Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 37, 38, 39, 40, 41, 42, 43 ... 113  Volgende
Bericht Geplaatst op 29 jun 2011 12:46 

Hardtraxx Veteran

Deeltjesversneller schreef:
Ik ga vandaag waarschijnlijk een midi controller (Reloop dj2 ie) halen om thuis een beetje proberen te draaien. Wat is nou een goede budget koptelefoon, is er een bepaald type/merk wat er bovenuit springt? Gewoon voor 50 euro ofzo :innocent:

Het liefst een smalle, niet zo'n lomp ding.

Stanton DJ Pro 2000
Bericht Geplaatst op 29 jun 2011 14:31 

Hardtraxxer

PierrePruuk schreef:
Ik ga vandaag waarschijnlijk een midi controller (Reloop dj2 ie) halen om thuis een beetje proberen te draaien. Wat is nou een goede budget koptelefoon, is er een bepaald type/merk wat er bovenuit springt? Gewoon voor 50 euro ofzo :innocent:

Stanton DJ Pro 2000

Die gaf iemand op een ander forum ook al aan, thx :thumbup:
Bericht Geplaatst op 29 jun 2011 14:59 

Hardtraxx Newbie

Ik heb een probleem!
Door een bierdouche vorige week is, zo bleek tijdens het testen vandaag, niet alles meer 100% te gebruiken.
Tijdens het feest zelf deed mijn mengpaneel het gewoon nog, maar toen ik het vandaag allemaal weer had aangesloten bleek het dus zo te zijn dat als ik de master omhoog schuif je allemaal geruis en knallen hoort!
Iemand een oplossing hiervoor die ik zelf kan uitvoeren? Of wordt het gewoon repareren?
Bericht Geplaatst op 29 jun 2011 17:41 

Hardtraxx Veteran

PierrePruuk schreef:

Stanton DJ Pro 2000

Die gaf iemand op een ander forum ook al aan, thx :thumbup:

Heb em zelf ook, erg lekker dingetje!
Bericht Geplaatst op 30 jun 2011 12:08 

Artiest

Ik krijg de HDJ 2000 voor m'n verjaardag :cool:
Bericht Geplaatst op 30 jun 2011 13:26 

Hardtraxx Elite

Sweet! Heb hm zelf ook inmiddels een jaar ofzo, echt een heerlijke koptelefoon :thumbsup: Moet de mijne helaas binnenkort opsturen.. Der zijn van die plastic stukjes vanaf geknapt waardoor de afdekplaatjes naar buiten komen, en ik heb t idee dat 1 van de earcups een mindere output heeft dan de ander...
Bericht Geplaatst op 30 jun 2011 13:30 

Artiest

ja naja ding is super duur gek >.<
maar omdat ik een waardebon van 100 euro heb en mn ouders 200 euro max hebben voor verjaardag dacht ik tja.
Dan kan ik een HDJ 1000 ofzo voor 90 euro halen, of gewoon een hdj 2000 voor 190 euro. ^^
Bericht Geplaatst op 30 jun 2011 14:00 

Hardtraxx Elite

T is een klap geld, maar t is t wel waard! Vergeleken met de HDJ1000 is de 2000 echt zoveel beter :worship:
Bericht Geplaatst op 30 jun 2011 14:04 

Artiest

TakkU schreef:
T is een klap geld, maar t is t wel waard! Vergeleken met de HDJ1000 is de 2000 echt zoveel beter :worship:

naja kan nu in feite de 2000 kopen voor het geld van een 1000 dusja dan weet ik het wel :)
Bericht Geplaatst op 30 jun 2011 14:44 

Hardtraxx Veteran

ik heb zoals ik in een anter topic ook al op jou vrag antwoorde de sennheiser hd 205, bevalt prima!
Bericht Geplaatst op 30 jun 2011 18:23 

Hardtraxxer

Draidy schreef:

ik heb zoals ik in een anter topic ook al op jou vrag antwoorde de sennheiser hd 205, bevalt prima!

3 andere mensen raadden de Stanton aan dus die heb ik al gehaald :D Toch bedankt!
Bericht Geplaatst op 30 jun 2011 21:19 

Hardtraxxer

Ik wil een beetje proberen te gaan mixen en misschien ook nummers op de computer maken. Wat voor programma kan je als beginner gebruiken en het liefst gratis kan downloaden.

Ook kwam ik deze tegen

Afbeelding

Iemand en idee of je daar een beetje mee wat kan draaien.

Alvast bedankt.
Bericht Geplaatst op 01 jul 2011 00:11 

Hardtraxx Veteran

Rawsom19 schreef:
Ik heb een probleem!
Door een bierdouche vorige week is, zo bleek tijdens het testen vandaag, niet alles meer 100% te gebruiken.
Tijdens het feest zelf deed mijn mengpaneel het gewoon nog, maar toen ik het vandaag allemaal weer had aangesloten bleek het dus zo te zijn dat als ik de master omhoog schuif je allemaal geruis en knallen hoort!
Iemand een oplossing hiervoor die ik zelf kan uitvoeren? Of wordt het gewoon repareren?

Misschien helpt dit: http://www.aboutdj.nl/tutorials/mixers/2-het-schoonmaken-van-een-fader.html

(Weet niet of dat ook water/bierschade kan verhelpen)
Bericht Geplaatst op 01 jul 2011 11:19 

Hardtraxxer

SMH schreef:
ION is nou niet echt een merk dat je zegt van WHOW! wat een goede kwaliteit. Als ik jou was zou ik gewoon doorsparen voor een propere midi controller... + dat ION troep z'n waarde niet behoud, dat doen Pioneer, Denon en Reloop (ook wel aardig) wel (als je hem 2de hands wilt gaan verkopen)! Spaar gewoon door totdat je een goed product hebt :)

En wat voor mix programma is te downloaden nog een beetje van goede kwaliteit. Of moet je echt kopen.
Bericht Geplaatst op 01 jul 2011 11:51 

Hardtraxx Veteran

Draidy schreef:

3 andere mensen raadden de Stanton aan dus die heb ik al gehaald :D Toch bedankt!

ok, laat me even horen hoe die je bevalt als je hem binnen hebt ;)
Bericht Geplaatst op 01 jul 2011 11:53 

Hardtraxx Veteran

Rossieking schreef:
SMH schreef:
ION is nou niet echt een merk dat je zegt van WHOW! wat een goede kwaliteit. Als ik jou was zou ik gewoon doorsparen voor een propere midi controller... + dat ION troep z'n waarde niet behoud, dat doen Pioneer, Denon en Reloop (ook wel aardig) wel (als je hem 2de hands wilt gaan verkopen)! Spaar gewoon door totdat je een goed product hebt :)

En wat voor mix programma is te downloaden nog een beetje van goede kwaliteit. Of moet je echt kopen.

ik ken geen enkel programma dat zonder ergens bijgeleverd te worden gratis is, hooguit een demo versie. dus voor iets goeds zul je toch echt moeten kopen.
Bericht Geplaatst op 01 jul 2011 21:15 

Hardtraxx Veteran

Ik heb geen CD's meer dus ik pleur wat op de USB. Opzich wel handig als het werkt, maar ik krijg soms vreemde geluiden erdoorheen, zo'n hoge 'floep' ofzo.. Hoe kan dit? Is de snelheid van de USB niet hoog genoeg om het voor de CD-speler te werken. Dat zou best kunnen want het was maar zo'n gratis USB stick die ik bij een of andere beurs kreeg..
Bericht Geplaatst op 02 jul 2011 16:41 

Hardtraxx Veteran

Edwinn schreef:
Ik heb geen CD's meer dus ik pleur wat op de USB. Opzich wel handig als het werkt, maar ik krijg soms vreemde geluiden erdoorheen, zo'n hoge 'floep' ofzo.. Hoe kan dit? Is de snelheid van de USB niet hoog genoeg om het voor de CD-speler te werken. Dat zou best kunnen want het was maar zo'n gratis USB stick die ik bij een of andere beurs kreeg..

op wat voor spelers dan?
Bericht Geplaatst op 02 jul 2011 17:15 

Hardtraxx Veteran

RAW-vizion schreef:
Edwinn schreef:

op wat voor spelers dan?

Pioneer CDJ 400
Bericht Geplaatst op 02 jul 2011 18:04 

Hardtraxx Veteran

Edwinn schreef:
RAW-vizion schreef:
Edwinn schreef:

op wat voor spelers dan?

Pioneer CDJ 400

Miss iets fout gegaan met erop zetten? of gewoon wat je zelf al zegt een crap usb stick :P
Bericht Geplaatst op 02 jul 2011 18:39 

Hardtraxxer

Edwinn schreef:
RAW-vizion schreef:
Edwinn schreef:

op wat voor spelers dan?

Pioneer CDJ 400

gok der maar op dat het aan je usb stick ligt;)
Bericht Geplaatst op 02 jul 2011 20:03 

Hardtraxxer

Maar een CDJ laadt de nummers toch van tevoren in lijkt me?

Althans, dat lijkt me wel een best nuttige optie. Maar het zou wel logisch zijn dat het aan de snelheid van je USB-stick zou liggen.
Bericht Geplaatst op 02 jul 2011 23:01 

Artiest

is de bass van een hdj 100 beter dan die van een 2000 ?
Bericht Geplaatst op 03 jul 2011 05:12 

Hardtraxx Veteran

Maar een CDJ laadt de nummers toch van tevoren in lijkt me?

Althans, dat lijkt me wel een best nuttige optie. Maar het zou wel logisch zijn dat het aan de snelheid van je USB-stick zou liggen.

Ze laden niet het hele nummer in, ze bufferen constant. Als je haal hard aan je joggwheel draait of doorspoelt zul je dan ook een stilte krijgen als de snelheid van je usb te laag is. Hoe hoog de snelheid zou moeten zijn weet ik zo 1 2 3 niet maar dat is vast snel te vinden op de pioneer site!
Bericht Geplaatst op 03 jul 2011 13:51 

Hardtraxxer

maarten1410 schreef:
Ze laden niet het hele nummer in, ze bufferen constant. Als je haal hard aan je joggwheel draait of doorspoelt zul je dan ook een stilte krijgen als de snelheid van je usb te laag is. Hoe hoog de snelheid zou moeten zijn weet ik zo 1 2 3 niet maar dat is vast snel te vinden op de pioneer site!

Dat verklaart het, maar dat vind ik wel heel raar. Zo moeilijk/duur is dat niet in te bouwen lijkt me :/
Vorige  1 ... 37, 38, 39, 40, 41, 42, 43 ... 113  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » DJ's Corner