Alles is overdekt, inclusief toiletten. Alleen de rookruimte is logischerwijs buiten. Zodra je binnen bent is het bijna niet anders dan wanneer je in een indoor locatie bent.
Zeer hyped hiervoor! Rond 13:30 hopelijk op het terrein om niets te missen. Verder blijven de extra artiesten nog geheim blijkt. Gok Isaac, Wildstylez, Ran-D en D-sturb. Of misschien wel b2b setjes van een halfuur. Wildstylez vs Coone ofzo. Ran-d vs Sub Zero Project en D-sturb vs Warface. En dat DBSTF daar mee hun collabs doet. Je hebt sowieso al 6,5 uur aan DBSTF solo sets dus er gaat diep in de platenkoffer gedoken worden.
Zeer hyped hiervoor! Rond 13:30 hopelijk op het terrein om niets te missen. Verder blijven de extra artiesten nog geheim blijkt. Gok Isaac, Wildstylez, Ran-D en D-sturb. Of misschien wel b2b setjes van een halfuur. Wildstylez vs Coone ofzo. Ran-d vs Sub Zero Project en D-sturb vs Warface. En dat DBSTF daar mee hun collabs doet. Je hebt sowieso al 6,5 uur aan DBSTF solo sets dus er gaat diep in de platenkoffer gedoken worden.
Ze zijn van plan alles wat ze ooit gemaakt hebben te draaien
Haha CV 'de Stampwagen' Via Udenhout langs Heukelom dwars door Oisterwijk met 10 kruiken Schrobbeler.
Vol uit de speakers
poekiepoes12 schreef:
Helaas pas rond 16.00 binnen maar mag de pret niet drukken Denk dat ik daardoor Peace at last misloop. Zolang ik MMA meer mee kan pakken...
Zou je dan eindelijk peace at last hebben als je peace at last at last live kan horen? (zul je zien dat ze Your Life draaien, dan heb je maar 50% peace at last, maar it's something, at last).
Fantazoo schreef:
Hype voor morgen is flink aanwezig, benieuwd hoeveel ik van het ECHT oude werk ken.
Bingo kaarten mee?
Spitta schreef:
Justinhafc schreef:
GODVERDOMME ZIN IN GODVERDOMME!!!!!
Pooaahh ja. Gisteren al wel te veel gezopen. Kutzooi