Heb nog een kaartje beschikbaar, mag weg voor wat ze nu gaan op Ticketswap (~30 euro)
Edit: Is al weg
Edit: Is al weg
Ran-D zou me, gezien hun laatste collabs, ook niet verbazen.Revolting Against wrote:Ja nu je het zegt denk ik dat je (zeker met de populariteit van nu) SZP eerder zal zien dan Coone.
Deze staat ook bovenaan mijn verlanglijstjeHelicaze wrote:Zolang ze Crank maar pompeh
Zou kunnen gezien Shivers en Behind Enemy Lines, maar kan me niet voorstellen dat ze SZP geen plekje geven met een dikke hit als Darkest Hour.Fantazoo wrote:Ran-D zou me, gezien hun laatste collabs, ook niet verbazen.Revolting Against wrote:Ja nu je het zegt denk ik dat je (zeker met de populariteit van nu) SZP eerder zal zien dan Coone.
Ook benieuwd. En of je gewoon warm naar de wc kan of door de kou naar buiten moet?Justinhafc wrote:Iemand trouwens ervaring met deze locatie? Hoe is het qua warmte enz?
Zaterdag 15 graden en zonnetjeZeef wrote:En of je gewoon warm naar de wc kan of door de kou naar buiten moet?
Schijnbaar is alles overdekt inclusief loop padenZeef wrote:Ook benieuwd. En of je gewoon warm naar de wc kan of door de kou naar buiten moet?Justinhafc wrote:Iemand trouwens ervaring met deze locatie? Hoe is het qua warmte enz?
Heb gehoord dat S-urprise & A-C-T weer komen.Hekzitter wrote:Zeer hyped hiervoor! Rond 13:30 hopelijk op het terrein om niets te missen. Verder blijven de extra artiesten nog geheim blijkt.
Haha dat waren de tijden. Hopelijk komen de Boys van hardstyle carnaval ook nog langs.Mark With A Tarrel wrote:Heb gehoord dat S-urprise & A-C-T weer komen.Hekzitter wrote:Zeer hyped hiervoor! Rond 13:30 hopelijk op het terrein om niets te missen. Verder blijven de extra artiesten nog geheim blijkt.
https://partyflock.nl/party/134709:Twisted
Haha CV 'de Stampwagen' Via Udenhout langs Heukelom dwars door Oisterwijk met 10 kruiken Schrobbeler.Mark With A Tarrel wrote:Zullen zien of ze in de tent muren van jupiler kratten hebben opgestapeld.
Wij komen iig morgen langs met de feestwagen
Ze zijn van plan alles wat ze ooit gemaakt hebben te draaienHekzitter wrote:Zeer hyped hiervoor! Rond 13:30 hopelijk op het terrein om niets te missen. Verder blijven de extra artiesten nog geheim blijkt. Gok Isaac, Wildstylez, Ran-D en D-sturb. Of misschien wel b2b setjes van een halfuur. Wildstylez vs Coone ofzo. Ran-d vs Sub Zero Project en D-sturb vs Warface. En dat DBSTF daar mee hun collabs doet.
Je hebt sowieso al 6,5 uur aan DBSTF solo sets dus er gaat diep in de platenkoffer gedoken worden.
Justinhafc wrote:GODVERDOMME ZIN IN GODVERDOMME!!!!!
Hekzitter wrote:
Haha CV 'de Stampwagen' Via Udenhout langs Heukelom dwars door Oisterwijk met 10 kruiken Schrobbeler.
Zou je dan eindelijk peace at last hebben als je peace at last at last live kan horen? (zul je zien dat ze Your Life draaien, dan heb je maar 50% peace at last, maar it's something, at last).poekiepoes12 wrote:Helaas pas rond 16.00 binnen maar mag de pret niet drukken![]()
Denk dat ik daardoor Peace at last misloop. Zolang ik MMA meer mee kan pakken...
Bingo kaarten mee?Fantazoo wrote:Hype voor morgen is flink aanwezig, benieuwd hoeveel ik van het ECHT oude werk ken.
Pooaahh ja. Gisteren al wel te veel gezopen. KutzooiSpitta wrote:Justinhafc wrote:GODVERDOMME ZIN IN GODVERDOMME!!!!!