Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jan 2023 14:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Khadber schreef:
Parvuz schreef:
MarekNL schreef:
Timetable?

Ze komen er niet uit wie er moet afsluiten denk ik :x

Ik zou mijn gokje op een setje met Headhunterz, Wildstylez en NC samen zetten..Maar anders mag Psyko Punkz wel afsluiten van mij :).

Noisecontrollers afsluiten met fusion tracks :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jan 2023 15:48 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Eerste keer Vroeger Was alles Beter, ben benieuwd :D
Weet iemand of het een beetje goed geregeld is met parkeren? (hebben een parkeerticket uiteraard)
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jan 2023 16:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Tomyio schreef:
Eerste keer Vroeger Was alles Beter, ben benieuwd :D
Weet iemand of het een beetje goed geregeld is met parkeren? (hebben een parkeerticket uiteraard)


Vorige keer in ieder geval absoluut niet. Je moet het parkeerterrein via één weg verlaten, waar ook de tourbussen op uit komen. Althans dat was bij de vorige editie met Headhunterz.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jan 2023 17:01 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Pommer schreef:
GODVERDOMME ZIN IN GODVERDOMME


Eerste grote hardstyle feestje sinds de vorige HHZ special van VWAB :$

Hoop stiekem toch wel op iets als een Project 1 suprise act (en dan weer eens Halfway There horen...:cry: )
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jan 2023 17:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Tomyio schreef:
Weet iemand of het een beetje goed geregeld is met parkeren? (hebben een parkeerticket uiteraard)


Was imo prima. Wij gingen de vorige keer gewoon op 't eind weg en reden zo van het terrein af. Denk dat je, zolang je tussen 00:00 en 00:30 wegrijdt, die bussen wel omzeilt.

Verder mag die timetable wel komen wat mij betreft :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jan 2023 11:09 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Khadber schreef:
Parvuz schreef:
MarekNL schreef:
Timetable?

Ze komen er niet uit wie er moet afsluiten denk ik :x

Ik zou mijn gokje op een setje met Headhunterz, Wildstylez en NC samen zetten..Maar anders mag Psyko Punkz wel afsluiten van mij :).


Dat zou vet zijn, zolang het maar niet ten koste gaat van de solo sets van de heren.
Ik verwacht ook dat Psaaike Punks gaan afsluiten, maar idd kom maar met de tijdtafel :corn:
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jan 2023 11:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Het gaat juist niet ten koste van hun sets, kunnen ze world of madness lekker maar 1x draaien en maar één versie van Tonight (ik hoop de orginele), ben die platen/edits nog steeds helemaal beu :P. Kunnen ze in hun eigen tijd gewoon lekker op hun eigen platen concentreren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jan 2023 18:22 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jan 2023 18:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vanaf Low-E & Alter Egosz wil ik er sws al wel zijn, al heb ik niks met Adrenalize en Code Black daarna. Vanaf Isaac/Wildstylez wel allemaal nice :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jan 2023 18:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Netjes
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jan 2023 19:01 
 
Hardtraxx Veteran

Zolang Jones Lunatik (Original) maar draait. (L)

Goeie time table en leuk dat er langere setjes zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jan 2023 19:19 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Prima TT wel, al had ik PP & NC liever andersom gezien en zal TBY wel 16 tandjes terug worden (qua drive) na HHZ. Nouja even tijd om bij te komen en te ouwehoeren.

Benieuwd hoe hoog het Project 1 gehalte wordt bij de afsluiter. Wat mij betreft gewoon een half uur lang :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jan 2023 19:21 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Prima timetable inderdaad! Uiteraard tot het eind aanwezig als we af gaan sluiten met Headhunterz en Wildstylez.

Om toch even oudhollands te klagen vind ik het wel apart dat hhz solo een kortere set krijgt dan andere artiesten op zijn eigen special, en zelfs met het half uurtje b2b erbij in principe korter dan op de vorige editie. Al denk ik, ook gezien de berichtgeving op de socials van VWAB, dat dit niet de echte timetable is en dan er wat verrassingen aan zitten te komen (als de heren om 23:30 in Project One outfits naar buiten komen mag de ambulance vast gebeld worden).
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jan 2023 19:25 
 
Hardtraxxer

Hmm dat laatste half uur gaat wel knagen nu. Als ik 23:15 vertrek, ben ik letterlijk 3 uur eerder thuis dan als ik tot het einde blijf :x Hoe vet gaat die set worden, is dus de vraag :D Ik neig toch naar skippen… Voor een kans op 2 platen die nu dan eindelijk eens gedraaid gaan worden (Halfway There en originele Rate Reducer) vind ik het een beetje overdreven.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jan 2023 20:46 
 
Hardtraxx Veteran

De surprise zit recht onder je neus. Alleen staat ie anders op papier. Dit is gewoon 400IQ van de organisatie.
Als je zegt 23:30-00:00 surprise weet iedereen dat het p1 gaat zijn. Dachten ze mij effe voor de gek te houden met deze time table
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jan 2023 21:16 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Shockerz-Events schreef:
Deze kans kregen we pas na de afgelopen editie (ja heel recent dus) en willen we niet laten schieten. [....] maar er is iets op ons pad gekomen waar wij als organisatie iets bij hadden ja laten we dit doen, het gaat daarna ook niet meer gebeuren, althans de komende jaren niet meer. Dit kon alleen in het voorjaar en hebben een datum gekozen waar er geen ander classic feest was gepland om zo direct niet iemand in de weg te zitten.

David_ schreef:
Zodra de heren om 23:30 in Project One outfits naar buiten komen mag de ambulance vast gebeld worden.

:drool: :drool: :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2023 09:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Prima timetable! Adrenalize en Code Black heb ik ook niet zo veel mee. Maar misschien kunnen ze daardoor juist verrassen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2023 09:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

zo laat melvin van de euforie pliesie het maar niet horen
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2023 10:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

De begeleidende tekst van Shockerz hint wel zeer duidelijk dat er een verrassing komt. Prima timetable. Door andere zaken ben ik pas rond half 5 binnen, dus Adrenalize helaas overslaan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2023 11:25 
 
Hardtraxxer

Prima Timetable! Inderdaad liever Noisecontrollers en PP andersom gezien, maar verder helemaal tof. Snap wel dat HHZ wat korter draait. Dan hebben ze meer tijd om die P1 schmink op te smeren voor het laatste halfuurtje :thumbsup:

God wat hoop ik op Fantasy or Reality, heerlijk potje janken van geluk als ze die aanraken :drool:

Waarschijnlijk rond 16.00 uur binnen, lekker in de stemming komen bij Code Black!
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2023 12:27 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Gelukkig heb ik de vrouw bereid gevonden om me rond 02:30 op te halen op Arnhem Centraal. Daardoor tot t einde aanwazig. Zin in!
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2023 12:38 
 
Hardtraxxer

Goede keuze! Wij zaten ook te dubben ivm OV, gelukkig iemand bereid gevonden om taxi te spelen.

Zin in! :bomb:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2023 12:54 
 
Hardtraxx Veteran

Vorige editie was goed bevallen! Hier ook weer aanwezig :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2023 13:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Sven-O schreef:
Shockerz-Events schreef:
Deze kans kregen we pas na de afgelopen editie (ja heel recent dus) en willen we niet laten schieten. [....] maar er is iets op ons pad gekomen waar wij als organisatie iets bij hadden ja laten we dit doen, het gaat daarna ook niet meer gebeuren, althans de komende jaren niet meer. Dit kon alleen in het voorjaar en hebben een datum gekozen waar er geen ander classic feest was gepland om zo direct niet iemand in de weg te zitten.

David_ schreef:
Zodra de heren om 23:30 in Project One outfits naar buiten komen mag de ambulance vast gebeld worden.

:drool: :drool: :drool:

Waarschijnlijk Project One album release, meeste platen zijn oud genoeg om als classics door te kunnen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2023 14:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jordy schreef:
Waarschijnlijk Project One album release, meeste platen zijn oud genoeg om als classics door te kunnen.

Tatu tatu......
Vorige  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten