Heb je nergens gezien Jorn 
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
jRn stond naast RR gezellig naast ons. Verder een vrij verhelderend gesprek met Vik over van alles en nog wat gevoerd op de terugweg naar de lockers, bedankt nog voor dat cola'tje! Daarnaast her en der nog wat HT-ers gezien maar de meeste niet eens in de buurt van de muziek. 
Oke wist ik niet, heb ze ook helemaal niet gesproken zag alleen dat hij zichzelf en de rest heeft getaged op de foto bij mijn facebookwrote:Rikkert heet trouwens ook gewoon Rik hoor hahawrote: Die tussen Niels en Rikkert is Martijn Vriend van Rikkert.
Ja, echt zwaar klote! Ik heb zoveel mensen niet gezien. Mede dankzij mijn telefoonverbinding die tot 03:45 geen service aangaf... Tijd voor een goede meeting binnenkort. Kies een feestje!wrote:Heb je nergens gezien Jorn
Ja, dat was eventjes lekker beuken en zagen!wrote:jRn stond naast RR gezellig naast ons. Verder een vrij verhelderend gesprek met Vik over van alles en nog wat gevoerd op de terugweg naar de lockers, bedankt nog voor dat cola'tje! Daarnaast her en der nog wat HT-ers gezien maar de meeste niet eens in de buurt van de muziek.
Hahahaha ja dat was epic. Prachtigwrote:T mooiste was nog dat Sjuul en ik in de bus zaten, en er een paar HT-ers compleet vdk langs kwamen. We hebben in een scheur gelegen.
Zo hebben bepaalde HT-ers ook wel eens om jullie gelachen, schat ik zowrote:Hahahaha ja dat was epic. Prachtigwrote:T mooiste was nog dat Sjuul en ik in de bus zaten, en er een paar HT-ers compleet vdk langs kwamen. We hebben in een scheur gelegen.
wrote:Ja, echt zwaar klote! Ik heb zoveel mensen niet gezien. Mede dankzij mijn telefoonverbinding die tot 03:45 geen service aangaf... Tijd voor een goede meeting binnenkort. Kies een feestje!wrote:Heb je nergens gezien Jorn
Voorlopig geen feestje maat. Aanstaande vrijdag Sjuul supporten in Zandvoort waar hij draaien moet. Aanstaande maandag heb ik mijn langverwachte knie operatie. Vermoedelijke hersteltijd : 6 weken. Thrillogy is een kleine optie. Ik ga wel sowieso een kaart halen en dan zie ik wel of ik kan of niet. Sjuul heeft in elk geval aangeboden mij rond te rijden in een rolstoel als ik kom.
Epic moments are epic.wrote:Hahahaha ja dat was epic. Prachtigwrote:T mooiste was nog dat Sjuul en ik in de bus zaten, en er een paar HT-ers compleet vdk langs kwamen. We hebben in een scheur gelegen.
Dat klopt, maakt ook niet uit. Dit keer kon ik eens genieten!wrote:Zo hebben bepaalde HT-ers ook wel eens om jullie gelachen, schat ik zowrote:Hahahaha ja dat was epic. Prachtigwrote:T mooiste was nog dat Sjuul en ik in de bus zaten, en er een paar HT-ers compleet vdk langs kwamen. We hebben in een scheur gelegen.
Ik heb tentamens bij Thrilogy, dus helaas niet aanwezig
We gaan sowieso dit jaar nog meeten hoor!
Nouja, gelukkig wel je knie-operatie eindelijk! Kunnen we daarna weer maximaal gaan!
Nouja, gelukkig wel je knie-operatie eindelijk! Kunnen we daarna weer maximaal gaan!
G
maar goed dat ze niet bij ons in de bus zaten, dan hadden ze zich wss helemaal kapot gelachenwrote:Zo hebben bepaalde HT-ers ook wel eens om jullie gelachen, schat ik zowrote:Hahahaha ja dat was epic. Prachtigwrote:T mooiste was nog dat Sjuul en ik in de bus zaten, en er een paar HT-ers compleet vdk langs kwamen. We hebben in een scheur gelegen.
K
bij ons keken ze ons maar aan van wow, gaat dat wel goed 
Jij zag er ook echt boemklats uit.wrote:bij ons keken ze ons maar aan van wow, gaat dat wel goed
Vast wel, maar niet omdat ik verschrikkelijk vdk was. Dat ben ik namelijk nog nooit op een feest geweest dat ik niet meer wist wat voor en achter waswrote: Zo hebben bepaalde HT-ers ook wel eens om jullie gelachen, schat ik zo
Nu blijft de vraag nog staan, wie waren deze HT'ers? 
Who's going
Nobody has said they're going yet.