Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 10  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 nov 2022 21:34 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Jordi schreef:
Jones schreef:
maar daar zal men het dan ook mee moeten doen denk ik...


Of gewoon niet gaan :D Is jullie goed recht hoor Shockerz maar mij nie belle. Laatmaar weten als we weer hitjes met 500 plays kunnen aanschouwen in dat oude basketbal zaaltje. :loving:


Of nog beter, gewoon een keer per jaar/1,5 jaar oid gaan. Iets tot vervelens aan toe doen/luisteren tot je er flauw van bent en alleen de obscure dingen er nog toe doen, doe je uiteindelijk toch zelf.

Uiteindelijk een grote factor van dit soort feesten is ook ouwehoeren, meebleren op hitjes en beetje soepm. Je moet er in mijn ogen ook gewoon een beetje met een Dediqated/Feestfabriek mentaliteit heen gaan, ipv de muzieknazi.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 nov 2022 22:12 
 
Hardtraxx Veteran

Eens met Dennis. Mijn laatste classic feest was VWAB 2021 en met deze line up wil ik ook gewoon de bekendere classics horen.

Ik denk dat je B kantjes beter kan bewaren voor een tweede zaal waar men dan ook bewust voor kiest.

Of inderdaad langere sets.

Overigens zou ik een classic concept met de DJ's van nu ook wel interessant vinden. Hoe zou act of rage of warface bijvoorbeeld een classic set invullen (2006-2013).
Het zou een gewaagd maar interessant concept zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 nov 2022 22:30 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Dat klinkt inderdaad als een vet concept.

Maar ik denk zelf dan dat je dat ENORM duidelijk moet aangeven.

Point in case:

Op Defqon dit jaar stonden N-Vitral & Dither op de silver met een industrial classics setje. Dit is in promomateriaal en op de line-up enorm duidelijk neergezet, het stond er bij. Daarnaast is de Silver industrial, dat is ook redelijk algemeen bekend.

Toch stond de Silver toen mokervol, kon bijna niks bij, met stilstaande mensen die op een punt ook met middelvingers gingen zwaaien en joelen naar hun twee. "WaArOm DrAaIeN zE zO tRaAG". Pas na drie kwartier hadden de meesten eindelijk misschien eens door dat er geen normale set van hun twee komt.

Dus ja, zelfs met de duidelijkste marketing zijn mensen nog zo achterlijk om heen te gaan en er vanuit te gaan dat er normale setjes zijn en dan boos worden als het niet zo is. Toen was de sfeer op de Silver ook het slechtste wat ik het ooit heb gezien, tot dat volk eindelijk weg ging.

RTM93 schreef:
Eens met Dennis. Mijn laatste classic feest was VWAB 2021 en met deze line up wil ik ook gewoon de bekendere classics horen.

Hier ook VWAB 2021, daarom mooi straks met Reactivate genoeg bekenden van hier tegenkomen, de standaard line-up in zaal 1 en een Theracords zaal voor de obscure meuk er naast.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 nov 2022 22:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

RTM93 schreef:
Eens met Dennis. Mijn laatste classic feest was VWAB 2021 en met deze line up wil ik ook gewoon de bekendere classics horen.

Ik denk dat je B kantjes beter kan bewaren voor een tweede zaal waar men dan ook bewust voor kiest.

Of inderdaad langere sets.


Niemand zegt ook dat een set grotendeels uit B-kantjes moet bestaan hè. Al zijn het in een set van 18 platen er een stuk of 2/3 dan zou het al een stuk mooier zijn. Daarnaast maakt het voor de mensen die bijna alleen hitjes willen horen of het niet zoveel interesseert het ook niet uit als er van die 18 platen er een paar minder bekende platen tussen zitten lijkt me. Zo wordt het voor de 'puristen' al een stuk mooier en je doet niets af aan de beleving voor de rest van de bezoekers.

RTM93 schreef:
Overigens zou ik een classic concept met de DJ's van nu ook wel interessant vinden. Hoe zou act of rage of warface bijvoorbeeld een classic set invullen (2006-2013).
Het zou een gewaagd maar interessant concept zijn.


Heb dit zelf ook al een paar keer geopperd, lijkt mij namelijk ook mega tof. Echter vrees ik dat met zulke namen er alsnog ontzettend veel volk op af komt die dan alsnog I Need You en Kicks Van Staal willen horen. Met de huidige staat van de scene gaat dit niet werken ben ik bang.

Edit: Precies wat Dennis hierboven aangeeft dus :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 nov 2022 22:33 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Ik denk wel dat een 2e zaal juist de betere optie is. Je hebt de mensen voor de hitjes in de hoofdzaal en de mensen voor de b-kantjes in de 2e zaal, beiden hebben dan de best mogelijke sfeer. De puristen blijven toch enorm niche.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 nov 2022 22:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
Ik denk wel dat een 2e zaal juist de betere optie is. Je hebt de mensen voor de hitjes in de hoofdzaal en de mensen voor de b-kantjes in de 2e zaal, beiden hebben dan de best mogelijke sfeer. De puristen blijven toch enorm niche.


Inderdaad een optie, alleen is/was de magie van classics feesten/stages de combinatie van toffe muziek + de hierboven benoemde gezelligheid wat enorm wordt gestimuleerd door het hebben van een zaal. Bij het toevoegen van een tweede zaal heb je toch dat een deel van de bekenden in de ene zaal staat en een ander deel in de andere zaal i.p.v. met z'n allen bij elkaar.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 nov 2022 23:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Sign me up :P gratis en voor niets

Maar inderdaad, een tweede zaal met early of obscure tracks voor de liefhebbers zou wel erg vet zijn. Tevens zou ik ook tekenen voor een concept wat lekker ouderwets opbouwt van trance(hard-trance) naar early naar classic hardstyle en eventueel mil-hardkeur
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 nov 2022 09:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

THArdstyler schreef:
Ja ja en dan draait ie daarna een nummer wat de mannen weer wat minder aan staat en dan hebben ze binnen no-time de sirene weer aanstaan hoor


:lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 nov 2022 10:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jones schreef:
MelvinFR schreef:
Vraag me ook af of het voor DJ's zelf niet leuker maakt om een keer wat platen erbij te pakken die zij zelf toentertijd tof vonden.

Zou ik wel denken, althans dat ik precies wat ik in m'n sets doe... :whistle:

Draai Ouwe Gek (24 mix) dan
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 nov 2022 11:08 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Oeps Jos was ff verdwaald en post maarzo een comment in het verkeerde toppa!!!! negeer ons voor nu maar even hardstyle muziek vrienden
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 nov 2022 13:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nuracore schreef:
Sign me up :P gratis en voor niets

Maar inderdaad, een tweede zaal met early of obscure tracks voor de liefhebbers zou wel erg vet zijn. Tevens zou ik ook tekenen voor een concept wat lekker ouderwets opbouwt van trance(hard-trance) naar early naar classic hardstyle en eventueel mil-hardkeur

Dromen mag, makker.

MelvinFR schreef:
Inderdaad een optie, alleen is/was de magie van classics feesten/stages de combinatie van toffe muziek + de hierboven benoemde gezelligheid wat enorm wordt gestimuleerd door het hebben van een zaal. Bij het toevoegen van een tweede zaal heb je toch dat een deel van de bekenden in de ene zaal staat en een ander deel in de andere zaal i.p.v. met z'n allen bij elkaar.

