Kleiner dan kaboem? kan niet.wrote:Net ff foto gepost in foto topic. Ik Zal waarschijnlijk wel makkelijk te herkennen zijn, zal wel de kleinste op Q-Base zijn hehe
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
F
Hardtraxx Veteran
6064 posts member since 2010
last seen 1 day ago
Explosief typ, die kaboem!wrote:Kleiner dan kaboem? kan niet.wrote:Net ff foto gepost in foto topic. Ik Zal waarschijnlijk wel makkelijk te herkennen zijn, zal wel de kleinste op Q-Base zijn hehe
De HT leden!wrote:dan vraag ik me af in welk foto topicwrote:Net ff foto gepost in foto topic. Ik Zal waarschijnlijk wel makkelijk te herkennen zijn, zal wel de kleinste op Q-Base zijn hehe
K
wrote:Kleiner dan kaboem? kan niet.wrote:Net ff foto gepost in foto topic. Ik Zal waarschijnlijk wel makkelijk te herkennen zijn, zal wel de kleinste op Q-Base zijn hehe
small but goin harder than yal!
:')))!)!1
Nee hoor, Daniel aka Kabooeeeeeem is d'r ookwrote:Net ff foto gepost in foto topic. Ik Zal waarschijnlijk wel makkelijk te herkennen zijn, zal wel de kleinste op Q-Base zijn hehe
Whaha heldwrote:small but goin harder than yal!wrote:Kleiner dan kaboem? kan niet.wrote:Net ff foto gepost in foto topic. Ik Zal waarschijnlijk wel makkelijk te herkennen zijn, zal wel de kleinste op Q-Base zijn hehe
:')))!)!1
Wut?wrote:wil alleen mijn naamgenoot ontmoeten
G
Meeting tijdens DR of JoS dan?
Ik denk dat er tijdens Donkey Rollers meer mensen zijn.
P
Hardtraxx Veteran
3957 posts member since 2010
last seen Jun 2017
Vorig jaar op Q-Base voor het eerst Hardtrekkers tegen het lijf gelopen volgens mij, misschien dit jaar traditie van maken 
Links voor = (direct naast de dj boot, helemaal voor aan tegen het hek aan)wrote:De definitieve meeting tijd en plek:
Links voor
Ophidian Thunderdome
01.30
Links voor
Jos/B-front Fusion VS Dirty Workz
21.45/22.30??
Extra Wappie Meeting:
Achterin (Hele zaal)
Radical Redemption Hangar
06:00
Ook voor de nuchtere mensen (ME!)
Last edited by mikeee on , edited 2 times in total.
K
wrote:Kaboem kom ff meeten dan gek.
waar dan
ophidian?
Ben ik beide niet. Vanaf half 3 wel in de hangar denk ik. Of ga je echt de hele nacht naar die herrie staan luisteren?
K
Ja, ik sluit af bij RR denk ik.
Eensch, waar precies?wrote:Hardstyle Meeting:
Donkey Rollers 21:00
Hardcore Meeting:
Ophidian 01:30
Wat dachten jullie hier van?
We kunnen er ook nog doen tijdens Zany in de Hangar en The DJ Producer ?
Ik ga dus echt niet meeten tijdens DR
Daar wil ik alles bewust van meekrijgen. Niet dat ik kan beloven dat ik wel bij een andere meeting aanwezig ben maar goed.
Mooi, zoek ff op hoe ik eruit zie en tik me ff aan linksvoor.wrote:Ja, ik sluit af bij RR denk ik.
Handjeklap, sowiesowrote:Mooi, zoek ff op hoe ik eruit zie en tik me ff aan linksvoor.wrote:Ja, ik sluit af bij RR denk ik.
Hij was druk bezig op de Dixi. Rockin' the joint.wrote:Dat was ook niet mogelijk
Geen knuffel meer voor jouwrote:Hij was druk bezig op de Dixi. Rockin' the joint.wrote:Dat was ook niet mogelijk
Who's going
Nobody has said they're going yet.