Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2023 16:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Prima timetable! Zelf weinig met Code Black en Isaac kan ook best wel eens ellendig worden, maar ach, met wat alcoholische versnaperingen red ik me wel :beer:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2023 16:56 
 
Hardtraxxer

Zin in!!

Timetable is grotendeels prima. Technoboy en Isaac mochten wel wat eerder, maar hoe langer ik hierbij stil sta valt hoe meer ik denk dat dit misschien nog meevalt. Isaac draait hopelijk nog wel wat DBSTF hitjes.

P1 ga ik niet vanuit dat ze draaien als P1 act maar gewoon als duo.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2023 17:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik vond Isaac rond 2010-2012 meestal wel leuke setjes neerzetten. Hopelijk krijgen we iets vergelijkbaars.

https://www.1001tracklists.com/tracklis ... 11-24.html
https://www.1001tracklists.com/tracklis ... 09-08.html
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2023 19:44 
 
Hardtraxx Veteran

Khadber schreef:
Ik vond Isaac rond 2010-2012 meestal wel leuke setjes neerzetten. Hopelijk krijgen we iets vergelijkbaars.

https://www.1001tracklists.com/tracklis ... 11-24.html
https://www.1001tracklists.com/tracklis ... 09-08.html

05
Wildstylez - I See Stars

Zou ik niet erg vinden om twee keer te horen.

Ik heb ook wel vertrouwen in Isaac. Is altijd wel divers!
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2023 22:00 
 
Hardtraxxer

Zin inn :thumbsup: heerlijke afsluiter zeg Heady & Wildstylez. Hopelijk brengen ze mij beetje terug naar de afsluiten van beide @Defqon 2009 & 2010 :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2023 09:07 
 
Hardtraxxer

Khadber schreef:
Ik vond Isaac rond 2010-2012 meestal wel leuke setjes neerzetten. Hopelijk krijgen we iets vergelijkbaars.

https://www.1001tracklists.com/tracklis ... 11-24.html
https://www.1001tracklists.com/tracklis ... 09-08.html


Ik vond Isaac ‘vroeger’ ook prima setjes draaien. Ook voor 2010, toen zag ik hem altijd graag op de line up staan hoor. Afgelopen jaar op Defqon verheugde ik me dan ook best wel op z’n set op de magenta, maar die was niet super ofzo. Hopelijk hier wel een een goeie set zoals vroeger.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2023 11:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dinsdagavond door m'n rug gegaan >.< Zal de leeftijd wel zijn, maar gelukkig al weer een stuk mobieler. Goede hoop dat ik zaterdag in een redelijke staat ga halen
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2023 12:31 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Nog een kaartje te koop voor de normale prijs. Mijn vriendin moet helaas afhaken.

Zelf super veel zin in! Vorige editie was namelijk zeer geslaagd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2023 13:26 
 
Hardtraxx Veteran

paperclip schreef:
Nog een kaartje te koop voor de normale prijs. Mijn vriendin moet helaas afhaken.

Zelf super veel zin in! Vorige editie was namelijk zeer geslaagd.

Ik zal je zo een PM doen. Ik ben even aan een vriendin navragen of ze nog nodig had. :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2023 13:53 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

RTM93 schreef:
paperclip schreef:
Nog een kaartje te koop voor de normale prijs. Mijn vriendin moet helaas afhaken.

Zelf super veel zin in! Vorige editie was namelijk zeer geslaagd.

Ik zal je zo een PM doen. Ik ben even aan een vriendin navragen of ze nog nodig had. :D

:thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2023 13:53 
 
Hardtraxx Veteran

De prijzen op ticketswap gaan de goede kant op. Zaterdag even kijken of ik hier zin in heb!
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2023 15:27 
 
Hardtraxx Veteran

paperclip schreef:
RTM93 schreef:
paperclip schreef:
Nog een kaartje te koop voor de normale prijs. Mijn vriendin moet helaas afhaken.

Zelf super veel zin in! Vorige editie was namelijk zeer geslaagd.

Ik zal je zo een PM doen. Ik ben even aan een vriendin navragen of ze nog nodig had. :D

:thumbsup:

Ik hoor dat ze al was voorzien, is nog beschikbaar dus!
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2023 13:12 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

De hype begint nu toch wel groot te worden. Voor het eerst in heeele lange tijd ook weer de hele week hardstyle geluisterd :$ Hoop dat NC deze er weer eens bij pakt :loving: :

Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2023 15:17 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Zit zelf te hopen op Headhunterz & Noisecontrollers - Robot's Dream. Vond die stiekem altijd een stuk leuker dan The Space We Created, maar heb hem live amper mogen horen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2023 16:12 
 
Hardtraxx Veteran

Parking tickets zijn uitverkocht op de site. Iemand die weet of deze wel ter plekke verkrijgbaar zijn?
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2023 16:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Uberhout schreef:
Parking tickets zijn uitverkocht op de site. Iemand die weet of deze wel ter plekke verkrijgbaar zijn?

Waarschijnlijk wel, dit had ik volgens mij ook met VWAB de vorige keer. Waarom ze die verkoop online stop zetten is me een raadsel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2023 16:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ze reserveren eerst plekken voor de aloude hardtraxx parkeerplaatsmeeting incl. beatbuzzzzz die niet op komt dagen, later op de dag worden die plekken weer vrijgegeven.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2023 17:29 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Na een pauze sinds Qlimax weer ouderwets hyped voor een feest. Bus vertrekt lekker op tijd, lijkt erop alsof we vanaf het begin aanwezig gaan zijn. Zin in :beer:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2023 18:50 
 
Hardtraxx Addict

Jordy schreef:
Uberhout schreef:
Parking tickets zijn uitverkocht op de site. Iemand die weet of deze wel ter plekke verkrijgbaar zijn?

Waarschijnlijk wel, dit had ik volgens mij ook met VWAB de vorige keer. Waarom ze die verkoop online stop zetten is me een raadsel.

Doen wel meer organisaties
Ter plekke duurder
Meer winst
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2023 19:25 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Pommer schreef:
GODVERDOMME ZIN IN GODVERDOMME

Hele week nog niet echt mee bezig geweest, maar de hype is er! :yay:
Gelukkig zijn onze vertrektijden van de bus wat naar voren gehaald, dus hopelijk al tijdens Jones binnen!

Let's goooooo!! :clap:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2023 20:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zin in! Vanaf het begin aanwezig ongeveer
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2023 20:52 
 
Hardtraxx Veteran

THArdstyler schreef:
Ze reserveren eerst plekken voor de aloude hardtraxx parkeerplaatsmeeting incl. beatbuzzzzz die niet op komt dagen, later op de dag worden die plekken weer vrijgegeven.

Klopt. Zowel de Beatbuzz als hardtraxx.com zijn trouwens morgen gewoon tussen 12:00 en 12:30 aanwezig. Over een pre party doe ik geen uitspraken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2023 23:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Alleen een parkeerticket gekocht, ben er na de parkeerplaats pre-party weer vandoor.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 feb 2023 11:33 
 
Hardtraxx Addict

Parkeer ticket verkocht, pre party begint te laat
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 feb 2023 11:34 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Op zich best zin in
Vorige  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten