Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 6, 7, 8, 9, 10  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 feb 2023 17:44 
 
Hardtraxx Veteran

Goed vermaakt! Fijne sets gehoord met als uitschieter die van Wildstylez. Je kon zien dat die er zelf ook enorm van genoot. Wat me wel opviel was dat er veel platen dubbel gedraaid werden, maar dat mocht de pret niet drukken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 feb 2023 19:55 
 
Hardtraxxer

Leuke avond gehad!

Eigenlijk kom ik gewoon voor de hitjes die afgewisseld worden met wat tracks waarvan ik denk; oja, die hadden we ook nog. De meeste artiesten boden me dit, maar Dj Isaac kon ik werkelijk niks mee. Volgens mij draaide die vooral echt old skool platen en daar heb ik niks mee. Technoboy vond ik ook mwa. Maar ook Psyko Punkz. Kwa tijdstip was het prima om wat harder te draaien en dat past ook bij zijn nummers, maar de eerste 15 minuten vond ik gewoon oersaai.

Ik weet eigenlijk niet zo goed waarom ik nou nog zo'n fan van Headhunterz ben. Beetje een haat liefde verhouding met die man. Geweldige tracks gemaakt, maar het stoort me dat hij wordt weggezet als dé pionier van de hardstyle terwijl er volgens mij nog enkele artiesten op gelijke hoogte staan. Maarja zijn fanbase is gewoon het grootst, goede marketing. Toch ook weer even dat sentimentele gedoe op het eind.

Zijn solo set was gaaf met de nummers die je natuurlijk verwacht. P1 was ook prima, maar werkelijk geen idee waarom daar dan ineens Technoboy - 1,2,3.... tussen moet zitten die voor mijn gevoel 5 minuten duurde terwijl de hele set 30 minuten duurt.

+ De sfeer, zeker bij de meezingnummers ging vrijwel iedereen los.
+ De locatie. Was hier niet eerder geweest. In de zaal gewoon lekker compact op elkaar, maar genoeg ruimte om er omheen te lopen en zelfs front row te gaan staan mocht je daar zin in hebben.
+ Barren. Gewoon snel.
+ Temperatuur. Ik weet dat iedereen hier over klaagt, maar als je gewoon links ging staan aan de kant van de hal/ lockers, kwam daar voldoende kou jouw kant op.

- De wc's. Ik kan sowieso niet pissen zonder schotje en ik verwacht dat meer mensen hier moeite mee hebben. Er waren gewoon de weinig dixi's mijn inziens. Zeker rond een uur of 4 stond je gewoon 15 minuten te wachten voordat je een keer aan de beurt was. Kwam er later wel achter dat er richting de kluisjes nog gewone wc's waren maar had gewoon buiten de rokersruimte wat pispalen gezet.
- Logistiek na afloop. Het is maar goed dat daar geen paniek uitbrak of iemand onwel werd. Ik vond dat echt een onveilige situatie vanaf de lockers naar buiten.

Ondanks de leuke avond weet ik niet hoelang ik hier nog mee doorga. Ik groei er een beetje overheen voor mijn gevoel. Ik beleef steeds minder plezier aan middelen (tips DM me ;) ) en nuchter valt me te zwaar. De belabberde dagen erna vind ik het ook steeds minder waard. Misschien ook wel een prima iets wat bij het ouder worden hoort :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 feb 2023 08:01 
 
Hardtraxx Addict

P1 heeft hier niet gedraaid. Was een hhz & wildstylez set.
Zo doende niet gek dat ze ook tracks van andere draaien.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 feb 2023 08:44 
 
Hardtraxxer

heggenschaar schreef:
P1 heeft hier niet gedraaid. Was een hhz & wildstylez set.
Zo doende niet gek dat ze ook tracks van andere draaien.

True, en dat maakt ook niet uit. Maar vond deze track er totaal niet tussen passen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 feb 2023 10:40 
 
Hardtraxxer

poekiepoes12 schreef:
heggenschaar schreef:
P1 heeft hier niet gedraaid. Was een hhz & wildstylez set.
Zo doende niet gek dat ze ook tracks van andere draaien.

True, en dat maakt ook niet uit. Maar vond deze track er totaal niet tussen passen.

Mee eens hoor. Dat was Headhunterz-The Saifam Mashup; had prima in z’n eerdere soloset gekund.

