Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 10  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 nov 2022 10:13 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Wat een geweldige line-up :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 nov 2022 11:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

corneelwr schreef:
Rickzel schreef:
poekiepoes12 schreef:
Tot welk jaartal wordt aangehouden? 2014?


Pas nou op. Ze liggen op de loer hier!

We hebben de sirenes al aanstaan..


en ik weet wie er ook al in de wagen zit...
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 nov 2022 11:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Indy schreef:
corneelwr schreef:
Rickzel schreef:

Pas nou op. Ze liggen op de loer hier!

We hebben de sirenes al aanstaan..


en ik weet wie er ook al in de wagen zit...


Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 nov 2022 11:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Adrenalize en Code Black heb ik niet zoveel mee. Verder een prima line up. Had eigenlijk nog wel op DBSTF gehoopt. Zal verder nog wel iets met P1 classics gebeuren denk ik.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 nov 2022 13:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Justinhafc schreef:
Had eigenlijk nog wel op DBSTF gehoopt..


Ik ook, evenals Josh & Wesz en Davide Sonar
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 nov 2022 13:15 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Gewoon uit nieuwschierigheid verder (vind de line-ups verder ook niet heel spannend of divers al is deze wel goed),

Welke classics namen zouden dan op een line-up moeten, maar de boel wel uitverkopen?
Welke namen zijn nou niet al geweest en zouden vernieuwende setjes draaien e.d.?

Het lijkt me op dit moment toch meer aan het feest om artiesten meer richting bepaalde kanten te duwen qua setjes als je variatie wil. Gevaar daarvan is, als je veel b-kantjes gaat draaien, dan krijg je als feest simpelweg van het gros van het publiek gewoon een slecht oordeel. Mensen willen meeschreeuwen en meedoen vooral, niet obscure hitjes horen.

Denk dat wat het gros hier wilt en eist van zo'n line-up gewoon niet realistisch is tenzij het een 2e/3e area is met wat niche namen die vooral platen van anderen gaan draaien. Maar daar verkoop je 9/10 classics feesten niet mee uit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 nov 2022 13:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
Welke namen zijn nou niet al geweest en zouden vernieuwende setjes draaien e.d.?

Goede vraag... volgens mij heeft Brennan Heart nog weinig op classic feesten gestaan?
Wasted Penguinz is ook relatief weinig geweest, mag van mij ook vaker. Staat gelukkig weer op Rebirth

Maar verder erg tevreden met deze line up :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 nov 2022 13:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

hurricane schreef:
Broken Balance schreef:
Welke namen zijn nou niet al geweest en zouden vernieuwende setjes draaien e.d.?

Goede vraag... volgens mij heeft Brennan Heart nog weinig op classic feesten gestaan?

Houden zo. Ik word nou niet bijster enthousiast van troep als die Banaan Remix op een classic feest.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 nov 2022 13:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Joey schreef:
hurricane schreef:
Broken Balance schreef:
Welke namen zijn nou niet al geweest en zouden vernieuwende setjes draaien e.d.?

Goede vraag... volgens mij heeft Brennan Heart nog weinig op classic feesten gestaan?

Houden zo. Ik word nou niet bijster enthousiast van troep als die Banaan Remix op een classic feest.

Nah ik zou wel graag wat willen horen van de Midifilez en Musical Impressions albums.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 nov 2022 13:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
Gewoon uit nieuwschierigheid verder (vind de line-ups verder ook niet heel spannend of divers al is deze wel goed),

Welke classics namen zouden dan op een line-up moeten, maar de boel wel uitverkopen?
Welke namen zijn nou niet al geweest en zouden vernieuwende setjes draaien e.d.?

Het lijkt me op dit moment toch meer aan het feest om artiesten meer richting bepaalde kanten te duwen qua setjes als je variatie wil. Gevaar daarvan is, als je veel b-kantjes gaat draaien, dan krijg je als feest simpelweg van het gros van het publiek gewoon een slecht oordeel. Mensen willen meeschreeuwen en meedoen vooral, niet obscure hitjes horen.

Denk dat wat het gros hier wilt en eist van zo'n line-up gewoon niet realistisch is tenzij het een 2e/3e area is met wat niche namen die vooral platen van anderen gaan draaien. Maar daar verkoop je 9/10 classics feesten niet mee uit.