Ben het hier aan de andere kant ook zeker mee eens. Juist de hele groep een beetje op 1 plek houden is al vrij uniek, en dat is ook wat ik soms vervelend vind aan festivals/feesten met meerdere stages :P Iedereen waaiert alle kanten uit en je beleeft bepaalde momenten vaak helemaal niet met de mensen waarmee je zou willen staan zeg maar.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jan 2023 19:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Weer uitverkocht paar dagen geleden :thumbsup:
Doen ze goed! Heb er erg veel zin in :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jan 2023 09:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Stiekem toch wel kaarten voor dit feest gekocht ipv reminder. Doorslag was dat de namen van Reminder een wat grotere kans te hebben om op de Magenta op Defqon te staan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jan 2023 11:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

HHZ classics = gaan
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jan 2023 11:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dat, maar ook Noisecontrollers classics. Zojuist weer zijn/hun set op gehad op Qlimax 2013, voor mij een van de beste sets die ik ooit heb bijgewoond, werkelijk geniaal. Dit in combinatie met zijn oudere werk, ja graag!
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jan 2023 11:46 
 
Hardtraxxer

Khadber schreef:
Dat, maar ook Noisecontrollers classics. Zojuist weer zijn/hun set op gehad op Qlimax 2013, voor mij een van de beste sets die ik ooit heb bijgewoond, werkelijk geniaal. Dit in combinatie met zijn oudere werk, ja graag!

Mee eens, maar afgelopen editie vond ik NC een van de mindere sets. Premix en te veel tracks in een uur
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jan 2023 13:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Enige waar ik nog even over na moet denken is vervoer. Zijn waarschijnlijk om 4 uur op Den Bosch, net te laat voor de pendelbus. Terug ook op tijd gaan in verband met laatste trein. Er lijken geen lijnbussen te rijden in de buurt van Autotron helaas.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2023 12:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Iemand nog twee tickets over?

Edit: niet meer nodig :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2023 18:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

:D



Tracklist:
1 Wildstylez & Noisecontrollers - A Different Story
2 Adrenalize - Magical World
3 Adrenalize - Mystical Universe
4 Code Black - Visions
5 Arkaine - Lost In Eternity
6 Bioweapon - Move Your Body
7 Activator & Headhunterz & Code Black - Pandora's Psychedelic Beach (Nuracore Mashup)
8 Second Identity - Atlantis
9 Zany - Pure (Brennan Heart Remix)
10 Headhunterz Vs Wildstylez - Blame It On The Music (Nuracore Edit)
11 Project One - The Story Unfolds (live Edit)
12 Noisecontrollers - Shreek
13 Headhunterz - The Sacrifice (Brennan Heart Remix)
14 Headhunterz - Last Of The Mohicans
15 Technoboy - Vita
16 Abject - Feel So Good
17 The Raiders - A Feeling /w Tuneboy Remix
18 Zappaman - Rudetalk (Whoosh Mix)
19 Wildstylez - Push That Feeling
20 Technoboy - Atomic (Technoboy's King Konga Mix)
21 Low-E Vs Alter Egosz - Kartong
22 The R3bels - Music To Us
23 Pavo - Communicate (edit)
24 Noisecontrollers - Univeerse Was Born
25 B-Front - Neophobia
26 Donkey Rollers - Innocent
27 The Machine - Vicious Tones (Second Mix)
28 Sasha F - Evil Divine
29 Degos & Re-Done - Dancing
30 Delete - Level
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jan 2023 18:38 
 
Hardtraxx Newbie

Timetable?
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jan 2023 19:54 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

MarekNL schreef:
Timetable?


Waarschijnlijk morgen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2023 11:45 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

MarekNL schreef:
Timetable?


Van mij mag hij nu ook wel komen, moet nog beslissen of het OV of busvervoer gaat worden gebaseerd op de laatste 2 sets. Beetje vervelend dat ik met minder dan een week te gaan nog geen definitieve planning kan maken. Maargoed, ben erg benieuwd wat die “verrassende b2b’s” gaan worden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jan 2023 09:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

MarekNL schreef:
Timetable?

Ze komen er niet uit wie er moet afsluiten denk ik :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jan 2023 10:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Parvuz schreef:
MarekNL schreef:
Timetable?

Ze komen er niet uit wie er moet afsluiten denk ik :x

Ik zou mijn gokje op een setje met Headhunterz, Wildstylez en NC samen zetten..Maar anders mag Psyko Punkz wel afsluiten van mij :).
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jan 2023 13:48 
 
Hardtraxx Veteran

Uptempo classics graag :worship:
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 10  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten