me heen gegaan en maar half meegemaakt i.v.m. eten. Dit mag een volgende keer wel beter trouwens, vond het daar wel heel erg druk namelijk.

Antidote vond ik persoonlijk de set van de avond. Wat een heerlijke drive en energie in deze periode :loving: sfeer zat er op dat moment ook heel goed in, en was sowieso de hele dag wel goed vond ik. Isaac stond goed gepositioneerd op de timetable want die zette het energie gehalte in de tent goed door met een hele toffe set. Enter Your Mind heb ik me ook verrassend goed op vermaakt moet ik zeggen. Op het eind werd het natuurlijk nog wat harder d.m.v. een paar collabs, die zijn wat minder mijn ding maar met zo'n opbouwende dag van oud naar nieuw als deze (mogen ze trouwens vaker doen met feesten, beviel uitstekend) kan ik dit soort nummers ook meer dan prima hebben tegen het einde. :thumbsup:

Ghost Stories viel wel beetje tegen. Show was heel gaaf gedaan maar je merkte in de zaal dat de sfeer wat inkakte. Misschien dat dit eerder op de avond beter had gepast.

Maar al met al echt een top dag gehad, heerlijk vermaakt :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 nov 2025 20:48 

Hardtraxxer

https://hardnews.nl/fan-streept-volledige-discografie-af-tijdens-20-years-of-d-block-s-te-fan/?fbclid=IwZnRzaAN_EgRleHRuA2FlbQIxMQBzcnRjBmFwcF9pZAo2NjI4NTY4Mzc5AAEeEmf9QVJlj8JjETVX3kvpHZ7EpvBGgYz98d0bq7fi_XKJbJkJcz4spRk0ldc_aem_ceN7zG5iyS8qywLFVKEtZA
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 nov 2025 10:08 

Hardtraxxer

Hekzitter schreef:
Eindelijk guilty en peace at last live gehoord.

Deze platen zijn dus nergens te vinden op spotify? :cry:

Verder een top feest gehad! Voornamelijk in de middag de beste sets gehoord, maar overal een geweldige dag gehad. Ook erg druk wat best irritant was, alleen aan de zijkanten kon je met wat ruimte losgaan.

++ Sfeer
+ Gruwelijke hoeveelheid goede DBSTF platen, waarvan ik zelfs enkelen vergeten was
+ Indeling tent en opzet feest
+ Surprise acts Jones, Wildstylez en Frontliner (alleen Frontliner mixte Dreamdust al vroeg uit :thumbdown:)
- Isaac, kon daar niet zoveel mee (of kwam wellicht te laat op de TT)
- Drukte, vooral in het midden
- 'Regen' op het einde
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 nov 2025 10:40 

Hardtraxx Veteran

Ook een heel mooi feestje gehad! Totaal niet gestoord aan de edits/updates. Vooral mooi om die oude tracks weer een keer live te horen. Eerste deel inderdaad wel wat last van de drukte gehad, maar uiteindelijk links half voor prima de ruimte gevonden 's avonds. Zweetregen was ook vrij lokaal. 10 stappen naar achter zetten en ik had er geen last meer van. Al met al niks te klagen!

Vitality schreef:
Enige plaat die ik graag nog had willen horen was de originele Underground Tacticz, nu kwam alleen de Luna & E-Force remix voorbij (als ik het me goed herinner na al die biertjes :beer: )

Klopt, was de remix
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 nov 2025 14:12 

Hardtraxxer

Marks schreef:
Hekzitter schreef:
Eindelijk guilty en peace at last live gehoord.

Deze platen zijn dus nergens te vinden op spotify? :cry:

Verder een top feest gehad! Voornamelijk in de middag de beste sets gehoord, maar overal een geweldige dag gehad. Ook erg druk wat best irritant was, alleen aan de zijkanten kon je met wat ruimte losgaan.

++ Sfeer
+ Gruwelijke hoeveelheid goede DBSTF platen, waarvan ik zelfs enkelen vergeten was
+ Indeling tent en opzet feest
+ Surprise acts Jones, Wildstylez en Frontliner (alleen Frontliner mixte Dreamdust al vroeg uit :thumbdown:)
- Isaac, kon daar niet zoveel mee (of kwam wellicht te laat op de TT)
- Drukte, vooral in het midden
- 'Regen' op het einde

Er kwam (volgens mij bij 2e of 3e album DBSTF) ook nog een Hardstyle plaat voorbij met de lyrics van The Viper - Control the refix. Vocals qua tijd op 02:15 - 02:25 als je Spotify luistert. Iemand die me hieraan kan helpen? :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 nov 2025 14:42 

Hardtraxxer

Vorige  1 ... 9, 10, 11, 12, 13  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten