Broken Balance wrote:Nou geweldig, nog een in die schijtlocatie en geen Origins. De laatste zou al de laatste editie daar zijn, maar nu opeens niet. Volgens mij kan je ook niet echt meer er van op aan wat deze organisatie zegt en belooft.
Skip.
Al genoeg classics feesten in die periode ook.
Beetje vreemd is dit inderdaad. Na meerdere edities in het Autotron die niet geweldig waren qua geluid zou dit toch echt de laatste XL-editie zijn. Organisatie was het met de kritiek eens, Autotron lastige locatie, men zou op zoek gaan naar een nieuwe locatie. Laatste editie was het geluid verrassend genoeg opeens wel goed, niet super, maar het was beduidend beter. Ondanks de ‘allerbeste geluidsmannen’ die er de vorige edities mee bezig zijn geweest, was het nu opeens wel voor elkaar. Ik denk dat met name de hoeveelheid doeken en de constructie aan het dak daarvoor hebben gezorgd en dat had ik zelfs kunnen bedenken. Maar afijn, het was beter. Iedereen leuke laatste editie in Autotron gehad met de gedachte dat er volgend jaar een nieuwe locatie staat te wachten.
Tevens wordt er hier op dit forum een aantal weken geleden door de organisatie gehint op een vervolg op Origins. Met een knipoog en grapje. Allemaal hartstikke leuk… Maar dat gaat dus niet gebeuren.
En nu komt men hier mee. Heady mag zijn kunsten weer gaan vertonen, daar is echt geen twijfel over mogelijk. Ik vind het allemaal prima en er zullen genoeg mensen zijn die helemaal wild worden bij een classicsfeest rondom Headhunterz. Ik koop dit keer niet zomaar weer een kaartje. Shockerz zal er niet wakker van liggen en verkoopt waarschijnlijk wel weer uit. Al zal dat misschien ook nog wel lastig worden met die andere classicsfeesten rondom dezelfde periode. Autotron is gewoon niet geweldig en dit verdient niet de schoonheidsprijs qua communicatie. Had echt gehoopt op Origins. Misschien ben ik te voorbarig en komt dat nog, we gaan het zien.