Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 5, 6, 7, 8, 9, 10  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 feb 2023 13:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Onderweg met een iets te grote kater, maar daar komen we wel doorheen. Om een uur of 1 binnen hopelijk :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 feb 2023 13:53 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Justinhafc schreef:
Onderweg met een iets te grote kater, maar daar komen we wel doorheen. Om een uur of 1 binnen hopelijk :thumbsup:


Eindelijk eens zonder kater naar n feest. Bevalt me wel moet ik zeggen. Zo de trein in, uiteindelijk pas rond 15:00 aanwezig…
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 feb 2023 14:30 
 
Hardtraxx Veteran

Geen Lunatik, wel soultrain bij Jones.
Goede opener. :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 feb 2023 15:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

75 minuten setjes hebben bij deze ook mijn zege. Low-E en Alter Egosz met oa Firebird en Realization Of A Dream (L)
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 feb 2023 16:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Die Adrenalize kicks en die man dropt ook nog even Donkey Rollers - Innocent. Wat een held
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 feb 2023 16:34 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Voor een gesprek; tik de jongen met de rode Vans op de rug
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 feb 2023 17:14 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

paperclip schreef:
Voor een gesprek; tik de jongen met de rode Vans op de rug


En de keerl met n blik en slipper-shirt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 feb 2023 18:53 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Wat een heerlijk feest tot nu toe
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 feb 2023 21:35 
 
Hardtraxxer

Pfff wat een teleurstelling was Headhunterz zeg, ben ff aan het bijkomen. Denk meer dan driekwart van na 2011, hij laat zoveel vets liggen…

Tot nu Adrenalize absoluut het vetst, met oa Brennan Heart-LSD en The R3belz-The Shine (L)
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 feb 2023 01:45 
 
Hardtraxx Veteran

Was weer een top dag.
Veel bekenden weer mogen zien en bijna de hele dag met een glimlach los kunnen gaan.
Stak niet perse een set bovenuit maar ik was wel positief verrast over Isaac, Adrenalize en al helemaal met psyko punkz. Wat een gave set was dat. Paste ook perfect op dat tijdstip.

Verder vond ik de set van de dag Wildstylez. Was wel een beetje teleurgesteld in de trackkeuze van headhunterz, maar de classics die hij draaide waren uiteraard goed en sterk genoeg om het door de vingers te zien.

Verder hoop ik dat shockerz zich aan het woord houd en kapt met die autotron. Op veel plaatsen was het geluid gewoon echt kut helaas. Enige plek was midden direct voor de DJ booth en gelukkig was dat ook nog eens een plek met ruimte om los te gaan.



Wel moet ik nu erbij zeggen dat ik na zo'n dag als deze eigenlijk nog meer verlang naar een raw classic feest. Als je tracks als get hit en inner creativity hoort gaat je hartje toch sneller kloppen.


In afwachting van de aankondiging van Origins.

Mvg
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 feb 2023 02:26 
 
Hardtraxxer

Ja ik heb me ook weer heerlijk vermaakt. Heb eigenlijk geen last gehad van het geluid, we stonden linksvoor en dreunde het de hele dag lekker door. Bij Psyko Punkz ging het zelfs nog een tandje harder voor m’n gevoel. Die set was ook echt top, lekker tempo en vette platen!

Verder waren voor mij Adrenalize en Wildstylez de uitschieters. Code Black en Isaac hadden hele toffe momenten maar het zakte soms ook weer ff in met clichétjes of dubbel gedraaide platen. Noisecontrollers had trouwens ook een chille set voorbereid, met oa Interview en Moonraker erin. Jammer dat de techniek behoorlijk haperde, alle vaart eruit (en noodgedwongen platen opnieuw draaien om weer door te kunnen).

Over de hele linie in ieder geval weer een superchill feest. Leuke mensen, toffe sets. Alleen de man van de avond stelde dus echt teleur wat mij betreft. Misschien waren m’n verwachtingen ook wel te hoog, maar ik begrijp oprecht niet hoe je platen als Colours, Toulouse-remix en Headshot kunt verkiezen boven bijv Fear of Darkness, Hate it or Love It en The Sacrifice (of alle andere Headhunterz-platen tussen 2006 en 2010). Ik heb niks tegrn nieuwere platen, zoals bijv bij Adrenalize. Maar in het geval van Headhunterz verwacht ik toch wel zn echte classics. Blijkbaar gaat z’n hart naar andere nummers uit, weten we dat ook weer.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 feb 2023 04:13 
 
Hardtraxx Veteran

Ik gok dat als je echt alle goede oude classic tracks van headhunterz zou willen horen je iets moet hebben als een headhunterz 5h solo special. Net als dat Thera dat ooit heeft gedaan, de avond opbouwen vanaf je eerste releases tot aan je nieuwste werk. In zo'n setting zou ik headhunterz nog wel graag een keer zien.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 feb 2023 06:12 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Geluid was deze keer inderdaad wel prima wat ik niet verwachtte in de Autotron.
Er waren genoeg gezellige mensen maar ook wat vervelend volk en er stonden behoorlijk wat mensen stil, het was wel ontzettend warm dus dat helpt natuurlijk ook niet mee.
Meest genoten van Wildstylez en Psyko Punkz.
Heady z’n set was ook vet maar het was veel te warm/druk om er volledig van te kunnen genieten.
Ik heb Da Syndrome normaal wel hoog zitten maar deze keer sloeg die de plank volledig mis door constant hee hoo achtige chants in te zetten.

Zal wel niet gebeuren maar ik zie graag weer een editie van VWAB in de Maaspoort, vond dat toch wat minder massaal en daardoor stuk gezelliger.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 feb 2023 06:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

RTM93 schreef:
In afwachting van de aankondiging van Origins.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 feb 2023 08:53 
 
Hardtraxxer

Ik vond deze editie in autotron wel echt de beste van de 3.
Voor mijn gevoel was het geluid overal wel prima. Had ook het idee dat ik meer plek had(op set van heady na).
Ik vond heady zn set wel weer genieten :$ Heb ook genoten van technoboy (L) en de afsluiting van heady en wildstylez! :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 feb 2023 09:34 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Martin Waus schreef:
RTM93 schreef:
In afwachting van de aankondiging van Origins.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 feb 2023 11:01 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Prima vermaakt, vooral t/m Adrenalize werd er heerlijk gedraaid. Headhunterz viel me tegen en ook dat laatste half uurtje samen had ik iets meer van verwacht (lees: gewoon P1 een half uurtje) En waarom draaien al die 3 gasten nooit eens Club Bizarre Remix. The Story Unfolds was wel weer een puur geluksmomentje, evenals Interview & Moonraker bij NC :loving: Wel jammer dat NC nooit zijn Williams Syndrome platen draait, heb Secrets denk ik nog nooit live gehoord.

Ik had voor het eerst in jaren weer eens oordoppen in dus ik weet niet zeker of ik daar gewoon niet aan kon wennen, maar het geluid leek mij pas goed afgesteld staan vanaf Wildstylez. Locatie ben ik verder ook echt geen fan van, godver wat bloedheet en ik als bierkoning word ook een beetje verdrietig van dat bavaria bier... de sfeer vond ik wel redelijk, veel lachende gezichten en losgaande mensen dus prima. Al kan het nooit meer tippen aan de eerste edities ben ik bang.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 feb 2023 11:04 
 
Hardtraxx Veteran

FransBezig schreef:
Geluid was deze keer inderdaad wel prima wat ik niet verwachtte in de Autotron.

Ik heb Da Syndrome normaal wel hoog zitten maar deze keer sloeg die de plank volledig mis door constant hee hoo achtige chants in te zetten.



Volgens mij ben jij bij een ander feest geweest dan ik. Heb A, geen 1x een hee hoo gehoord en B MC da syndrome ook niet in horen zetten.

Vind het wel belangrijk dat je er effe bij vermeld waar je stond dat je het geluid prima vond want de plekken waar het prima was waren niet heel veel van. Opvallend genoeg was aan de zijkant op de tribune bijvoorbeeld het geluid beter dan bijvoorbeeld midden achter de geluidstechnici en daar naar achter aflopend.links en of rechts achter miste je complete frequenties en als je teveel naar de zijkant stond was het het ook niet echt beter. Niet voor niets dat de meest drukke plekken in de zaal waar je geen poot kom verzetten de plekjes waren met het beste geluid.

Voor ons was het een keuze : staan we ik de drukte, dan heb je goed geluid maar kan je niet fatsoenlijk losgaan. Of zoek je de ruimte achterin op en je verliest direct kwaliteit van het geluid.

Uiteindelijk hadden wij het geluk dat we twee plekken gevonden hebben waar het zowel goed als ruimtelijk was om los te gaan.

Wat mij betreft zetten ze de schop gisteren nog in de autotron en bouwen ze iets nieuws met betere akoestiek. Locatie an zich is prima
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 feb 2023 11:41 
 
Hardtraxx Addict

Was weer een top feest!

Wat is Da Syndrome toch een absolute eindbaas xd . We stonden de hele tijd linksvoor en man wat heeft die gast toch een heerlijk niveautje van 'Not giving a fuck'. Ik heb hem ook geen enkele keer Hee hoo horen zeggen. Ik vind hem altijd precies genoeg zeggen zonder dat het storend wordt.

Overigens wel jammer dat zeker t/m Isaac best wel wat platen 2x zijn gedraaid. Zoals Like Thiz.

Beste setjes van de dag: Psyko Punkz, Code Black, Wildstylez.

Minste setjes: Adrenalize, Noisecontrollers.

De Adrenalize platen zijn top! Alleen was het mixwerk (naar mijn mening) veel te snel.

Wat een uitermate grote teleurstelling is Noisecontrollers geworden op dit soort concepten. Het leek in de eerste instantie wel op of hij exact dezelfde set draaide als vorige editie. Daarnaast dachten wij eerst dat hij dronken was ofzo. Veel mixfouten gehoord en natuurlijk het uitvallen van muziek + 2x Down Down. Maar toen we weer vooraan stonden bleek het dus te gaan om apparatuur dat niet meewerkte.

Toch vind ik het jammer dat hij niet gewoon de originele tracks draait + mid-intro. Ja je kan minder tracks mixen zo. Maar dat is toch helemaal niet het punt van een classics feest? Misschien ligt het aan mij, maar ik ga juist naar zo'n feest om weer eens te kunnen genieten dat tracks op en afbouwen.

Low-E en Alter Egosz hadden wat dat betreft bijvoorbeeld echt een lekker setje.

Verder hadden we geleerd van de vorige keer en een korte broek aan. Zo was het prima te vertoeven !
Maar het was soms wel weer even blik sardientjes mode. En zoals hierboven al is vermeld, best wel wat mensen die als een zoutzak voor je stil gaan staan.

Maar goed, top feest verder!
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 feb 2023 11:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Goed feest gehad! Eerste keer met deze organisatie en ik moet ze echt een compliment geven, grote productie maar ook aandacht voor kleinere dingen, zoals een enkeltje voor de pendelbus kunnen kopen. Eigenlijk heel simpel om te regelen, maar wel over nagedacht.

Bij Code Black binnen gekomen en was heel fijn, wel druk in de zaal. Rechtsvoor goed de ruimte gevonden. Isaac ging alle kanten op en dat vond ik eigenlijk wel tof, van 2005 tot grofweg 2015. Wildstylez, Headhunterz waren fijn. Set van de avond was voor mij Technoboy, heerlijk wat een drive die platen allemaal hebben, hadden ook heerlijk de ruimte, want iedereen ging eten. Noisecontrollers vond ik heel erg van de hak op de tak springen, liever gewoon dat je 15 platen draait in plaats van 30. Ook veel problemen met zijn setup gehad waardoor de muziek een paar keer stil viel. Zijn MC was ook erg aanwezig. Platen waren wel in orde. Psyko Punkz was prima en het half uurtje samen kwamen veel bierhaalplaten achter elkaar, gevolgd door P1 platen.

Leuk feest, goede aankleding. Geluid vanaf Wildstylez erg strak! Ook genoten van kleine dingetjes zoals die skottelbraais op het podium (kreeg er meteen honger van) en van de LED aankondiging van Vroeger was alles beter presents Headhunterz. Het was nèt niet scherp, waardoor er "vroeger was alles bier" leek te staan. :lol:

Een nadeel vond ik de uitgang, doordat iedereen tegelijk naar kluisjes ging werden de mensen die er van terug komen bijna onder de voet gelopen. Goed dat security ingreep daar, want daar had geen paniek moeten uitbreken.. Volgende keer het looppad beter scheiden door extra hekken aan het eind neer te zetten?

Voor een volgende editie zou ik graag 1 DJ heel lang willen zien, dan kan er echt in de discografie gegraven worden, ijdele hoop maar goed.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 feb 2023 11:56 
 
Hardtraxxer

Als ik dit allemaal lees ben ik blij dat we volgende week naar Reminder gaan en niet voor VWAB hebben gekozen :beer:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 feb 2023 13:59 
 
Hardtraxxer

Hier nog de tracklist van Headhunterz:

1. Lessons in love-remix
2. Psychedelic
3. Make it loud-remix
4. Scantraxx rootz
5. Rock civilization
6. Subsonic
7. Last of the Mohicanz
8. Digiwave
9. Sutra
10. Her Voice-remix
11. Spectrum-remix
12. Reignite
13. From Within
14. Colours
15. Jekyll & Hyde
16. Dragonborn
17. Headshot
18. Toulouse-remix
19. Woznotwoz
20. Reloaded pt 2
21. Now is the Time
22. Power of Music

Op zich grotendeels gewoon leuke nummers, dus het was ook niet vreselijk ofzo. Maar met de verwachtingen van z’n vetste classics bouwde de frustratie zich aardig op :x
Langere sets zouden wat mij betreft ook een mooi idee zijn, hoewel ik betwijfel of Headhunterz zelf dan nog te betalen is. Frontliner, Noisecontrollers, Brennan Heart of Wildstylez mogen van mij ook prima 3 uur pakken :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 feb 2023 14:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Benieuwd wat het 3e eskadron van het Nationale Classic Politie Departement ervan vond.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 feb 2023 14:29 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

RTM93 schreef:
FransBezig schreef:

Ik heb Da Syndrome normaal wel hoog zitten maar deze keer sloeg die de plank volledig mis door constant hee hoo achtige chants in te zetten.



Volgens mij ben jij bij een ander feest geweest dan ik. Heb A, geen 1x een hee hoo gehoord en B MC da syndrome ook niet in horen zetten.


Ik heb hem ook geen hee hoo horen inzetten, dat zeg ik ook niet. Het ging om dingen als “Eindhovee” en “We are your friends” en dat dan aardig wat keer. Daarnaast heb ik wel een groepje buitenlanders zien hee hoo’en bij Make It Loud maar gelukkig sloeg dit niet aan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 feb 2023 16:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Alm1ghty schreef:
Benieuwd wat het 3e eskadron van het Nationale Classic Politie Departement ervan vond.


Maak ze nou niet wakker
Vorige  1 ... 5, 6, 7, 8, 9, 10  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten