12 uur vooraan de main

Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
Wil opizch wel ff langs de meeting, maar ben d'r nog maar net en niemand kent me hehe
G
liever hele brodenwrote:Gelijk heb je. Meeting, 12 uur. Iedereen godverdomme aanwezig, anders vallen er kruimels.
in et foto topic kijken dan, dan zal je vast wel een foto van iemand zien die ook op qbase iswrote:Wil opizch wel ff langs de meeting, maar ben d'r nog maar net en niemand kent me hehe
Last edited by Guest on , edited 1 time in total.
R
Hardtraxx Addict
1951 posts member since 2012
last seen Jan 2014
Ach, had ik ook op Loudness. Dikke lol achterafwrote:Wil opizch wel ff langs de meeting, maar ben d'r nog maar net en niemand kent me hehe
Aight, is wel het overwegen waard dan!wrote:Ach, had ik ook op Loudness. Dikke lol achterafwrote:Wil opizch wel ff langs de meeting, maar ben d'r nog maar net en niemand kent me hehe
Anders moet je gewoon iemand zijn nummer vragen die ook gaat dat je contact kan houden.wrote:Aight, is wel het overwegen waard dan!wrote:Ach, had ik ook op Loudness. Dikke lol achterafwrote:Wil opizch wel ff langs de meeting, maar ben d'r nog maar net en niemand kent me hehe
Stefan heeft mijn nummer wel, ik ben zelf ook altijd wel in de buurt van ht'ers 
Meeste HT'ers hebben geen vrienden, dus lopen ze bij elkaar.
K
wrote:Meeste HT'ers hebben geen vrienden, dus lopen ze bij elkaar.
Vandaar dat je met mij en Nando gaat.wrote:Meeste HT'ers hebben geen vrienden, dus lopen ze bij elkaar.
G
Precies, daniel is toch altijd zo aardig he.wrote:Vandaar dat je met mij en Nando gaat.wrote:Meeste HT'ers hebben geen vrienden, dus lopen ze bij elkaar.
T
Dit duswrote:IK! Tijdstip/area/artiest boeit me geen zak, ik ben er!
Precies!wrote:Vandaar dat je met mij en Nando gaat.wrote:Meeste HT'ers hebben geen vrienden, dus lopen ze bij elkaar.
Jullie zie ik dan ook niet als HT'ers, maar meer als matties.
Niet zo zeuren, monsieur.wrote: Precies, daniel is toch altijd zo aardig he.
Ja klopt, wij lijken zo erg op elkaar, alleen een ander kapselwrote:Ja, laat maarhet is Black Sunrise inderdaad. Iemand had ooit gezegd dat we op elkaar leken :')
Degene die dat had gezegd, moet wel een downie zijn
Misschien maak ik voor jou dan wel een uitzonderingwrote:Jammer, jou had ik wel willen meeten
Zwarte zonrijst meeten is altijd leuk.
Ik ben misschien ook wel aanwezig! Maar de meeste kom ik wel tegen.
Tijdens Donkey Rollers, Ophidian, The DJ Producer en Zany doen?
K
Ophidian en producer ja dan ben ik er wel.
wil alleen mijn naamgenoot ontmoeten
E
wrote:Tijdens Donkey Rollers, Ophidian, The DJ Producer en Zany doen?
Net ff foto gepost in foto topic. Ik Zal waarschijnlijk wel makkelijk te herkennen zijn, zal wel de kleinste op Q-Base zijn hehe
Er is bij mij een derde drager van de o zo eervolle naam..wrote:Ophidian en producer ja dan ben ik er wel.
G
dan vraag ik me af in welk foto topicwrote:Net ff foto gepost in foto topic. Ik Zal waarschijnlijk wel makkelijk te herkennen zijn, zal wel de kleinste op Q-Base zijn hehe
Who's going
Nobody has said they're going yet.