Shockerz-Events schreef:
Hitte was vervelend, maar met 24 graden buiten is het lastig met ook nog eens een volle hal
Vreemd dat er door Broken Balance verder wordt medegedeeld dat er geen Origins komt. Moest dat persee op die datum dan?

Origins komt terug, alleen eenmaal niet op 4 feb 2023 anders was er vanuit Origins wel een bericht naar buiten gekomen. En eigenlijk hoeven we ons helemaal niet te verantwoorden naar wie dan ook maar er is iets op ons pad gekomen waar wij als organisatie iets bij hadden ja laten we dit doen, het gaat daarna ook niet meer gebeuren, althans de komende jaren niet meer. Dit kon alleen in het voorjaar en hebben een datum gekozen waar er geen ander classic feest was gepland om zo direct niet iemand in de weg te zitten. Dat willen we ook niet, we respecteren onze conculega's
Ik verwacht ook niet dat je iets doet met wat ik of andere zeggen verder, zeker niet op de kansen die je neemt. Ik snap ook wel dat je een kans op een Headhunterz feest qua classics niet laat liggen, en die in een Autotron wilt doen.
Maar ik geloof dat jullie eveneens wel snappen waar de kritiek vandaan komt en dat dat voor een goed deel los staat van de kans die jullie hebben genomen hier. Er is vrij duidelijk aangegeven wat de kritiekpunten zijn en waar het vandaan komt. Het is waar dit forum voor is, maar hè, zuur he.
Shockerz-Events schreef:
Hopelijk tot 4 feb 2023 allemaal, en BB je bent van harte welkom, trakteren wij op een biertje
(of azijn) 
Twee classics feesten een week achter elkaar is een recept voor teleurstelling bij het tweede feest

. En de 2e area, wat eigenlijk zo goed als jullie 2e area bij Origins was lonkt toch meer.
Oh en The Second Room is dan, van de beste organisator uit Brabant.