Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2, 3, 4, 5 ... 10  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 nov 2022 17:25 
 
Hardtraxxer

Feest: Vroeger Was Alles Beter
Datum: 04-02-2023
Tijd: 12:30- 00:00
Locatie: Autotron
Leeftijd: 16+ / 18+ / 21+

http://www.vwab.nl
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 nov 2022 17:28 
 
Hardtraxxer

Nieuwe VWAB dus. Jammer van de datum met allerlei (classics) feesten in dezelfde periode en van de locatie.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 nov 2022 17:57 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Mmmm, snap deze ook niet helemaal. Zeker niet met een reactivate en reminder in dezelfde weken. Doe dan een Origins.

Eerste keer dat het niet zeker is dat ik aanwezig ben. Ze moeten dan wel met een heel verrassende lineup komen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 nov 2022 18:03 
 
Hardtraxxer

Ja precies, snap dit ook niet helemaal. Reactivate, Multigroove, Reminder… allemaal in dezelfde weken. Maar goed, ze zien natuurlijk dollartekens na het succes van afgelopen VWAB. En toch weer in die sauna van Autotron.
Vind het ook niet collegiaal, zelfs egoïstisch, t.o.v. de andere organisaties, een beetje meer spreiding was logischer geweest.
Zal wel een hhz tribute worden gezien de aankondiging, dat is dan wel weer reden voor FOMO xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 nov 2022 18:13 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

wel aankondiging?
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 nov 2022 18:23 
 
Hardtraxx Veteran

pim__ schreef:
wel aankondiging?


Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 nov 2022 18:25 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Aha, merci.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 nov 2022 18:26 
 
Hardtraxx Veteran

Zou ook zweren dat afgelopen editie de laatste was in de Autotron

Shockerz-Events schreef:
We hebben voor deze laatste editie in Autotron bewust gekozen om met dit thema deze line up te boeken. Nog 1 keer zoveel mogelijk helden van toen bij elkaar die ook inderdaad wat hier terecht wordt gezegd een locatie kunnen doen uitverkopen
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 nov 2022 19:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hhz iig
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 nov 2022 19:26 
 
Hardtraxxer

Weer in die schijt locatie...
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 nov 2022 19:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zeer benieuwd naar de line-up. :clap: Vind de locatie zelf prima, zeker nadat het geluid de laatste keer beter is geworden
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 nov 2022 19:57 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Nou geweldig, nog een in die schijtlocatie en geen Origins. De laatste zou al de laatste editie daar zijn, maar nu opeens niet. Volgens mij kan je ook niet echt meer er van op aan wat deze organisatie zegt en belooft.

Skip.

Al genoeg classics feesten in die periode ook.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 nov 2022 20:16 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Afgelopen keer zeker niet ervaren als een slechte locatie. Kijk er ook weer naar uit!
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 nov 2022 21:04 
 
Organisator
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
Volgens mij kan je ook niet echt meer er van op aan wat deze organisatie zegt en belooft.


Oei, dat vertrouwen is al vlug weg dan. :)

Wat we 4 februari eenmalig gaan doen in Autotron is, met de beperkte capaciteit, niet mogelijk in bv Maaspoort. Deze kans kregen we pas na de afgelopen editie (ja heel recent dus) en willen we niet laten schieten. Ben je er liever niet bij, dan houden we nog steeds van je.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 nov 2022 21:07 
 
Hardtraxxer

Broken Balance schreef:
Nou geweldig, nog een in die schijtlocatie en geen Origins. De laatste zou al de laatste editie daar zijn, maar nu opeens niet. Volgens mij kan je ook niet echt meer er van op aan wat deze organisatie zegt en belooft.

Skip.

Al genoeg classics feesten in die periode ook.


Beetje vreemd is dit inderdaad. Na meerdere edities in het Autotron die niet geweldig waren qua geluid zou dit toch echt de laatste XL-editie zijn. Organisatie was het met de kritiek eens, Autotron lastige locatie, men zou op zoek gaan naar een nieuwe locatie. Laatste editie was het geluid verrassend genoeg opeens wel goed, niet super, maar het was beduidend beter. Ondanks de ‘allerbeste geluidsmannen’ die er de vorige edities mee bezig zijn geweest, was het nu opeens wel voor elkaar. Ik denk dat met name de hoeveelheid doeken en de constructie aan het dak daarvoor hebben gezorgd en dat had ik zelfs kunnen bedenken. Maar afijn, het was beter. Iedereen leuke laatste editie in Autotron gehad met de gedachte dat er volgend jaar een nieuwe locatie staat te wachten.

Tevens wordt er hier op dit forum een aantal weken geleden door de organisatie gehint op een vervolg op Origins. Met een knipoog en grapje. Allemaal hartstikke leuk… Maar dat gaat dus niet gebeuren. :thumbdown:

En nu komt men hier mee. Heady mag zijn kunsten weer gaan vertonen, daar is echt geen twijfel over mogelijk. Ik vind het allemaal prima en er zullen genoeg mensen zijn die helemaal wild worden bij een classicsfeest rondom Headhunterz. Ik koop dit keer niet zomaar weer een kaartje. Shockerz zal er niet wakker van liggen en verkoopt waarschijnlijk wel weer uit. Al zal dat misschien ook nog wel lastig worden met die andere classicsfeesten rondom dezelfde periode. Autotron is gewoon niet geweldig en dit verdient niet de schoonheidsprijs qua communicatie. Had echt gehoopt op Origins. Misschien ben ik te voorbarig en komt dat nog, we gaan het zien.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 nov 2022 21:22 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Volgens mij was Headhunterz zijn classicsset ook eenmalig volgens HHZ en Shockerz toen.

De vorige keer was het geluid goed bij VWAB, maar bij de eerste Resonate was het geluid ook degelijk (voor een deel van de zaal) en daarna veel minder.

Shockerz-Events schreef:
Broken Balance schreef:
Volgens mij kan je ook niet echt meer er van op aan wat deze organisatie zegt en belooft.


Oei, dat vertrouwen is al vlug weg dan. :)



De persoon boven mij heeft wel de moeite genomen om alles op te noemen, de dingen waardoor jullie communicatie inconsistent is en vaak zat niet waar is. Door dat vertrouw ik niet heel erg meer op wat jullie tippen, beloven of wat dan ook. Pas wanneer ik een Origins zie en/of iets zonder Autotron kom ik sowieso wel terug, maar het is na al het bovengenoemde een geval eerst zien dan geloven geworden.

Jullie bieden zat goeds als classics feest, show en gezelligheid vooral (dat laatste is ook aan je bezoekers verder). Maar ook jullie hebben elke keer grotendeels de zelfde line-up met veel de zelfde nummers. Met de andere classics feesten, op betere locatie en goedkoper, rond die tijd is de keuze verder niet moeilijk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 nov 2022 21:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

xd Heel vreemd een feest organiseren als organisatie.
Ga je toch niet heen? Hoef je toch geen ziek lang betoog voor te schrijven :lol:
Zal aan mij liggen
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 nov 2022 21:27 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Henk-Jan schreef:
Zal aan mij liggen


Ja, lees de kritiek :P

Het is de teleurstelling om wat ze aanbieden en waar het feest is ondanks geluiden over andere aankomende concepten en dat dit de laatste keer Autotron zou zijn. Daardoor verliezen sommigen vertrouwen in wat er komt.

Dat mensen er om geven dat het zo gaat, moet toch ook genoeg zeggen over het feit dat Shockerz het in zich heeft om van die memorabele en unieke feesten te organiseren. Is het dan zo gek dat er kritiek komt vanuit teleurstelling?

Oh, mensen met kritiek zeggen toch ook ik ga niet?
Als je die kritische standpunten niet deelt, dan ja, dan zal het voor jou als niet relevant over komen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 nov 2022 21:32 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ik ben erbij. Locatie is prima op de hitte na.
Recht voor de deur parkeren, zo op de snelweg, barren goed en prima geluid. En nog een keer heady classics vind ik totaal niet vervelend. Zijn er genoeg die ik al 20x een classic set heb horen draaien. Van heady maar 2
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 nov 2022 22:44 
 
Organisator
Avatar gebruiker

rwd schreef:
Ik ben erbij. Locatie is prima op de hitte na.
Recht voor de deur parkeren, zo op de snelweg, barren goed en prima geluid. En nog een keer heady classics vind ik totaal niet vervelend. Zijn er genoeg die ik al 20x een classic set heb horen draaien. Van heady maar 2


Hitte was vervelend, maar met 24 graden buiten is het lastig met ook nog eens een volle hal :thumbdown:

Vreemd dat er door Broken Balance verder wordt medegedeeld dat er geen Origins komt. Moest dat persee op die datum dan? :D Origins komt terug, alleen eenmaal niet op 4 feb 2023 anders was er vanuit Origins wel een bericht naar buiten gekomen. En eigenlijk hoeven we ons helemaal niet te verantwoorden naar wie dan ook maar er is iets op ons pad gekomen waar wij als organisatie iets bij hadden ja laten we dit doen, het gaat daarna ook niet meer gebeuren, althans de komende jaren niet meer. Dit kon alleen in het voorjaar en hebben een datum gekozen waar er geen ander classic feest was gepland om zo direct niet iemand in de weg te zitten. Dat willen we ook niet, we respecteren onze conculega's (L)

Hopelijk tot 4 feb 2023 allemaal, en BB je bent van harte welkom, trakteren wij op een biertje (of azijn) :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 nov 2022 23:02 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Optioneel aanwezig na dag 1 van het WK modderfietsen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 nov 2022 23:06 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Shockerz-Events schreef:
Hitte was vervelend, maar met 24 graden buiten is het lastig met ook nog eens een volle hal :thumbdown:

Vreemd dat er door Broken Balance verder wordt medegedeeld dat er geen Origins komt. Moest dat persee op die datum dan? :D Origins komt terug, alleen eenmaal niet op 4 feb 2023 anders was er vanuit Origins wel een bericht naar buiten gekomen. En eigenlijk hoeven we ons helemaal niet te verantwoorden naar wie dan ook maar er is iets op ons pad gekomen waar wij als organisatie iets bij hadden ja laten we dit doen, het gaat daarna ook niet meer gebeuren, althans de komende jaren niet meer. Dit kon alleen in het voorjaar en hebben een datum gekozen waar er geen ander classic feest was gepland om zo direct niet iemand in de weg te zitten. Dat willen we ook niet, we respecteren onze conculega's (L)



Ik verwacht ook niet dat je iets doet met wat ik of andere zeggen verder, zeker niet op de kansen die je neemt. Ik snap ook wel dat je een kans op een Headhunterz feest qua classics niet laat liggen, en die in een Autotron wilt doen.

Maar ik geloof dat jullie eveneens wel snappen waar de kritiek vandaan komt en dat dat voor een goed deel los staat van de kans die jullie hebben genomen hier. Er is vrij duidelijk aangegeven wat de kritiekpunten zijn en waar het vandaan komt. Het is waar dit forum voor is, maar hè, zuur he.

Shockerz-Events schreef:
Hopelijk tot 4 feb 2023 allemaal, en BB je bent van harte welkom, trakteren wij op een biertje (of azijn) :loving:


Twee classics feesten een week achter elkaar is een recept voor teleurstelling bij het tweede feest :P. En de 2e area, wat eigenlijk zo goed als jullie 2e area bij Origins was lonkt toch meer.

Oh en The Second Room is dan, van de beste organisator uit Brabant.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 nov 2022 23:14 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Lekker leesvoer. :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 nov 2022 23:35 
 
Hardtraxxer

Haha wat een gemekker. Het is een extra feest.

Qua classics is er wat mij betreft sowieso niks dat kan tippen aan Headhunterz tussen 2006 en 2011. Ik was er in die tijd ook aardig mee geobsedeerd :D Zn vorige set op VWAB was echt puur goud, sowieso een van de vetste clsssicsset die ik ooit heb meegemaakt.. En genoeg platen die hij in die 1,5u niet eens heeft gedraaid (Aiming 4 ur Brain, Muzical revolution, Forever az one, Emptiness) dus nu hopen dat ie nog langer de tijd krijgt. Kom maar door, ik ben er keihard bij (L)
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 nov 2022 00:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ltmbr schreef:
Zn vorige set op VWAB was echt puur goud, sowieso een van de vetste clsssicsset die ik ooit heb meegemaakt..
Was echt heerlijk en de sfeer was ook geweldig :love: Mag best een 2 uurs set worden ^^
1, 2, 3, 4, 5 ... 10  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten