Stanton DJ Pro 2000Deeltjesversneller wrote:Ik ga vandaag waarschijnlijk een midi controller (Reloop dj2 ie) halen om thuis een beetje proberen te draaien. Wat is nou een goede budget koptelefoon, is er een bepaald type/merk wat er bovenuit springt? Gewoon voor 50 euro ofzo
Het liefst een smalle, niet zo'n lomp ding.
Active topics in DJ's Corner
Moderators
-
PHardtraxx Veteran
- 3957 posts member since 2010
- last seen Jun 2017
Die gaf iemand op een ander forum ook al aan, thxPierrePruuk wrote:Stanton DJ Pro 2000Deeltjesversneller wrote:Ik ga vandaag waarschijnlijk een midi controller (Reloop dj2 ie) halen om thuis een beetje proberen te draaien. Wat is nou een goede budget koptelefoon, is er een bepaald type/merk wat er bovenuit springt? Gewoon voor 50 euro ofzo
-
RHardtraxx Newbie
- 19 posts member since 2011
- last seen Mar 2013
Ik heb een probleem!
Door een bierdouche vorige week is, zo bleek tijdens het testen vandaag, niet alles meer 100% te gebruiken.
Tijdens het feest zelf deed mijn mengpaneel het gewoon nog, maar toen ik het vandaag allemaal weer had aangesloten bleek het dus zo te zijn dat als ik de master omhoog schuif je allemaal geruis en knallen hoort!
Iemand een oplossing hiervoor die ik zelf kan uitvoeren? Of wordt het gewoon repareren?
Door een bierdouche vorige week is, zo bleek tijdens het testen vandaag, niet alles meer 100% te gebruiken.
Tijdens het feest zelf deed mijn mengpaneel het gewoon nog, maar toen ik het vandaag allemaal weer had aangesloten bleek het dus zo te zijn dat als ik de master omhoog schuif je allemaal geruis en knallen hoort!
Iemand een oplossing hiervoor die ik zelf kan uitvoeren? Of wordt het gewoon repareren?
Heb em zelf ook, erg lekker dingetje!Deeltjesversneller wrote:Die gaf iemand op een ander forum ook al aan, thxPierrePruuk wrote:Stanton DJ Pro 2000Deeltjesversneller wrote:Ik ga vandaag waarschijnlijk een midi controller (Reloop dj2 ie) halen om thuis een beetje proberen te draaien. Wat is nou een goede budget koptelefoon, is er een bepaald type/merk wat er bovenuit springt? Gewoon voor 50 euro ofzo
-
DArtiest
- 7488 posts member since 2010
- last seen Apr 2019
Ik krijg de HDJ 2000 voor m'n verjaardag 
Sweet! Heb hm zelf ook inmiddels een jaar ofzo, echt een heerlijke koptelefoon
Moet de mijne helaas binnenkort opsturen.. Der zijn van die plastic stukjes vanaf geknapt waardoor de afdekplaatjes naar buiten komen, en ik heb t idee dat 1 van de earcups een mindere output heeft dan de ander...
-
DArtiest
- last seen Apr 2019
ja naja ding is super duur gek
maar omdat ik een waardebon van 100 euro heb en mn ouders 200 euro max hebben voor verjaardag dacht ik tja.
Dan kan ik een HDJ 1000 ofzo voor 90 euro halen, of gewoon een hdj 2000 voor 190 euro.
maar omdat ik een waardebon van 100 euro heb en mn ouders 200 euro max hebben voor verjaardag dacht ik tja.
Dan kan ik een HDJ 1000 ofzo voor 90 euro halen, of gewoon een hdj 2000 voor 190 euro.
T is een klap geld, maar t is t wel waard! Vergeleken met de HDJ1000 is de 2000 echt zoveel beter 
-
DArtiest
- last seen Apr 2019
naja kan nu in feite de 2000 kopen voor het geld van een 1000 dusja dan weet ik het welTakkU wrote:T is een klap geld, maar t is t wel waard! Vergeleken met de HDJ1000 is de 2000 echt zoveel beter
ik heb zoals ik in een anter topic ook al op jou vrag antwoorde de sennheiser hd 205, bevalt prima!Deeltjesversneller wrote:Ik ga vandaag waarschijnlijk een midi controller (Reloop dj2 ie) halen om thuis een beetje proberen te draaien. Wat is nou een goede budget koptelefoon, is er een bepaald type/merk wat er bovenuit springt? Gewoon voor 50 euro ofzo
3 andere mensen raadden de Stanton aan dus die heb ik al gehaaldDraidy wrote:ik heb zoals ik in een anter topic ook al op jou vrag antwoorde de sennheiser hd 205, bevalt prima!Deeltjesversneller wrote:Ik ga vandaag waarschijnlijk een midi controller (Reloop dj2 ie) halen om thuis een beetje proberen te draaien. Wat is nou een goede budget koptelefoon, is er een bepaald type/merk wat er bovenuit springt? Gewoon voor 50 euro ofzo
Ik wil een beetje proberen te gaan mixen en misschien ook nummers op de computer maken. Wat voor programma kan je als beginner gebruiken en het liefst gratis kan downloaden.
Ook kwam ik deze tegen

Iemand en idee of je daar een beetje mee wat kan draaien.
Alvast bedankt.
Ook kwam ik deze tegen

Iemand en idee of je daar een beetje mee wat kan draaien.
Alvast bedankt.
Misschien helpt dit: http://www.aboutdj.nl/tutorials/mixers/ ... fader.htmlRawsom19 wrote:Ik heb een probleem!
(Weet niet of dat ook water/bierschade kan verhelpen)
SMH wrote:ION is nou niet echt een merk dat je zegt van WHOW! wat een goede kwaliteit. Als ik jou was zou ik gewoon doorsparen voor een propere midi controller... + dat ION troep z'n waarde niet behoud, dat doen Pioneer, Denon en Reloop (ook wel aardig) wel (als je hem 2de hands wilt gaan verkopen)! Spaar gewoon door totdat je een goed product hebt
En wat voor mix programma is te downloaden nog een beetje van goede kwaliteit. Of moet je echt kopen.
ok, laat me even horen hoe die je bevalt als je hem binnen hebtDeeltjesversneller wrote:3 andere mensen raadden de Stanton aan dus die heb ik al gehaaldDraidy wrote:ik heb zoals ik in een anter topic ook al op jou vrag antwoorde de sennheiser hd 205, bevalt prima!Deeltjesversneller wrote:Ik ga vandaag waarschijnlijk een midi controller (Reloop dj2 ie) halen om thuis een beetje proberen te draaien. Wat is nou een goede budget koptelefoon, is er een bepaald type/merk wat er bovenuit springt? Gewoon voor 50 euro ofzo
Het liefst een smalle, niet zo'n lomp ding.Toch bedankt!
ik ken geen enkel programma dat zonder ergens bijgeleverd te worden gratis is, hooguit een demo versie. dus voor iets goeds zul je toch echt moeten kopen.Rossieking wrote:SMH wrote:ION is nou niet echt een merk dat je zegt van WHOW! wat een goede kwaliteit. Als ik jou was zou ik gewoon doorsparen voor een propere midi controller... + dat ION troep z'n waarde niet behoud, dat doen Pioneer, Denon en Reloop (ook wel aardig) wel (als je hem 2de hands wilt gaan verkopen)! Spaar gewoon door totdat je een goed product hebt
En wat voor mix programma is te downloaden nog een beetje van goede kwaliteit. Of moet je echt kopen.
Ik heb geen CD's meer dus ik pleur wat op de USB. Opzich wel handig als het werkt, maar ik krijg soms vreemde geluiden erdoorheen, zo'n hoge 'floep' ofzo.. Hoe kan dit? Is de snelheid van de USB niet hoog genoeg om het voor de CD-speler te werken. Dat zou best kunnen want het was maar zo'n gratis USB stick die ik bij een of andere beurs kreeg..
-
RHardtraxx Veteran
- 6778 posts member since 2010
op wat voor spelers dan?Edwinn wrote:Ik heb geen CD's meer dus ik pleur wat op de USB. Opzich wel handig als het werkt, maar ik krijg soms vreemde geluiden erdoorheen, zo'n hoge 'floep' ofzo.. Hoe kan dit? Is de snelheid van de USB niet hoog genoeg om het voor de CD-speler te werken. Dat zou best kunnen want het was maar zo'n gratis USB stick die ik bij een of andere beurs kreeg..
Pioneer CDJ 400RAW-vizion wrote:op wat voor spelers dan?Edwinn wrote:Ik heb geen CD's meer dus ik pleur wat op de USB. Opzich wel handig als het werkt, maar ik krijg soms vreemde geluiden erdoorheen, zo'n hoge 'floep' ofzo.. Hoe kan dit? Is de snelheid van de USB niet hoog genoeg om het voor de CD-speler te werken. Dat zou best kunnen want het was maar zo'n gratis USB stick die ik bij een of andere beurs kreeg..
-
RHardtraxx Veteran
- 6778 posts member since 2010
Miss iets fout gegaan met erop zetten? of gewoon wat je zelf al zegt een crap usb stickEdwinn wrote:Pioneer CDJ 400RAW-vizion wrote:op wat voor spelers dan?Edwinn wrote:Ik heb geen CD's meer dus ik pleur wat op de USB. Opzich wel handig als het werkt, maar ik krijg soms vreemde geluiden erdoorheen, zo'n hoge 'floep' ofzo.. Hoe kan dit? Is de snelheid van de USB niet hoog genoeg om het voor de CD-speler te werken. Dat zou best kunnen want het was maar zo'n gratis USB stick die ik bij een of andere beurs kreeg..
gok der maar op dat het aan je usb stick ligt;)Edwinn wrote:Pioneer CDJ 400RAW-vizion wrote:op wat voor spelers dan?Edwinn wrote:Ik heb geen CD's meer dus ik pleur wat op de USB. Opzich wel handig als het werkt, maar ik krijg soms vreemde geluiden erdoorheen, zo'n hoge 'floep' ofzo.. Hoe kan dit? Is de snelheid van de USB niet hoog genoeg om het voor de CD-speler te werken. Dat zou best kunnen want het was maar zo'n gratis USB stick die ik bij een of andere beurs kreeg..
Maar een CDJ laadt de nummers toch van tevoren in lijkt me?
Althans, dat lijkt me wel een best nuttige optie. Maar het zou wel logisch zijn dat het aan de snelheid van je USB-stick zou liggen.
Althans, dat lijkt me wel een best nuttige optie. Maar het zou wel logisch zijn dat het aan de snelheid van je USB-stick zou liggen.
is de bass van een hdj 100 beter dan die van een 2000 ?
Ze laden niet het hele nummer in, ze bufferen constant. Als je haal hard aan je joggwheel draait of doorspoelt zul je dan ook een stilte krijgen als de snelheid van je usb te laag is. Hoe hoog de snelheid zou moeten zijn weet ik zo 1 2 3 niet maar dat is vast snel te vinden op de pioneer site!Deeltjesversneller wrote:Maar een CDJ laadt de nummers toch van tevoren in lijkt me?
Dat verklaart het, maar dat vind ik wel heel raar. Zo moeilijk/duur is dat niet in te bouwen lijkt memaarten1410 wrote:Ze laden niet het hele nummer in, ze bufferen constant. Als je haal hard aan je joggwheel draait of doorspoelt zul je dan ook een stilte krijgen als de snelheid van je usb te laag is. Hoe hoog de snelheid zou moeten zijn weet ik zo 1 2 3 niet maar dat is vast snel te vinden op de pioneer site!