Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 30, 31, 32, 33, 34, 35, 36 ... 113  Volgende
Bericht Geplaatst op 06 mei 2011 21:59 

Hardtraxxer

Hoe kan je 2 outputs tegelijk gebruiken op een Audio 2 DJ geluidskaart?

Ik heb nu de A output op de 2 speakers gezet, en op de B output mijn koptelefoon, alleen komt er maar door 1 van de 2 geluid en ik zou graag door beide tegelijk geluid willen.

Weet iemand hoe dit moet?

Alvast bedankt. ;)
Bericht Geplaatst op 08 mei 2011 22:49 

Hardtraxxer

Niemand?
Bericht Geplaatst op 09 mei 2011 15:58 

Hardtraxxer

Door welke komt er geluid dan?
Bericht Geplaatst op 09 mei 2011 17:55 

Hardtraxxer

Ze kunnen op het moment beide geluid sturen, alleen niet tegelijk.
Bericht Geplaatst op 10 mei 2011 11:25 

Hardtraxx Addict

Edwinn schreef:
TakkU schreef:
Ikzelf gebruik altijd Verbatim. Erg goeie CD's, en hebben ook nog een soort van antikras laag ;)

Oke, dan neem ik die ook maar. Voor die paar euro meer heb ik het er wel voor over dat ze beter zijn. Scheelt anders een hoop tijd en geld als je ze opnieuw moet branden.

Ik gebruik ook Verbatim, maar je hebt ook nog verschillende soorten he! Ik heb die idd met Extra surface protection
Bericht Geplaatst op 10 mei 2011 16:07 

Hardtraxx Addict

Heb er net ook maar 50 met beschermlaagje besteld. Heb geen zin om continu alles op n usb stick te zetten maar vind t ook wel ns fijn om gwn op je gemak die map door te bladeren.
Bericht Geplaatst op 10 mei 2011 16:21 

Hardtraxx Veteran

marsiascout schreef:
Heb er net ook maar 50 met beschermlaagje besteld. Heb geen zin om continu alles op n usb stick te zetten maar vind t ook wel ns fijn om gwn op je gemak die map door te bladeren.

Beschermlaagje? Zit er dan een condoom omheen? Kan me niet voorstellen dat een extra laagje nodig is...
Bericht Geplaatst op 10 mei 2011 16:54 

Hardtraxx Addict

maarten1410 schreef:
marsiascout schreef:

Beschermlaagje? Zit er dan een condoom omheen? Kan me niet voorstellen dat een extra laagje nodig is...

Altijd veilig draaien he. Moet er niet aan denken dat mn cd's gaan druipen.

Ik weet niet of het heel nodig is, maar heb van mensen gehoord dat dat toch wel scheelde qua krassen e.d.
Bericht Geplaatst op 10 mei 2011 18:09 

Hardtraxx Veteran

marsiascout schreef:
maarten1410 schreef:
marsiascout schreef:

Altijd veilig draaien he. Moet er niet aan denken dat mn cd's gaan druipen.

Ik weet niet of het heel nodig is, maar heb van mensen gehoord dat dat toch wel scheelde qua krassen e.d.

Ja dat snap ik dat het daarvoor is... Maar wat voor'n extra laagje dan. Elke cd bestaat toch uit één laag plastic en één laag beschrijfbare zooi. Wat wil je er nog meer op kwijt dan...?

Het lijkt mij maar bullshit en alleen maar extra zonde van je geld. Ik hou het gewoon bij Philips.
Bericht Geplaatst op 10 mei 2011 23:05 

Hardtraxxer

dvd is met beschermlaag, cd niet ;)
Bericht Geplaatst op 10 mei 2011 23:23 

Hardtraxx Elite

Afbeelding

Extra beschermlaag ;) Als je de schijfjes ook ziet, dan zie je aan de buitenkant nog een extra dunne beschermlaag eroverheen liggen. Vind het zelf wel een prettig idee, mocht ik mn CD's een keer laten slingeren ofzo, dan is er niks aan de hand, hoef niet gelijk bang te zijn voor hugeass krassen!
Bericht Geplaatst op 11 mei 2011 19:51 

Hardtraxx Veteran

das waar. maar hoeveel kost zon pak dan die je nu hebt gepost
Bericht Geplaatst op 11 mei 2011 21:13 

Hardtraxx Elite

15 euro ex. verzendkosten!
Bericht Geplaatst op 11 mei 2011 21:16 

Hardtraxx Veteran

w das geen geld. denk dat ik dan ook maar op cd spelers overstap xd :P
Bericht Geplaatst op 16 mei 2011 20:34 

Hardtraxxer

Jongens heb nog eens een vraagje, vorig jaar ging ik normaal een dj set kopen maar was er uiteindelijk nog niet aantoe. Na een jaartje veel bij vriend gaan draaien (cdj-2000's & djm-800) krijg ik toch wel zin om eens een setje te kopen. Nu zou ik zo'n budget hebben van zo'n 1200 euro. Nou weet ik niet goed welke spullen ik er het beste mee zou kopen.. Zouden jullie mij kunnen helpen? :D
Bericht Geplaatst op 16 mei 2011 21:18 

Aan het typen...

Nog iemand die mijn avatar jat :(
Bericht Geplaatst op 16 mei 2011 21:28 

Helya schreef:
Jongens heb nog eens een vraagje, vorig jaar ging ik normaal een dj set kopen maar was er uiteindelijk nog niet aantoe. Na een jaartje veel bij vriend gaan draaien (cdj-2000's & djm-800) krijg ik toch wel zin om eens een setje te kopen. Nu zou ik zo'n budget hebben van zo'n 1200 euro. Nou weet ik niet goed welke spullen ik er het beste mee zou kopen.. Zouden jullie mij kunnen helpen? :D

Afbeelding
Bericht Geplaatst op 16 mei 2011 21:28 

Lyst schreef:

:aww:

kunstenaars zijn dieven,
ze stelen van andere kunstenaars.
Bericht Geplaatst op 16 mei 2011 21:33 

Hardtraxxer

Lyst schreef:

QQ :P
Bericht Geplaatst op 16 mei 2011 21:34 

Hardtraxxer

biscuit schreef:
Helya schreef:

Afbeelding

Nou van die Reloops heb ik al veel verhalen gehoord. Ik woon in België dus als ik ze bij Bax-shop zou bestellen en ze gaan om de haverklap stuk.. Is niet echt geweldig voor mij
Bericht Geplaatst op 17 mei 2011 01:24 

Hardtraxx Veteran

Helya schreef:
Nou van die Reloops heb ik al veel verhalen gehoord. Ik woon in België dus als ik ze bij Bax-shop zou bestellen en ze gaan om de haverklap stuk.. Is niet echt geweldig voor mij

Dat wordt dan doorsparen voor iets beter :)
Bericht Geplaatst op 17 mei 2011 11:44 

Hardtraxx Addict

Met 2 x DN-S1200 en een DN-X120 zit je net onder je budget. Ik heb deze set ook en ben hier erg tevreden mee.
Bericht Geplaatst op 17 mei 2011 17:16 

Hardtraxxer

marsiascout schreef:
Met 2 x DN-S1200 en een DN-X120 zit je net onder je budget. Ik heb deze set ook en ben hier erg tevreden mee.

Nou, ik ben niet echt zo'n voorstander van die cue knoppen. Vind ze veel onhandiger tegenover die van Reloops of Pioneer..
Bericht Geplaatst op 17 mei 2011 18:35 

Aan het typen...

Helya schreef:
Lyst schreef:

Dan maak ik wel een nieuwe, maak je je avatars zelf, zodat je in ieder geval een unieke avatar hebt en dan nog kopiëren ze hem :(
Bericht Geplaatst op 17 mei 2011 18:57 

Hardtraxxer

Lyst schreef:
Helya schreef:
Lyst schreef:

Dan maak ik wel een nieuwe, maak je je avatars zelf, zodat je in ieder geval een unieke avatar hebt en dan nog kopiëren ze hem :(

Als je er zo op staat verander ik deze wel naar iets anders. Vond deze gewoon mooi en wist niet dat je hem zelf had gemaakt ;)
Vorige  1 ... 30, 31, 32, 33, 34, 35, 36 ... 113  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » DJ's Corner