Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 35, 36, 37, 38, 39, 40, 41 ... 113  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jun 2011 22:25 

Hardtraxx Veteran

Denk dat ik het hier het best kan doen. Ik moet een jack (female) > jack (female) hebben. Verkopen ze die ook in een normale elektronicazaak of kan ik beter naar het onderdelenhuis gaan?
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jun 2011 22:26 

Edwinn schreef:
Denk dat ik het hier het best kan doen. Ik moet een jack (female) > jack (female) hebben. Verkopen ze die ook in een normale elektronicazaak of kan ik beter naar het onderdelenhuis gaan?

gespecialiceerde elektronica/geluidszaak.
mocht je niks vind moet je eens bij Conrad.nl proberen!
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jun 2011 22:29 

Hardtraxx Veteran

Bedankt. Fiets morgen of overmorgen wel bij wat zaken langs. Dan kan ik m'n oude speakers op mijn set aansluiten. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jun 2011 14:40 

Hardtraxxer

Yow peepz,
Ik ben eens rond aan het kijken voor een paar tabletops, en twijfel tussen 2ehands cdj800mk2's, nieuwe numark ndx800's of evt denon's
Welke raden jullie aan?
Ik draai nu al een hele tijd met VDJ maar dit begint te vervelen. Misschien ook belangrijk om te vermelden is dat ik nooit op gear heb gedraaid en dat het budget het grootste probleem is, want ben pas 15 en werk alleen op zaterdag dus een erg groot inkomen heb ik niet helaas :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jun 2011 18:00 

SpaceRazr schreef:
Yow peepz,
Ik ben eens rond aan het kijken voor een paar tabletops, en twijfel tussen 2ehands cdj800mk2's, nieuwe numark ndx800's of evt denon's
Welke raden jullie aan?
Ik draai nu al een hele tijd met VDJ maar dit begint te vervelen. Misschien ook belangrijk om te vermelden is dat ik nooit op gear heb gedraaid en dat het budget het grootste probleem is, want ben pas 15 en werk alleen op zaterdag dus een erg groot inkomen heb ik niet helaas :/

2e handjes of denon`s. numark raad ik niet aan :) persoonlijk niet waarheidsgetrouw aan pioneers
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jun 2011 19:45 

Hardtraxxer

Bedankt!
Een vriend van mij draait met de numarks en heb ook van andere mensen te horen gekregen dat ik eens naar die numarks moest kijken.
Maar dan denk ik dat ik voor de 800's ga zodra ik het geld heb, deze staan voor +/- €400,- à €450,- op marktplaats :)
Of heeft iemand nog een tip waar ik ze goedkoper kan krijgen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jun 2011 20:27 

via auctions sites. veelal faissement verkoop van licht en geluidsbedrijven, of van winkels.
tegen een bod kun je ze kopen.

maar autos kun je dr ook kopen en ander gerei. iemand nog een ME-bus nodig? 1200 km op de teller. bouwjaar 99. gepantserd etc. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jun 2011 20:29 

Hardtraxx Veteran

biscuit schreef:
via auctions sites.

zoals?
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jun 2011 20:37 

Draidy schreef:
biscuit schreef:
via auctions sites.

zoals?

http://www.bob-auctions.com/home.html
http://www.bva-auctions.com/home?gclid= ... DgodY0MzMQ
http://www.ebid.net/

simpel googlen ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jun 2011 20:43 

Hardtraxx Veteran

biscuit schreef:

thx!
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jun 2011 22:19 

Hardtraxxer

Draidy schreef:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jun 2011 11:14 

Hardtraxx Addict

Ik zelf zou een Numark niet direct aanraden. Ik heb geen idee hoe de kwaliteit van deze spelers is, omdat ik deze nog nooit gebruikt heb maar qua indeling schelen ze erg veel van andere spelers. Heb je dus een keer een boeking dan lijkt het switchen me wat lastiger.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jun 2011 16:23 

Hardtraxx Addict

Ik heb een vraag met betrekking tot het plaatsen van mij speakers voor mijn DJ Gear.
Ik heb een hoek in mijn kamer speciaal ingericht waar alles staat, CD-spelers, mixer, etc.
Nu weet ik alleen niet waar ik het best mijn speakers kan plaatsen:
Op de grond of hangend tegen de muur. Ik zie het meest dat de speakers tegen de muur hangen.
Iemand die mij een tip kan geven?
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jun 2011 16:56 

Hardtraxx Veteran

ik zou zeggen hangend aan de muur. want ze klinken het beste op oorhoogte. zoiets heb ik ook gedaan. heb plankjes gemaakt aan de muur om ze op te zetten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jun 2011 17:35 

Hardtraxx Addict

Draidy schreef:
ik zou zeggen hangend aan de muur. want ze klinken het beste op oorhoogte. zoiets heb ik ook gedaan. heb plankjes gemaakt aan de muur om ze op te zetten.

Oke, bedankt alvast! ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jun 2011 18:08 

Hardtraxx Veteran

alsjeblieft. het word aanbevolen om je hoor zegmaar tussen de woofer en tweeter te hebben. klinkt het mooist. maar heb hem zelf niet ietsie hoger staan. hoor ik meer bass :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jun 2011 21:47 

Draidy schreef:
alsjeblieft. het word aanbevolen om je hoor zegmaar tussen de woofer en tweeter te hebben. klinkt het mooist. maar heb hem zelf niet ietsie hoger staan. dan voel ik meer bass :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jun 2011 11:40 

Hardtraxx Newbie

Hey mensen ik heb een vraag

ik heb google afezocht maar weet niet goed waar ik moet beginnen met zoeken.
Ik heb laatst een extra geluidskaart in mijn computer gezet, nou heb ik dus 2 audio inputs.
hoe krijg ik de instellingen van deze twee geluidskaarten zo dat ik uit mijn koptelefoon een track kan draaien en op mijn speakers een andere track kan draaien tegelijkertijd? Ik maak gebruik van Virtual Dj pro, als ik twee kanalen toepas in eigenschappen menu dan krijg ik een fout melding dat er maar 1 kanaal is gevonden terwijl ik er twee heb. Raar, want als ik twee verschillende media players aanzet komen er wel gewoon twee tracks tegelijkertijd uit mn koptelefoon en uit mijn speakers. Ook heb ik Asio4all gedownload. Ik kom niet verder.
heb van alles geprobeerd maar jullie weten hier vast wat meer over.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jun 2011 11:44 

Hardtraxx Addict

Draidy schreef:

Kun je eens een foto plaatsen van je booth met speakers? Wil mijn monitoren ook nog aan de muur hebben met plankjes ofzo
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jun 2011 11:51 

Hardtraxx Veteran

ja sure ga t nu ff doen
EDIT: hier zijn de fotos
Afbeelding
Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jun 2011 12:13 

Hardtraxx Addict

Heb je die plankjes zo gekocht of heb je ze zelf op maat gezaagd?
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jun 2011 12:17 

Hardtraxx Veteran

zelf gezaagd
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jun 2011 14:14 

Hardtraxx Veteran

Die planken hebben allemaal een verschillende maat ?
Sorry maar het hangt niet bepaald netjes aan de muur ofzo ..
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jun 2011 17:05 

Hardtraxx Veteran

ligt beetje aan de foto denk ik, ze zullen nooit op de milimeter precies zijn maar echt wel goed genoeg dat je er geen last van hebt. en de middelste plank is meer naar links maar das voor me laptop met interface aan de linkerkant
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jun 2011 17:49 

Hardtraxx Veteran

Ik denk dat Piaaa bedoeld dat het er nogal rommelig uitziet met die verschillende planken en de kabels die alle kanten op lopen. Het funcioneert wel maar ik zou het ook anders hebben gedaan haha. Netter... maar dat heb ik met alles.
Vorige  1 ... 35, 36, 37, 38, 39, 40, 41 ... 113  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » DJ's Corner