Goed vermaakt! Fijne sets gehoord met als uitschieter die van Wildstylez. Je kon zien dat die er zelf ook enorm van genoot. Wat me wel opviel was dat er veel platen dubbel gedraaid werden, maar dat mocht de pret niet drukken.
Eigenlijk kom ik gewoon voor de hitjes die afgewisseld worden met wat tracks waarvan ik denk; oja, die hadden we ook nog. De meeste artiesten boden me dit, maar Dj Isaac kon ik werkelijk niks mee. Volgens mij draaide die vooral echt old skool platen en daar heb ik niks mee. Technoboy vond ik ook mwa. Maar ook Psyko Punkz. Kwa tijdstip was het prima om wat harder te draaien en dat past ook bij zijn nummers, maar de eerste 15 minuten vond ik gewoon oersaai.
Ik weet eigenlijk niet zo goed waarom ik nou nog zo'n fan van Headhunterz ben. Beetje een haat liefde verhouding met die man. Geweldige tracks gemaakt, maar het stoort me dat hij wordt weggezet als dé pionier van de hardstyle terwijl er volgens mij nog enkele artiesten op gelijke hoogte staan. Maarja zijn fanbase is gewoon het grootst, goede marketing. Toch ook weer even dat sentimentele gedoe op het eind.
Zijn solo set was gaaf met de nummers die je natuurlijk verwacht. P1 was ook prima, maar werkelijk geen idee waarom daar dan ineens Technoboy - 1,2,3.... tussen moet zitten die voor mijn gevoel 5 minuten duurde terwijl de hele set 30 minuten duurt.
+ De sfeer, zeker bij de meezingnummers ging vrijwel iedereen los.
+ De locatie. Was hier niet eerder geweest. In de zaal gewoon lekker compact op elkaar, maar genoeg ruimte om er omheen te lopen en zelfs front row te gaan staan mocht je daar zin in hebben.
+ Barren. Gewoon snel.
+ Temperatuur. Ik weet dat iedereen hier over klaagt, maar als je gewoon links ging staan aan de kant van de hal/ lockers, kwam daar voldoende kou jouw kant op.
- De wc's. Ik kan sowieso niet pissen zonder schotje en ik verwacht dat meer mensen hier moeite mee hebben. Er waren gewoon de weinig dixi's mijn inziens. Zeker rond een uur of 4 stond je gewoon 15 minuten te wachten voordat je een keer aan de beurt was. Kwam er later wel achter dat er richting de kluisjes nog gewone wc's waren maar had gewoon buiten de rokersruimte wat pispalen gezet.
- Logistiek na afloop. Het is maar goed dat daar geen paniek uitbrak of iemand onwel werd. Ik vond dat echt een onveilige situatie vanaf de lockers naar buiten.
Ondanks de leuke avond weet ik niet hoelang ik hier nog mee doorga. Ik groei er een beetje overheen voor mijn gevoel. Ik beleef steeds minder plezier aan middelen (tips DM me