waneer kom er eens een q-dance feest van 16+
gewoon een lekker hardstyle/core heeft waar je fijn op kan stampen
Stond eerst in Vraag, vandaar.wrote:dit is het feestforum khadber xD
zeker weten?wrote:the qontinent of hoe dat ook heet q-dance & bass events is 16+ 2 dagen
Reverze, Fantasy Island.wrote:waneer kom er eens een q-dance feest van 16+
fantasy island wel! Intents Festival, Rebirth, Twisted, Fusion, Sensation Blackwrote:Reverze, Fantasy Island.wrote:waneer kom er eens een q-dance feest van 16+
Fantasy Island weet ik trouwens niet 100% zeker maar ik meende van wel.
Edit: Masters of Hardcore ook toch? Of heb ik het nou verkeerd.
Je vergeet eclipzwrote:fantasy island wel! Intents Festival, Rebirth, Twisted, Fusion, Sensation Blackwrote:Reverze, Fantasy Island.wrote:waneer kom er eens een q-dance feest van 16+
Fantasy Island weet ik trouwens niet 100% zeker maar ik meende van wel.
Edit: Masters of Hardcore ook toch? Of heb ik het nou verkeerd.
+1!wrote:Toen ik 16 was ging ik vaak naar Bassleader in Belgie, leuk feest waar zowel schranz, hardstyle,jump/tek en hardcore wordt gedraaid.
wrote:Intents, toen ik 16/17 was ben ik er geweest, top feest met altijd een zeer goede lineup
brabanthallen en gelredome kunnen anders ook aardig warm wordenwrote:Geluid en warmte zijn inderdaad echt kut in Flanders Expo.
ik vond het met de warmte echt meevallen in het gelredome!wrote:brabanthallen en gelredome kunnen anders ook aardig warm wordenwrote:Geluid en warmte zijn inderdaad echt kut in Flanders Expo.
maar geluid is daar dan weer prima
Hangt ervan af hoe hard je losgaat vind ik ookwrote:ik vond het met de warmte echt meevallen in het gelredome!wrote:brabanthallen en gelredome kunnen anders ook aardig warm wordenwrote:Geluid en warmte zijn inderdaad echt kut in Flanders Expo.
maar geluid is daar dan weer prima