Zag Rooler laatst iets posten dat ie wel eens op een classicfeest wil draaien. Denk dat er wel meer "nieuwe" artiesten voor openstaan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 nov 2022 14:01 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Daar zou ik ook voor zijn, maar dan ga je krijgen dat publiek heen gaat voor Rooler classics (als in z'n eigen platen) en dan teleurgesteld worden. Je moet het dan heel duidelijk brengen op die manier.

Ook met namen als Wasted Penguinz, Adrenalize, Atmozfears e.d. begin je toch langzaam over de tijdgrens heen te kruipen (persoonlijk geen problemen mee).

Ik denk dat het classics concept daarin gewoon dood loopt. Als je een zaal wilt dan ga je gewoon de grote platen en grote namen horen. Dat is wat het gros wilt, een line-up is daarin gewoon bijna altijd het zelfde. Als je meer niche platen wilt horen moet je gewoon een 2e area hebben voor de relatief veel kleinere groep liefhebbers, maar veel feesten vinden dat afdoen aan de sfeer van een grote zaal of het geld niet waard, brengen geen rendement in deze al moeilijke tijden.

Het loopt linksom of rechtsom toch wel uit op het zelfde resultaat.
Ik denk juist dat de eerst volgende stap wordt dat classics van 2013 - 2017 er bij komen of een los feest krijgen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 nov 2022 14:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zou het zelf al een hele verbetering vinden als bijv. Jones en Low-E & Alter Egosz worden geschrapt. Niets ten nadele van deze artiesten maar om daar langere setjes (en dus meer variatie/minder vaak gedraaide platen) voor terug te krijgen zou ik zeker voor tekenen. Verder las ik op FB dat HHZ b2b's ging draaien en dit is wel iets wat mij over de streep kan trekken om te gaan. Hoop alleen dat het dan niet alleen bij de gebruikelijke (enkele) b2b's blijft maar dat hij wel een stuk meer setjes gaat draaien.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 nov 2022 14:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ja als er aan het concept gehouden word wil ik Zatox, The R3belz, Brennan Heart, Toneshifterz, frontliner en beat providers nog eens horen
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 nov 2022 14:16 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Nuracore schreef:
Ja als er aan het concept gehouden word wil ik Zatox, The R3belz, Brennan Heart, Toneshifterz, frontliner en beat providers nog eens horen


Citaat:
Welke classics namen zouden dan op een line-up moeten, maar de boel wel uitverkopen?
Welke namen zijn nou niet al geweest en zouden vernieuwende setjes draaien e.d.?


Daarmee vallen alle namen die je noemt eigenlijk al af. Zatox en Brennan Heart zouden wel mensen trekken maar houden zich niet aan het concept. Frontliner trekt wel mensen maar die staat er tegenwoordig vaak zat. Toneshifterz, Beat Providers en The R3belz zijn niet groot genoeg, ik denk dat de helft niet eens weet dat Beat Providers E-Force is/was.

Gezien de artiestenpoule in die tijd gewoon een stuk kleiner was, een deel er van geen classics draait of helemaal niet meer draait en een nog kleiner deel de zalen deed uitverkopen is je keuze gewoon beperkt. In realiteit is de keuze reuze, maar je moet gewoon een feest uitverkopen, de bekendheid houden en het binnen de tijdperken houden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 nov 2022 14:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dan zou ik graag Showtek ook nog eens willen horen :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 nov 2022 15:48 
 
Artiest
Avatar gebruiker

MelvinFR schreef:
Zou het zelf al een hele verbetering vinden als bijv. Jones en Low-E & Alter Egosz worden geschrapt. Niets ten nadele van deze artiesten maar om daar langere setjes (en dus meer variatie/minder vaak gedraaide platen) voor terug te krijgen zou ik zeker voor tekenen. Verder las ik op FB dat HHZ b2b's ging draaien en dit is wel iets wat mij over de streep kan trekken om te gaan. Hoop alleen dat het dan niet alleen bij de gebruikelijke (enkele) b2b's blijft maar dat hij wel een stuk meer setjes gaat draaien.

No hard feelings...(L)

Maar denk je serieus dat door bv. 2 uurtjes te schrappen, en vervolgens elke andere artiest 15 min extra geven, dat dat ervoor gaat zorgen dat die artiesten ineens meer variatie gaan brengen? Of dat ze dan ineens 'vergeten' tracks gaan draaien? Ik denk dat ik het antwoord wel voor je kan invullen... ;)

Ook ik ben een voorstander van langere sets. Ik zou oprecht een keer een set van 6/7 uur willen draaien. Maar je zag het bij VWAB in 2021; HHZ draaide 1,5 uur en nóg was er een waslijst aan platen die volgens sommigen ontbrak. Hij kan 3 uur lang draaien en dan nog zullen mensen 'zeuren' dat hij The Path Of Righteousness (of welke vergeten parel dan ook) niet heeft gedraaid.

Zulke A-namen zullen altijd hun grootste hits draaien, daar komt 90% van het publiek immers voor. Met wat geluk pakken ze 1 of 2 minder bekende platen, maar daar zal men het dan ook mee moeten doen denk ik...
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 nov 2022 15:50 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
Daarmee vallen alle namen die je noemt eigenlijk al af. Zatox en Brennan Heart zouden wel mensen trekken maar houden zich niet aan het concept. Frontliner trekt wel mensen maar die staat er tegenwoordig vaak zat. Toneshifterz, Beat Providers en The R3belz zijn niet groot genoeg, ik denk dat de helft niet eens weet dat Beat Providers E-Force is/was.

Gezien de artiestenpoule in die tijd gewoon een stuk kleiner was, een deel er van geen classics draait of helemaal niet meer draait en een nog kleiner deel de zalen deed uitverkopen is je keuze gewoon beperkt. In realiteit is de keuze reuze, maar je moet gewoon een feest uitverkopen, de bekendheid houden en het binnen de tijdperken houden.

Tel hier ook nog eens bij op dat er artiesten zijn die geen classics sets WILLEN draaien. Of bv. maar 1 of 2 classics sets per jaar doen... Met het aanbod qua classics feesten/stages wordt het dan ook soms een lastig verhaal voor organisaties.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 nov 2022 16:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jones schreef:

Ook ik ben een voorstander van langere sets. Ik zou oprecht een keer een set van 6/7 uur willen draaien. Maar je zag het bij VWAB in 2021; HHZ draaide 1,5 uur en nóg was er een waslijst aan platen die volgens sommigen ontbrak. Hij kan 3 uur lang draaien en dan nog zullen mensen 'zeuren' dat hij The Path Of Righteousness (of welke vergeten parel dan ook) niet heeft gedraaid..

Dat zeuren hou je altijd, dat is gewoon iets Nederlands. Toch ben ik juist voorstander van langere sets, je zag wat het bracht. Hij pakte zat dingen die ik nog nooit/amper live heb gehoord. Ik snap niet waarom alle line-ups altijd ragvol moeten staan met artiesten om maar altijd iedereen te pleasen, en waardoor er nu anno 2022 zelfs een trend is ontstaan waarbij je 45 min b2b sets ziet. Ja, dit is voornamelijk aan de raw kant, waar het tempo een stuk hoger ligt en de platen korter zijn, maar alsnog. Wat een waanzin :P Zo creëer je gewoon een nog kortere spanningsboog.

Ook zou het mooi zijn als organisaties er wat meer op hameren dat artiesten eens wat vergeten parels pakken op dit soort feesten, naast de welbekende hitjes. Al pak je er maar 3 of 4. Op een set van 20-25 platen, kleine moeite lijkt me. Een oude cd-map raadplegen is 10 minuten werk. Mij lijkt het juist mooi om als artiest voor een grote gig net even dat stapje extra te doen in het voorbereiden van een set, en niet weer voor de 2500e keer dezelfde usb/map te pakken :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 nov 2022 16:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jones schreef:
maar daar zal men het dan ook mee moeten doen denk ik...


Of gewoon niet gaan :D Is jullie goed recht hoor Shockerz maar mij nie belle. Laatmaar weten als we weer hitjes met 500 plays kunnen aanschouwen in dat oude basketbal zaaltje. :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 nov 2022 16:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jones schreef:
MelvinFR schreef:
Zou het zelf al een hele verbetering vinden als bijv. Jones en Low-E & Alter Egosz worden geschrapt. Niets ten nadele van deze artiesten maar om daar langere setjes (en dus meer variatie/minder vaak gedraaide platen) voor terug te krijgen zou ik zeker voor tekenen. Verder las ik op FB dat HHZ b2b's ging draaien en dit is wel iets wat mij over de streep kan trekken om te gaan. Hoop alleen dat het dan niet alleen bij de gebruikelijke (enkele) b2b's blijft maar dat hij wel een stuk meer setjes gaat draaien.

No hard feelings...(L)

Maar denk je serieus dat door bv. 2 uurtjes te schrappen, en vervolgens elke andere artiest 15 min extra geven, dat dat ervoor gaat zorgen dat die artiesten ineens meer variatie gaan brengen? Of dat ze dan ineens 'vergeten' tracks gaan draaien? Ik denk dat ik het antwoord wel voor je kan invullen... ;)

Ook ik ben een voorstander van langere sets. Ik zou oprecht een keer een set van 6/7 uur willen draaien. Maar je zag het bij VWAB in 2021; HHZ draaide 1,5 uur en nóg was er een waslijst aan platen die volgens sommigen ontbrak. Hij kan 3 uur lang draaien en dan nog zullen mensen 'zeuren' dat hij The Path Of Righteousness (of welke vergeten parel dan ook) niet heeft gedraaid.

Zulke A-namen zullen altijd hun grootste hits draaien, daar komt 90% van het publiek immers voor. Met wat geluk pakken ze 1 of 2 minder bekende platen, maar daar zal men het dan ook mee moeten doen denk ik...


Fair point. Wellicht was jou eruit lichten niet helemaal rechtvaardig aangezien jij juist platen van anderen draait haha. Maar ik doel niet op iedereen een kwartiertje erbij maar 1 of 2 namen een/twee uur erbij. Waarschijnlijk zal een groot deel van die tijd alsnog ingevuld worden met andere hitjes, maar als er dan toch een paar minder bekende platen worden gedraaid is dat toch mooi meegenomen imo. Uiteraard verwacht ik ook niet dat een halve set gevuld is met minder bekende platen maar veel DJ's mogen best wel wat meer hun best doen, al zal dat 90% van het publiek inderdaad vrij weinig interesseren.

Vraag me ook af of het voor DJ's zelf niet leuker maakt om een keer wat platen erbij te pakken die zij zelf toentertijd tof vonden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 nov 2022 16:36 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Jones schreef:
The Path Of Righteousness


Zeg, zou jij die er niet eens bij willen pakken komende VWAB? :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 nov 2022 16:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

LV1 schreef:
Jones schreef:
The Path Of Righteousness


Zeg, zou jij die er niet eens bij willen pakken komende VWAB? :$


Nou, dan sta ik frontrow met dj corné en zal ik nooit meer Jones benoemen als naam om te schrappen op de line-up. :yes:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 nov 2022 16:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

MelvinFR schreef:
LV1 schreef:
Jones schreef:
The Path Of Righteousness


Zeg, zou jij die er niet eens bij willen pakken komende VWAB? :$


Nou, dan sta ik frontrow met dj corné en zal ik nooit meer Jones benoemen als naam om te schrappen op de line-up. :yes:

Ja ja en dan draait ie daarna een nummer wat de mannen weer wat minder aan staat en dan hebben ze binnen no-time de sirene weer aanstaan hoor
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 nov 2022 16:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

MelvinFR schreef:
LV1 schreef:
Jones schreef:
The Path Of Righteousness


Zeg, zou jij die er niet eens bij willen pakken komende VWAB? :$


Nou, dan sta ik frontrow met dj corné en zal ik nooit meer Jones benoemen als naam om te schrappen op de line-up. :yes:

De zundapp staat al te ronken op het pad.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 nov 2022 16:59 
 
Artiest
Avatar gebruiker

MelvinFR schreef:
Fair point. Wellicht was jou eruit lichten niet helemaal rechtvaardig aangezien jij juist platen van anderen draait haha.

Hahaha ik voelde me ook zéker niet aangesproken... ;)

MelvinFR schreef:
Vraag me ook af of het voor DJ's zelf niet leuker maakt om een keer wat platen erbij te pakken die zij zelf toentertijd tof vonden.

Zou ik wel denken, althans dat ik precies wat ik in m'n sets doe... :whistle:
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 10  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten