yay dan heb ik er 2wrote:Geen knuffel meer voor jouwrote:Hij was druk bezig op de Dixi. Rockin' the joint.wrote:Dat was ook niet mogelijk
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
G
Jij gaat sowieso niet mijn knuffel stelen.wrote: yay dan heb ik er 2
Maak je kapot gotverdommuh.
Gaat dit ook nog door?wrote:Hartjesmaakmeeting bij headhunterz, wie joint mij!?
Nando wilde wel volgens mij.wrote:Gaat dit ook nog door?wrote:Hartjesmaakmeeting bij headhunterz, wie joint mij!?
Volgens mij niet als ik je onderschrift zie
Ik ook niet trouwens.
Ik ook niet trouwens.
Ik ben er wel dan om 01:30! Daarvoor ben ik namelijk bij neophyte. Maar hoe gaan we dat doen, gaan we dan ook een op een locatie afspreken? Bijvoorbeeld links bij de bar, ik noem naar iets!wrote:Hardstyle Meeting:
Donkey Rollers 21:00
Hardcore Meeting:
Ophidian 01:30
Wat dachten jullie hier van?
R
Hardtraxx Addict
1951 posts member since 2012
last seen Jan 2014
Hmm jammer dat die van 21:00 bij DK is, dat wil ik toch wel bij Nosferatu zijn. Die van Ophidian ben ik wel bij denk ik 
Als die 'meeting' bij Ophidian makkelijk te vinden is, kom ik ook wel even langs 
Wil iemand geile Beuntie nog ontmoeten? Ik ben ook aanwazig @ Q-Base 
Als je geil bent, dan hoeft het van mij al niet meer.wrote:Wil iemand geile Beuntie nog ontmoeten? Ik ben ook aanwazig @ Q-Base
Een geile beunhaas vermijd ik liever.
Het was maar een voorbeeld.wrote:
Ik ben er wel dan om 01:30! Daarvoor ben ik namelijk bij neophyte. Maar hoe gaan we dat doen, gaan we dan ook een op een locatie afspreken? Bijvoorbeeld links bij de bar, ik noem naar iets!wrote:Hardstyle Meeting:
Donkey Rollers 21:00
Hardcore Meeting:
Ophidian 01:30
Wat dachten jullie hier van?
Ophidian gaat sowieso door.
Ik dacht aan links voor, direct naast de dj boot, helemaal voor aan tegen het hek aan.
Voor de Hardstyle meeting roep iets ik hoor dat veel niet bij Donkey willen.
Aanwezigwrote:Ophidian gaat sowieso door.
Ik dacht aan links voor, direct naast de dj boot, helemaal voor aan tegen het hek aan.
Oke voor de hardstyle meeting:
Jos Of B-front???
Vanavond zet ik definitieve meetings neer!

Jos Of B-front???
Vanavond zet ik definitieve meetings neer!
Top gezelligwrote:Aanwezigwrote:Ophidian gaat sowieso door.
R
Hardtraxx Addict
last seen Jan 2014
Ik zeg tijden B-voorkant.
Ophidian en B-Front dan
Bij Ophidian dus linksvoor langs de DJ booth tegen de hekken, bij B-Front hetzelfde doen?
Bij Ophidian dus linksvoor langs de DJ booth tegen de hekken, bij B-Front hetzelfde doen?
E
Fiets is in orde! 
@biscuit
Ik weet trouwens niet of ik 17:00 in Bergen ga redden i.v.m. werk en ik moet 35 minuten fietsen daarheen. Ben 15:30 klaar wat betekend dat ik rond 16:15 thuis ben, douchen/eten/omkleden enzo is rond 17:00 pas daarheen fietsen dan... Dat betekend rond 17:30 daar.
Maar als ik geluk heb, wat ik vorige zaterdag wel had, kan ik om 13:00 uur al gaan omdat er geen fuck te doen is
Maar anders vraag ik wel of ons mam de fiets in de auto gooit en mij in Bergen afzet 
Ik weet trouwens niet of ik 17:00 in Bergen ga redden i.v.m. werk en ik moet 35 minuten fietsen daarheen. Ben 15:30 klaar wat betekend dat ik rond 16:15 thuis ben, douchen/eten/omkleden enzo is rond 17:00 pas daarheen fietsen dan... Dat betekend rond 17:30 daar.
Maar als ik geluk heb, wat ik vorige zaterdag wel had, kan ik om 13:00 uur al gaan omdat er geen fuck te doen is
E
jooooooooooow is top!
ik pm je mn nummer wel mocht er wat veranderen.
ik pm je mn nummer wel mocht er wat veranderen.
R
Hardtraxx Addict
last seen Jan 2014
Wat gaat het nou worden met die meetings precies
?
B
Kwart voor 12 bij Brennan Heart linksvooraanwrote:Wat gaat het nou worden met die meetings precies?
Ben jij er ook???????? Ben je uberhaupt op Q-Base??????? Of ben je niet op Q-Base?????wrote:Kwart voor 12 bij Brennan Heart linksvooraanwrote:Wat gaat het nou worden met die meetings precies?
G
nee hij is er niet bijwrote:Ben jij er ook???????? Ben je uberhaupt op Q-Base??????? Of ben je niet op Q-Base?????wrote:Kwart voor 12 bij Brennan Heart linksvooraanwrote:Wat gaat het nou worden met die meetings precies?
Donkey Rollers 21:00wrote:Wat gaat het nou worden met die meetings precies?
midden voor doen we maar
Ga jij ook?wrote:Kwart voor 12 bij Brennan Heart linksvooraanwrote:Wat gaat het nou worden met die meetings precies?
B
Houd je waffel!wrote:Ga jij ook?wrote:Kwart voor 12 bij Brennan Heart linksvooraanwrote:Wat gaat het nou worden met die meetings precies?
Who's going
Nobody has said they're going yet.