Wat was trouwens hun laatste plaat? Wij gingen weg tijdens The Story Unfolds.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 feb 2023 10:54 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Art of Creation. Nadat ze van het podium waren werd Psychedelic nog ''gedraaid'' door de organisatie.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 feb 2023 13:13 
 
Hardtraxx Addict

Ik denk in de hoop om mensen wat langer in de zaal te houden. Het was niet normaal druk bij de uitgang van de kluisjes en wij waren al relatief vroeg (meteen na Art of Creation weg). Ik vond dat dusdanig slecht geregeld dat het heel naar af had kunnen lopen met crowdcrush, en met de situatie in Korea van een paar maanden terug nog vers in het achterhoofd heb ik me daar serieus onveilig gevoeld. En dan zijn er twee nooduitgangen die je prima als exits in had kunnen zetten die je dicht laat?

Serieuze kritiek op Shockerz/TCS Crowd Management. Dit had gewoon niet mogen gebeuren.

Verder wel een prima avond gehad. Ben bij Wildstylez binnen gekomen en die draaide prima. Headhunterz had wat mij betreft iets meer oud materiaal erbij mogen pakken t.o.v. zijn 'latere klassiekers' (Scrap Attack, Sacrifice, Megasound, Hate it or Love it, Speakafreak niet gehoord helaas). Maar ook die latere klassiekers zijn sterk en de sfeer zat er goed in dus me ook daar prima vermaakt. Bij Technoboy werd het wat rustiger maar dat was voor mij de set van de avond, misschien ook omdat ik er eigenlijk geen verwachtingen bij had en we wat verder naar het midden gingen waar de bass beter door kwam :$ Jammer dat de techniek bij NC wat haperde waardoor The Space We Created niet meer werd ingestart, dat is toch wel een van mijn all-time favorietjes. Pluspunten voor Interview, Escape, Bass Mechanics, en Marlboro Man :thumbsup: Tijdens Psyko Punkz eerst even wat frisse lucht wezen halen en wat eten. Verder prima set, eindelijk Doggystyle volledig kunnen horen i.p.v. alleen de intro ^^ HHZ & WSZ was ook een dikke set en vond het ook vet om te zien hoe beide heren aan het genieten waren.

Al met al weer een goede avond gehad :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 feb 2023 14:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Prima dag gehad. Moet wel zeggen dat ik wel verlang naar een wat rauwer feest (bv. Origins). Nu er ook veel van na 2012 gedraaid wordt kom je toch in een sound terecht die mij wat minder pakt. Uitschieter voor mij was Technoboy :thumbsup: lekker volle bak midintro's pompen :bomb: Na afloop gelukkig snel van de parkeerplaats af. Heb gehoord dat er veel ook meer dan een uur daar nog vast stonden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 feb 2023 14:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Die drukte op het eind bij de ingang van de kluisjes was op de 2021 editie ook al zo, volgens mij heb ik er destijds ook kritiek over gegeven, niks veranderd zo te lezen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 feb 2023 14:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nijidik schreef:
Serieuze kritiek op Shockerz/TCS Crowd Management. Dit had gewoon niet mogen gebeuren.

Security greep hier in door de groep die van de kluizen terug naar de ingang ging de ruimte te geven om naar buiten te lopen, hierdoor bleef de stroom gelukkig gaan. Mijn idee zou zijn om te kijken of je via de rookplaats om kan lopen naar buiten (hierdoor een eenrichitngsverkeer te maken) of om de eenrichtingsverkeerhekken al veel eerder te laten beginnen zodat er niet een soort pluim van mensen om die smalle doorgang ontstaat.

Maar inderdaad, met een paniekreactie of een onwelwording heb je echt serieus problemen in die stiuatie, vond dat echt heel onprettig.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 feb 2023 17:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Goed en vooral heel gezellig feest gehad! Dit was mijn 2e keer VWAB en tevens 2e keer Autotron (Oktober 2021 editie). Paar dingen vielen mij (positief) op tov de vorige keer. Als eerste het geluid, dit was al een stuk beter! Vond het op veel plekken nog steeds niet veel soeps maar zeker beter dan vorig jaar en op andere plekken (en later op de avond) scoorde het zelfs wel een voldoende :) . Daarnaast waren de barren ook lekker snel dit keer en vond ik het ook iets minder druk (al was het nog wel iets té druk). Ondanks dat blijf ik absoluut geen fan van de Autotron gezien de hitte, grootte en de algehele akoestiek. Verder blijven de WC's ruk, was de vloer op sommige plekken glad en was het dieptepunt dit keer de catering. 4 eetkraampjes voor 10000 man is echt zwáár ondermaats. Daarnaast vond ik de sfeer ook wat minder dan de vorige keer, maar kan ook liggen aan het feit dat de vorige editie waar ik was één van de eerste feesten sinds het COVID-tijdperk was.

Afijn, zaterdag best wel wat bier gedronken dus weet niet alle details meer per set, maar algeheel stuk voor stuk prima setjes waarbij er geen 1 echt er boven of onderuit stak.

- Jones was echt een hele fijne opener! Goeie platenkeuze met o.a. Strange Love, Sky Rocket, Dozer Relax + The Legacy, NC - Promises, 3 The Hard Way, Dreamers of Dreamz en Who I Am (Scope DJ Remix). Veel al een tijdje niet meer gehoord namelijk, top!
- Low-E & Alter Egosz waren ook super met een hoop hitjes maar ook paar vergeten pareltjes als Firebird, Realization Of A Dream en Pavo - Let's Go! Sfeer was ook super tijdens deze set, mede doordat het nog niet echt druk maar wel al goed gevuld was. Als ik een beste set van de dag moet kiezen zou ik voor deze heren gaan denk ik.
- Adrenalize had qua platenkeuze ook een hele sterke set met o.a. Calling, Back Again, Crystal en Voice Of Desire, maar de opbouw was wel mega random en daarnaast begon ik last te krijgen van de drukte waar wij stonden.
- Code Black was beter dan ik verwacht had. Goeie sfeer ook tijdens deze set. Verder niet echt verrassende platenkeuze, maar wel weer paar fijne parels voorbij horen komen.
- Isaac grotendeels gemist want ben toen gaan eten. Eerste paar platen waren wel dik :thumbup: verder veel dubbele platen gehoord en wat mij betreft komt er een verbod op het draaien van Digital Nation, wat een ellende vind ik dat zeg.
- Wildstylez was heerlijk! Pluspunten voor Born Slippy, Push That Feeling en het volledig draaien van No Time To Waste. Verder beetje standaard platenkeuze, maar blijf groot fan van zijn oudere werk en de sfeer zat er hier ook goed in.
- Headhunterz was een stuk minder dan de vorige keer, maar dat was ook wel in de lijn der verwachting voor mij. Nu hij 60 minuten stond ipv 90 had ik verwacht dat hij vooral wat ouder werk links zou laten liggen, en dat gebeurde dus ook.
- Technoboy was in grote lijnen hetzelfde als vorige week op Reactivate als TNT, maar daardoor bleef het alsnog top om Age Of Reversed Bass Remix en Sky High Remix te horen. Ook enorm genoten van First Match 2011 :loving: Scarborough Fair uit 2021 was wel apart, maar was niet eens extreem misplaatst.
- Jammer van de technische gebreken bij Noisecontrollers. Niet echt een bijzondere set verder, maar wel goed op vermaakt. +1 voor Moonraker!
- Psyko Punkz was ik ook wel redelijk door verrast. Wat blijven Voices, Bass Mechanics en het Reverze en Qlimax anthem ontzettend fijn ^^
- Halfuurtje HHZ en WSZ was voor mij wel de tegenvaller van de avond eigenlijk. Praktisch iedereen die ik sprak hoopte en verwachtte zelfs Project One. Dit was gewoon een halfuurtje de hitjes van beide heren draaien die ik al 100 keer gehoord heb (op Stuck In Our Head na dan). Ik hoopte juist om weer eens The World Is Yours en Halfway There enzo te horen. Was zeker leuk hoor, maar als dit hetgeen was wat Shockerz als eenmalige kans zag om daarbij deze complete VWAB te organiseren dan had ik er wel wat meer van verwacht.

Al met al wint VWAB het voor mij net tov Reactivate. Volgende keer wellicht weer aanwezig, afhankelijk van locatie en evt ook Line up. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 feb 2023 11:25 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Voor mij de beste VWAB tot nu toe (L) . En dat komt omdat er vanaf het begin tot het eind melodieuze muziek werd gedraaid. Leukste sets vond ik Adrenalize en Wildstylez :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 feb 2023 11:44 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ook prima naar mijn zin gehad! De groep waarmee ik ging had het de avond van tevoren te bont gemaakt en zou later komen, dus voor het eerst een aantal uurtjes in m'n eentje op een feest rondgelopen. Merkte toch dat je dan gaat zoeken naar bekenden, was toch een beetje onwennig zo. De groep waarmee ik oorspronkelijk ging kwam uiteindelijk pas bij Wildstylez aan, maar heb me voor die tijd na de onwennige start ook prima vermaakt. Weet alleen niet of het voor herhaling vatbaar is.

Voor mij ook de beste editie waar ik tot nu toe geweest ben. Veel leuke sets gehoord en het geluid was meer dan goed deze keer. Ook genoeg ruimte gehad de hele dag links- en rechtsvoor. Uiteindelijk was het feest beter geweest als het niet als hhz special was aangekondigd denk ik, daarin was ik wel iets teleurgesteld. Headhunterz solo die korter draait dan andere artiesten op zijn eigen special blijf ik jammer vinden, de 90 min set van de vorige editie was sterker. Ook het feit dat de b2b op het eind maar 30 minuten was viel een beetje tegen, had stiekem toch op P1 gehoopt. Het voelt alsof er veel gemiste kansen waren, op de socials werd er gehint naar verrassingen en er werden ''exclusieve b2b's'' aangekondigd - maar die belofte is voor mijn gevoel niet ingelost. Wildstylez had voor mij de set van de dag. Lees hier dat Psyko Punkz bij velen in de smaak viel maar ik kon er niet veel mee, zat weinig drive in voor mijn gevoel. Hhz zelf, de b2b en ook Noisecontrollers vond ik allemaal meer dan prima.

Ik merk ook dat de meeste nummers net van voor mijn tijd zijn. Ik merk dat ik het meeste heb met de nummers van 2012-2017, hoop echt dat er ooit een feest gegeven wordt binnen deze jaartallen dat zich niet puur richt op RAW classics maar het hele spectrum.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 feb 2023 12:27 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ik zit eigenlijk te wachten op een feest met classics uit de tijd 2019-2022
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 feb 2023 12:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

whahahah xDxD
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mrt 2023 13:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

volgende editie weer in de autotron oplichters!!!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mrt 2023 13:49 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Gelukkig volgende keer autotrom
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mrt 2023 13:50 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Indy schreef:
volgende editie weer in de autotron oplichters!!!!


Maakt niet uit maatje, binnenkort komt Origins want ze hebbe gezegd dat het niet dood was en er nieuws kwam
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mrt 2023 14:03 
 
Hardtraxx Addict

Indy schreef:
volgende editie weer in de autotron oplichters!!!!

Wel de reden dat ik zeer waarschijnlijk over sla
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mrt 2023 14:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
Indy schreef:
volgende editie weer in de autotron oplichters!!!!


Maakt niet uit maatje, binnenkort komt Origins want ze hebbe gezegd dat het niet dood was en er nieuws kwam

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mrt 2023 14:24 
 
Hardtraxxer

Indy schreef:
volgende editie weer in de autotron oplichters!!!!


Euro’s, euro’s, euro’s katsjiiiiiiiiiinggggg
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mrt 2023 14:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Extra speciaal voor Hardtraxx ook een editie in de HappyDayzz in Culemborg!!

PS: Bij de biermeeting, als je geen bier lust, krijg ik dan 4 baco's???
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mrt 2023 15:00 
 
Hardtraxx Veteran

Indy schreef:
volgende editie weer in de autotron oplichters!!!!

Laten ze lekker doen!

Een gewaardeerd lid van dit morsdode forum trouwt op de nieuwe datum dus ik heb wel wat beters te doen. :beer:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mrt 2023 15:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

heggenschaar schreef:
Indy schreef:
volgende editie weer in de autotron oplichters!!!!

Wel de reden dat ik zeer waarschijnlijk over sla


Kaartje gekocht ivm geen Miwer
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mrt 2023 15:29 
 
Hardtraxx Addict

Rickzel schreef:
heggenschaar schreef:
Indy schreef:
volgende editie weer in de autotron oplichters!!!!

Wel de reden dat ik zeer waarschijnlijk over sla


Kaartje gekocht ivm geen Miwer

Kaartje gekocht want dit
Vorige  1 ... 6, 7, 8, 9, 10  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten