Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 38, 39, 40, 41, 42, 43, 44 ... 113  Volgende
Bericht Geplaatst op 04 jul 2011 20:01 

Artiest

Ik wil deze week mijn KRK RP8 gaan bestellen.
Alleen kan iemand ff de exacte kabel laten zien die ik nodig heb om hem in me mixer te doen.
Bericht Geplaatst op 04 jul 2011 20:23 

Hardtraxxer

Festuca schreef:
Ik wil deze week mijn KRK RP8 gaan bestellen.
Alleen kan iemand ff de exacte kabel laten zien die ik nodig heb om hem in me mixer te doen.

had zelfde probleem, welke output heeft je gear? de input voor de krk is het beste als je XLR neemt want dat is gebalanceerd.
Bericht Geplaatst op 04 jul 2011 20:43 

Hardtraxx Elite

Je kan XLR nemen of TRS (Jack) die zijn beide gebalanceerd ;) Denk dat je mixer wel een XLR output heeft, en anders wel een TRS output!
Bericht Geplaatst op 04 jul 2011 20:44 

Hardtraxx Veteran

Dan neem je de XLR naar Jack 6.3 mm
Die heb ik ook tussen men krk's 6 en men mengpaneel zitten.
Bericht Geplaatst op 04 jul 2011 21:30 

Artiest

Ik heb idd een R en een L in m´n mixer van deze Afbeelding
Met deze moet het dus lukken ?
Bericht Geplaatst op 04 jul 2011 21:35 

Artiest

Of is XLR naar Jack 6.3 mm beter?
Bericht Geplaatst op 04 jul 2011 21:36 

Festuca schreef:

ja, persoonlijk vanwel maar mag ook 6,3 naar 6,3 zijn. totaal geen moeite mee :)
Bericht Geplaatst op 04 jul 2011 21:50 

Hardtraxx Veteran

Festuca schreef:

Volgensmij valt dat wel mee toch?
Bericht Geplaatst op 05 jul 2011 00:48 

Hardtraxx Veteran

Festuca schreef:

Liever van XLR naar XLR, of jack naar jack. Dan zit je altijd goed. Zou ook niet weten waarom je voor twee verschillende connectoren zou willen kiezen als je mengpaneel en je monitoren beide aankunnen :)
Bericht Geplaatst op 05 jul 2011 01:07 

Artiest

mijn mengpaneel kan alleen naar 6.3 of tulp :P

Maar ik weet genoeg, thx :)
Bericht Geplaatst op 05 jul 2011 02:19 

Hardtraxx Veteran

Festuca schreef:
mijn mengpaneel kan alleen naar 6.3 of tulp :P

Maar ik weet genoeg, thx :)

Vanaf 6.3, om even te mierenneuken :P Maar inderdaad, neem jack<->jack
Bericht Geplaatst op 05 jul 2011 14:07 

Artiest

Alleen ik heb master 1 en master 2 die zijn allebij vor Tulp, hoe controleer ik strak mijn speakers vanaf de mixer ? :P
Bericht Geplaatst op 05 jul 2011 14:56 

Hardtraxx Veteran

Festuca schreef:
Alleen ik heb master 1 en master 2 die zijn allebij vor Tulp, hoe controleer ik strak mijn speakers vanaf de mixer ? :P

Je gebruikt sowieso maar 1 master uitgang. Welke mixer heb je?
Bericht Geplaatst op 05 jul 2011 17:59 

Hardtraxx Veteran

maarten1410 schreef:
Festuca schreef:

Liever van XLR naar XLR, of jack naar jack. Dan zit je altijd goed. Zou ook niet weten waarom je voor twee verschillende connectoren zou willen kiezen als je mengpaneel en je monitoren beide aankunnen :)

Geen idee waarom ik van XLR naar Jack heb gehaald, het is iig een levensgroot verschil met men niet gebalanceerde kabels dus ben dik tevreden.
Bericht Geplaatst op 05 jul 2011 18:31 

Hardtraxx Veteran

Het maakt ook niks uit :) Maar dan heb je aan beide kanten tenminste deze aansluiting, weet je zeker dat het goed zit.
Bericht Geplaatst op 05 jul 2011 18:43 

Hardtraxx Veteran

maarten1410 schreef:
Het maakt ook niks uit :) Maar dan heb je aan beide kanten tenminste deze aansluiting, weet je zeker dat het goed zit.

Achja dat weet je anders ook, het is niet voor niets zo gemaakt natuurlijk :kiss:
Bericht Geplaatst op 05 jul 2011 20:08 

Hardtraxxer

Jogwheel op 1 van mijn Reloop RMP-1's doet helemaal niks meer, ook niet in scratch modus.
Iemand enig idee wat dit kan zijn?
Bericht Geplaatst op 05 jul 2011 20:11 

Hardtraxx Veteran

Be-Noize schreef:
Jogwheel op 1 van mijn Reloop RMP-1's doet helemaal niks meer, ook niet in scratch modus.

Als het in helemaal geen een stand nog iets doet zou het hardwarematig kunnen zijn. Misschien dat er stof in zit of er een tandwieltje ontbreekt, weet niet hoe oud hij is ivm garantie?
Bericht Geplaatst op 05 jul 2011 20:30 

Hardtraxxer

Oktober 2008, garantie is dus verlopen. Zal dus wel einde verhaal zijn... :cry:
Bericht Geplaatst op 05 jul 2011 21:23 

Hardtraxx Veteran

Kan van alles zijn, misschien wel iets heel klein. Ik zou hem eerst maar eens laten bekijken of het desnoods zelf even bekijken :)
Bericht Geplaatst op 05 jul 2011 22:27 

Hardtraxx Veteran

en ja kan hem toch ook laten repareren zonder garantie? zal wel beetje geld kosten maar minder dan een nieuwe lijkt me
Bericht Geplaatst op 05 jul 2011 22:48 

Hardtraxx Veteran

Draidy schreef:
en ja kan hem toch ook laten repareren zonder garantie? zal wel beetje geld kosten maar minder dan een nieuwe lijkt me

Precies en je kunt ook vragen om een indicatie van de kosten als je hem ter reparatie aanbiedt. Als je het zelf niet aandurft om hem open te slopen, zou ik hem even langs een reparatiebedrijfje brengen. Daar vragen of ze willen kijken voordat ze repareren.
Bericht Geplaatst op 06 jul 2011 00:07 

Be-Noize schreef:

de metalen waar ie telkens noordpool-zuidpool gepolariseerd staat is dan denk afgeschreven. kost 3 tientjes.
Bericht Geplaatst op 06 jul 2011 10:22 

Hardtraxxer

biscuit schreef:
Be-Noize schreef:

de metalen waar ie telkens noordpool-zuidpool gepolariseerd staat is dan denk afgeschreven. kost 3 tientjes.

Heb hem even open gemaakt. Dit zijn zeker die zwarte dingetjes waarde jog doorheen loopt? Enig idee waar te bestellen?
Bericht Geplaatst op 06 jul 2011 11:25 

Hardtraxx Veteran

Www.djrepair.nl :) zie dat ze er niet tussen staan maar als je even een mailtje stuurt kunnen ze die wel bestellen. Heb hier laatst nog nieuwe cueknopjes besteld voor mijn cdj1000.
Vorige  1 ... 38, 39, 40, 41, 42, 43, 44 ... 113  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » DJ's Corner