Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 36, 37, 38, 39, 40, 41, 42 ... 113  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jun 2011 17:55 

Hardtraxx Veteran

maarten1410 schreef:
Ik denk dat Piaaa bedoeld dat het er nogal rommelig uitziet met die verschillende planken en de kabels die alle kanten op lopen. Het funcioneert wel maar ik zou het ook anders hebben gedaan haha. Netter... maar dat heb ik met alles.

Idd, ben net zoals jou een pietje precies, de planken hangen niet in het midden van de 2 beugels eronder dat is al 1, dan hangt de linkerkleine plank dichterbij als de rechterkleine plank ...
Met andere woorden of je rolmaat was kapot, of de duimstok was zoek :P
Maargoed als jij het prima vind zo dan geeft het ook niks, mij viel het gewoon op ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jun 2011 17:59 

Hardtraxx Veteran

Ja ok das waar. Het had ietsie netter gemogen maar als ik zoietsga maken krijg ik het nooit zo precies. En verder erger ik me er niet zo erg aan. Bij veel dingen ben ik ook een perfectionist maar bij dit eigenlijk nooit last van gehad
En als ik aan t draaien ben heb ik er sowieso geen last van en dat die plankjes niet helemaal recht erop staan merk je niet eens want je hoofd zit hoger
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jun 2011 18:37 

Hardtraxxer

Draidy schreef:
Ja ok das waar. Het had ietsie netter gemogen maar als ik zoietsga maken krijg ik het nooit zo precies. En verder erger ik me er niet zo erg aan. Bij veel dingen ben ik ook een perfectionist maar bij dit eigenlijk nooit last van gehad
En als ik aan t draaien ben heb ik er sowieso geen last van en dat die plankjes niet helemaal recht erop staan merk je niet eens want je hoofd zit hoger

Als je het doet, doe het dan ook meteen helemaal goed zou ik zeggen ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jun 2011 18:47 

Hardtraxx Veteran

Ik wil wel een meubel voor bouwen :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jun 2011 23:28 

Hardtraxx Veteran

NMGN1989 schreef:
Draidy schreef:

dat is ook wel zo. maarja. dan ga je zagen enzo en dan gaat er altijd wel iets mis etc etc. en om nou standaards ofso te kopen vind ik nog beetje te duur.
maarten1410 schreef:

en hoeveel gaat da kosten? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jun 2011 23:38 

Hardtraxx Veteran

Draidy schreef:
NMGN1989 schreef:
Draidy schreef:

dat is ook wel zo. maarja. dan ga je zagen enzo en dan gaat er altijd wel iets mis etc etc. en om nou standaards ofso te kopen vind ik nog beetje te duur.
maarten1410 schreef:

en hoeveel gaat da kosten? :P

Haha als je goed nadenkt en kunt rekenen dan hoeft het toch niet fout te gaan?

Dit is wat ik heb geknutseld, in één keer, na goed rekenen. Maar het ligt eraan wat jij wilt. Voor zo'n booth als de mijne rekenen ik wel rond de 200 euro ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jun 2011 23:41 

Hardtraxx Veteran

das wel vet! maar ben ik neit echt nar op zoek. en dat rekenen enzo had ik iets meer moeite aan kunnen besteden maar heb zo nergens last van.
enne vind 200 euro toch wel duur. het zal het wel waard zijn enzo maar zoveel geld heb ik echt niet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jun 2011 23:45 

Hardtraxx Veteran

Draidy schreef:
das wel vet! maar ben ik neit echt nar op zoek. en dat rekenen enzo had ik iets meer moeite aan kunnen besteden maar heb zo nergens last van.
enne vind 200 euro toch wel duur. het zal het wel waard zijn enzo maar zoveel geld heb ik echt niet.

Hahaha als je het zelf maakt ben je minder kwijt want nu betaal je ook mijn arbeidsuren :P

Maare, het kan ook veel simpeler he... jij hoeft eigenlijk alleen één plank voor je console en één plank voor je laptop en speakers. Dat kan heel makkelijk :) Als jij meet hoe breed het meubel moet worden, heb ik em zo in elkaar.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jun 2011 23:47 

Hardtraxx Veteran

maarten1410 schreef:
Draidy schreef:

Hahaha als je het zelf maakt ben je minder kwijt want nu betaal je ook mijn arbeidsuren :P

Maare, het kan ook veel simpeler he... jij hoeft eigenlijk alleen één plank voor je console en één plank voor je laptop en speakers. Dat kan heel makkelijk :) Als jij meet hoe breed het meubel moet worden, heb ik em zo in elkaar.

ach ik kijk wel. echt nodig heb ik het ook niet. heb zo nergens last van. als ik ooit eens een upgrade wil en ook geld heb hoor je wel van me ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jun 2011 08:21 

Donateur

IK weet niet of ik de vraag hier goed stel. Maarja iemand weet wel antwoord.

Ik loop soms een beetje te klote voor mixies te maken met mixmeister.
Als ik mixmeister installeer worden al me nummer verdubbeld, want van elk nummer wordt een MXM bestand gemaakt.
Hoe kan ik ervoor zorgen dat deze bestanden niet tussen me tracks map komen? Want nu komt alles door elkaar te staan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jun 2011 20:37 

Hardtraxxer

hoooi

heb een vraagje ik wil beginnen met gear mixen maar daar heb ik natuurlijk wel gear voor nodig

http://www.bax-shop.nl/cd-speler-sets/n ... tails.html
zal dit een lekker beginners setje voor mij zijn om een jaartje of 2 mee te klote?
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jun 2011 20:41 

Hardtraxx Veteran

SvonD schreef:
hoooi

heb een vraagje ik wil beginnen met gear mixen maar daar heb ik natuurlijk wel gear voor nodig

zal dit een lekker beginners setje voor mij zijn om een jaartje of 2 mee te klote?

om te beginnen ja maar denk dat je na een paar maanden zat ben en andere gear wil ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jun 2011 20:54 

RAW-vizion schreef:
SvonD schreef:
hoooi

om te beginnen ja maar denk dat je na een paar maanden zat ben en andere gear wil ;)

numark is al goed, maar kijk eens voor een kleine pioneerset?

cdj 350 en de djm 400?
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jun 2011 22:51 

Artiest

Das wel erg duur.
Reloop setje kopen? :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jun 2011 17:57 

Hardtraxx Addict

Ik heb vandaag geprobeerd mn DN-S1200's te verbinden met Traktor Pro (1)

Ik heb alle stappen zoals in de tutorial aangegeven gevolgd en toegepast. Al heb ik de Midi Settings via Controller Manager gedaan aangezien Midi Settings niet bestaat in de de nieuwere Traktor Pro. Ergens op dit forum had ik gelezen dat dit dus in Controller Manager moet. Hierin heb ik dan ook mn TSI geladen en In-Port en Out-Port op All Ports gezet.

De rest van alle instellingen zijn zoals aangegeven in de Tutorial. Toch krijg ik de spelers totaal niet werkend binnen Traktor Pro.

Ik heb de eerste speler als 1 ingesteld en de 2e als 2. In de Denon DJ Asio Driver staan ze allebei als 0, terwijl in de tutorial de eerste als 0 en de 2e als 1 staat. Zou het hier aan kunnen liggen?

Het geluid gaat wel door de spelers maar de midi commandos niet.

Verder instellingen:
Output Channel A:
L: 1: DN-S1200_0-1
R: 2: DN-S1200_0-2
Output Channel B:
L: 3: DN-S1200_0-1
R: 4: DN-S1200_0-2

Device: Generic Midi met de geladen TSI voor 2 decks DN-S1200
In-Port: All Ports
Out-Port: All Ports
Device Target: Focus

Weet iemand wat dit probleem zou kunnen zijn?
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2011 16:53 

Hardtraxxer

Kan iemand me uitleggen wat het nou precies inhoud als een dj live gaat?
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2011 17:41 

dat wil zeggen dat de platenkeus direct wordt gemaakt. en de effecten dmv. laptop ingemixt worden. je hebt de cd`s bij en maakt tijdens je set de platen keus en de effecten. zoals dikke dikke bleek! enzo.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jun 2011 21:45 

Hardtraxx Veteran

hardaddict schreef:

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=yxVw19BwOCc[/youtube
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2011 13:02 

Hardtraxx Veteran

Draidy schreef:
hardaddict schreef:

Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2011 20:32 

Hardtraxx Veteran

Ik heb die video al 10 keer gezien en het blijft gewoon vet om te zien!

Goeie speakers ook trouwens, hebben zij daar staan ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jun 2011 13:47 

Hardtraxxer

Skedoedelefloeps schreef:
Das wel erg duur.
Reloop setje kopen? :whistle:

Welke en voor hoeveel? ;)

Ik wil ook beginnen met zelf thuis wat mixjes maken, en vraag me af of zo'n alles-in-1 set goed genoeg is daarvoor of is dat echt prut? Hoeveel ben je nou ongeveer kwijt voor een basis setup?
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jun 2011 15:39 

Artiest

300 euro
2x RMP-1 (waarvan 1 met een haperende play knop)
1x RMX 30 Blackfire

Laat die haperende knop je niet bang maken, hij is niet volledig kapot en het maken ervan kan een goede techneut wel zelf, maar het repareren zal niet veel kosten.
Maar goed het maakt iedereen bang :lol: hoewel ik 300 euro een goede prijs ervoor vind.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jun 2011 16:35 

Hardtraxxer

Ik wil binnekort een audio-interface aanschaffen, omdat me standaard geluidskaart wat tekort doet van me pc. En denk dat ik hiermee ook wat meer uit me monitoren zelf kan halen, bout geluidskaart is niet je van het ofcourse. Tevens wil ik ook een volumeknop hebben, echt ideaal is het nu niet.

Ik wil maximaal 200euro uitgeven, inclusief kabels ( 2x, 3meter TRS waarschijnlijk). Nu beschik ik over USB en Firewire, dus maakt mij persoonlijk niet zoveel uit. Ook zou ik graag een uitgang hebben voor een koptelefoon, ingangen zijn in principe niet nodig, maar daar ontkom je bijna niet aan.

Mijn monitoren zijn M-audio BX8a :)

Nu kwam ik deze tegen:
TC Electronic Desktop Konnekt 6 audio interface

M-Audio Fast Track Pro USB audio interface

Focusrite Saffire 6 USB audio interface

Heeft iemand tips voor mij? Want er zijn zoveel keuzes, ik zie het bos echt niet meer tussen alle bomen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jun 2011 17:51 

Hardtraxx Addict

modernization schreef:
Ik wil binnekort een audio-interface aanschaffen, omdat me standaard geluidskaart wat tekort doet van me pc. Tevens wil ik ook een volumeknop hebben, echt ideaal is het nu niet.

Ik wil maximaal 200euro uitgeven, inclusief kabels ( 2x, 3meter TRS waarschijnlijk). Nu beschik ik over USB en Firewire, dus maakt mij persoonlijk niet zoveel uit. Ook zou ik graag een uitgang hebben voor een koptelefoon, ingangen zijn in principe niet nodig, maar daar ontkom je bijna niet aan.

Nu kwam ik deze tegen:
TC Electronic Desktop Konnekt 6 audio interface

M-Audio Fast Track Pro USB audio interface

Focusrite Saffire 6 USB audio interface

Heeft iemand tips voor mij? Want er zijn zoveel keuzes, ik zie het bos echt niet meer tussen alle bomen.

Zelf heb ik de Lexicon omega, ben er zelfs zeer over te spreken.
http://www.musicstore.de/nl_NL/NLG/Lexi ... 003323-000
Hij is 160, dus je spaart een deel van je budget :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jun 2011 12:40 

Hardtraxxer

Ik ga vandaag waarschijnlijk een midi controller (Reloop dj2 ie) halen om thuis een beetje proberen te draaien. Wat is nou een goede budget koptelefoon, is er een bepaald type/merk wat er bovenuit springt? Gewoon voor 50 euro ofzo :innocent:

Het liefst een smalle, niet zo'n lomp ding.
Vorige  1 ... 36, 37, 38, 39, 40, 41, 42 ... 113  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » DJ's Corner