Hardtraxxer
306 posts member since 2009
last seen Oct 2011
Hoe kan je 2 outputs tegelijk gebruiken op een Audio 2 DJ geluidskaart?

Ik heb nu de A output op de 2 speakers gezet, en op de B output mijn koptelefoon, alleen komt er maar door 1 van de 2 geluid en ik zou graag door beide tegelijk geluid willen.

Weet iemand hoe dit moet?

Alvast bedankt. ;)
Hardtraxxer
last seen Oct 2011
Niemand?
Hardtraxxer
286 posts member since 2011
last seen Jan 2012
Door welke komt er geluid dan?
Hardtraxxer
last seen Oct 2011
Ze kunnen op het moment beide geluid sturen, alleen niet tegelijk.
Hardtraxx Addict
1715 posts member since 2009
last seen Nov 2014
Edwinn wrote:
TakkU wrote:Ikzelf gebruik altijd Verbatim. Erg goeie CD's, en hebben ook nog een soort van antikras laag ;)
Oke, dan neem ik die ook maar. Voor die paar euro meer heb ik het er wel voor over dat ze beter zijn. Scheelt anders een hoop tijd en geld als je ze opnieuw moet branden.
Ik gebruik ook Verbatim, maar je hebt ook nog verschillende soorten he! Ik heb die idd met Extra surface protection
Hardtraxx Addict
1319 posts member since 2010
last seen Feb 2016
Heb er net ook maar 50 met beschermlaagje besteld. Heb geen zin om continu alles op n usb stick te zetten maar vind t ook wel ns fijn om gwn op je gemak die map door te bladeren.
Hardtraxx Veteran
4943 posts member since 2009
last seen 8 days ago
marsiascout wrote:Heb er net ook maar 50 met beschermlaagje besteld. Heb geen zin om continu alles op n usb stick te zetten maar vind t ook wel ns fijn om gwn op je gemak die map door te bladeren.
Beschermlaagje? Zit er dan een condoom omheen? Kan me niet voorstellen dat een extra laagje nodig is...
Hardtraxx Addict
last seen Feb 2016
maarten1410 wrote:
marsiascout wrote:Heb er net ook maar 50 met beschermlaagje besteld. Heb geen zin om continu alles op n usb stick te zetten maar vind t ook wel ns fijn om gwn op je gemak die map door te bladeren.
Beschermlaagje? Zit er dan een condoom omheen? Kan me niet voorstellen dat een extra laagje nodig is...
Altijd veilig draaien he. Moet er niet aan denken dat mn cd's gaan druipen.

Ik weet niet of het heel nodig is, maar heb van mensen gehoord dat dat toch wel scheelde qua krassen e.d.
Hardtraxx Veteran
last seen 8 days ago
marsiascout wrote:
maarten1410 wrote:
Altijd veilig draaien he. Moet er niet aan denken dat mn cd's gaan druipen.

Ik weet niet of het heel nodig is, maar heb van mensen gehoord dat dat toch wel scheelde qua krassen e.d.
Ja dat snap ik dat het daarvoor is... Maar wat voor'n extra laagje dan. Elke cd bestaat toch uit één laag plastic en één laag beschrijfbare zooi. Wat wil je er nog meer op kwijt dan...?

Het lijkt mij maar bullshit en alleen maar extra zonde van je geld. Ik hou het gewoon bij Philips.
Hardtraxxer
286 posts member since 2011
last seen Jan 2012
dvd is met beschermlaag, cd niet ;)
Hardtraxx Elite
2281 posts member since 2008
last seen Apr 2021
Image

Extra beschermlaag ;) Als je de schijfjes ook ziet, dan zie je aan de buitenkant nog een extra dunne beschermlaag eroverheen liggen. Vind het zelf wel een prettig idee, mocht ik mn CD's een keer laten slingeren ofzo, dan is er niks aan de hand, hoef niet gelijk bang te zijn voor hugeass krassen!
Hardtraxx Veteran
6661 posts member since 2010
last seen Nov 2024
das waar. maar hoeveel kost zon pak dan die je nu hebt gepost
Hardtraxx Elite
2281 posts member since 2008
last seen Apr 2021
15 euro ex. verzendkosten!
Hardtraxx Veteran
6661 posts member since 2010
last seen Nov 2024
w das geen geld. denk dat ik dan ook maar op cd spelers overstap xd :P
Hardtraxxer
287 posts member since 2010
last seen May 2012
Jongens heb nog eens een vraagje, vorig jaar ging ik normaal een dj set kopen maar was er uiteindelijk nog niet aantoe. Na een jaartje veel bij vriend gaan draaien (cdj-2000's & djm-800) krijg ik toch wel zin om eens een setje te kopen. Nu zou ik zo'n budget hebben van zo'n 1200 euro. Nou weet ik niet goed welke spullen ik er het beste mee zou kopen.. Zouden jullie mij kunnen helpen? :D
Aan het typen...
11374 posts member since 2008
last seen Oct 2024
Nog iemand die mijn avatar jat :(
E
Helya wrote:Jongens heb nog eens een vraagje, vorig jaar ging ik normaal een dj set kopen maar was er uiteindelijk nog niet aantoe. Na een jaartje veel bij vriend gaan draaien (cdj-2000's & djm-800) krijg ik toch wel zin om eens een setje te kopen. Nu zou ik zo'n budget hebben van zo'n 1200 euro. Nou weet ik niet goed welke spullen ik er het beste mee zou kopen.. Zouden jullie mij kunnen helpen? :D
Image
E
Lyst wrote:Nog iemand die mijn avatar jat :(
:aww:

kunstenaars zijn dieven,
ze stelen van andere kunstenaars.
Hardtraxxer
last seen May 2012
QQ :P
Hardtraxxer
last seen May 2012
biscuit wrote:
Helya wrote:Jongens heb nog eens een vraagje, vorig jaar ging ik normaal een dj set kopen maar was er uiteindelijk nog niet aantoe. Na een jaartje veel bij vriend gaan draaien (cdj-2000's & djm-800) krijg ik toch wel zin om eens een setje te kopen. Nu zou ik zo'n budget hebben van zo'n 1200 euro. Nou weet ik niet goed welke spullen ik er het beste mee zou kopen.. Zouden jullie mij kunnen helpen? :D
Image
Nou van die Reloops heb ik al veel verhalen gehoord. Ik woon in België dus als ik ze bij Bax-shop zou bestellen en ze gaan om de haverklap stuk.. Is niet echt geweldig voor mij
Hardtraxx Veteran
last seen 8 days ago
Helya wrote:Nou van die Reloops heb ik al veel verhalen gehoord. Ik woon in België dus als ik ze bij Bax-shop zou bestellen en ze gaan om de haverklap stuk.. Is niet echt geweldig voor mij
Dat wordt dan doorsparen voor iets beter :)
Hardtraxx Addict
last seen Feb 2016
Met 2 x DN-S1200 en een DN-X120 zit je net onder je budget. Ik heb deze set ook en ben hier erg tevreden mee.
Hardtraxxer
last seen May 2012
marsiascout wrote:Met 2 x DN-S1200 en een DN-X120 zit je net onder je budget. Ik heb deze set ook en ben hier erg tevreden mee.
Nou, ik ben niet echt zo'n voorstander van die cue knoppen. Vind ze veel onhandiger tegenover die van Reloops of Pioneer..
Aan het typen...
11374 posts member since 2008
last seen Oct 2024
Helya wrote:
Dan maak ik wel een nieuwe, maak je je avatars zelf, zodat je in ieder geval een unieke avatar hebt en dan nog kopiëren ze hem :(
Hardtraxxer
last seen May 2012
Lyst wrote:
Helya wrote:
Dan maak ik wel een nieuwe, maak je je avatars zelf, zodat je in ieder geval een unieke avatar hebt en dan nog kopiëren ze hem :(
Als je er zo op staat verander ik deze wel naar iets anders. Vond deze gewoon mooi en wist niet dat je hem zelf had gemaakt ;)