iddwrote:Met Qlimax was het loei heet man
Hard Bass was op een of andere manier een stuk minder
iddwrote:Met Qlimax was het loei heet man
qlimax wat meer vuur misswrote:iddwrote:Met Qlimax was het loei heet man
Qlimax was gewoon drukker en stond je meer op elkaar gepropt waardoor de warmte laag blijft hangen = warmerwrote:qlimax wat meer vuur misswrote:iddwrote:Met Qlimax was het loei heet man
Hmmm, ik denk niet als dat de reden is? wel?wrote:Ik snap wel dat je als organisator 18+ doet.
Aan 16 jarige valt weinig te verdienen dus als je toch uitverkocht raakt dan maar met mensen die geld hebben om nog iets uit te geven bij de bar!
Zijn ook weer onkosten en volgens mij valt het nog wel iets tegen hoeveel ze verdienen met zo'n evenement.
Qlimax ook hahawrote:Je komt HARDBASS gewoon binnen zonder ID kaartje
In andere woorden, je verbrand levendwrote:Qlimax waren veel te veel kaarten voor verkocht + vuur.. daarom was het zo warm.
Als nog is Flanders Expo duizend keer erger.
ik vond het wel leuk hoorwrote:In andere woorden, je verbrand levendwrote:Qlimax waren veel te veel kaarten voor verkocht + vuur.. daarom was het zo warm.
Als nog is Flanders Expo duizend keer erger.
Inderdaad, lekker trein overal heen kunnen pakken zonder overdreven lang te moeten reizen, en vanaf je 18 bent, heb je vast rijbewijs en auto voor richting het noorden te rijdenwrote:Vind het best wel handig, aangezien ik in België woon, dat de meeste Hardstyle feesten hier 16+ zijn.
Ik begrijp best dat ze 18+ feesten organiseren omp drugs-redenen enzovoort maar kdenk zeker niet dat ze minder geld verdienen aan mensen tussen 16 en 18 jaar.
Neem bv. Reverze => echt een zaaaalig 16+ feesj
Nee, daar heeft het niet mee te maken, of althans nu niet.wrote:nee 18+ heeft meer te maken met het softdrugs beleid wat mocht op de grote feesten, en om zelf georganiseerde feesten ook proffessioneel te laten lijken/en geen kinderfeesje genoemd te willen worden gaan ze ook 18+ beleid gebruiken... I think dit
In Nederland niet hoor!wrote:en belgie kan alles met de wet;)
Zelfs gevangen vrijlaten enz
nee, daar graven ze zich vrij!wrote:In Nederland niet hoor!wrote:en belgie kan alles met de wet;)
Zelfs gevangen vrijlaten enz
Ik ook In Qontrol en Emporium dan, maar totaal geen controle, echt helemaal niks. In ieder geval niet op id. De enige keer dat er streng gecontroleerd werd op een feest waar ik heen ging, was op Rebirth, wat 16+ is. Voor de rest nooit.wrote:Je hoeft helemaal geen 18 te zijn om binnen te komen, er is nauwelijks controle of je moet er toevallig uitzien alsof je net van de basisschool komt.
Ik ben afgelopen edities van InQontrol & Hardbass ook geweest terwijl ik 16 was.
Dus gewoon proberen als je het echt graag wil